Aby zacząć poprawiać Marketing Internetowy najpierw należy go odpowiednio zmierzyć
Szukasz sposobu jak zweryfikować poprawność Twoich działań w zakresie marketingu internetowego?
Jesteś w dobrym miejscu. Audyty Google Ads, Facebook Ads oraz Digital Media-Mix pozwalają zweryfikować, czy Twoje kampanie prowadzone są w sposób optymalny i czy efektywnie realizują budżet reklamowy.
Audyt Google Analytics & GTM pozwoli sprawdzić, czy wszelkie kampanie i wizyty na witrynie są dobrze zmierzone i czy zbierasz poprawne dane, bo bez nich nie da się dobrze zoptymalizować kampanii. Audyt SEO dotyczy optymalizacji witryny dla wyszukiwarki Google tak, aby zająć wysokie pozycje w wyszukiwarce oraz osiągnąć wysoki wynik jakości w Google Ads i płacić mniej za reklamę. Audyt Web Usability pozwala usprawnić witrynę, aby wizyty na niej odznaczały się wyższą konwersją i zaangażowaniem.
Świadczone przez nas usługi audytowe dzielimy na dwa rodzaje:
a) Audyt podstawowy
Dowiedz się czy Twoje działania są skuteczne oraz jak są oceniane przez doświadczonych specjalistów w skali od 1 do 10.
b) Audyt rozszerzony
Dowiedz się dokładnie jak oceniamy Twoje działania w skali od 1 do 10, z dokładnymi rekomendacjami i wyjaśnieniami, co należy zrobić, aby były one skuteczniejsze.
Zamów konsultację oraz szkolenia, podczas których zrozumiesz dogłębnie temat i być może już następnym razem samodzielnie wykonasz audyt.
Wersja podstawowa audytów
sprawdza się idealnie, aby otrzymać ocenę w skali 0-10 i dowiedzieć jaki jest potencjał poprawy kampanii lub innej usługi. Jeśli zlecasz kampanie reklamowe w Internecie, pozycjonowanie strony lub instalację analityki i chcesz sprawdzić, czy te usługi są dla Ciebie dobrze prowadzone to audyt podstawowy jest idealny dla Ciebie. Po uzyskaniu odpowiedzi możesz wymagać od firmy lub osoby prowadzącej Twoją kampanię, aby poszczególne elementy, które zostały ocenione gorzej zostały poprawione, a firma ta powinna doskonale wiedzieć co zrobić, aby poprawić sytuację.
Wersja rozszerzona audytu
polecana jest osobom, które chcą uzyskać szczegółowe informacje co wymaga poprawy i jak dokładnie należy wprowadzić te zmiany. Przydaje się osobom samodzielnie prowadzącym kampanie reklamowe, seo lub wdrażające analitykę Internetową. Pozwala jednocześnie uczyć się i poprawiać swoje działania marketingowe w Internecie. Jeśli nauka to Twój główny cel sprawdź także nasze szkolenia z samodzielnego audytu Google Ads oraz Google Analytics. Jeśli planujesz współpracę z Marketing Online nie potrzebujesz płatnego audytu ponieważ zawsze na początku współpracy przeprowadzamy szczegółowe audyty we wszystkich obszarach objętych współpracą.
Nasze usługi
w kategorii Audyty i Konsulting
Audyt Analytics
Odkryj potencjał analityki internetowej. Uzyskaj informacje, czy Twój Google Analytics jest odpowiednio skonfigurowany i wykorzystuje wszystkie odpowiednie moduły.
Audyt Digital Media-Mix
Poznaj efektywność każdej reklamy, która generuje wizyty na Twojej witrynie. Dowiedz się jak samodzielnie na co dzień weryfikować efektywność każdej zleconej kampanii reklamowej.
Audyt SEO
Dowiedz się dlaczego uzyskiwane pozycje są niższe niż oczekujesz oraz jak zoptymalizowana dla wyszukiwarek jest Twoja witryna.
Audyt Google Ads
Sprawdź jak dobrze prowadzona jest Twoja kampania AdWords oraz o ile więcej konwersji może generować po wdrożeniu rekomendowanych poprawek.
Audyt Meta Ads
Uzyskaj pełną ocenę działań reklamowych na platformie Facebook i dzięki niej wykorzystaj pełne możliwości systemu reklamowego.
Audyt E-commerce
Audyt e-commerce oferowany przez Marketing Online to kompleksowa analiza pozwalająca znacząco zwiększyć zyski z prowadzonego biznesu.
Audyt Web Usability
Odkryj wąskie gardła na witrynie, popraw jej użyteczność, uzyskaj większą konwersję i sprzedaż.