LinkedIn to serwis społecznościowy, który głównie skoncentrowany jest na branży B2B. Jest sprzymierzeńcem w pozyskiwaniu jakościowych leadów, które przekładają się na bezpośredni wzrost sprzedaży.
Jego system reklamowy posiada aż 7 celów, jednak jego największą przewagą jest możliwość bardzo szczegółowego targetowania, które pozwala dotrzeć do konkretnych osób, na konkretnych stanowiskach, z poszczególnymi umiejętnościami oraz do osób zatrudnionych w danych firmach lub będących częścią grup zainteresowań prowadzonych na LinkedInie.
Dlatego tak ważne jest zrozumienie Twojej grupy odbiorców, w trakcie tworzenia kampanii reklamowej na LinkedInie - to jeden z głównych czynników, który decyduje o wysokich wynikach sprzedaży. Kampania reklamowa LinkedIn Ads sprawdza się doskonale m.in. w branżach takich jak: HR, szkolnictwie, czy B2B. Ceny reklam na LinkedInie są znacznie wyższe od tych dostępnych na Facebooku, czy Google Ads, jednak to zaawansowane opcje targetowania przemawiają za efektywnością reklamy i wysoką jakością pozyskanych leadów, które o wiele częściej konwertują na sprzedaż.
![](/wp-content/uploads/2021/07/medium.jpg)