Linkedin Ads

LinkedIn to serwis społecznościowy, który głównie skoncentrowany jest na branży B2B. Jest sprzymierzeńcem w pozyskiwaniu jakościowych leadów, które przekładają się na bezpośredni wzrost sprzedaży.

Jego system reklamowy posiada aż 7 celów, jednak jego największą przewagą jest możliwość bardzo szczegółowego targetowania, które pozwala dotrzeć do konkretnych osób, na konkretnych stanowiskach, z poszczególnymi umiejętnościami oraz do osób zatrudnionych w danych firmach lub będących częścią grup zainteresowań prowadzonych na LinkedInie.

Dlatego tak ważne jest zrozumienie Twojej grupy odbiorców, w trakcie tworzenia kampanii reklamowej na LinkedInie - to jeden z głównych czynników, który decyduje o wysokich wynikach sprzedaży. Kampania reklamowa LinkedIn Ads sprawdza się doskonale m.in. w branżach takich jak: HR, szkolnictwie, czy B2B. Ceny reklam na LinkedInie są znacznie wyższe od tych dostępnych na Facebooku, czy Google Ads, jednak to zaawansowane opcje targetowania przemawiają za efektywnością reklamy i wysoką jakością pozyskanych leadów, które o wiele częściej konwertują na sprzedaż.

Wielu naszych klientów rozwinęło działalność swoich firm, właśnie dzięki podjęciu decyzji o rozpoczęciu kampanii na LinkedInie. W wielu przypadkach wykorzystanie takich form promocji jak np. LinkedIn InMail, które pozwalają na wysłanie bezpośredniej wiadomości do wybranych użytkowników, stanowiły podstawę do wysokich wyników kampanii m.in. w branży HR. To właśnie te możliwości serwisu, niedostępne w innych systemach reklamowych, dają mu przewagę.

Jeśli nie prowadzisz jeszcze działań reklamowych czy też marketingowych na LinkedIn, a planujesz je rozpocząć i szukasz agencji, która kompleksowo zajmie się promocją Twojego biznesu, a tym samym przygotuje skuteczną i efektywną kampanię LinkedIn Ads, w której zwiększysz wyniki sprzedażowe Twojej firmy - zapraszamy do rozmowy. Możemy pomóc Ci przygotowując darmowy, niezobowiązujący plan kampanii reklamowej. Będzie on zawierał estymację wyników w ramach zakładanego budżetu oraz naszą ofertę zbudowania i prowadzenia takiej kampanii.

Jeśli prowadzisz aktualnie aktywne kampanie w serwisie, jednak oczekujesz znacznie wyższych wyników z reklam na LinkedIn, proponujemy Ci darmowy podstawowy audyt Twoich obecnych działań oraz ocenę potencjału rozwoju ich efektywności. Otrzymasz od nas jasną informację, czy jest możliwy wzrost skuteczności prowadzonych działań marketingowych, w jaki sposób oraz naszą ofertę zbudowania i prowadzenia kampanii według tych wytycznych.

Aby zamówić darmowy audyt lub plan kampanii reklamowej na LinkedIn - skontaktuj się z nami telefonicznie lub korzystając z formularza i umów się na niezobowiązującą rozmowę, w której przedstawisz nam Twoje cele i wymagania.

Kolejnymi krokami jeśli zdecydujesz się powierzyć nam prowadzenie kampanii są:

  • zbudowanie kampanii bazującej na LinkedIn Ads i konfiguracja potrzebnych narzędzi reklamowych wg wcześniej przygotowanego planu i wytycznych
  • implementacja na Twojej witrynie LinkedIn Insight Tag oraz Google Analytics
  • prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii:
      a) testowanie grup odbiorców, kreacji, komunikacji w reklamach, aby jak najlepiej dopasować je do grupy odbiorców
      b) stały nadzór prowadzonych kampanii w panelu LinkedIn Ads oraz sprawdzając konwersje w LinkedIn Insight Tag i Google Analytics
  • regularne raportowanie dotyczące skuteczności naszych działań reklamowych, korzystając ze standardowych raportów i dashboardów w Google Data Studio

Oferujemy pełną transparentność działań, dzięki czemu będziesz miał dostęp do wszystkich kont reklamowych utworzonych dla Twojej firmy. Dlatego, jeśli chcesz skutecznie wypromować Twój biznes np. w sektorze B2B i zwiększyć sprzedaż, szukasz kontrahentów, czy potrzebujesz nowych pracowników - zaufaj naszej wiedzy i doświadczeniu, a Twoje kampanie zostaną przeprowadzone skutecznie i zapewnią Ci wysokie wyniki.

Umów niezobowiązujące pierwsze spotkanie konsultingowe.

Szkolenia
Polski