Potrzebuję audytu swoich obecnych działań

 

Skontaktuj się z nami, aby umówić wstępną rozmowę online, podczas której ustalimy zakres audytu.

Wszystkie oferowane audyty przedstawiamy tutaj. Obejmują one:

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Google Analytics
  • Media-Mix, czyli aktualnie stosowaną strategię reklamową
  • SEO – optymalizacja i pozycjonowanie www
  • Web Usability
  • E-Commrce, czyli sklepu wraz z jego obsługą, reklamą i analityką


Zakres audytu obejmuje działania jakie są lub były prowadzone dla Twojej firmy.

Audyt wykonujemy tylko jeśli widzimy, że w danym obszarze jest pole do poprawy. Jeśli nie znajdziemy nic do poprawy audyt jest darmowy.

1. Jeśli planujesz zlecać wyżej wymienione działania

Polecamy szkolenie z zarządzania marketingiem w Internecie, podczas którego tłumaczymy, jak oceniać jakość usług agencyjnych, jak wybierać agencję do współpracy, czego trzeba się nauczyć, aby efektywnie współpracować z agencją oraz jak przeprowadzać konkursy ofert.

2. Jeśli planujesz prowadzić kampanie samodzielnie

Polecamy Ci ścieżkę szkoleń dla Specjalistów obejmującą również warsztaty, na których uczymy, jak budować kampanie i jak konfigurować narzędzia analityczne. W ofercie mamy te usługi startowe tj. budowę kampanii i konfigurację narzędzi analitycznych. Wówczas przekazujemy zoptymalizowaną kampanię do samodzielnego dalszego prowadzenia, a osoby, które przeszły nasze szkolenia prowadzą je dalej samodzielnie. Tego typu podejście sprawdza się przy prostszych kampaniach z mniejszymi budżetami.

Szkolenia