Skontaktuj się z nami, aby umówić wstępną rozmowę online, podczas której ustalimy zakres audytu.
Wszystkie oferowane audyty przedstawiamy tutaj. Obejmują one:
- Google Ads
- Facebook Ads
- Google Analytics
- Media-Mix, czyli aktualnie stosowaną strategię reklamową
- SEO – optymalizacja i pozycjonowanie www
- Web Usability
- E-Commrce, czyli sklepu wraz z jego obsługą, reklamą i analityką
Zakres audytu obejmuje działania jakie są lub były prowadzone dla Twojej firmy.
Audyt wykonujemy tylko jeśli widzimy, że w danym obszarze jest pole do poprawy. Jeśli nie znajdziemy nic do poprawy audyt jest darmowy.
Polecamy szkolenie z zarządzania marketingiem w Internecie, podczas którego tłumaczymy, jak oceniać jakość usług agencyjnych, jak wybierać agencję do współpracy, czego trzeba się nauczyć, aby efektywnie współpracować z agencją oraz jak przeprowadzać konkursy ofert.
Polecamy Ci ścieżkę szkoleń dla Specjalistów obejmującą również warsztaty, na których uczymy, jak budować kampanie i jak konfigurować narzędzia analityczne. W ofercie mamy te usługi startowe tj. budowę kampanii i konfigurację narzędzi analitycznych. Wówczas przekazujemy zoptymalizowaną kampanię do samodzielnego dalszego prowadzenia, a osoby, które przeszły nasze szkolenia prowadzą je dalej samodzielnie. Tego typu podejście sprawdza się przy prostszych kampaniach z mniejszymi budżetami.