Zmaksymalizuj widoczność strony
- zrób darmowy audyt SEO / GEO (AI SEO)
i sprawdź, co działa!
Kompleksowa analiza pozycjonowania Twojej strony
- zobacz, gdzie tracisz ruch organiczny i jak to naprawić.
Zamów bezpłatną analizę
Audyt SEO i GEO (AI SEO) to szczegółowa analiza kondycji Twojej strony internetowej pod kątem pozycjonowania. Wskażemy, gdzie ulokowany jest niewykorzystany potencjał w Twojej branży i pokażemy Ci, jak zwiększyć jej widoczność w Google i AI (modelach LLM) Analiza dostarczy Ci konkretnych wskazówek, jakie zmiany wprowadzić w strukturze strony, treściach, profilu linków oraz technicznych aspektach, aby Twoja witryna pracowała inteligentniej, szybciej osiągała topowe pozycje, była cytowana i wymieniana przez modele AI oraz przyciągała wartościowy ruch organiczny. Jeśli chcesz świadomie zarządzać widocznością swojej firmy w Internecie i przyciągać więcej klientów z wyszukiwarki – zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić!
Dlaczego potrzebujesz Audytu pozycjonowania strony?
Audyt SEO strony zapewnia:
Analizę widoczności i pozycji strony w Google
Sprawdzamy obecne i historyczne pozycje oraz widoczność w wyszukiwarce, diagnozując co hamuje rozwój SEO.
Analizę widoczności strony dla AI - modeli LLM
Sprawdzamy elementy wpływające na prawdopodobieństwo cytowania Twojej witryny i podawania jej jako źródło wiedzy przez modele sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT (Open AI), Gemini (Google), Claude (Antropic) i inne.
Zwiększenie ruchu organicznego i zysków
Pokażemy jak poprawić widoczność strony, zwiększając ruch organiczny i obniżając koszty pozyskania klienta.
Identyfikację błędów technicznych stron
Odkryjemy problemy techniczne i strukturalne, które blokują widoczność Twojej strony w wyszukiwarkach.
Optymalizację treści i słów kluczowych
Wskażemy, jak poprawić treści i słowa kluczowe, by generować wartościowy ruch organiczny.
Zastanawiasz się, czy Twoje obecne działania SEO mogłyby generować więcej ruchu organicznego, konwersji i większą sprzedaż? Nie masz pewności czy faktycznie docierasz do Twojej grupy docelowej w wynikach wyszukiwania?
Bez regularnego audytu SEO, możesz tracić budżet i szansę na topowe pozycje. To prowadzi do spadku widoczności i utraty przewagi konkurencyjnej na rzecz firm, które efektywnie pozycjonują swoje strony.