SEO (pozycjonowanie stron www)

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych polega na umieszczeniu ich wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych.

O tym, które ze stron pojawią się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania decyduje stale aktualizowany algorytm wyszukiwarki. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych specjalistów jesteśmy w stanie skutecznie promować witryny nawet na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe.

Pozycjonowanie stron internetowych w Google jest działaniem długoterminowym, a najlepsze efekty widoczne są zazwyczaj po upływie kilku miesięcy. Najważniejszym elementem jest właściwy wybór słów kluczowych, dlatego przed rozpoczęciem projektu SEO przeprowadzamy bardzo szczegółową analizę słów kluczowych oraz rekomendujemy testy słów w ramach prowadzonej kampanii Google Ads.

Analizujemy między innymi:

  • potencjał słów kluczowych w generowaniu sprzedaży, konwersji i zaangażowania na witrynie
  • stopień trudności pozycjonowania określonych fraz i efektywność
  • ocenę opłacalności pozycjonowania dla poszczególnych słów kluczowych biorącą pod uwagę możliwy do uzyskania zwrot z inwestycji.
Nasi klienci dzięki takiemu podejściu uzyskują nie tylko wysokie pozycje, ale to na czym nam najbardziej zależy, czyli wzrost sprzedaży i zysku dzięki wizytom z wyników organicznych wyszukiwarki.

Pierwsze projekty SEO prowadziliśmy już w 2001 roku – Allianz, ScanHoliday, Pracuj.pl. Od tego czasu przeprowadziliśmy tysiące projektów SEO i pozycjonowaliśmy miliardy słów kluczowych. W sekcji Case studies opisujemy przykładowe sukcesy i metody ich osiągnięcia. W Marketing Online wykorzystujemy wyłącznie white seo, średni współpracy z nami przy projektach SEO wynosi ponad 5 lat, a ponad 90% firm pracuje z nami więcej niż 12 miesięcy.

Od ponad 10 lat prowadzimy również najbardziej cenione na rynku w Polsce Szkolenia SEO, w których dzielimy się wiedzą i metodami działania.

Pozycjonowanie stron w Google i uzyskanie dobrych wyników w tym zakresie wymaga wiedzy dotyczącej m.in.:

  • aktualnych trendów wyszukiwań
  • zmian i nowości w algorytmach wyszukiwarek
  • szans i możliwości rozwoju ruchu w witrynie, dzięki odpowiednim treściom

Jeśli rozważasz rozpoczęcie działań SEO i zlecenie ich agencji możemy udzielić Ci darmowej konsultacji, w której zarekomendujemy bezpieczne rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb

Jeśli prowadzisz już działania SEO, ale ich wyniki nie są zadowalające skorzystaj z podstawowego audytu SEO, z którego dowiesz się czy Twoja witryna jest prawidłowo zoptymalizowana, czy obecnie prowadzone działania pozycjonowania są poprawnie prowadzone, jakie są możliwości dalszego wzrostu pozycji oraz jakie wyniki uzyskuje Twoja konkurencja.

W każdym przypadku po odbyciu wstępnej rozmowy konsultacyjnej oferujemy darmową analizę słów kluczowych i wybór właściwego zestawu do pozycjonowania na podstawie danych z Google Ads, Google Analytics oraz odpowiednich narzędzi SEO. Dzięki otrzymaniu od nas oferty poznasz najbardziej wartościowe dla Twojej firmy słowa oraz estymacje liczby wizyt, a nawet sprzedaży dzięki przeprowadzonemu skutecznie pozycjonowaniu.

W kolejnych krokach możesz zlecić nam:

  • Przeprowadzenie profesjonalnej optymalizacji witryny dla wyszukiwarek oraz
  • Pozycjonowanie wybranych słów kluczowych

Przeprowadzenie profesjonalnej optymalizacji witryny dla wyszukiwarek polega na dostosowaniu wszystkich podstron witryny, zarówno od strony technicznej (kod HTML), jak i strukturalnej (architektura treści, linkowanie wewnętrzne) do wymogów stawianych przez wyszukiwarkę Google, z uwzględnieniem najnowszych zmian w algorytmach. Dla każdej witryny przygotowujemy oddzielną analizę oraz dedykowaną strategię optymalizacji. Dzięki jej wdrożeniu witryna bez przeszkód zostanie w całości zindeksowana i dobrze oceniona.

Optymalizacja witryny jest pierwszym i najważniejszym elementem pozycjonowania. To właśnie optymalizacja otwiera drogę do zdobycia pozycji, jednak ich nie gwarantuje. W związku z tym kolejne działania powinny być związane z oferowanymi przez nas usługami pozycjonowania.

Korzyści z uruchomienia usługi:

  • pełna optymalizacja pozwala wykorzystać w pozycjonowaniu wszystkie treści publikowane w witrynie, zarówno tekstowe, jak i graficzne (zdjęcia, ilustracje) oraz multimedialne (np. materiały video, czy dźwiękowe)
  • witryna jest w pełni czytelna dla robotów wyszukiwarek – każda z podstron witryny może być w całości przeczytana i zindeksowana przez wyszukiwarkę
  • każda z podstron witryny będzie interpretowana przez wyszukiwarkę jako adekwatna do wybranych słów kluczowych (wyszukiwanych przez użytkowników)

Pozycjonowanie wybranych słów kluczowych oraz treści na witrynie wraz z odpowiednimi dla Twojego celu działaniami content marketingowymi to usługa, która może Ci zapewnić wysokie pozycje w wyszukiwarce. Na szkoleniach omawiamy szczegółowo metodologię działania oraz wykorzystywane narzędzia, a w sekcji Case Studies efekty prowadzonych w ten sposób projektów SEO. Stosujemy różne modele rozliczeń, w tym rozliczanie za efekty oraz w ofercie mamy również umowy bezterminowe z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Jeśli padłeś ofiarą nieuczciwej usługi SEO, która doprowadziła do nałożenia przez Google kary na Twoją witrynę, pomożemy Ci. W przypadku złej strategii SEO lub działań konkurencji może dojść do sytuacji, w której witryna zostanie ukarana przez wyszukiwarkę. Kara zazwyczaj polega na obniżeniu pozycji witryny na większość fraz o kilka/kilkadziesiąt pozycji, co wiąże się z drastycznym spadkiem ilości wizyt na witrynie. W skrajnym wypadku witryna jest wykluczana z indeksu wyszukiwarki i nie pojawia się w ogóle w wynikach wyszukiwania. Realizowana przez nas usługa polega na zbadaniu przyczyn nałożenia kary, naprawy sytuacji oraz dostarczeniu szczegółowego raportu z przeprowadzonych działań.

Umów niezobowiązujące pierwsze spotkanie konsultingowe.

  • Angielski
  • Polski