Szukam agencji do rozpoczęcia działań w Internecie

 

Jeśli zaczynasz przygodę z marketingiem internetowym proponujemy zacząć od szkoleń oraz wstępnej rozmowy z nami o Twoich celach do zrealizowania.

Pomożemy odpowiedzieć na poniższe pytania:

  • Jakie narzędzia marketingowe wybrać i od czego zacząć?
  • Jaki budżet reklamowy jest optymalny do realizacji postawionego celu oraz od jakiego budżetu zacząć?
  • Jak zminimalizować ryzyko, że zainwestowane pieniądze z marketing zwrócą się dzięki zwiększeniu poziomu sprzedaży?
  • Jak wybrać partnera (chyba, że już wiesz, że chcesz współpracować z nami;), jak przeprowadzić konkurs ofert, jak rozróżnić usługi o wysokiej jakości o tych słabszych, jak na co dzień kontrolować, czy kampanie są prowadzone bardzo dobrze?
  • Jak odczytywać wszystkie raporty oraz oceniać efektywność poszczególnych kampanii i działań reklamowych.
  • Czego wymagać od agencji, dlaczego warto zapewnić sobie transparentność usług tj. własność kont reklamowych i analitycznych?

Na te oraz inne pytania chętnie odpowiemy, ale wiedzy jest sporo więc zachęcamy do odbycia szkoleń z:

  • Podstawy Marketingu w Internecie (szkolenie dodawane gratis do pozostałych szkoleń)
  • Google Ads – przynajmniej dzień 1 lub cały kurs obejmujący 3 dni
  • Google Analytics – 2 dni
  • SEO
  • Facebook Ads

Dzięki szkoleniom będziesz w stanie ocenić jakość konfiguracji analityki internetowej, jakość prowadzonych kampanii, przeprowadzić samodzielny audyt tych kampanii, ale przede wszystkim rozróżnić jakość ofert otrzymanych od agencji.

Oczywiście jeśli preferujesz skrócić tę drogę i chcesz szybko rozpocząć działania razem z nami zapraszamy do kontaktu. Zajmiemy się wszystkim, a później będziemy przekazywać Ci odpowiednią wiedzę w ramach stałej współpracy.

Szkolenia