Kampanie Programmatic

Programmatic, programatic buying czy też programmatic advertising – marketing w sieci, który pozwala nam na wyświetlanie reklam „szytych na miarę” dla każdego odbiorcy.

Wykorzystujemy je zarówno do prowadzenia zaawansowanych działań remarketingowych z użyciem złożonych metod definiowania grup docelowych, jak i do prowadzenia efektywnych kampanii o szerszym zasięgu (Audience Targeting). Z doświadczenia wiemy, jak ważne jest umiejętne prowadzenie tego typu kampanii zwłaszcza, kiedy używamy wielu kanałów reklamy online. W Marketing Online każda kampania jest dokładnie monitorowana z użyciem analityki internetowej.

W Google Display & Wideo 360 można przeprowadzić kampanię wykorzystując 3 typy zasobów reklamowych:

1. RTB - „Real Time Bidding” - umożliwia określanie stawek w czasie rzeczywistym.

2. Story - pozwala na wyświetlanie historii w postaci kilku reklam jednej osobie. Każda kolejna reklama wyświetli się, gdy osoba zobaczyła wcześniejszą.

3. TV - umożliwia kierowanie reklam na serwisy VOD. Świetnie się sprawdzi jako rozpoczęcie przygody z kampaniami w telewizji, a także jako ich dobre uzupełnienie.

W Marketing Online przeprowadzamy kampanie programmatic nastawione na cel. Każda kampania ma postawiony swój własny cel i na tej podstawie jest dobierany budżet oraz przeprowadzany zakup programatyczny.

Aby rozpocząć programmatic buying wystarczy się z nami skontaktować, a my przeprowadzimy Cię przez cały proces i pomożemy Ci dobrać odpowiednie kampanie do Twoich potrzeb oraz wyznaczymy wspólnie z Tobą cele.

W Marketing Online działamy w kilku etapach:

1. Niezobowiązująca rozmowa wstępna, na której uczymy się Twojego biznesu i Twoich potrzeb, tak aby przedstawione przez nas kampanie były dopasowane do Twoich celów biznesowych.

2. Przeprowadzamy analizę i budujemy skuteczną strategię kampanii programmatic buying.

3. Podpisujemy zlecenie i przechodzimy do przygotowywania kampanii i reklam programatycznych.

4. Konfigurujemy konto Display & Wideo 360, do którego możesz uzyskać dostęp do odczytu, ponieważ w Marketing Online działamy jawnie i na każdym etapie prac możesz mieć wgląd w to co robimy.

5. Konfigurujemy niezbędną analitykę, kody śledzące i inne potrzebne elementy do startu kampanii i zapewnienia realizacji celów.

6. Uruchamiamy kampanie i je optymalizujemy.

Interesuje Cię kampania Programmatic? Napisz do nas i umów się na pierwszą niezobowiązującą rozmowę.

Szkolenia
Polski