Marketing Automation

Automation marketing pozwala na prowadzenie zautomatyzowanych działań marketingowych w Twojej firmie, które zwiększą sprzedaż, jednocześnie usprawniając i przyspieszając powtarzalne działania marketingowe.

W działaniach wykorzystywane są różne kanały dotarcia i komunikacji z odbiorcą takie jak: e-mail marketing, web push notification, mobile push notification, SMS, web personalization (social proof, pop-up), automated client service (Live chat, Chat bot, Call page). Jest wiele opcji dotarcia do Twoich odbiorców, jednak podstawą jest poprawnie zaplanowana strategia działań Marketing Automation.

Klienci, którzy już zdecydowali się na działania Marketing Automation, zauważają wysokie wzrosty sprzedaży w swoich firmach, już po bardzo krótkim czasie od wdrożenia usługi. Już samo wdrożenie jednego kanału kontaktu z użytkownikiem na stronie, jest w stanie wygenerować wyższe wyniki sprzedaży.

Jeśli szukasz agencji, która zajmie się pełnym wdrożeniem i prowadzeniem działań Marketing Automation w Twojej firmie, wraz ze stworzeniem skutecznej strategii realnie zwiększającej sprzedaż z chęcią Ci pomożemy. Zajmiemy się całościową obsługą Twoich działań, a Ty skupisz się na kolejnych planach rozwojowych swojego biznesu.

Wdrożymy zaawansowane kampanie marketingowe w różnych kanałach, wykorzystując personalizację komunikatów i segmentację użytkowników. Przejmiemy odpowiedzialność w tworzeniu niezbędnych elementów komunikacji (szablonów e-mail, segmentów, scenariuszy automatycznych etc.).

Wykorzystamy testy A/B, dzięki którym zwiększymy efektywność kampanii, a to oznacza, że liczba Twojej sprzedaży i jakościowych leadów wzrośnie. Posiadamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu działań Marketing Automation w branżach takich jak odzieżowej, meblarskiej, kosmetycznej, e-grocery, czy innych.

Jeśli prowadzisz już działania Marketing Automation, to ścieżka współpracy będzie polegać na:

1. Briefingu - porozmawiamy o Twoich obecnych działaniach Marketing Automation i możliwościach automatyzacji dodatkowych działań, które prowadzisz w swojej firmie.

2. Audycie i ustaleniu Twoich potrzeb - sprawdzimy wyniki już prowadzonych działań MA i na podstawie rozmowy, zdefiniujemy Twoje aktualne wymagania względem automatyzacji.

3. Rekomendacjach dotyczących udoskonalenia obecnych działań w MA - po przeprowadzonym audycie otrzymasz od nas plan poprawy skuteczności obecnych działań oraz zaproponujemy Ci nowe możliwości automatyzacji na podstawie Twoich potrzeb biznesowych.

4. Przygotowaniu materiałów reklamowych i wdrożeniu nowych pomysłów - na podstawie materiałów reklamowych Twojej firmy, przygotujemy odpowiednie materiały i wdrożymy je do komunikacji.

5. Prowadzeniu, optymalizacji i raportowaniu działań.

Jeśli chcesz rozpocząć od zera działania Marketing Automation w Twojej firmie, naszą współpracę rozpoczniemy od:

1. Briefingu - w trakcie niezobowiązującej rozmowy, omówimy Twoje aktualne lub planowane działania marketingowe i oczekiwania względem automatyzacji.

2.Ustalenia potrzeb - wspólnie ustalimy zakres Marketing Automation konieczny do wdrożenia w Twojej firmie.

3. Rekomendacji dotyczących technologii i działań w MA - wybierzemy dla Ciebie odpowiedni system Marketing Automation, który będzie odpowiadał Twoim działaniom biznesowym.

4. Wdrożenia wybranej technologii.

5. Przygotowania materiałów reklamowych i wdrożenia strategii komunikacji w poszczególnych kanałach - to również nasza część, na podstawie Twoich materiałów reklamowych stworzymy odpowiednie materiały, jak również je wdrożymy.

6. Prowadzenia, optymalizacji i raportowania działań MA.

Każda kampania jest prowadzona przez specjalistę z kilkuletnim doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu działań Marketing Automation. Prowadzimy działania z użyciem różnych technologii Marketing Automation: SalesManago, Synerice, Exponea, Getresponse, Freshmail, ActiveCampaign, których wybór omawiamy z klientem na podstawie potrzeb biznesowych.

Skuteczne działania Marketing Automation opieramy na:

  • odpowiednio dobranych narzędziach do realizowanych kampanii
  • poprawnej konfiguracji narzędzia Marketing Automation
  • pozyskaniu zgody subskrybenta w modelu double opt in
  • segmentacji użytkowników w CRM
  • stworzeniu harmonogramu i akcji promocyjnych
  • wysyłce spersonalizowanych wiadomości e-mail, web push, sms, mobile push etc.
  • wykorzystaniu możliwości AI oraz Machine Learning do jeszcze lepszego dostosowywania komunikatów marketingowych (np. rekomendacji produktowych) do każdego z odbiorców
  • testowaniu pomysłów w ramach testu A/B
  • raportowaniu i analizie danych

To tylko część zakresu obowiązków, które każdego dnia nasi specjaliści robią w ramach usługi Marketing Automation. Pod koniec miesiąca tworzymy dla Ciebie również szczegółowy raport, dzięki któremu masz pełną wiedzę, jak skuteczne są te działania, oraz wskazujemy czarno na białym, które działania są najefektywniejsze. Przez cały czas współpracy masz naszą wiedzę i wsparcie.

Umów niezobowiązujące pierwsze spotkanie konsultingowe.

Szkolenia
Polski