Blog

Jak nie prowadzić kampanii remarketingowych

Jak NIE prowadzić kampanii remarketingowych?

W tym artykule powiemy, jak nie należy prowadzić kampanii remarketingowych, wskazując błędy, których trzeba unikać, aby nie zniechęcić swoich odbiorców.

Przeczytaj artykuł

Efekt sygnałów UX: jak użytkownik wpływa na ranking strony

Czym są sygnały UX i dlaczego mają znaczenie w SEO? Kluczowe sygnały wpływające na pozycjonowanie. Jak optymalizować UX, by wspierać SEO? Zachęcamy do lektury wpisu.

Przeczytaj artykuł

Jak NIE pisać call to action w contencie i reklamie

Jak NIE pisać call to action w contencie i reklamie?

Call to action - wezwanie do działania - to kluczowy element każdej treści i reklamy, który ma nakłonić odbiorcę do aktywności. Ale co, jeśli zamiast angażować, odstrasza?

Przeczytaj artykuł

Audyt Meta Ads w 5 krokach: jak znaleźć i naprawić błędy w budżecie?

Audyt Meta Ads w 5 krokach: jak znaleźć i naprawić błędy w budżecie

Jak przeprowadzić prosty audyt, który nie tylko ratuje budżet, ale też otwiera nowe możliwości dla strategii w systemie reklamowym od Meta? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Lejek sprzedażowy: co to jest i dlaczego powinieneś go stworzyć?

Lejek sprzedażowy: co to jest i dlaczego powinieneś go stworzyć?

Czym jest lejek sprzedażowy? Do czego służy? Dlaczego warto skonstruować lejek sprzedażowy dla własnego biznesu? Czym różni się od lejka contentowego? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Meta Ads dla małych budżetów. Maksymalizacja zasięgów i ROI

Meta Ads dla małych budżetów. Maksymalizacja zasięgów i ROI

Meta Ads to potężne narzędzie, ale co robić, gdy budżet na kampanie jest mocno ograniczony? Dowiedz się, jak postępować w takiej sytuacji i nie rezygnować z działań reklamowych.

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie w Grafice Google: skuteczne działania i korzyści

Pozycjonowanie w Grafice Google: skuteczne działania i korzyści (cz. 2/2)

W drugiej części artykułu skupiamy się na strategiach, które wyciągną maksimum możliwości z obrazów na stronie. Przedstawiamy też korzyści z pozycjonowania grafik.

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie w Grafice Google: co to jest, podstawy techniczne (cz. 1 /2)

Czym dokładnie jest pozycjonowanie grafik? Dlaczego warto poświęcić mu uwagę? Jakie techniczne kroki podjąć, by obrazy przyciągały wzrok i ruch na stronę? Dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Agenci AI, czyli rewolucja SEO na miarę XXI wieku

Agenci AI, czyli rewolucja SEO na miarę XXI wieku

Agenci AI – czym są? Dlaczego określamy ich mianem “rewolucji w SEO”? Czy agenci AI zmienią oblicze branży w 2025 roku? Co warto o nich wiedzieć już na chwilę obecną?

Przeczytaj artykuł

Query Deserves Freshness, czyli świeże wyniki wyszukiwania

Query Deserves Freshness, czyli świeże wyniki wyszukiwania

Kiedy użytkownicy wpisują zapytania w Google, nie zawsze szukają najbardziej profesjonalnej odpowiedzi – czasem potrzebują tej najszybszej i aktualnej. Wtedy działa QDF.

Przeczytaj artykuł

Google wdrożył grudniową aktualizację 2024 dot. spamu

Google wdrożył grudniową aktualizację 2024 dot. spamu

Ta aktualizacja - Google spam update - została opublikowana dzień po zakończeniu wdrażania przez Google grudniowej aktualizacji głównej, czyli tzw. Google core update.

Przeczytaj artykuł

Promowanie postów osobistych w fazie testów na LinkedIn

Promowanie postów osobistych w fazie testów na LinkedIn

Płatna funkcja LinkedIn umożliwia zwiększenie zasięgu treści. Jednocześnie wzbudza frustracje związane z ograniczonym zasięgiem organicznym i przejściem na model „płać, aby zaistnieć”.

Przeczytaj artykuł

Czy czekają nas podwójne reklamy w Google Ads - Marketing Online

Czy czekają nas podwójne reklamy w Google Ads?

Nie jedna, a dwie reklamy w wynikach wyszukiwania – czy to możliwe? Jeśli projekt Google otrzyma zielone światło, może to oznaczać poważne zmiany w środowisku reklamowym.

Przeczytaj artykuł

Zasada niedostępności w marketingu

Zasada niedostępności: jak „ograniczona ilość” i „oferta limitowana” wpływają na klienta

Jak działa zasada niedostępności, prosty mechanizm psychologiczny w marketingu? Jak stosować tę zasadę w strategii marketingowej? Jakie marki robią to wzorowo?

Przeczytaj artykuł

Jak sprawdzić skuteczność linkowania wewnętrznego na stronie - Marketing Online

Jak sprawdzić skuteczność linkowania wewnętrznego na stronie?

Pomiar skuteczności linkowania wewnętrznego - jakie metryki nam w tym pomogą? Poziom indeksowania, strony na sesję, eksploracja ścieżki, bounce rate, czas na stronie i inne.

Przeczytaj artykuł

Jak częsty kontakt z marką wpływa na wzrost zaufania i sympatii?

Jak częsty kontakt z marką wpływa na wzrost zaufania i sympatii?

Co to jest mere exposure (czysta ekspozycja)? Jak wykorzystać ten efekt w praktyce? Jakie marki z sukcesem zakorzeniły się w świadomości klientów, wzbudzając pozytywne skojarzenia?

Przeczytaj artykuł

Dlaczego klienci podążają za trendami i decyzjami większości?

Dlaczego klienci podążają za trendami i decyzjami większości? Owczy pęd w marketingu

Czym jest efekt owczego pędu? Dlaczego klienci podążają za trendami, czyli za większością? Jak wykorzystać efekt owczego pędu w digital marketingu? Jak unikać częstych pomyłek?

Przeczytaj artykuł

Paradoks wyboru - nadmiar opcji zniechęca do zakupu. Jak uprościć ścieżkę klienta

Paradoks wyboru: nadmiar opcji zniechęca do zakupu. Jak uprościć ścieżkę klienta?

Wydawać by się mogło, że im więcej opcji dostarczymy klientom, tym lepiej: przecież każdy znajdzie coś idealnie dla siebie. W rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie.

Przeczytaj artykuł

Efekt halo w digital marketingu – jak pierwsze wrażenie wpływa na odbiór marki

Efekt halo w marketingu – jak pierwsze wrażenie wpływa na odbiór marki

Jeśli zdarzyło Ci się ocenić markę, przedmiot, usługę, a nawet osobę na podstawie przelotnego pierwszego wrażenia - zadziałał u Ciebie efekt halo. Poznaj jego moc w marketingu cyfrowym.

Przeczytaj artykuł

December 2024 Core Update: Aktualizacja algorytmu Google na koniec roku

December 2024 Core Update: Aktualizacja algorytmu Google na koniec roku

Na dwa tygodnie przed Sylwestrem Google wprowadza aktualizację algorytmu, czyli tzw. core update, tym samym zamykając rok pełen istotnych zmian w tej materii.

Przeczytaj artykuł

Już jest — Google wprowadza nowy model AI Gemini 2.0

Już jest — Google wprowadza nowy model AI: Gemini 2.0

Nie minęła chwila od zapowiedzi o1 i o1 pro przez OpenAI, a Google ogłosił premierę nowego modelu, Gemini 2.0. Jak nowe AI Google'a zmieni codzienność digital marketingu?

Przeczytaj artykuł

Spadek zasięgu na tiktoku - co robić gdy platforma przestaje cię lubić

Spadek zasięgu na TikToku: co robić, gdy algorytm przestaje Cię „lubić”

Z czasem wielu twórców zauważa spadek zasięgów, mniejszą liczbę interakcji, skromniejszy wzrost liczby obserwujących. Dlaczego tak się dzieje? Czy algorytm „przestaje ich lubić”?

Przeczytaj artykuł

Storytelling w 3 sekundy na TikToku

Jak złapać uwagę odbiorcy w 3 sekundy na TikToku?

W tym artykule pokażemy Ci, jak by przyciągać uwagę odbiorcy, budować emocje i tworzyć treści, które widzowie będą oglądać od początku do końca. Zachęcamy do lektury.

Przeczytaj artykuł

5 błędów kampanii LinkedIn Ads, które marnują budżet reklamowy

5 błędów kampanii LinkedIn Ads, które marnują budżet reklamowy

Pewne błędy w kampaniach na LinkedIn prowadzą do nieefektywnego wydatkowania budżetu reklamowego. Jakie to błędy oraz jak ich uniknąć? Przeczytaj artykuł i sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Klastry tematyczne SEO: jak je budować, unikając błędów

Klastry tematyczne SEO: jak je budować, unikając błędów?

Klastry tematyczne - topic clusters - sprawiają, że treść strony jest przejrzysta i logiczna dla odbiorcy i wyszukiwarki. Jak budować je bez najczęściej popełnianych błędów?

Przeczytaj artykuł

Reklama na LinkedIn — dlaczego warto

Reklama na LinkedIn — dlaczego warto? (cz. 2 z 2)

LinkedIn Ads, czyli reklama na LinkedIn. Zalety takiej reklamy - dlaczego warto ją rozważyć? Najczęściej popełniane błędy w reklamie na LinkedIn. Jak ich uniknąć? Część 2 z 2.

Przeczytaj artykuł

Reklama na LinkedIn — dlaczego warto? (cz. 1 z 2)

Reklama na LinkedIn: dla kogo jest przeznaczona? Branże, które najbardziej korzystają na reklamie na LinkedIn. Jakie formaty reklamowe oferuje nam LinkedIn? Część 1 z 2.

Przeczytaj artykuł

Czy Facebook ucina zasięgi postów? Jak je zwiększyć?

Czy Facebook ucina zasięgi postów? Jak je zwiększyć? (cz. 2 z 2)

Jak zwiększyć zasięgi postów firmowej strony na Facebooku - różne formaty, odpowiednia pora, optymalizacja wizualna, angażowanie odbiorców z grupy docelowej i nie tylko.

Przeczytaj artykuł

Czy Facebook ucina zasięgi postów Jak je zwiększyć Marketing Online

Czy Facebook ucina zasięgi postów? Jak je zwiększyć? (cz. 1 z 2)

„Dlaczego nikt nie widzi moich postów na Facebooku?” - to pytanie zadaje sobie coraz więcej administratorów stron. Czy możemy coś na to poradzić? Zachęcamy do lektury artykułu.

Przeczytaj artykuł

OpenAI o1 oraz o1 pro w ChatGPT — kolejny krok w rozwoju AI

OpenAI o1 oraz o1 pro w ChatGPT — kolejny krok w rozwoju AI

OpenAI wprowadza modele o1 oraz o1 pro, wsłuchawszy się w feedback użytkowników, korzystających z o1-preview. Jak specjaliści wywiązali się z tego niełatwego zadania?

Przeczytaj artykuł

Personalizowane reklamy na Facebooku i Instagramie – sam zdecyduj, co chcesz oglądać - Marketing Online

Personalizowane reklamy na Facebooku i Instagramie – sam zdecyduj, co chcesz oglądać

Facebook i Instagram, flagowe platformy Meta, wprowadziły nowe opcje reklamowe, pozwalając użytkownikom decydować, w jaki sposób reklamy będą się im wyświetlać.

Przeczytaj artykuł

Czy kampanie reklamowe mogą kanibalizować wyniki organiczne - Marketing Online

Czy kampanie reklamowe mogą kanibalizować wyniki organiczne?

Jak kampanie reklamowe mogą kanibalizować organiczne wyniki wyszukiwania? Jak uniknąć lub zminimalizować szkody wynikające z kanibalizacji? Zachęcamy do lektury wpisu.

Przeczytaj artykuł

Content plan - definicja pojęcia - Marketing Online

Jak często postować na blogu? Czy istnieje idealna częstotliwość?

Jak często publikować na blogu, żeby osiągnąć sukces? Czy to kwestia codziennego pisania, czy może wystarczy jeden dopracowany wpis w tygodniu? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski