Unikalność treści na stronie. Dlaczego warto o nią zadbać?
Dlaczego treści na naszej stronie powinny być unikalne? Jak jest postrzegana przez wyszukiwarki i użytkowników? Dowiedz się, jak zweryfikować unikalność treści i co na nią wpływa.
Przeczytaj artykułModel ZMOT – Nowoczesne podejście do Customer Journey
ZMOT to nowoczesny model, opisujący customer journey (ścieżkę konsumenta), dopasowany do środowiska online. Dowiedz się, na czym polega ZMOT i jak go optymalizować.
Przeczytaj artykułJak działa Google Discover? Jak dopasować treści pod tę usługę?
Google Discover jest przydatną usługą z punktu widzenia użytkownika i administratora strony. Przyglądamy się działaniu Google Discover i dopasowaniu pod tę usługę treści na stronie.
Przeczytaj artykułJak pozycjonować sklep internetowy w branży sezonowej?
Zapoznaj się z definicją sezonowości. Poznaj techniki SEO i strategii, przydatne w planowaniu działań w okresie ożywienia bądź stałości w określonej branży. Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować sezonowy biznes.
Przeczytaj artykułAPI Konwersji w systemie Meta – zalety, wady, wdrożenie i weryfikacja
Co to jest API konwersji? Dlaczego je wprowadzono? Co oznacza dla reklam w systemie Meta Ads? Poznaj metody wdrożenia API i najważniejsze informacje oraz przydatne wskazówki.
Przeczytaj artykułSEO wtyczki – które warto wykorzystać przy pozycjonowaniu?
Wtyczki to nieoceniona pomoc w SEO! W tym artykule omawiamy wybrane wtyczki, które okażą się doskonałym wsparciem w codziennej pracy przy pozycjonowaniu stron internetowych.
Przeczytaj artykułKluczowe zdarzenia – Jak Google niweluje różnice w pomiarze konwersji między Google Ads i Google Analytics?
Google wprowadza nową nazwę metryki w Google Analytics 4 - Kluczowe zdarzenia (Key Events). Dowiedz się więcej na jej temat.
Przeczytaj artykułJak wyliczyć optymalny budżet w kampanii Google Ads?
Kluczowym pytaniem, które często pojawia się w kontekście kampanii reklamowych, jest: jak wyliczyć optymalny budżet takiej kampanii? Jakie czynniki mają na niego wpływ? Sprawdź!
Przeczytaj artykułCzy zmiana serwera www wpływa na SEO i wyniki kampanii Google Ads?
Czasem dokonujemy zmiany serwera, na którym działa strona internetowa. Pytanie, czy taka zmiana może mieć wpływ na kampanię Google Ads lub SEO strony, nasuwa się samo. Sprawdźmy to.
Przeczytaj artykułModel RACE – dlaczego warto go użyć w Digital Marketingu?
Plan, Reach, Act, Convert, Engage - etapy RACE, przydatnego modelu w Digital Marketingu. Dowiedz się, jakie są funkcje etapów, dlaczego warto wykorzystać ów model i jak pomaga planować i optymalizować strategię.
Przeczytaj artykułAudyt Kampanii Google Ads. Sprawdź, czy kampania nie marnuje budżetu reklamowego
Właściwy audyt kampanii w systemie Google Ads to klucz do optymalizacji wydatków i maksymalizacji efektywności. Warto upewnić się, czy kampania nie marnuje swojego budżetu.
Przeczytaj artykułJakość reklamy internetowej: wyzwania i narzędzia
Czy wiesz, jakie czynniki, składające się na reklamę, wpływają na jej wartość, postrzeganą przez odbiorców? Przyjrzyjmy się jakości reklamy internetowej przez pryzmat wyzwań i narzędzi.
Przeczytaj artykułProfesjonalne raportowanie efektywności kampanii reklamowych
Dowiedz się, dlaczego raportowanie efektywności kampanii reklamowych jest tak istotne. Co powinien określać prawidłowy raport kampanii? Czy wiesz, jak raportować wyniki kampanii?
Przeczytaj artykułJakość kampanii Google Ads. Klucz do zwrotu z inwestycji
Dlaczego jakość kampanii ma tak ogromne znaczenie? Jak ważny jest audyt kampanii reklamowej? O czym trzeba pamiętać przed uruchomieniem kampanii reklamowej w Google Ads?
Przeczytaj artykułCustomer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?
Poznaj szczegóły strategii na każdym etapie Customer Journey. Dowiedz się o targetowaniu reklamy, znaczeniu raportowania kampanii i poznaj garść cennych wskazówek. Część druga dwuczęściowego artykułu.
Przeczytaj artykułCustomer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?
Co to jest Customer Journey? Poznaj tajemnice podróży klienta, przydatne modele (np. AIDA czy ZMOT) i metody badania procesu zakupowego! Część pierwsza dwuczęściowego artykułu.
Przeczytaj artykułJak wybrać odpowiednie szkolenia i w jakiej kolejności je przejść?
Szkolenie Google Ads, SEO czy Google Analytics - jakie szkolenia wybrać? W jakiej kolejności je odbyć? Czy trzeba podejmować decyzję tak szybko? Odpowiadamy na wszystkie pytania w temacie wyboru szkoleń!
Przeczytaj artykułAudyt instalacji i konfiguracji Google Analytics
Poznaj 10 elementów, które mówią, czy Google Analytics pozwala na prawidłową optymalizację kampanii w oparciu o dane. Każdy z nich pomoże lepiej mierzyć efektywność działań reklamowych i poprawiać ich efektywność.
Przeczytaj artykułStruktura internetowej kampanii reklamowej
Internetowa kampania reklamowa musi być porządnie przygotowana i zbudowana z tysięcy elementów, których efektywność można szczegółowo mierzyć. Słaba struktura kampanii nie nadaje się bowiem do optymalizacji.
Przeczytaj artykułCzym jest Data Driven Marketing?
Dowiedz się, czym jest Data Driven Marketing (marketing napędzany treścią), którego celem jest osiągnięcie maksymalnej efektywności reklamy, łącząc kreatywność ludzką z siłą tkwiącą w danych i algorytmach.
Przeczytaj artykułAnalityka Internetowa – Planowanie kampanii i pomiar KPI
W planowaniu kampanii reklamowej pomaga zrozumienie cyklu zakupowego klienta. Cykl raz trwa parę minut, a raz miesiące. Planując media, musimy to uwzględnić. Dla każdego etapu trzeba zaplanować komunikację, czyli treść i medium reklamowe, jakiego użyjemy.
Przeczytaj artykułGoogle na stałe wprowadza Gemini – swoją przełomową AI
Google prowadzi potężną ekspansję na rynku AI. Co to oznacza dla marketingu, świata cyfrowego i technologii? Zapoznaj się z wpisem o AI od Google, w którym piszemy też o najnowszej wersji - Gemini 1.5 Pro.
Przeczytaj artykułContent marketing: jak pisać, by być chętnie czytanym?
Jak tworzyć treści, które nasi odbiorcy będą chętnie czytali? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu i dostarczaniu contentu? Jakie elementy, wzbogacające treść i jej odbiór, powinny znaleźć się na stronie?
Przeczytaj artykuł7 ważnych wskaźników i miar w marketingu i biznesie
W działalności firmy musimy monitorować wiele zmiennych, definiujących jej kondycję. W tym celu stworzono wskaźniki, pozwalające śledzić m.in. zwroty z inwestycji czy poziom zadowolenia klientów. Czy znasz je wszystkie?
Przeczytaj artykułWskaźnik CES – badanie wysiłku klienta w relacjach z firmą
CES - wskaźnik wysiłku klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie CES i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.
Przeczytaj artykułWskaźnik NPS, czyli jak spytać klienta, czy poleca naszą ofertę
NPS - wskaźnik lojalności klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie NPS i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.
Przeczytaj artykułWskaźnik CSAT, czyli jak badać satysfakcję klienta
CSAT - wskaźnik satysfakcji klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź również, jakiego rodzaju pytania warto zadawać w ankiecie CSAT i poznaj garść przydatnych wskazówek.
Przeczytaj artykułChurn rate – wskaźnik, który bada rezygnujących klientów
Churn rate - wskaźnik rezygnacji klientów. Dowiedz się, dlaczego warto go znać, jak go obliczyć i interpretować wynik. Sprawdź również, nad czym warto się zastanowić w sytuacji alarmującego poziomu rezygnacji klientów.
Przeczytaj artykułArchetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 2 z 2)
Archetypy marki pozwalają określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji. Poznaj pozostałe 6 z 12 z nich i dowiedz się, jak określić własny archetyp oraz czy mogą się one łączyć i ewoluować.
Przeczytaj artykułArchetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 1 z 2)
Archetypy marki pozwalają nam określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji z odbiorcami. Poznaj pierwszych 6 z 12 z nich oraz korzyści, jakie niesie określenie archetypu własnej marki.
Przeczytaj artykułROAS – najważniejszy wskaźnik dla kampanii reklamowej
ROAS - Return On Advertising Spend, czyli wskaźnik zwrotu z wydatków reklamowych. Jak obliczyć ROAS i interpretować jego wskazania? Do czego wykorzystuje się ROAS i co jeszcze warto wiedzieć o tym wskaźniku?
Przeczytaj artykułBrandowe słowa kluczowe, czyli branded keywords – czym są i jak ich używać?
Brandowe słowa kluczowe to frazy, zawierające nazwę marki albo produktu lub usługi. W tym artykule opisujemy ich przydatność, wpływ na SEO strony, znaczenie dla e-commerce i podajemy przykłady. Warto przeczytać!
Przeczytaj artykułCzy wiek domeny ma wpływ na SEO?
Jak wiek domeny przekłada się na jej wartość i autorytet? Czy starsze domeny są postrzegane jako użyteczniejsze przez wyszukiwarki i użytkowników? Odpowiadamy na pytanie, czy wiek domeny ma wpływ na jej SEO.
Przeczytaj artykułAverage Session Duration w GA4 – wskaźnik, który warto znać
Average Session Duration - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i jak interpretować dostarczane przez niego dane? Dowiedz się, jak wykorzystać jego wskazania i go optymalizować.
Przeczytaj artykułPages Per Session w GA4 – do czego służy wskaźnik?
Pages Per Session - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i w jaki sposób interpretować dostarczane przez niego dane? Jak prawidłowo wykorzystać jego wskazania?
Przeczytaj artykułJak wykorzystać Google Trends w Content Marketingu?
Google Trends to darmowe narzędzie, dzięki któremu dokonamy analizy popularności określonych fraz kluczowych oraz wyszukiwań w danym odcinku czasu. Sprawdź, jak korzystać z Google Trends w układaniu content planu.
Przeczytaj artykułCzynniki rankingowe – jak wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?
Znajomość czynników rankingowych pozwala nam wpływać na widoczność strony internetowej. W tym artykule przedstawimy te czynniki i powiemy, jak je optymalizować, by podnieść pozycję witryny.
Przeczytaj artykułJak wybrać właściwą czcionkę na stronę internetową?
Wybór odpowiedniej czcionki na stronę przekłada się na ton treści i wpływa na pierwsze wrażenie odbiorcy. Podpowiadamy, jak wybrać właściwą czcionkę na swoją stronę oraz jakiego rodzaju czcionki nadają się do określonych rodzajów witryn.
Przeczytaj artykułRozszerzenia reklam Google Ads – jakie są i do czego służą?
Aby reklama w wyszukiwarce odniosła sukces - zachęciła do odwiedzenia strony lub skorzystania z oferty - trzeba właściwie dopasować jej elementy (rozszerzenia). Dowiedz się, jakie są elementy reklam w Google Ads.
Przeczytaj artykułMarketing Mix 4A: zbuduj przystępność i świadomość marki
Marketing Mix 4A - innowacyjne podejście do strategii, skupiające się na budowaniu świadomości marki i jej akceptowalności. Dowiedz się, jak zaplanować działania marketingu internetowego, by oferta była przystępna i atrakcyjna, a klienci - świadomi istnienia marki i jej korzyści.
Przeczytaj artykułJak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google Ads?
Jednym z najważniejszych kroków w planowaniu kampanii Google Ads jest dobór słów kluczowych - tak, by nasza reklama wyświetlała się w odpowiedzi na dane zapytanie użytkownika. Podpowiadamy, jak prawidłowo podejść do tego zadania. Dowiedz się też, jakie są typy dopasowań słów kluczowych.
Przeczytaj artykułGoogle Ads Call Metrics: jak mierzyć konwersje telefoniczne?
Jednym z rodzajów konwersji w systemie Google Ads są konwersje telefoniczne. W tym artykule opisujemy ich działanie i określamy, jakich dostarczają danych. Podpowiadamy również, jak mierzyć konwersje telefoniczne. Warto przeczytać!
Przeczytaj artykułPozycjonowanie lokalne: 7 przydatnych wskazówek. Nakieruj odbiorców na swoją stronę!
Nakieruj odbiorców na swoją stronę dzięki właściwemu pozycjonowaniu lokalnemu! Przedstawiamy garść przydatnych wskazówek, dzięki którym zwiększysz widoczność strony lokalnej firmy.
Przeczytaj artykułMarketing Mix 4E: nowoczesne podejście do strategii. Dlaczego warto je rozważyć?
Marketing Mix 4E - najnowsze podejście do strategii, przydatne zwłaszcza w marketingu internetowym. Poznaj elementy Experience, Exchange, Everyplace, Evangelism. Dowiedz się, jakie są korzyści z wprowadzenia tej strategii w swoich działaniach.
Przeczytaj artykułPomiar konwersji w Google Ads. Modele atrybucji konwersji
Przed startem kampanii musimy założyć jej konwersje. Liniowy, z uwzględnieniem pozycji czy może oparty na danych - przekonaj się, jakie są modele atrybucji konwersji w Google Ads!
Przeczytaj artykuł4C: alternatywna koncepcja Marketing Mix (3/3)
Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. 4C to alternatywna względem 4P/7P koncepcja Mieszanki marketingowej. Poznaj tajniki elementów: Customer, Cost, Communication, Convenience i dowiedz się, które podejście wybrać!
Przeczytaj artykuł7P: rozwinięcie koncepcji Marketing Mix (2/3)
Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej rozszerzona wersja to 7P - do 4P dodała elementy: People, Process, Physical evidence. Poznaj tajniki Ludzi, Procesów i Dowodów fizycznych w Mieszance marketingowej.
Przeczytaj artykuł4P: podstawowa koncepcja Marketing Mix, którą warto znać (1/3)
Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej podstawową wersją jest 4P - Product, Price, Promotion, Place. Poznaj tajniki produktu, ceny, promocji i dystrybucji.
Przeczytaj artykułNajważniejsze elementy kampanii Google Ads. O czym pamiętać na początku?
Czy wiesz, o jakich elementach warto pamiętać przy starcie kampanii Google Ads oraz jak ją zacząć? Zapoznaj się z naszym poradnikiem przed podjęciem najważniejszych kroków.
Przeczytaj artykułUser Generated Content: jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie?
Dowiedz się, czym jest User Generated Content i co go cechuje. Czy wiesz, jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie? Jakie szanse, a jakie zagrożenia niesie UGC? Jak znane marki wykorzystały UGC w swoich działaniach marketingowych?
Przeczytaj artykułJak optymalizować treści na stronie pod wyszukiwanie głosowe? 5 wskazówek
Czy wiesz, dlaczego wyszukiwanie głosowe jest tak istotne oraz jak dokonać optymalizacji treści pod tym kątem? Przedstawiamy 5 wskazówek, które Ci to ułatwią - sprawdź!
Przeczytaj artykułGoogle Exact Match Domain: jak algorytm dba o sprawiedliwe wyniki wyszukiwania?
Dowiedz się, do czego służy algorytm Exact Match Domain. Jak wpływa na ranking stron? Jak dopasować treści na stronie pod jego wymogi? Przeczytaj o algorytmie EMD i sprawdź, czy treści na Twojej stronie spełniają wytyczne.
Przeczytaj artykułCustomer Lifetime Value: dlaczego warto znać wskaźnik wartości życiowej klienta
Dowiedz się, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją obliczyć. Jakich informacji dostarcza wskaźnik CLV? Jak go zwiększyć? Przedstawiamy najważniejsze informacje o Customer Lifetime Value.
Przeczytaj artykułGoogle Payday Loan: algorytm, który uderza w strony spamowe
Dowiedz się, jak działa algorytm Google Payday Loan. Jakie nakłada kary na strony i jak ich uniknąć? Jak spełnić jego wytyczne? Jak algorytm wpłynął na globalne SEO?
Przeczytaj artykułKoszt pozyskania klienta w e-commerce: jak go obliczyć i obniżyć?
Koszt pozyskania klienta - Customer Acquisition Cost, CAC - to miara finansowa, istotna w marketingu i analizie biznesowej. Dowiedz się, jak liczyć CAC i jak obniżyć poziom tego kosztu.
Przeczytaj artykułBrand personality: co o marce mówi jej osobowość?
Dowiedz się, czym jest osobowość marki i jak ją kreować, a także jak znane marki z sukcesem podeszły do tego tematu. Zachęcamy do lektury wpisu o Brand personality.
Przeczytaj artykułGoogle Intrusive Interstitials Mobile Penalty: jak algorytm karze za wyskakujące okienka?
Jeden z algorytmów Google karze za wyskakujące okienka na stronach mobilnych. Wyjaśniamy działanie Intrusive Interstitials Mobile Penalty i podpowiadamy, jak mu nie podpaść.
Przeczytaj artykułJak AI rewolucjonizuje SEO: Narzędzia, szanse i dalsza przyszłość
Jakie są kategorie narzędzi AI używanych w SEO? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu? Jakie szanse i zagrożenia niesie AI?
Przeczytaj artykułCo to jest keyword difficulty i jak przełożyć ją na strategię SEO?
Co dokładnie oznacza pojęcie keyword difficulty i jak możemy ją sprawdzić? Jak wykorzystać tę wiedzę na temat słów kluczowych w praktyce? Dowiedz się, jak wykorzystać miarę KD w swojej strategii SEO.
Przeczytaj artykułSXO, czyli SEO+UX. Jak strategia wpływa na pozycjonowanie strony?
Na czym polega SXO? Jakie obejmuje działania? Jak łączyć decyzje SEO i UX w ramach strategii SXO? Zachęcamy do lektury artykułu o Search Experience Optimization!
Przeczytaj artykułDepozycjonowanie, czyli negatywne SEO – co to jest i czym grozi?
Depozycjonowanie (depositioning) to negatywna praktyka SEO, będąca przeciwieństwem pozycjonowania. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega i dlaczego lepiej jej unikać.
Przeczytaj artykułTrust Rank: o wskaźniku, który oddziela przydatne linki od spamu
Trust Rank jest wskaźnikiem, który wspiera algorytmy Google i pomaga odseparować użyteczne linki od spamu. Dowiedz się, jak działa i jak mu pomóc!
Przeczytaj artykułContent Marketing: jakość czy ilość?
Co bardziej liczy się w Content Marketingu - ilość treści, które publikujemy, czy ich jakość? Które podejście wybrać? Przekonajmy się!
Przeczytaj artykułWeb Usability – czyli jak zadbać o użyteczność strony internetowej
Co to jest Web Usability? Jak ją optymalizować oraz z jakich składa się elementów? Poznaj najważniejsze informacje i wskazówki w temacie użyteczności strony.
Przeczytaj artykułPogrubienia w tekście: jak wpływają na UX?
Jak pogrubienia w tekście wpływają na odbiór treści przez użytkowników i wyszukiwarkę? Poznaj najważniejsze informacje na temat boldowania.
Przeczytaj artykułGoogle PageSpeed Insights – co powie nam narzędzie do badania szybkości strony?
Dowiedz się, czym dokładnie jest Google PageSpeed Insights, jak działa, jakie raporty oferuje oraz jakie działania podjąć, by poprawić prędkość strony.
Przeczytaj artykułUI, czyli User Interface, a UX i SEO strony
Dowiedz się, co to jest UI, z jakich elementów się składa, co brać pod uwagę przy jego projektowaniu, jak UI wiąże się z UX oraz jak UI wpływa na SEO strony.
Przeczytaj artykułRich snippets: czym są fragmenty wzbogacone i dlaczego warto o nie zadbać?
Co to są rich snippets - fragmenty wzbogacone w wynikach wyszukiwania, dlaczego są przydatne dla użytkowników i dla wyszukiwarek oraz w jaki sposób je ustawić?
Przeczytaj artykułTag rel canonical – co to jest i jak wpływa na SEO strony?
Co to jest tag canonical, do czego służy, jak oznaczyć go w kodzie strony oraz jak wiąże się z pojęciem duplikacji treści?
Przeczytaj artykułOrphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?
Istnieją strony, które potocznie nazywa się osieroconymi - nie są związane w żaden sposób z innymi stronami z danego serwisu. Jak je zlokalizować i co z nimi zrobić?
Przeczytaj artykułSzybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika
Dlaczego szybkość ładowania strony jest ważna? Jak ją mierzyć i optymalizować? Co spowalnia naszą stronę? Jak wpływa to na SEO i UX?
Przeczytaj artykułShort-form content: czy opłaca się pisać krótkie treści?
Czy opłaca się tworzyć i publikować short-form content? Jak wypadają w porównaniu z long-form content? Przyglądamy się krótkim treściom.
Przeczytaj artykułJaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO strony?
Content ma odpowiadać na potrzeby odbiorców. Właściwe zrozumienie ich intencji jest kluczowe przy pisaniu treści. Poznaj pojęcie search intent.
Przeczytaj artykułNajlepsze narzędzia SEO. 12 przydatnych narzędzi przy pozycjonowaniu stron
Przedstawiamy użyteczne narzędzia, które wesprą Twoje codzienne działania SEO. Wspominamy, jak działają, do czego służą oraz dlaczego warto ich używać.
Przeczytaj artykułWstęp artykułu. Jaka jest rola leadu w treści?
Co to jest wstęp (lead), jakie są jego funkcje, jaka jest jego optymalna długość? Podpowiadamy, o czym pamiętać przy pisaniu wstępu. Zachęcamy do lektury artykułu!
Przeczytaj artykułClickbait – czym grożą zwodnicze nagłówki?
Clickbait, czyli mylące nagłówki. Witrynom, które je stosują, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Przyjrzyjmy się zagrożeniom clickbaitu.
Przeczytaj artykułModel AIDA: jak wykorzystać go w content marketingu?
Na czym polega model AIDA? Co oznaczają jego poszczególne elementy? Jak stosować go w marketingu? Jak znane marki wykorzystały tę koncepcję w praktyce?
Przeczytaj artykułJakościowe backlinki – istotny element pozycjonowania strony
Co to są backlinki? Jakie cechy mają dobre linki zwrotne? Jak pozyskiwać backlinki? Jak wpływają na SEO strony? Jak oznaczyć link w kodzie HTML strony?
Przeczytaj artykułArtykuły sponsorowane – jak wykorzystać je w strategii SEO?
Dowiedz się, co to są artykuły sponsorowane, jak wpływają na SEO strony, jakie mają zalety, ile mogą kosztować oraz jak stworzyć dobry artykuł sponsorowany.
Przeczytaj artykułDywersyfikacja linków – dlaczego warto ją stosować?
Co to jest dywersyfikacja linków, jak ją przeprowadzić, dlaczego lepiej ją stosować i jakie są skutki braku różnicowania linków dla SEO? Omawiamy metody dywersyfikowania linków.
Przeczytaj artykułPoison words – jakie słowa szkodzą pozycjonowaniu strony?
Poison words, słowa trujące - frazy, które negatywnie wpływają na pozycjonowanie strony. Jakie są kategorie tych słów i dlaczego lepiej ich unikać?
Przeczytaj artykułGeolokalizacja: jak wpływa na pozycjonowanie strony?
Geolokalizacja to istotny czynnik dla stron, które opierają swą działalność na sukcesie pozycjonowania lokalnego. Na czym polega i jak ją wykorzystać?
Przeczytaj artykułJak uniknąć duplikacji treści na stronie? Duplicate content w pigułce
Duplikacja treści (duplicate content) to niepożądane zjawisko, mogące znacząco obniżyć pozycję naszej strony. W tym artykule wyjaśniamy, jak jej uniknąć.
Przeczytaj artykułGoogle Helpful Content: algorytm, który ceni pomocne strony
Co to jest Google Helpful Content, jak wspomóc algorytm i jakich działań lepiej unikać? Zachęcamy do lektury artykułu o algorytmie Google.
Przeczytaj artykułPliki cookies. Czym są ciasteczka? Do czego służą? Jak je wyczyścić?
Czym są pliki cookies, po co są zbierane i jak można je usunąć? Jakie są rodzaje ciasteczek? Czy zgoda na ich zbieranie jest obowiązkowa? Przeczytaj artykuł o internetowych ciasteczkach!
Przeczytaj artykułReferral marketing: jak działa marketing rekomendacji?
Jedną ze strategii marketingu internetowego jest marketing rekomendacji. Jak działa i w jaki sposób zaimplementować go na swojej stronie? Poznaj także przykłady marek, które z sukcesem zastosowały go w swoich działaniach.
Przeczytaj artykułWiosenne słowa kluczowe: na jakie trendy w keywordach zwrócić uwagę wiosną?
Wiosna tuż, tuż! Jakich fraz warto użyć przy pozycjonowaniu strony, na jakie okoliczności zwrócić uwagę i jak właściwie wyszukać odpowiednie słowa kluczowe?
Przeczytaj artykułSezonowe słowa kluczowe: jak użyć ich w planowaniu treści?
Czym są sezonowe słowa kluczowe? Jak je znaleźć i wykorzystać w treści? Czym różnią się od evergreen keywords?
Przeczytaj artykułTreści interaktywne, czyli jak zaangażować użytkowników strony
Jak działają treści interaktywne i co pozwalają osiągnąć? Jakie marki z sukcesem je wykorzystują? Zachęcamy do lektury artykułu!
Przeczytaj artykułFarmy linków – jak działają i dlaczego lepiej je omijać?
Farmy linków działają podobnie jak farmy treści. Skupiają się na backlinkach, a nie contencie. Jak funkcjonują i dlaczego lepiej unikać korzystania z nich?
Przeczytaj artykułGoogle Ads – jak zacząć? Kompletny poradnik dla początkujących i zaawansowanych
Nie wiesz, jak zacząć z Google Ads? Nasz poradnik krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia skutecznych kampanii. Zobacz instrukcję!
Przeczytaj artykułFarmy treści: czym grozi prowadzenie tzw. content farm?
Content farms są uciążliwe dla użytkowników i bardzo źle postrzegane przez roboty wyszukiwarki. W tym artykule wyjaśnimy dlaczego.
Przeczytaj artykułAuto-generated content. Czy to dobry pomysł?
Czy pełna automatyzacja contentu to dobry pomysł? A może warto znaleźć złoty środek w korzystaniu z AI? Przyglądamy się treściom automatycznym i ich wpływie na doświadczenie użytkownika oraz SEO strony.
Przeczytaj artykułGoogle Core Web Vitals: jeden algorytm, trzy metryki
FCP, FID, CLS - metryki, które składają się na Core Web Vitals. Co należy do ich obowiązków i jak optymalizować pod nie naszą stronę?
Przeczytaj artykułKeyword density: czy istnieje optymalna ilość słów kluczowych?
Czym jest keyword density i jak dobrać optymalną ilość słów kluczowych na stronie? Gdzie warto je umieszczać?
Przeczytaj artykułSERP — co to jest i jakie ma znaczenie dla SEO oraz Content Marketingu?
SERP to pojęcie, które często pojawia się w kontekście SEO i contentu. Jak się z nimi łączy i jaki ma wpływ na naszą działalność w Internecie?
Przeczytaj artykułBounce rate: co wiesz o współczynniku odrzuceń?
Co to jest bounce rate? Jaki poziom wskaźnika jest akceptowalny? Jak obniżyć bounce rate? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.
Przeczytaj artykułGoogle QDD: algorytm, który lubi różnorodność
Query Deserves Diversity to algorytm Google, który stawia na zróżnicowanie wyników wyszukiwania. Jak działa i jak możemy mu pomóc?
Przeczytaj artykułCo jest skuteczniejsze – SEO czy SEM? Którą strategię wybrać?
Na czym polegają SEO i SEM? Która ze strategii jest skuteczniejsza? Nakreślamy mocne strony SEO i SEM oraz doradzamy wybór strategii działań.
Przeczytaj artykułPozycjonowanie strony: 10 najczęstszych błędów SEO
Dopasowanie strategii pozycjonowania do tempa zmian wymaga podejmowania szybkich decyzji. Podpowiadamy, jak uniknąć częstych błędów SEO.
Przeczytaj artykułGrey Hat SEO: na pograniczu tego, co dopuszczalne i zakazane
White Hat SEO i Black Hat SEO to skrajne techniki pozycjonowania. Niektórzy wymieniają trzecią - Grey Hat SEO. Na czym polega?
Przeczytaj artykułDomain Rating: jak wskaźnik określa jakość domeny?
Jednym ze wskaźników, pozwalających określić jakość domeny, jest Domain Rating. Jak działa ten wskaźnik oraz jakich informacji nam udziela?
Przeczytaj artykułDomain Authority: czym jest autorytet domeny?
Domain Authority to wskaźnik opracowany przez Moz. Na czym polega ten wskaźnik? Przekonajmy się!
Przeczytaj artykułFrazy fat head – czy warto stosować krótkie słowa kluczowe?
Frazy fat head - krótkie słowa kluczowe. Czym się cechują? Czy opłaca się je stosować w pozycjonowaniu strony? Co wybrać: fat head czy long-tail?
Przeczytaj artykułMarketing wirusowy: jak umiejętnie wykorzystać go w Internecie?
Marketing wirusowy (viral marketing) posiada zdolność szybkiego rozprzestrzeniania się. Jak wykorzystać go w swoich działaniach internetowych?
Przeczytaj artykułClick-through rate. Co o stronie mówi współczynnik CTR?
Click-through rate to jeden z ważniejszych współczynników, określających kondycję strony. Wyjaśniamy, jak go liczyć i przyglądamy się jego znaczeniu.
Przeczytaj artykułTopical authority: jak zyskać status eksperta w oczach Google?
Topical authority to zyskujące na popularności pojęcie w pozycjonowaniu. Status, który daje, jest istotny w oczach Google i użytkowników.
Przeczytaj artykułLong-tail keywords: jak działają frazy długiego ogona?
Long-tail keywords to dłuższe, nietypowe frazy kluczowe. Czym się cechują i dlaczego warto się na nie pozycjonować?
Przeczytaj artykułAnchor text i jego wpływ na SEO. Czy Twoje linki mają właściwą treść?
Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia - jakie ma znaczenie w linkbuildingu i pozycjonowaniu? Jak pisać dobre anchory?
Przeczytaj artykułLink juice: czym jest i jak wpływa na SEO strony?
Link juice określa moc linków, które kierują na naszą stronę. Jak go zwiększyć?
Przeczytaj artykułGoogle Page Experience: algorytm, który mierzy UX
Google Page Experience Update - zapoznaj się z najnowszymi wymaganiami algorytmu, który mierzy doświadczenie użytkownika strony.
Przeczytaj artykułDwell time – o czym mówi cenny wskaźnik SEO?
Dwell time to jeden z kluczowych wskaźników przy pozycjonowaniu strony i mierzeniu jej wyników. Podpowiadamy, jak go optymalizować.
Przeczytaj artykułPrzyjazny adres URL – czyli jaki?
Przyglądamy się pojęciu przyjaznych adresów URL i ustalamy, jak powinien wyglądać adres strony, by sprawiać pozytywne wrażenie.
Przeczytaj artykułUser friendly page: jak stworzyć stronę przyjazną użytkownikom?
O co warto zadbać, by nasza strona była zachęcająca i przyjazna dla użytkownika? Przyglądamy się pojęciu user friendly pages.
Przeczytaj artykułAbove The Fold, Below The Fold i ich znaczenie na stronie
Above The Fold i Below The Fold odnoszą się do widoczności treści na stronie. Mają spore znaczenie dla użyteczności z punktu widzenia użytkownika.
Przeczytaj artykułGoogle MUM: algorytm, który rewolucjonizuje wyszukiwanie z użyciem AI
Jeden z najnowszych algorytmów wyszukiwarki Google korzysta pełnymi garściami z AI. Jak działa i jak możemy dostosować pod niego stronę?
Przeczytaj artykułLanding page a pozycjonowanie strony
Landing page - specjalnie skonstruowana strona o określonych celach. Wyjaśniamy, jak ją zaprojektować oraz jak wygląda pozycjonowanie LP.
Przeczytaj artykułPozycjonowanie stron: 7 trendów na 2024
Zapoznaj się z najważniejszymi trendami w pozycjonowaniu, które mają dużą szansę zrewolucjonizować branżę SEO w 2024 roku.
Przeczytaj artykułGoogle Caffeine: algorytm, który wspomaga indeksację stron
Mniej znany algorytm Google, któremu należy się więcej uwagi - zajmuje się indeksacją stron i dostarczaniem świeżych wyników. Jak działa?
Przeczytaj artykułGoogle Opos: algorytm, który wspomaga wyszukiwanie lokalne
Zadaniem algorytmu Opos (Possum) jest wspieranie wyszukiwania lokalnego. Jak działa i jak dopasować pod niego stronę?
Przeczytaj artykułGoogle Phantom: algorytm, który nazwano enigmą
W 2013 pojawiła się seria algorytmów o enigmatycznym przeznaczeniu, którą nazwano Phantom. Na czym polegała ta zmiana ze strony Google?
Przeczytaj artykułGoogle Pirat: algorytm, który walczy z łamaniem praw autorskich
Pirat - algorytm Google, który ujrzał światło dzienne w 2012 roku - walczy z łamaniem praw autorskich. W jaki sposób działa?
Przeczytaj artykułGoogle Medic Update: algorytm, który bada strony medyczne i zdrowotne
Google Medic Update - tak zbiór algorytmów ochrzciła społeczność SEO - ocenia strony medyczne. Jak dostosować się do jego wytycznych?
Przeczytaj artykułGoogle Fred: algorytm, który walczy z contentem niskiej jakości
Aktualizacja algorytmów Google, walcząca z niskiej jakości treściami, to Fred. Jak uchronić się przed karą z jego strony?
Przeczytaj artykułGoogle BERT: algorytm, który stara się lepiej zrozumieć język zapytania
BERT to algorytm Google, starający się lepiej rozumieć język zapytania. Jak działa i jak możemy pomóc BERT-owi?
Przeczytaj artykułGoogle Page Rank: algorytm, który rozpoczął ocenę jakości treści
Page Rank to historyczny pierwszy algorytm Google. Na czym polegało jego zadanie i czy dalej funkcjonuje?
Przeczytaj artykułGoogle Pigeon: algorytm, który wspiera pozycjonowanie lokalne
Algorytm Gołąb przygląda się stronom w kontekście pozycjonowania lokalnego. Jak dopasować stronę pod jego wytyczne?
Przeczytaj artykułGoogle Mobile-First Index: algorytm, który przygląda się stronom mobilnym
Mobile-First Index to algorytm Google, przyglądający się mobilnym wersjom stron. Jak działa? Jak dopasować pod niego witrynę?
Przeczytaj artykułGoogle Hummingbird: algorytm, który stara się zrozumieć intencję zapytania
Hummingbird - Koliber - to algorytm Google, przyglądający się intencji zapytania. Jak działa? Jak dopasować pod niego treści?
Przeczytaj artykułGoogle RankBrain: algorytm, który zaprzyjaźnił się z AI
Google powszechnie używa sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w swych systemach. RankBrain to algorytm wyjątkowo bliski AI. Jak działa?
Przeczytaj artykułGoogle Penguin: algorytm, który uwielbia jakościowe linki
Google Penguin to jeden z najistotniejszych algorytmów, badający jakość linków na stronie. Jak dopasować stronę pod wymogi Pingwina?
Przeczytaj artykułGoogle Panda: algorytm, który kocha wartościową treść
Google Panda to jeden z najważniejszych algorytmów, przyglądający się jakości treści na stronie. Jak dopasować content pod wytyczne Pandy?
Przeczytaj artykułBuzz marketing + content: jak tworzyć treści pod marketing szeptany?
Co to jest buzz marketing? Czym się kierować w planowaniu treści pod wymogi marketingu szeptanego? Przyglądamy się popularnej strategii marketingowej.
Przeczytaj artykułNajważniejsze algorytmy Google: 7 algorytmów kluczowych dla SEO
Czy wiesz, jakie algorytmy Google są najistotniejsze? Na jakie aspekty zwrócić uwagę, by dopasować się do wytycznych wyszukiwarki?
Przeczytaj artykułZakładka „O nas” na stronie — dlaczego warto ją mieć?
Co powinna zawierać zakładka "O nas" na stronie internetowej i dlaczego warto ją mieć? O wpływie zakładki na SEO witryny
Przeczytaj artykułLong-form content: czy długie treści na stronie mają sens?
Czym charakteryzuje się długa treść? Czy w dobie szybkiego "skanowania" treści ma sens? Przyglądamy się long-form contentowi.
Przeczytaj artykułJak wykorzystać starszy content? Recykling treści w praktyce
Na czym polega recykling treści i w jaki sposób go wykorzystać? Które treści najbardziej się do tego nadają?
Przeczytaj artykułTagi: czy moja strona ich potrzebuje?
Co to są tagi? Do czego służą tagi na stronie i czy warto je dodać? Czym tagi różnią się od kategorii?
Przeczytaj artykułThin content: czym grozi cienka treść na stronie?
Treści na stronie mają za zadanie przyciągnąć użytkowników oraz pozytywnie wpływać na SEO. Co jednak, jeśli ich jakość będzie zbyt niska?
Przeczytaj artykułBreadcrumbs — jak ścieżka z okruszków wpływa na SEO strony?
Jak wykorzystać ścieżkę z okruszków (breadcrumbs) do optymalizacji nawigacji po stronie? Czy moja strona potrzebuje takiej ścieżki?
Przeczytaj artykułLejek contentowy: czym jest i do czego służy?
Jak wykorzystać koncepcję lejka contentowego w procesie projektowania i dostarczania treści? Przyglądamy się strategii content funnel.
Przeczytaj artykułBrand awareness – jak istotna jest świadomość marki?
Brand awareness ma ogromne znaczenie w budowaniu komunikacji marketingowej oraz duży wpływ na SEO strony marki. Omawiamy najważniejsze aspekty tego pojęcia.
Przeczytaj artykułMarketing a kolory. Jak wybrać barwy strony internetowej?
Kolory mają ogromne znaczenie w marketingu. Z jakich kolorów korzystać na stronie internetowej, a jakich lepiej unikać? Jakie cechy są przypisane poszczególnym barwom? Przekonajmy się!
Przeczytaj artykułTone of voice Twojej marki — czy komunikujesz się prawidłowo?
Co kryje się pod pojęciem tone of voice? Jakie ma znaczenie w komunikacji marketingowej? Jak odpowiednio zaprojektować tone of voice marki?
Przeczytaj artykułCzym jest LOLcontent i jakie ma znaczenie dla marketingu?
Nawet jeśli nazwa jest czymś nowym, na pewno każdy z nas się z nim zetknął. Czym jest LOLcontent i jak go wykorzystać? Przedstawiamy tajniki zabawnych treści.
Przeczytaj artykułCzy wiesz, jakie są rodzaje i funkcje nagłówków w SEO?
Poznaj tajniki, rządzące nagłówkami w SEO. Przedstawiamy najważniejsze informacje z zakresu funkcji i optymalizacji nagłówków.
Przeczytaj artykułMeta opis strony internetowej — jaką ma funkcję? Jak napisać dobry meta opis?
Dlaczego meta opisy są tak istotne dla SEO i użytkownika? Jak powinien wyglądać dobry meta opis?
Przeczytaj artykułMeta tytuł strony internetowej — do czego służy? Jak pisać meta tytuły?
Meta tytuły stanowią wizytówkę strony internetowej. Są cenne dla użytkowników i algorytmów wyszukiwarki. Jak je prawidłowo napisać?
Przeczytaj artykułGoogle Tech Evolution Agency Program
Mieliśmy po raz drugi okazję brać udział w programie Google Tech Evolution Agency. Zapraszamy do zapoznania się z naszą relacją.
Przeczytaj artykułKlastry tematyczne — czym są i jaką mają rolę w SEO?
Klastry tematyczne są przydatną strategią w planowaniu i publikowaniu treści na stronie. Poznaj ich strukturę i wpływ na SEO!
Przeczytaj artykułCo to jest atrybut ALT obrazka i dlaczego warto go ustawić?
Atrybut ALT obrazka to przydatny parametr - zarówno dla użytkowników, jak robotów wyszukiwarki. Dowiedz się, jak ustawić atrybut ALT grafiki.
Przeczytaj artykułBan od Google — czym skutkuje? Czy da się go cofnąć?
Za co Google nakłada na strony najsurowsze kary w postaci banów? Czy ban jest odwracalny? Przeczytaj nasz wpis na temat banów od wyszukiwarki Google i dowiedz się, jak uniknąć takiej kary.
Przeczytaj artykułContent Marketing — jaki ma cel? Czy pojęcie „Content is King” dalej jest aktualne?
Często mawia się, że "Treść jest królem" ("Content is King"). Co oznacza to pojęcie i czy po ponad 20 latach od publikacji jest dalej aktualne?
Przeczytaj artykułStorytelling w Content Marketingu: jak historie wpływają na odbiór treści
Storytelling - opowiadanie historii - to idealny sposób na rozwój content marketingu. Na czym polega i dlaczego warto go stosować?
Przeczytaj artykułKeyword research — jak przeprowadzić szybkie i bezpłatne badanie słów kluczowych?
Właściwy keyword research to podstawa przy tworzeniu treści na stronę. Zobacz, jak dokonać odpowiedniego badania słów kluczowych!
Przeczytaj artykułBlasty w SEO — czym grozi taka technika pozyskiwania linków?
Istnieją pewne metody na szybkie pozyskiwanie dużych ilości linków zwrotnych. Czy jednak taki sposób na pewno jest bezpieczny? Przyglądamy się technice Blast SEO.
Przeczytaj artykułAlgorytm E-A-T, czyli jak Google sprawdza jakość treści
Pewne kategorie treści w Internecie są wyjątkowo istotne dla Google. Do ich weryfikacji służy algorytm E-A-T. Jakie strony weryfikuje i co dokładnie oznaczają literki w nazwie?
Przeczytaj artykułKto odpowiada za ocenę jakości wyników wyszukiwania — o Search Quality Raters w Google
Kto zajmuje się oceną jakości wyników wyszukiwania w Google? Poznaj Search Quality Raters - osoby oceniające jakość dla wyszukiwarki Google!
Przeczytaj artykułJak Google oznacza strony szczególnej kategorii — o YMYL słów kilka
Wyszukiwarka Google przygląda się dokładnie stronom, które wywierają szczególny wpływ na dobrobyt użytkowników. Czy wiesz, jak je optymalizować?
Przeczytaj artykułFiltr Google — skąd się bierze i czym skutkuje?
W przypadku naruszenia zasad Google może nałożyć na stronę stosowną karę. Jedną z nich jest filtr. Na czym polega i za co jest nakładany?
Przeczytaj artykułKeyword stuffing — czyli jak nie przesadzić ze słowami kluczowymi
Przesycenie słowami kluczowymi to częsta bolączka wielu stron internetowych. Jak uniknąć keyword stuffingu w praktyce?
Przeczytaj artykułCall To Action na stronie internetowej — do czego służy?
Call To Action stanowi przydatny bodziec do działania. Jak zręcznie umieścić je na stronie internetowej i zwiększyć konwersję?
Przeczytaj artykułJęzyk korzyści — jak istotny jest w procesie tworzenia treści?
Język korzyści to nieocenione narzędzie w procesie tworzenia treści, zdobywania uwagi odbiorcy i przekonywaniu o zaletach usług. Czy wiesz, jak go stosować?
Przeczytaj artykułKanibalizacja treści — czym jest i jak jej uniknąć?
Kanibalizacja treści - jak ją namierzyć i usunąć? Na czym polega i jakie niesie zagrożenia dla strony? Przyglądamy się zjawisku i szukamy rozwiązań!
Przeczytaj artykułTreści typu evergreen — czyli jakie?
Dowiedz się, czym są treści wiecznie żywe i stwórz świetny evergreen content na swoją stronę!
Przeczytaj artykułWhite Hat vs Black Hat SEO — czym różnią się te dwie techniki pozycjonowania?
Rozkładamy na czynniki pierwsze dwie skrajne techniki pozycjonowania. Przed wami pojedynek: biały kontra czarny kapelusz SEO!
Przeczytaj artykułUX, czyli User Experience — jaką pełni rolę w marketingu?
Czym jest UX? Jakie ma znaczenie dla użytkownika? Przyglądamy się najważniejszym aspektom użyteczności strony dla odbiorcy.
Przeczytaj artykułJak zmniejszyć koszt reklamy Google Ads i poprawić wyniki kampanii?
Jak wynik jakości wpływa na koszt kampanii Google Ads, jak go poprawić i jak uzyskać więcej konwersji w tym samym budżecie?
Przeczytaj artykułOd czego zacząć pozycjonowanie? Ustaw kompas na swoją stronę www!
Odkryj proste, skuteczne kroki, które przekształcą Twoją stronę WWW w magnes dla odwiedzających. Zacznij swoją przygodę z SEO już teraz!
Przeczytaj artykułSkąd wziąć pomysły na filmy na YouTube? Odkryj tajemnice twórców!
Stwórz hit na YouTube z naszym przewodnikiem! Odkryj 15 źródeł pomysłów na kreatywne filmy
Przeczytaj artykułOcena na podstawie opinii klientów dla stron na Facebooku
Dowiedz się, czym jest ocena na Facebooku, jak jest obliczana, jak wpływa na Twoją reklamę i jak możesz ją poprawić.
Przeczytaj artykułNarzędzia AI w Digital Marketingu
Narzędzia, które oferują szeroki zakres możliwości, od automatyzacji komunikacji z klientem, przez tworzenie treści, po analizę danych i optymalizację działań marketingowych.
Przeczytaj artykułSztuczna inteligencja w Digital Marketingu
Wykorzystanie AI w reklamie i marketingu. O czym warto wiedzieć w kwestii technologicznych nowości?
Przeczytaj artykułNajnowsze zmiany w GPT OpenAI
Dowiedz się, jakie zmiany były ogłoszone podczas konferencji OpenAI w San Francisco.
Przeczytaj artykułPłatny plan subskrypcyjny Meta (Facebook & Instagram) – preferencja reklamowa, wersja darmowa i płatna.
Czy wiesz, jak ustawić preferencje reklamowe Meta? Optymalizuj swoją stronę zgodnie z wymaganiami ochrony prywatności RODO i GDPR.
Przeczytaj artykułConsent Mode – dlaczego warto go wdrożyć na stronę i jak działa?
Optymalizuj swoją stronę zgodnie z wymaganiami ochrony prywatności RODO i GDPR.
Przeczytaj artykułJak zabezpieczyć konto i menedżer firmowy w Meta przed atakami hakerów?
Zabezpiecz swoje konto i dane firmowe w Meta przed atakami hakerów: Skuteczne sposoby ochrony i zarządzania bezpieczeństwem.
Przeczytaj artykułJak wykorzystać sztuczną inteligencję AI w social mediach?
Czy wiesz, że sztuczna inteligencja to narzędzie, które może pomóc Ci w pracy jako marketerowi? Sprawdź, w jaki sposób AI usprawni Twoje działania marketingowe
Przeczytaj artykułJakie treści pisać na social media? (Facebook & Instagram)
Sprawdź jak możesz pisać lepsze treści na swoje social media? Praktyczne wskazówki. Z artykułu dowiesz się skąd brać pomysły na pisanie postów!
Przeczytaj artykułJak wykorzystać Black Friday i Cyber Monday w social media?
Sprawdź w jaki sposób możesz wykorzystać Black Friday i Cyber Monday w swojej firmie. Wykorzystaj działanie swoich social media do maksimum i przygotuj się do najgorętszego okresu w tym roku.
Przeczytaj artykułTrendy w social mediach na ostatni kwartał 2022
Jakie trendy będą dominować w social media w IV połowie 2022 roku?
Przeczytaj artykułGlobal Site Tag vs Google Tag Manager
Czy Global Site Tag można wykorzystywać równolegle z Google Tag Manager’em?
Przeczytaj artykułStrategie ustalania stawek w Google Ads – cz. 2
Na czym polega strategia na docelowy ROAS i kiedy jej używać? Jest to obecnie jedna z ważniejszych strategii w Google Ads.
Przeczytaj artykułStrategie ustalania stawek w Google Ads – cz. 1
Poznaj różnice między strategiami ustalania stawek w Google Ads. Dowiedz się, co najlepiej wybrać dla poszczególnych celów biznesowych!
Przeczytaj artykułKtóre okienko atrybucji konwersji używać w swoich kampaniach i dlaczego?
Modele i okna atrybucji na Facebooku. Jak zmiany iOS wpłynęły na reklamy na Facebooku? Co to jest atrybucja konwersji i od czego uzależniać jej wybór?
Przeczytaj artykułLinki sponsorowane na podstawie Google Ads
Jak wyświetlać swoją reklamę w wyszukiwarce Google i ile to kosztuje? Linki sponsorowane to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych reklam online.
Przeczytaj artykułReklamy produktowe – Google Shopping, czy Amazon Sponsored Products?
Systemy reklamowe Google i Amazon – poznaj cechy wspólne i różnice. Sprawdź, który system najlepiej stosować.
Przeczytaj artykułStwórz skuteczną kampanię – narzędzia wyszukiwania i dopasowania słów kluczowych.
Poznaj narzędzia pozwalające dobrać trafne słowa kluczowe i zoptymalizować koszty kampanii.
Przeczytaj artykułSkąd powstają różnice w konwersjach między Google Analytics i Google Ads?
Nie zgadzają Ci się dane o konwersjach w Google Ads i Analytics, mimo że wszystko jest poprawnie skonfigurowane? Dowiedz się, skąd pochodzą różnice w zliczaniu zdarzeń w obu tych systemach oraz jak odpowiednio je interpretować.
Przeczytaj artykułGoogle Ads dla E-commerce
Co jest ważne w kampaniach Google Ads dla sklepów e-commerce?
Przeczytaj artykułKampanie Remarketingowe Google Ads – co to jest, rodzaje, błędy
Zobacz, co to jest remarketing Google Ads i jakich błędów unikać przy jego konfiguracji. Poznaj rodzaje kampanii remarketingowych i błędy optymalizacyjne
Przeczytaj artykułTworzenie strategii reklamowej w Internecie
Jak zbudować dobrą strategię reklamową i wykorzystać analitykę do dalszej optymalizacji efektywności?
Przeczytaj artykułGoogle Analytics – dlaczego jest taki ważny i jak z niego korzystać.
Dlaczego bez analityki internetowej i Google Analytics nie powinieneś rozpoczynać działań reklamowych online.
Przeczytaj artykuł3 proste kroki dla polskich producentów, aby rozpocząć skuteczną sprzedaż za granicą!
Jesteś polskim producentem i zależy Ci na poszerzeniu swojego biznesu? Trafiłeś na dobry materiał, będzie szybko i rzeczowo!
Przeczytaj artykułStruktura kampanii reklamowej w Internecie
Internetowa kampania reklamowa musi zostać porządnie przygotowana, przemyślana i zbudowana z wielu tysięcy elementów, których efektywność można szczegółowo mierzyć.
Przeczytaj artykuł