Blog

Branded keywords - definicja pojęcia - Marketing Online

Czy warto reklamować się na brandowe słowa kluczowe?

W poprzednim artykule pisaliśmy, czy trzeba pozycjonować się na brandowe słowa kluczowe. Teraz powiemy, czy warto się na nie reklamować - i jeśli tak, to w jakich przypadkach.

Przeczytaj artykuł

Branded keywords - definicja pojęcia - Marketing Online

Czy trzeba pozycjonować się na brandowe słowa kluczowe?

W jednym z artykułów SEO pisaliśmy, czym są brandowe słowa kluczowe. Teraz odpowiemy, czy trzeba się na nie pozycjonować - i jeśli tak, to w jakich przypadkach.

Przeczytaj artykuł

Czy język strony ma wpływ na SEO - Marketing Online Piotr Guziur

Czy język strony ma wpływ na SEO?

Czy język, w jakim prowadzimy naszą stronę, ma wpływ na jej SEO? Jakie aspekty wziąć pod uwagę przy optymalizacji strony pod kątem językowym? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Google Ads wycofuje Ulepszony CPC z reklam - Marketing Online Piotr Guziur

Google Ads wycofuje Ulepszony CPC z reklam

Google planuje wycofanie ulepszonego CPC - czyli eCPC - z reklam w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej. Co to oznacza dla reklamodawców? Zapoznaj się ze szczegółami.

Przeczytaj artykuł

Google Ads - Zmiany dopasowania treści dla zaparkowanych domen - Marketing Online Piotr Guziur

Google Ads: Zmiany dopasowania treści dla zaparkowanych domen

W najnowszym komunikacie mailowym dla reklamodawców w systemie Google Ads czytamy o zmianach dot. dopasowania treści w zaparkowanych domenach.

Przeczytaj artykuł

ChatGPT, Copilot czy Gemini - którą AI wybrać - Marketing Online Piotr Guziur

ChatGPT, Copilot czy Gemini – którą AI wybrać?

Jakie funkcjonalności, zalety i wady mają modele AI: ChatGPT, Gemini i Copilot? Który model wybrać przy codziennej pracy w digital marketingu? Sprawdź nasze obszerne zestawienie!

Przeczytaj artykuł

Quality Score w Google Ads - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEM

Quality Score w Google Ads: Poprawa wyniku jakości (2/2)

Jakimi działaniami możemy poprawić Wynik jakości (Quality Score) naszej reklamy w systemie reklamowym Google Ads? Przeczytaj i dowiedz się! (Część druga z dwóch).

Przeczytaj artykuł

Quality Score w Google Ads - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEM

Quality Score w Google Ads: Pojęcie, elementy wyniku jakości (1/2)

Co to jest Quality Score (Wynik jakości) w Google Ads? Z jakich składa się elementów? Dlaczego jest to ważny wskaźnik? Przeczytaj i dowiedz się! (Część pierwsza z dwóch).

Przeczytaj artykuł

Jak długi może być tytuł i opis strony w wynikach wyszukiwania - Marketing Online

Jak długi może być tytuł i opis strony w wynikach wyszukiwania?

Podajemy zalecane długości tytułu (title) oraz opisu (description) strony w wynikach wyszukiwania. Warto zastosować podane długości - jest to ważne dla użytkowników i algorytmów.

Przeczytaj artykuł

Jak monitorować kampanię PPC - Marketing Online Piotr Guziur

Jak monitorować kampanię PPC?

Po założeniu kampanii reklamowej trzeba ją monitorować. Na co zwrócić uwagę? Przedstawiamy poradnik: od oceny wydajności, przez weryfikację słów kluczowych, aż po raportowanie.

Przeczytaj artykuł

Wymiary grafik w social media - Facebook i Instagram

Wymiary grafik w social media – LinkedIn, X, TikTok, Pinterest

Czy wiesz, jakie są aktualne rekomendowane wymiary grafik w social media? Podajemy bieżące wymiary dla platform społecznościowych: LinkedIn, X, TikTok, Pinterest!

Przeczytaj artykuł

Wymiary grafik w social media - Facebook i Instagram

Wymiary grafik w social media – Facebook i Instagram

Czy wiesz, jakie są aktualne rekomendowane wymiary grafik w social media? Podajemy bieżące wymiary dla platform społecznościowych: Facebook i Instagram!

Przeczytaj artykuł

Typy słów kluczowych - krótkie, długie. Jakie wybrać i kiedy

Typy słów kluczowych – krótkie, długie. Jakie wybrać i kiedy?

W jakich przypadkach odpowiednie będzie pozycjonowanie w wyszukiwarce na krótkie słowa kluczowe, a w jakich na długie? Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Jakie są atrybuty linków Dofollow, nofollow

Jakie są atrybuty linków? Dofollow, nofollow

Czy wiesz, czym są dofollow i nofollow? To atrybuty linków. Nie są istotne dla odbiorcy, lecz stanowią ważną wskazówkę dla robotów wyszukiwarki. Dowiedz się o nich więcej!

Przeczytaj artykuł

Jakie są rodzaje linków Brandowe, generyczne, EMA

Jakie są rodzaje linków? Brandowe, generyczne, EMA

W tym artykule omawiamy trzy rodzaje linków - generyczne, brandowe oraz Exact Match Anchor. Dowiedz się, czym są i jak wpływają na pozycję strony w SERP.

Przeczytaj artykuł

Google August 2024 core update - jak wpłynie na twórców treści

Google August 2024 core update – jak wpłynie na twórców treści?

15 sierpnia 2024 weszła w życie kolejna aktualizacja systemu działania Google. Czego dotyczy? Co zrobić, jeśli zauważymy spadek wydajności strony? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Skrypty Google Ads, które pomogą Ci w codziennej pracy - Marketing Online Piotr Guziur

Skrypty Google Ads, które pomogą Ci w codziennej pracy

Przedstawiamy kilka przydatnych skryptów JavaScript, dzięki którym zoptymalizujesz i usprawnisz swoją codzienną pracę na kampaniach w systemie reklamowym Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Link gap, czyli ile linków tracimy do konkurencji - Analiza link gap - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM Google Ads Google Analytics Link Building

Jak analizować link gap i jakie działania podjąć po analizie? (cz. 2/2)

Wiemy już, czym jest link gap. Jak teraz przeprowadzić jego analizę i zaplanować działania strategiczne po jej wykonaniu? Poznaj dodatkowo garść cennych wskazówek. Część 2 z 2.

Przeczytaj artykuł

Link gap, czyli ile linków tracimy do konkurencji - Analiza link gap - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM Google Ads Google Analytics Link Building

Co to jest link gap, czyli jak tracimy linki do konkurencji? (cz. 1/2)

Link gap to różnica między profilem linków naszej strony a stron konkurencji. Co może przynieść nam analiza tego zjawiska? Jaki wpływ na SEO ma link gap? Część 1 z 2.

Przeczytaj artykuł

Konkurencyjność fraz - na co pozycjonować się na starcie SEO - Marketing Online

Konkurencyjność fraz – na co pozycjonować się na starcie SEO?

Na jakie słowa kluczowe warto pozycjonować się na początku działań SEO? Na to pytanie odpowie nam analiza konkurencyjności fraz. Dowiedz się, czym jest i jak ją zbadać.

Przeczytaj artykuł

1.5 Flash - potężna aktualizacja Gemini, modelu AI od Google

1.5 Flash – potężna aktualizacja Gemini, modelu AI od Google

Google wprowadziło najnowszą wersję swojej sztucznej inteligencji - Gemini, model 1.5 Flash. Co zmieniono, dodano, usprawniono? Jak wesprze to codzienną pracę? Przekonaj się!

Przeczytaj artykuł

Najczęstsze błędy copywritingu - jak nie pisać treści na stronę - Marketing Online

Najczęstsze błędy copywritingu: jak nie pisać treści na stronę?

Jakie błędy najczęściej popełniają twórcy treści - copywriterzy? Czym skutkują takie błędy? Jak ich uniknąć? Poznaj 12 powszechnych błędów copywritingu i dowiedz się, jak je naprawić.

Przeczytaj artykuł

SEO a SEM. Wyniki naturalne vs płatne - jaka jest różnica - Marketing Online

SEO a SEM. Wyniki naturalne vs płatne – jaka jest różnica?

Czym różni się SEO od SEM i jak składają się na całe wyniki wyszukiwania? Czym charakteryzują się obie strategie? Jak się uzupełniają? Czy SEO może istnieć bez SEM? Przekonaj się!

Przeczytaj artykuł

Google będzie licencjonować treści polskich wydawców informacyjnych

Google będzie licencjonować treści polskich wydawców informacyjnych

Po wdrożeniu unijnej dyrektywy o prawie autorskim Google będzie licencjonować treści wydawców informacyjnych w Polsce tak, jak odbywa się to w pozostałych krajach UE.

Przeczytaj artykuł

Modele rozliczeń w SEO - Marketing Online Piotr Guziur

Modele rozliczeń w SEO

Jaki model rozliczeń za usługi SEO wybrać - flat fee, wg pozycji, czy wg odwiedzin? A może model mieszany? Przekonaj się, czym charakteryzują się te modele i wybierz optymalny dla siebie.

Przeczytaj artykuł

Influencer marketing - dlaczego warto z niego skorzystać - Marketing Online

Influencer marketing – dlaczego warto z niego skorzystać? (cz. 2 z 2)

Kontynuacja wpisu o Influencer marketingu. Jak influencerzy wpływają na świadomość i autorytet marki oraz decyzje zakupowe? Jak kształtują zachowania swoich odbiorców? (cz. 2 z 2)

Przeczytaj artykuł

Influencer marketing - dlaczego warto z niego skorzystać - Marketing Online

Influencer marketing – dlaczego warto z niego skorzystać? (cz. 1 z 2)

Czym jest influencer marketing? Jak nawiązać współpracę ze znanymi w branży osobistościami? Jakie są typy influencerów i korzyści płynące z influencer marketingu? (cz. 1 z 2)

Przeczytaj artykuł

Które branże mają ograniczone możliwości reklamy w Internecie

Które branże mają ograniczone możliwości reklamy w Internecie?

Czy wiesz, które branże mają ograniczenia, a które wręcz zakaz, jeśli chodzi o reklamę w Internecie? Przekonaj się! W artykule omawiamy branże z ograniczeniami na rynku polskim.

Przeczytaj artykuł

Negatywne słowa kluczowe kampanii reklamowej - jak je określić - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM Google Ads

Negatywne słowa kluczowe w kampanii reklamowej – jak je określić?

Nasza reklama w Google Ads nie powinna wyświetlać się na pewne frazy - są to negatywne słowa kluczowe (wykluczające). Jak je określić i dlaczego warto to zrobić? Przekonaj się!

Przeczytaj artykuł

Jak zaciekawić czytelnika tytułem artykułu - 7 wskazówek - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM Google Ads Google Analytics

Jak zaciekawić czytelnika tytułem artykułu? 7 wskazówek

Nasi czytelnicy potrzebują zachęty, obietnicy - gdy im je dostarczymy, chętniej zapoznają się z tym, co dla nich napisaliśmy. Zobacz, jak stworzyć przyciągający uwagę tytuł artykułu.

Przeczytaj artykuł

Jak bronić się przed filtrem wyszukiwarki

Jak bronić się przed filtrem wyszukiwarki?

Filtr jest jednym z rodzajów kar, jakie wyszukiwarka może nałożyć na stronę za nieprawidłową strategię pozycjonowania. Jak uniknąć takiej kary? Przeczytaj wpis i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

SEO - Moda czy konieczność - Marketing Online Piotr Guziur

SEO – moda czy konieczność?

SEO jest jedynie przejściową modą, czy może absolutną koniecznością? Jak odnosi się do tak potężnych narzędzi jak AI? Jakie niesie szanse dla naszego biznesu online? Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Content gap - jak nie dopuścić do rozbieżności treści z oczekiwaniami użytkownika

Jak nie dopuścić do rozbieżności treści z oczekiwaniami odbiorcy

Zjawisko rozbieżności treści z oczekiwaniami odbiorcy to Content gap. Dowiedz się, jakie kroki podjąć w tym temacie i zapewnić, że użytkownik znajdzie to, czego szuka.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski