Strategie ustalania stawek w Google Ads Cz.2
Na czym polega strategia na docelowy ROAS i kiedy jej używać. Jest to obecnie jedna z ważniejszych strategii w Google Ads.
Przeczytaj artykułStrategie ustalania stawek w Google Ads Cz.1
Poznaj różnice między strategiami ustalania stawek w Google Ads. Dowiedz się co najlepiej wybrać dla poszczególnych celów biznesowych.
Przeczytaj artykułKtóre okienko atrybucji konwersji używać w swoich kampaniach i dlaczego?
Modele i okna atrybucji na Facebooku. Jak zmiany iOS wpłynęły na reklamy na Facebooku? Co to jest atrybucja konwersji i od czego uzależniać jej wybór?
Przeczytaj artykułLinki sponsorowane na podstawie Google Ads
Jak wyświetlać swoją reklamę w wyszukiwarce Google i ile to kosztuje? Linki sponsorowane to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych reklam online.
Przeczytaj artykułReklamy produktowe – Google Shopping, czy Amazon Sponsored Products?
Systemy reklamowe Google i Amazon – poznaj cechy wspólne i różnice. Sprawdź, który system najlepiej stosować.
Przeczytaj artykułStwórz skuteczną kampanię – narzędzia wyszukiwania i dopasowania słów kluczowych.
Poznaj narzędzia pozwalające dobrać trafne słowa kluczowe i zoptymalizować koszty kampanii.
Przeczytaj artykułSkąd powstają różnice w konwersjach między Google Analytics i Google Ads?
Nie zgadzają Ci się dane o konwersjach w Google Ads i Analytics, mimo że wszystko jest poprawnie skonfigurowane? Dowiedz się, skąd pochodzą różnice w zliczaniu zdarzeń w obu tych systemach oraz jak odpowiednio je interpretować.
Przeczytaj artykułGoogle Ads dla E-commerce
Co jest ważne w kampaniach Google Ads dla sklepów e-commerce?
Przeczytaj artykułKampanie Remarketingowe Google Ads – co to jest, rodzaje, błędy
Zobacz, co to jest remarketing Google Ads i jakich błędów unikać przy jego konfiguracji. Poznaj rodzaje kampanii remarketingowych i błędy optymalizacyjne
Przeczytaj artykułTworzenie strategii reklamowej w Internecie
Jak zbudować dobrą strategię reklamową i wykorzystać analitykę do dalszej optymalizacji efektywności?
Przeczytaj artykułGoogle Analytics – dlaczego jest taki ważny i jak z niego korzystać.
Dlaczego bez analityki internetowej i Google Analytics nie powinieneś rozpoczynać działań reklamowych online.
Przeczytaj artykuł3 proste kroki dla polskich producentów, aby rozpocząć skuteczną sprzedaż za granicą!
Jesteś polskim producentem i zależy Ci na poszerzeniu swojego biznesu? Trafiłeś na dobry materiał, będzie szybko i rzeczowo!
Przeczytaj artykułStruktura kampanii reklamowej w Internecie
Internetowa kampania reklamowa musi zostać porządnie przygotowana, przemyślana i zbudowana z wielu tysięcy elementów, których efektywność można szczegółowo mierzyć.
Przeczytaj artykuł