Czy warto reklamować się na brandowe słowa kluczowe?
W poprzednim artykule pisaliśmy, czy trzeba pozycjonować się na brandowe słowa kluczowe. Teraz powiemy, czy warto się na nie reklamować - i jeśli tak, to w jakich przypadkach.
Przeczytaj artykułCzy trzeba pozycjonować się na brandowe słowa kluczowe?
W jednym z artykułów SEO pisaliśmy, czym są brandowe słowa kluczowe. Teraz odpowiemy, czy trzeba się na nie pozycjonować - i jeśli tak, to w jakich przypadkach.
Przeczytaj artykułCzy język strony ma wpływ na SEO?
Czy język, w jakim prowadzimy naszą stronę, ma wpływ na jej SEO? Jakie aspekty wziąć pod uwagę przy optymalizacji strony pod kątem językowym? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykułGoogle Ads wycofuje Ulepszony CPC z reklam
Google planuje wycofanie ulepszonego CPC - czyli eCPC - z reklam w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej. Co to oznacza dla reklamodawców? Zapoznaj się ze szczegółami.
Przeczytaj artykułGoogle Ads: Zmiany dopasowania treści dla zaparkowanych domen
W najnowszym komunikacie mailowym dla reklamodawców w systemie Google Ads czytamy o zmianach dot. dopasowania treści w zaparkowanych domenach.
Przeczytaj artykułChatGPT, Copilot czy Gemini – którą AI wybrać?
Jakie funkcjonalności, zalety i wady mają modele AI: ChatGPT, Gemini i Copilot? Który model wybrać przy codziennej pracy w digital marketingu? Sprawdź nasze obszerne zestawienie!
Przeczytaj artykułQuality Score w Google Ads: Poprawa wyniku jakości (2/2)
Jakimi działaniami możemy poprawić Wynik jakości (Quality Score) naszej reklamy w systemie reklamowym Google Ads? Przeczytaj i dowiedz się! (Część druga z dwóch).
Przeczytaj artykułQuality Score w Google Ads: Pojęcie, elementy wyniku jakości (1/2)
Co to jest Quality Score (Wynik jakości) w Google Ads? Z jakich składa się elementów? Dlaczego jest to ważny wskaźnik? Przeczytaj i dowiedz się! (Część pierwsza z dwóch).
Przeczytaj artykułJak długi może być tytuł i opis strony w wynikach wyszukiwania?
Podajemy zalecane długości tytułu (title) oraz opisu (description) strony w wynikach wyszukiwania. Warto zastosować podane długości - jest to ważne dla użytkowników i algorytmów.
Przeczytaj artykułJak monitorować kampanię PPC?
Po założeniu kampanii reklamowej trzeba ją monitorować. Na co zwrócić uwagę? Przedstawiamy poradnik: od oceny wydajności, przez weryfikację słów kluczowych, aż po raportowanie.
Przeczytaj artykułWymiary grafik w social media – LinkedIn, X, TikTok, Pinterest
Czy wiesz, jakie są aktualne rekomendowane wymiary grafik w social media? Podajemy bieżące wymiary dla platform społecznościowych: LinkedIn, X, TikTok, Pinterest!
Przeczytaj artykułWymiary grafik w social media – Facebook i Instagram
Czy wiesz, jakie są aktualne rekomendowane wymiary grafik w social media? Podajemy bieżące wymiary dla platform społecznościowych: Facebook i Instagram!
Przeczytaj artykułTypy słów kluczowych – krótkie, długie. Jakie wybrać i kiedy?
W jakich przypadkach odpowiednie będzie pozycjonowanie w wyszukiwarce na krótkie słowa kluczowe, a w jakich na długie? Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się!
Przeczytaj artykułJakie są atrybuty linków? Dofollow, nofollow
Czy wiesz, czym są dofollow i nofollow? To atrybuty linków. Nie są istotne dla odbiorcy, lecz stanowią ważną wskazówkę dla robotów wyszukiwarki. Dowiedz się o nich więcej!
Przeczytaj artykułJakie są rodzaje linków? Brandowe, generyczne, EMA
W tym artykule omawiamy trzy rodzaje linków - generyczne, brandowe oraz Exact Match Anchor. Dowiedz się, czym są i jak wpływają na pozycję strony w SERP.
Przeczytaj artykułGoogle August 2024 core update – jak wpłynie na twórców treści?
15 sierpnia 2024 weszła w życie kolejna aktualizacja systemu działania Google. Czego dotyczy? Co zrobić, jeśli zauważymy spadek wydajności strony? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykułSkrypty Google Ads, które pomogą Ci w codziennej pracy
Przedstawiamy kilka przydatnych skryptów JavaScript, dzięki którym zoptymalizujesz i usprawnisz swoją codzienną pracę na kampaniach w systemie reklamowym Google Ads.
Przeczytaj artykułJak analizować link gap i jakie działania podjąć po analizie? (cz. 2/2)
Wiemy już, czym jest link gap. Jak teraz przeprowadzić jego analizę i zaplanować działania strategiczne po jej wykonaniu? Poznaj dodatkowo garść cennych wskazówek. Część 2 z 2.
Przeczytaj artykułCo to jest link gap, czyli jak tracimy linki do konkurencji? (cz. 1/2)
Link gap to różnica między profilem linków naszej strony a stron konkurencji. Co może przynieść nam analiza tego zjawiska? Jaki wpływ na SEO ma link gap? Część 1 z 2.
Przeczytaj artykułKonkurencyjność fraz – na co pozycjonować się na starcie SEO?
Na jakie słowa kluczowe warto pozycjonować się na początku działań SEO? Na to pytanie odpowie nam analiza konkurencyjności fraz. Dowiedz się, czym jest i jak ją zbadać.
Przeczytaj artykuł1.5 Flash – potężna aktualizacja Gemini, modelu AI od Google
Google wprowadziło najnowszą wersję swojej sztucznej inteligencji - Gemini, model 1.5 Flash. Co zmieniono, dodano, usprawniono? Jak wesprze to codzienną pracę? Przekonaj się!
Przeczytaj artykułNajczęstsze błędy copywritingu: jak nie pisać treści na stronę?
Jakie błędy najczęściej popełniają twórcy treści - copywriterzy? Czym skutkują takie błędy? Jak ich uniknąć? Poznaj 12 powszechnych błędów copywritingu i dowiedz się, jak je naprawić.
Przeczytaj artykułSEO a SEM. Wyniki naturalne vs płatne – jaka jest różnica?
Czym różni się SEO od SEM i jak składają się na całe wyniki wyszukiwania? Czym charakteryzują się obie strategie? Jak się uzupełniają? Czy SEO może istnieć bez SEM? Przekonaj się!
Przeczytaj artykułGoogle będzie licencjonować treści polskich wydawców informacyjnych
Po wdrożeniu unijnej dyrektywy o prawie autorskim Google będzie licencjonować treści wydawców informacyjnych w Polsce tak, jak odbywa się to w pozostałych krajach UE.
Przeczytaj artykułModele rozliczeń w SEO
Jaki model rozliczeń za usługi SEO wybrać - flat fee, wg pozycji, czy wg odwiedzin? A może model mieszany? Przekonaj się, czym charakteryzują się te modele i wybierz optymalny dla siebie.
Przeczytaj artykułInfluencer marketing – dlaczego warto z niego skorzystać? (cz. 2 z 2)
Kontynuacja wpisu o Influencer marketingu. Jak influencerzy wpływają na świadomość i autorytet marki oraz decyzje zakupowe? Jak kształtują zachowania swoich odbiorców? (cz. 2 z 2)
Przeczytaj artykułInfluencer marketing – dlaczego warto z niego skorzystać? (cz. 1 z 2)
Czym jest influencer marketing? Jak nawiązać współpracę ze znanymi w branży osobistościami? Jakie są typy influencerów i korzyści płynące z influencer marketingu? (cz. 1 z 2)
Przeczytaj artykułKtóre branże mają ograniczone możliwości reklamy w Internecie?
Czy wiesz, które branże mają ograniczenia, a które wręcz zakaz, jeśli chodzi o reklamę w Internecie? Przekonaj się! W artykule omawiamy branże z ograniczeniami na rynku polskim.
Przeczytaj artykułNegatywne słowa kluczowe w kampanii reklamowej – jak je określić?
Nasza reklama w Google Ads nie powinna wyświetlać się na pewne frazy - są to negatywne słowa kluczowe (wykluczające). Jak je określić i dlaczego warto to zrobić? Przekonaj się!
Przeczytaj artykułJak zaciekawić czytelnika tytułem artykułu? 7 wskazówek
Nasi czytelnicy potrzebują zachęty, obietnicy - gdy im je dostarczymy, chętniej zapoznają się z tym, co dla nich napisaliśmy. Zobacz, jak stworzyć przyciągający uwagę tytuł artykułu.
Przeczytaj artykułJak bronić się przed filtrem wyszukiwarki?
Filtr jest jednym z rodzajów kar, jakie wyszukiwarka może nałożyć na stronę za nieprawidłową strategię pozycjonowania. Jak uniknąć takiej kary? Przeczytaj wpis i dowiedz się!
Przeczytaj artykułSEO – moda czy konieczność?
SEO jest jedynie przejściową modą, czy może absolutną koniecznością? Jak odnosi się do tak potężnych narzędzi jak AI? Jakie niesie szanse dla naszego biznesu online? Warto przeczytać!
Przeczytaj artykułJak nie dopuścić do rozbieżności treści z oczekiwaniami odbiorcy
Zjawisko rozbieżności treści z oczekiwaniami odbiorcy to Content gap. Dowiedz się, jakie kroki podjąć w tym temacie i zapewnić, że użytkownik znajdzie to, czego szuka.
Przeczytaj artykuł