Infinite scroll: czy warto? Wady, zalety, wpływ na SEO i UX
Czym jest infinite scroll? Z punktu widzenia UX: zalety oraz wady "nieskończonego przewijania" na stronie.
Przeczytaj artykułPaginacja: pojęcie, wdrożenie, wpływ na SEO i UX
Czym właściwie jest paginacja? Czy trzeba ją wdrażać? Jaki ma wpływ na pozycjonowanie naszej strony internetowej?
Przeczytaj artykułCzy struktura adresów URL wpływa na SEO techniczne?
Czym jest struktura URL i dlaczego powinno się ją zaplanować? Czy wpływa na ranking? Struktura URL a indeksacja i crawl budget.
Przeczytaj artykułJak poprawnie wdrożyć dane strukturalne lokalnego biznesu
Wdrożenie danych strukturalnych zgodnych ze standardem schema.org to jeden z priorytetowych elementów technicznego SEO.
Przeczytaj artykułNowość w Profilu Firmy w Google: „Co się dzieje”
Google wprowadza nową funkcję w Profilach Firmy Google — „Co się dzieje” (ang. What’s Happening). Sprawdź szczegóły.
Przeczytaj artykułCzy dostępność strony (WCAG) wpływa na SEO?
Wytyczne WCAG: czym są, do czego służą? Co łączy dostępność i SEO? Czy Google uwzględnia zgodność z WCAG w rankingach?
Przeczytaj artykułCzy AMP się jeszcze opłaca? Wydajność, indeksacja, porównanie z Core Web Vitals
Czy AMP nadal ma sens, skoro możemy osiągnąć lepsze wyniki z Core Web Vitals?
Przeczytaj artykułJak wykryć i naprawić błędy 404 na stronie?
Czym są błędy 404 na stronie i jak je wykryć? Dlaczego się w ogóle pojawiają? Jak je naprawić oraz jak im zapobiegać w przyszłości?
Przeczytaj artykułGoogle aktualizuje zalecenia SEO dla grafik
“Używaj tego samego adresu URL dla tej samej grafiki”. Google aktualizuje swój oficjalny dokument z wytycznymi dot. SEO dla grafik.
Przeczytaj artykułCzynniki lojalnościowe. Co sprawia, że klienci wracają?
Co decyduje o tym, że klient po pierwszym zakupie wraca drugi, trzeci, dziesiąty raz? Oto czynniki, które wpływają na lojalność online.
Przeczytaj artykułJak utrzymać klienta po pierwszym zakupie?
Pozyskanie klienta w e-commerce to dopiero pierwszy krok! Kluczowym pytaniem jest: czy wróci? I co zrobisz, by do tego doprowadzić?
Przeczytaj artykułGoogle Ads: reklama responsywna – co to jest, kiedy warto?
Co to jest reklama responsywna i jak działa? Kiedy warto korzystać z reklamy responsywnej? Jakie są zalety reklamy tego typu?
Przeczytaj artykułInstagram: jaki format wybrać do kampanii z celem „Konwersje”?
Jak Meta Ads traktuje formaty przy celu „Konwersje”? Jaki format wybrać: Reels, Stories czy Post?
Przeczytaj artykułInstagram: kiedy używać kampanii z celem „Ruch”, a kiedy „Konwersje”
Jak wybrać właściwy cel kampanii reklamowej na Instagramie i nie przepalić budżetu? Przeczytaj nasz poradnik!
Przeczytaj artykułDlaczego klienci kupują to, co wartościowe, a nie tanie?
Czym jest wartość postrzegana i od czego zależy? Jak ją podnieść? Co dzięki temu zyskujemy? Jakie marki robią to wzorowo? Sprawdź!
Przeczytaj artykułUżytkownicy nie klikają w Twoje CTA?
Dlaczego tak się dzieje? Bez skutecznego CTA nie ma kliknięć, zapisów ani konwersji. Oto pięć najczęstszych powodów – i konkretne sposoby, jak je naprawić.
Przeczytaj artykułGoogle ogłasza wycofanie wersji SDF v7
Korporacja Google oficjalnie zapowiada wycofanie wersji Structured Data Files (SDF) v7 w ramach platformy Display & Video 360 (DV360). Stanie się to 4.11.2025.
Przeczytaj artykułJak nie przepalić budżetu na starcie kampanii reklamowej
W pierwszych dniach kampanii łatwo „przepalić” budżet, czyli wydać pieniądze bez proporcjonalnych wyników.
Przeczytaj artykułCzy Twoja kampania sprzedażowa startuje za późno? Pre-launch krok po kroku
Kampania nigdy nie powinna startować "na zimno" - oto dlaczego!
Przeczytaj artykułReklama w Internecie: emocjonalna czy racjonalna?
Czym różni się reklama emocjonalna od racjonalnej? Kiedy wybrać jedną albo drugą? Przykłady oraz zalety i wady obydwu podejść.
Przeczytaj artykułCzy ludzie są coraz mniej podatni na przekaz reklamowy?
Użytkownicy – przeciążeni, wyczuleni i coraz bardziej odporni na bodźce – uczą się ignorować komunikaty marketingowe.
Przeczytaj artykułMożliwości reklamowe w Threads
Czym jest Threads? Dlaczego warto zainteresować się aplikacją? Jak działa technicznie reklama na Threads i dlaczego powinno się rozważyć obecność reklamową na platformie?
Przeczytaj artykułKeywordless targeting – jak zmienia podejście do Google Ads?
Słowa kluczowe były do niedawna absolutnym must have kampanii reklamowych. Dziś Google sugeruje, by się do nich nie ograniczać.
Przeczytaj artykułGoogle Ads wprowadzi AI Max do kampanii w sieci wyszukiwania
Google ogłasza wprowadzenie nowego narzędzia do kampanii Search – AI Max. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj szczegóły.
Przeczytaj artykułKreatywny product placement, który przeszedł do historii
Product placement to technika polegająca na celowym umieszczeniu marki w treści medialnej – bez przerywania toku wydarzeń.
Przeczytaj artykułReklama porównawcza: czym jest, czy jest dozwolona w Polsce?
Reklama porównawcza to świetne, choć niepozbawione ryzyka narzędzie marketingowe. Jak oraz pod jakimi warunkami go używać?
Przeczytaj artykułDecoy Effect: jak „pułapka cenowa” wpływa na decyzje klientów
Trzeci wariant w ofercie nie ma wcale być wybierany — tylko podbijać atrakcyjność innego. Przeczytaj o efekcie wabika w praktyce.
Przeczytaj artykułCena wskaźnikiem jakości: dlaczego klienci czasem wolą droższe
Ludzie często sięgają po coś, co wydaje im się bezpieczniejsze, solidniejsze, wartościowsze; cena staje się wskaźnikiem jakości.
Przeczytaj artykułGoogle Ads: 7 sygnałów źle prowadzonej kampanii
Nie musisz być specjalistą, by dostrzec, że coś w kampanii nie działa jak powinno. Wystarczy zwrócić uwagę na kilka sygnałów ostrzegawczych.
Przeczytaj artykułCzy warto w ogóle reklamować się w Google Ads, jeśli nikt nie szuka naszej usługi?
Zaczynasz nowy biznes i rozważasz reklamę, choć... klienci jeszcze nie wiedzą, że istniejesz?
Przeczytaj artykułMeta Ads: czy zlecać kampanię agencji, jeśli mamy mały budżet?
Co oznacza "mały budżet"? Dlaczego warto rozważyć zlecenie kampanii agencji? Skąd wiadomo, że to dobry moment na współpracę?
Przeczytaj artykułPromowanie posta vs kampania w Menedżerze reklam: co wybrać?
W tym artykule pokazujemy, czym się różnią obie opcje, kiedy boostowanie posta wystarczy, a kiedy trzeba podejść do reklamy poważniej.
Przeczytaj artykułCzy reklama w Meta Ads dla małej firmy ma sens?
Pewnie już nie raz myślałeś o tym, żeby „wrzucić coś na Facebooka z budżetem” i sprawdzić, czy ruszy. Podpowiadamy, czy i kiedy warto!
Przeczytaj artykuł