Blog

Czym się różnią słowa kluczowe od zapytań użytkowników

Czym się różnią słowa kluczowe od zapytań użytkowników?

Search query i keyword to dwa różne, a jednak, jak udowadniamy w artykule, nierozerwalnie połączone pojęcia. Jak wpływają na SEO naszej strony internetowej? Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Profil Firmy w Google: Twój klucz do sukcesu biznesu online

Profil Firmy w Google: Twój klucz do sukcesu biznesu online

Google Business Profile - do czego służy wizytówka w usłudze Profil Firmy w Google (Google Moja Firma) i dlaczego każdy biznes online powinien ją mieć? Z jakich składa się elementów i jak wpływa na SEO strony?

Przeczytaj artykuł

Jak nie robić SEO, czyli częste błędy w pozycjonowaniu stron

Jak nie robić SEO, czyli częste błędy w pozycjonowaniu stron

SEO jest nieodłącznym elementem stron internetowych, jednak właściwe działania wymagają odpowiedniej wiedzy i planowania. Poznaj najczęstsze pomyłki w procesie pozycjonowania.

Przeczytaj artykuł

GPT-4o - potężna aktualizacja sztucznej inteligencji od OpenAI

GPT-4o – potężna aktualizacja sztucznej inteligencji od OpenAI

ChatGPT, niekwestionowany lider na rynku komunikatywnej sztucznej inteligencji, doczekał się w maju 2024 roku dużej aktualizacji. Co oferuje GPT-4o i dlaczego warto go wypróbować?

Przeczytaj artykuł

Za co zawieszane jest konto Google Ads?

Za co zawieszane jest konto Google Ads?

Za co Google zawiesza konto reklamowe? Co można zrobić w przypadku zawieszenia konta? Jakie naruszenie zasad jest uznawane za rażące i czym może skutkować? Dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Google ograniczy funkcje dostępne na zawieszonych kontach Google Ads

Google ograniczy funkcje dostępne na zawieszonych kontach Google Ads

W jaki sposób Google planuje ograniczać funkcje dostępne na zawieszonych kontach w systemie reklamowym Google Ads? Jakie funkcje pozostaną dostępne? Warto sprawdzić!

Przeczytaj artykuł

Cloaking SEO

Zagrożenia cloakingu – czyli jak nie dostarczać treści na stronę

Cloaking, czyli maskowanie - na czym polega ta praktyka i dlaczego lepiej jej unikać? Jakie działania lepiej stosować, by sprostać oczekiwaniom odbiorców i robotów wyszukiwarek? Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

WSKAŹNIK KONWERSJI – PROSTA MIARA EFEKTYWNOŚCI

Wskaźnik konwersji – prosta miara efektywności

Wskaźnik konwersji to najważniejsza miara efektywności prowadzonych działań, wykorzystywana w digital marketingu i e-commerce. Sprawdź, jak go obliczyć, interpretować i optymalizować.

Przeczytaj artykuł

Copilot - co oferuje AI od Microsoftu?

Copilot – co oferuje AI od Microsoftu?

Copilot - sztuczna inteligencja od firmy Microsoft, będąca mocną konkurencją dla Gemini (Google) i ChatGPT (OpenAI). Jakie posiada funkcje i dlaczego warto rozważyć skorzystanie z usług tej AI? Dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Google Ads będzie pauzować frazy o niskiej aktywności

Google Ads będzie pauzować frazy o niskiej aktywności

System reklamowy Google Ads zamierza niebawem zacząć pauzowanie fraz kluczowych o niskiej aktywności. Na czym dokładnie polega ta zmiana i co oznacza dla reklamodawców w Google Ads?

Przeczytaj artykuł

Jak zdobywać naturalne linki? Strategia przyciągania linków

Jak zdobywać naturalne linki? Strategia przyciągania linków

Przyciąganie linków, czyli link baiting, to jedna z technik zdobywania licznych wartościowych linków zwrotnych do naszej strony. Na czym polega i z jakich działań się składa? Dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Optymalizacja profilu linkowego strony: klucz do sukcesu SEO

Optymalizacja profilu linkowego strony: klucz do sukcesu SEO

Profil linkowy strony - przekrój wszystkich linków, związanych z daną stroną. Z jakich rodzajów linków się składa i jak go sprawdzić? Dowiedz się też, jak optymalizować profil linkowy.

Przeczytaj artykuł

Kampanie RLSA - Remarketing w Google Ads

Kampanie RLSA – Remarketing w Google Ads

RLSA to specjalny rodzaj kampanii reklamowych Google Ads. Kieruje się je do tych użytkowników, którzy odwiedzili już naszą stronę internetową. Dowiedz się więcej o tym rodzaju kampanii.

Przeczytaj artykuł

Model 5A: Customer Journey oczami Philipa Kotlera

5A to model autorstwa Philipa Kotlera - ojca marketingu. Opisuje customer journey, kładąc nacisk na aspekt klienta jako ambasadora marki. Poznaj bliżej model 5A, jego etapy, optymalizację i zastosowanie.

Przeczytaj artykuł

Unikalność treści na stronie. Dlaczego warto o nią zadbać?

Unikalność treści na stronie. Dlaczego warto o nią zadbać?

Dlaczego treści na naszej stronie powinny być unikalne? Jak jest postrzegana przez wyszukiwarki i użytkowników? Dowiedz się, jak zweryfikować unikalność treści i co na nią wpływa.

Przeczytaj artykuł

Model ZMOT - Nowoczesne podejście do Customer Journey

Model ZMOT – Nowoczesne podejście do Customer Journey

ZMOT to nowoczesny model, opisujący customer journey (ścieżkę konsumenta), dopasowany do środowiska online. Dowiedz się, na czym polega ZMOT i jak go optymalizować.

Przeczytaj artykuł

Google Discover photo

Jak działa Google Discover? Jak dopasować treści pod tę usługę?

Google Discover jest przydatną usługą z punktu widzenia użytkownika i administratora strony. Przyglądamy się działaniu Google Discover i dopasowaniu pod tę usługę treści na stronie.

Przeczytaj artykuł

Jak pozycjonować sklep internetowy w branży sezonowej?

Jak pozycjonować sklep internetowy w branży sezonowej?

Zapoznaj się z definicją sezonowości. Poznaj techniki SEO i strategii, przydatne w planowaniu działań w okresie ożywienia bądź stałości w określonej branży. Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować sezonowy biznes.

Przeczytaj artykuł

Meta Ads - API Konwersji - Marketing Online Piotr Guziur

API Konwersji w systemie Meta – zalety, wady, wdrożenie i weryfikacja

Co to jest API konwersji? Dlaczego je wprowadzono? Co oznacza dla reklam w systemie Meta Ads? Poznaj metody wdrożenia API i najważniejsze informacje oraz przydatne wskazówki.

Przeczytaj artykuł

SEO wtyczki – które warto wykorzystać przy pozycjonowaniu?

SEO wtyczki – które warto wykorzystać przy pozycjonowaniu?

Wtyczki to nieoceniona pomoc w SEO! W tym artykule omawiamy wybrane wtyczki, które okażą się doskonałym wsparciem w codziennej pracy przy pozycjonowaniu stron internetowych.

Przeczytaj artykuł

Google Analytics 4 Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEM

Kluczowe zdarzenia – Jak Google niweluje różnice w pomiarze konwersji między Google Ads i Google Analytics?

Google wprowadza nową nazwę metryki w Google Analytics 4 - Kluczowe zdarzenia (Key Events). Dowiedz się więcej na jej temat.

Przeczytaj artykuł

Jak wyliczyć optymalny budżet w kampanii Google Ads?

Jak wyliczyć optymalny budżet w kampanii Google Ads?

Kluczowym pytaniem, które często pojawia się w kontekście kampanii reklamowych, jest: jak wyliczyć optymalny budżet takiej kampanii? Jakie czynniki mają na niego wpływ? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Czy zmiana serwera www wpływa na SEO i wyniki kampanii Google Ads

Czy zmiana serwera www wpływa na SEO i wyniki kampanii Google Ads?

Czasem dokonujemy zmiany serwera, na którym działa strona internetowa. Pytanie, czy taka zmiana może mieć wpływ na kampanię Google Ads lub SEO strony, nasuwa się samo. Sprawdźmy to.

Przeczytaj artykuł

Model RACE w digital marketingu - dlaczego warto go wykorzystać

Model RACE – dlaczego warto go użyć w Digital Marketingu?

Plan, Reach, Act, Convert, Engage - etapy RACE, przydatnego modelu w Digital Marketingu. Dowiedz się, jakie są funkcje etapów, dlaczego warto wykorzystać ów model i jak pomaga planować i optymalizować strategię.

Przeczytaj artykuł

Audyt Kampanii Google Ads. Sprawdź, czy kampania nie marnuje budżetu reklamowego

Audyt Kampanii Google Ads. Sprawdź, czy kampania nie marnuje budżetu reklamowego

Właściwy audyt kampanii w systemie Google Ads to klucz do optymalizacji wydatków i maksymalizacji efektywności. Warto upewnić się, czy kampania nie marnuje swojego budżetu.

Przeczytaj artykuł

Jakość reklamy internetowej: wyzwania i narzędzia

Czy wiesz, jakie czynniki, składające się na reklamę, wpływają na jej wartość, postrzeganą przez odbiorców? Przyjrzyjmy się jakości reklamy internetowej przez pryzmat wyzwań i narzędzi.

Przeczytaj artykuł

Profesjonalne raportowanie efektywności kampanii reklamowych

Profesjonalne raportowanie efektywności kampanii reklamowych

Dowiedz się, dlaczego raportowanie efektywności kampanii reklamowych jest tak istotne. Co powinien określać prawidłowy raport kampanii? Czy wiesz, jak raportować wyniki kampanii?

Przeczytaj artykuł

Jakość kampanii Google Ads. Klucz do zwrotu z inwestycji

Jakość kampanii Google Ads. Klucz do zwrotu z inwestycji

Dlaczego jakość kampanii ma tak ogromne znaczenie? Jak ważny jest audyt kampanii reklamowej? O czym trzeba pamiętać przed uruchomieniem kampanii reklamowej w Google Ads?

Przeczytaj artykuł

Customer Journey - jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe? (cz. 2 z 2)

Customer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Poznaj szczegóły strategii na każdym etapie Customer Journey. Dowiedz się o targetowaniu reklamy, znaczeniu raportowania kampanii i poznaj garść cennych wskazówek. Część druga dwuczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Customer Journey - jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Customer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Co to jest Customer Journey? Poznaj tajemnice podróży klienta, przydatne modele (np. AIDA czy ZMOT) i metody badania procesu zakupowego! Część pierwsza dwuczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać odpowiednie szkolenia i w jakiej kolejności je przejść?

Jak wybrać odpowiednie szkolenia i w jakiej kolejności je przejść?

Szkolenie Google Ads, SEO czy Google Analytics - jakie szkolenia wybrać? W jakiej kolejności je odbyć? Czy trzeba podejmować decyzję tak szybko? Odpowiadamy na wszystkie pytania w temacie wyboru szkoleń!

Przeczytaj artykuł

Google Analytics - Audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics

Audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics

Poznaj 10 elementów, które mówią, czy Google Analytics pozwala na prawidłową optymalizację kampanii w oparciu o dane. Każdy z nich pomoże lepiej mierzyć efektywność działań reklamowych i poprawiać ich efektywność.

Przeczytaj artykuł

Struktura internetowej kampanii reklamowej

Struktura internetowej kampanii reklamowej

Internetowa kampania reklamowa musi być porządnie przygotowana i zbudowana z tysięcy elementów, których efektywność można szczegółowo mierzyć. Słaba struktura kampanii nie nadaje się bowiem do optymalizacji.

Przeczytaj artykuł

Data Driven Marketing

Czym jest Data Driven Marketing?

Dowiedz się, czym jest Data Driven Marketing (marketing napędzany treścią), którego celem jest osiągnięcie maksymalnej efektywności reklamy, łącząc kreatywność ludzką z siłą tkwiącą w danych i algorytmach.

Przeczytaj artykuł

Analityka Internetowa - Planowanie kampanii i pomiar KPI

Analityka Internetowa – Planowanie kampanii i pomiar KPI

W planowaniu kampanii reklamowej pomaga zrozumienie cyklu zakupowego klienta. Cykl raz trwa parę minut, a raz miesiące. Planując media, musimy to uwzględnić. Dla każdego etapu trzeba zaplanować komunikację, czyli treść i medium reklamowe, jakiego użyjemy.

Przeczytaj artykuł

Google na stałe wprowadza Gemini - swoją przełomową AI

Google na stałe wprowadza Gemini – swoją przełomową AI

Google prowadzi potężną ekspansję na rynku AI. Co to oznacza dla marketingu, świata cyfrowego i technologii? Zapoznaj się z wpisem o AI od Google, w którym piszemy też o najnowszej wersji - Gemini 1.5 Pro.

Przeczytaj artykuł

Content marketing jak pisać, by być chętnie czytanym

Content marketing: jak pisać, by być chętnie czytanym?

Jak tworzyć treści, które nasi odbiorcy będą chętnie czytali? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu i dostarczaniu contentu? Jakie elementy, wzbogacające treść i jej odbiór, powinny znaleźć się na stronie?

Przeczytaj artykuł

9 ważnych wskaźników w marketingu i biznesie

7 ważnych wskaźników i miar w marketingu i biznesie

W działalności firmy musimy monitorować wiele zmiennych, definiujących jej kondycję. W tym celu stworzono wskaźniki, pozwalające śledzić m.in. zwroty z inwestycji czy poziom zadowolenia klientów. Czy znasz je wszystkie?

Przeczytaj artykuł

CES - Customer Effort Score - wskaźnik wysiłku klienta

Wskaźnik CES – badanie wysiłku klienta w relacjach z firmą

CES - wskaźnik wysiłku klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie CES i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.

Przeczytaj artykuł

Wskaźnik NPS, czyli jak spytać klienta, czy poleca naszą ofertę

Wskaźnik NPS, czyli jak spytać klienta, czy poleca naszą ofertę

NPS - wskaźnik lojalności klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie NPS i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.

Przeczytaj artykuł

Wskaźnik CSAT, czyli jak badać satysfakcję klienta?

Wskaźnik CSAT, czyli jak badać satysfakcję klienta

CSAT - wskaźnik satysfakcji klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź również, jakiego rodzaju pytania warto zadawać w ankiecie CSAT i poznaj garść przydatnych wskazówek.

Przeczytaj artykuł

Churn rate - wskaźnik rezygnacji klientów

Churn rate – wskaźnik, który bada rezygnujących klientów

Churn rate - wskaźnik rezygnacji klientów. Dowiedz się, dlaczego warto go znać, jak go obliczyć i interpretować wynik. Sprawdź również, nad czym warto się zastanowić w sytuacji alarmującego poziomu rezygnacji klientów.

Przeczytaj artykuł

Archetypy marki

Archetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 2 z 2)

Archetypy marki pozwalają określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji. Poznaj pozostałe 6 z 12 z nich i dowiedz się, jak określić własny archetyp oraz czy mogą się one łączyć i ewoluować.

Przeczytaj artykuł

Archetypy marki

Archetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 1 z 2)

Archetypy marki pozwalają nam określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji z odbiorcami. Poznaj pierwszych 6 z 12 z nich oraz korzyści, jakie niesie określenie archetypu własnej marki.

Przeczytaj artykuł

ROAS – najważniejszy wskaźnik dla kampanii reklamowej

ROAS - Return On Advertising Spend, czyli wskaźnik zwrotu z wydatków reklamowych. Jak obliczyć ROAS i interpretować jego wskazania? Do czego wykorzystuje się ROAS i co jeszcze warto wiedzieć o tym wskaźniku?

Przeczytaj artykuł

Brandowe słowa kluczowe - czym są i jak ich używać?

Brandowe słowa kluczowe, czyli branded keywords – czym są i jak ich używać?

Brandowe słowa kluczowe to frazy, zawierające nazwę marki albo produktu lub usługi. W tym artykule opisujemy ich przydatność, wpływ na SEO strony, znaczenie dla e-commerce i podajemy przykłady. Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Czy wiek domeny ma wpływ na SEO?

Czy wiek domeny ma wpływ na SEO?

Jak wiek domeny przekłada się na jej wartość i autorytet? Czy starsze domeny są postrzegane jako użyteczniejsze przez wyszukiwarki i użytkowników? Odpowiadamy na pytanie, czy wiek domeny ma wpływ na jej SEO.

Przeczytaj artykuł

Average Session Duration w GA4 - wskaźnik, który warto znać

Average Session Duration w GA4 – wskaźnik, który warto znać

Average Session Duration - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i jak interpretować dostarczane przez niego dane? Dowiedz się, jak wykorzystać jego wskazania i go optymalizować.

Przeczytaj artykuł

Pages Per Session w GA4 - do czego służy wskaźnik?

Pages Per Session w GA4 – do czego służy wskaźnik?

Pages Per Session - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i w jaki sposób interpretować dostarczane przez niego dane? Jak prawidłowo wykorzystać jego wskazania?

Przeczytaj artykuł

Jak wykorzystać Google Trends w Content Marketingu?

Jak wykorzystać Google Trends w Content Marketingu?

Google Trends to darmowe narzędzie, dzięki któremu dokonamy analizy popularności określonych fraz kluczowych oraz wyszukiwań w danym odcinku czasu. Sprawdź, jak korzystać z Google Trends w układaniu content planu.

Przeczytaj artykuł

Czynniki rankingowe - jak wpływają na pozycję strony?

Czynniki rankingowe – jak wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?

Znajomość czynników rankingowych pozwala nam wpływać na widoczność strony internetowej. W tym artykule przedstawimy te czynniki i powiemy, jak je optymalizować, by podnieść pozycję witryny.

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać właściwą czcionkę na stronę internetową

Jak wybrać właściwą czcionkę na stronę internetową?

Wybór odpowiedniej czcionki na stronę przekłada się na ton treści i wpływa na pierwsze wrażenie odbiorcy. Podpowiadamy, jak wybrać właściwą czcionkę na swoją stronę oraz jakiego rodzaju czcionki nadają się do określonych rodzajów witryn.

Przeczytaj artykuł

Google Ads rozszerzenia reklam elementy reklam Google Ads

Rozszerzenia reklam Google Ads – jakie są i do czego służą?

Aby reklama w wyszukiwarce odniosła sukces - zachęciła do odwiedzenia strony lub skorzystania z oferty - trzeba właściwie dopasować jej elementy (rozszerzenia). Dowiedz się, jakie są elementy reklam w Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Marketing Mix 4A: zbuduj przystępność i świadomość marki

Marketing Mix 4A: zbuduj przystępność i świadomość marki

Marketing Mix 4A - innowacyjne podejście do strategii, skupiające się na budowaniu świadomości marki i jej akceptowalności. Dowiedz się, jak zaplanować działania marketingu internetowego, by oferta była przystępna i atrakcyjna, a klienci - świadomi istnienia marki i jej korzyści.

Przeczytaj artykuł

Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google Ads

Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google Ads?

Jednym z najważniejszych kroków w planowaniu kampanii Google Ads jest dobór słów kluczowych - tak, by nasza reklama wyświetlała się w odpowiedzi na dane zapytanie użytkownika. Podpowiadamy, jak prawidłowo podejść do tego zadania. Dowiedz się też, jakie są typy dopasowań słów kluczowych.

Przeczytaj artykuł

Google Ads Call Metrics: jak mierzyć konwersje telefoniczne

Google Ads Call Metrics: jak mierzyć konwersje telefoniczne?

Jednym z rodzajów konwersji w systemie Google Ads są konwersje telefoniczne. W tym artykule opisujemy ich działanie i określamy, jakich dostarczają danych. Podpowiadamy również, jak mierzyć konwersje telefoniczne. Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie lokalne: 7 przydatnych wskazówek. Nakieruj odbiorców na swoją stronę!

Pozycjonowanie lokalne: 7 przydatnych wskazówek. Nakieruj odbiorców na swoją stronę!

Nakieruj odbiorców na swoją stronę dzięki właściwemu pozycjonowaniu lokalnemu! Przedstawiamy garść przydatnych wskazówek, dzięki którym zwiększysz widoczność strony lokalnej firmy.

Przeczytaj artykuł

Marketing Mix 4E: nowoczesne podejście do strategii. Dlaczego warto je rozważyć?

Marketing Mix 4E: nowoczesne podejście do strategii. Dlaczego warto je rozważyć?

Marketing Mix 4E - najnowsze podejście do strategii, przydatne zwłaszcza w marketingu internetowym. Poznaj elementy Experience, Exchange, Everyplace, Evangelism. Dowiedz się, jakie są korzyści z wprowadzenia tej strategii w swoich działaniach.

Przeczytaj artykuł

POMIAR KONWERSJI W GOOGLE ADS. MODELE ATRYBUCJI KONWERSJI

Pomiar konwersji w Google Ads. Modele atrybucji konwersji

Przed startem kampanii musimy założyć jej konwersje. Liniowy, z uwzględnieniem pozycji czy może oparty na danych - przekonaj się, jakie są modele atrybucji konwersji w Google Ads!

Przeczytaj artykuł

4C: alternatywna koncepcja Marketing Mix (3/3)

4C: alternatywna koncepcja Marketing Mix (3/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. 4C to alternatywna względem 4P/7P koncepcja Mieszanki marketingowej. Poznaj tajniki elementów: Customer, Cost, Communication, Convenience i dowiedz się, które podejście wybrać!

Przeczytaj artykuł

7P: rozwinięcie koncepcji Marketing Mix (2/3)

7P: rozwinięcie koncepcji Marketing Mix (2/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej rozszerzona wersja to 7P - do 4P dodała elementy: People, Process, Physical evidence. Poznaj tajniki Ludzi, Procesów i Dowodów fizycznych w Mieszance marketingowej.

Przeczytaj artykuł

4P: podstawowa koncepcja Marketing Mix, którą warto znać (1/3)

4P: podstawowa koncepcja Marketing Mix, którą warto znać (1/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej podstawową wersją jest 4P - Product, Price, Promotion, Place. Poznaj tajniki produktu, ceny, promocji i dystrybucji.

Przeczytaj artykuł

Najważniejsze elementy kampanii Google Ads. O czym pamiętać na początku?

Najważniejsze elementy kampanii Google Ads. O czym pamiętać na początku?

Czy wiesz, o jakich elementach warto pamiętać przy starcie kampanii Google Ads oraz jak ją zacząć? Zapoznaj się z naszym poradnikiem przed podjęciem najważniejszych kroków.

Przeczytaj artykuł

User Generated Content: jak wykorzystać treści od użytkowników na swojej stronie?

User Generated Content: jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie?

Dowiedz się, czym jest User Generated Content i co go cechuje. Czy wiesz, jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie? Jakie szanse, a jakie zagrożenia niesie UGC? Jak znane marki wykorzystały UGC w swoich działaniach marketingowych?

Przeczytaj artykuł

Jak optymalizować treści na stronie pod wyszukiwanie głosowe? 5 wskazówek

Jak optymalizować treści na stronie pod wyszukiwanie głosowe? 5 wskazówek

Czy wiesz, dlaczego wyszukiwanie głosowe jest tak istotne oraz jak dokonać optymalizacji treści pod tym kątem? Przedstawiamy 5 wskazówek, które Ci to ułatwią - sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Exact Match Domain: jak algorytm dba o sprawiedliwe wyniki

Google Exact Match Domain: jak algorytm dba o sprawiedliwe wyniki wyszukiwania?

Dowiedz się, do czego służy algorytm Exact Match Domain. Jak wpływa na ranking stron? Jak dopasować treści na stronie pod jego wymogi? Przeczytaj o algorytmie EMD i sprawdź, czy treści na Twojej stronie spełniają wytyczne.

Przeczytaj artykuł

Customer Lifetime Value dlaczego warto znać wskaźnik wartości życiowej klienta

Customer Lifetime Value: dlaczego warto znać wskaźnik wartości życiowej klienta

Dowiedz się, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją obliczyć. Jakich informacji dostarcza wskaźnik CLV? Jak go zwiększyć? Przedstawiamy najważniejsze informacje o Customer Lifetime Value.

Przeczytaj artykuł

Google Payday Loan: algorytm, który uderza w strony spamowe

Google Payday Loan: algorytm, który uderza w strony spamowe

Dowiedz się, jak działa algorytm Google Payday Loan. Jakie nakłada kary na strony i jak ich uniknąć? Jak spełnić jego wytyczne? Jak algorytm wpłynął na globalne SEO?

Przeczytaj artykuł

KOSZT POZYSKANIA KLIENTA W E-COMMERCE: JAK GO OBLICZYĆ I OBNIŻYĆ?

Koszt pozyskania klienta w e-commerce: jak go obliczyć i obniżyć?

Koszt pozyskania klienta - Customer Acquisition Cost, CAC - to miara finansowa, istotna w marketingu i analizie biznesowej. Dowiedz się, jak liczyć CAC i jak obniżyć poziom tego kosztu.

Przeczytaj artykuł

Brand personality: co o marce mówi jej osobowość?

Brand personality: co o marce mówi jej osobowość?

Dowiedz się, czym jest osobowość marki i jak ją kreować, a także jak znane marki z sukcesem podeszły do tego tematu. Zachęcamy do lektury wpisu o Brand personality.

Przeczytaj artykuł

Google Intrusive Interstitials Mobile Penalty: jak działa algorytm?

Google Intrusive Interstitials Mobile Penalty: jak algorytm karze za wyskakujące okienka?

Jeden z algorytmów Google karze za wyskakujące okienka na stronach mobilnych. Wyjaśniamy działanie Intrusive Interstitials Mobile Penalty i podpowiadamy, jak mu nie podpaść.

Przeczytaj artykuł

Jak AI rewolucjonizuje SEO: Narzędzia, szanse i dalsza przyszłość

Jak AI rewolucjonizuje SEO: Narzędzia, szanse i dalsza przyszłość

Jakie są kategorie narzędzi AI używanych w SEO? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu? Jakie szanse i zagrożenia niesie AI?

Przeczytaj artykuł

Co to jest keyword difficulty i jak przełożyć ją na strategię SEO?

Co to jest keyword difficulty i jak przełożyć ją na strategię SEO?

Co dokładnie oznacza pojęcie keyword difficulty i jak możemy ją sprawdzić? Jak wykorzystać tę wiedzę na temat słów kluczowych w praktyce? Dowiedz się, jak wykorzystać miarę KD w swojej strategii SEO.

Przeczytaj artykuł

SXO, czyli SEO+UX. Jak strategia wpływa na pozycjonowanie?

SXO, czyli SEO+UX. Jak strategia wpływa na pozycjonowanie strony?

Na czym polega SXO? Jakie obejmuje działania? Jak łączyć decyzje SEO i UX w ramach strategii SXO? Zachęcamy do lektury artykułu o Search Experience Optimization!

Przeczytaj artykuł

Depozycjonowanie, czyli negatywne SEO - co to jest i czym grozi?

Depozycjonowanie, czyli negatywne SEO – co to jest i czym grozi?

Depozycjonowanie (depositioning) to negatywna praktyka SEO, będąca przeciwieństwem pozycjonowania. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega i dlaczego lepiej jej unikać.

Przeczytaj artykuł

Trust Rank: o wskaźniku, który oddziela przydatne linki od spamu

Trust Rank: o wskaźniku, który oddziela przydatne linki od spamu

Trust Rank jest wskaźnikiem, który wspiera algorytmy Google i pomaga odseparować użyteczne linki od spamu. Dowiedz się, jak działa i jak mu pomóc!

Przeczytaj artykuł

Content marketing - jakość czy ilość

Content Marketing: jakość czy ilość?

Co bardziej liczy się w Content Marketingu - ilość treści, które publikujemy, czy ich jakość? Które podejście wybrać? Przekonajmy się!

Przeczytaj artykuł

Web Usability - czyli jak zadbać o użyteczność strony

Web Usability – czyli jak zadbać o użyteczność strony internetowej

Co to jest Web Usability? Jak ją optymalizować oraz z jakich składa się elementów? Poznaj najważniejsze informacje i wskazówki w temacie użyteczności strony.

Przeczytaj artykuł

Pogrubienia w tekście: jak wpływają na UX i SEO strony?

Pogrubienia w tekście: jak wpływają na UX?

Jak pogrubienia w tekście wpływają na odbiór treści przez użytkowników i wyszukiwarkę? Poznaj najważniejsze informacje na temat boldowania.

Przeczytaj artykuł

google-page-speed-insights

Google PageSpeed Insights – co powie nam narzędzie do badania szybkości strony?

Dowiedz się, czym dokładnie jest Google PageSpeed Insights, jak działa, jakie raporty oferuje oraz jakie działania podjąć, by poprawić prędkość strony.

Przeczytaj artykuł

UI, czyli User Interface, a UX i SEO strony

UI, czyli User Interface, a UX i SEO strony

Dowiedz się, co to jest UI, z jakich elementów się składa, co brać pod uwagę przy jego projektowaniu, jak UI wiąże się z UX oraz jak UI wpływa na SEO strony.

Przeczytaj artykuł

Rich snippets

Rich snippets: czym są fragmenty wzbogacone i dlaczego warto o nie zadbać?

Co to są rich snippets - fragmenty wzbogacone w wynikach wyszukiwania, dlaczego są przydatne dla użytkowników i dla wyszukiwarek oraz w jaki sposób je ustawić?

Przeczytaj artykuł

Tag rel canonical - co to jest i jak wpływa na SEO?

Tag rel canonical – co to jest i jak wpływa na SEO strony?

Co to jest tag canonical, do czego służy, jak oznaczyć go w kodzie strony oraz jak wiąże się z pojęciem duplikacji treści?

Przeczytaj artykuł

Orphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?

Orphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?

Istnieją strony, które potocznie nazywa się osieroconymi - nie są związane w żaden sposób z innymi stronami z danego serwisu. Jak je zlokalizować i co z nimi zrobić?

Przeczytaj artykuł

Szybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika

Szybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika

Dlaczego szybkość ładowania strony jest ważna? Jak ją mierzyć i optymalizować? Co spowalnia naszą stronę? Jak wpływa to na SEO i UX?

Przeczytaj artykuł

Short-form content: czy opłaca się pisać krótkie treści?

Czy opłaca się tworzyć i publikować short-form content? Jak wypadają w porównaniu z long-form content? Przyglądamy się krótkim treściom.

Przeczytaj artykuł

Jaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO naszej strony?

Jaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO strony?

Content ma odpowiadać na potrzeby odbiorców. Właściwe zrozumienie ich intencji jest kluczowe przy pisaniu treści. Poznaj pojęcie search intent.

Przeczytaj artykuł

Najlepsze narzędzia SEO. 12 przydatnych narzędzi przy pozycjonowaniu stron

Przedstawiamy użyteczne narzędzia, które wesprą Twoje codzienne działania SEO. Wspominamy, jak działają, do czego służą oraz dlaczego warto ich używać.

Przeczytaj artykuł

Wstęp artykułu. Jaka jest rola leadu w treści?

Co to jest wstęp (lead), jakie są jego funkcje, jaka jest jego optymalna długość? Podpowiadamy, o czym pamiętać przy pisaniu wstępu. Zachęcamy do lektury artykułu!

Przeczytaj artykuł

Clickbait - czym grożą zwodnicze nagłówki?

Clickbait – czym grożą zwodnicze nagłówki?

Clickbait, czyli mylące nagłówki. Witrynom, które je stosują, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Przyjrzyjmy się zagrożeniom clickbaitu.

Przeczytaj artykuł

Model AIDA

Model AIDA: jak wykorzystać go w content marketingu?

Na czym polega model AIDA? Co oznaczają jego poszczególne elementy? Jak stosować go w marketingu? Jak znane marki wykorzystały tę koncepcję w praktyce?

Przeczytaj artykuł

Jakościowe backlinki - istotny element pozycjonowania strony

Jakościowe backlinki – istotny element pozycjonowania strony

Co to są backlinki? Jakie cechy mają dobre linki zwrotne? Jak pozyskiwać backlinki? Jak wpływają na SEO strony? Jak oznaczyć link w kodzie HTML strony?

Przeczytaj artykuł

Artykuły sponsorowane - jak wykorzystać je w strategii SEO?

Artykuły sponsorowane – jak wykorzystać je w strategii SEO?

Dowiedz się, co to są artykuły sponsorowane, jak wpływają na SEO strony, jakie mają zalety, ile mogą kosztować oraz jak stworzyć dobry artykuł sponsorowany.

Przeczytaj artykuł

Dywersyfikacja linków – dlaczego warto ją stosować?

Co to jest dywersyfikacja linków, jak ją przeprowadzić, dlaczego lepiej ją stosować i jakie są skutki braku różnicowania linków dla SEO? Omawiamy metody dywersyfikowania linków.

Przeczytaj artykuł

Poison words - jakie słowa szkodzą pozycjonowaniu strony?

Poison words – jakie słowa szkodzą pozycjonowaniu strony?

Poison words, słowa trujące - frazy, które negatywnie wpływają na pozycjonowanie strony. Jakie są kategorie tych słów i dlaczego lepiej ich unikać?

Przeczytaj artykuł

Geolokalizacja: jak wpływa na SEO naszej strony?

Geolokalizacja: jak wpływa na pozycjonowanie strony?

Geolokalizacja to istotny czynnik dla stron, które opierają swą działalność na sukcesie pozycjonowania lokalnego. Na czym polega i jak ją wykorzystać?

Przeczytaj artykuł

Jak uniknąć duplikacji treści na stronie? Duplicate content w pigułce

Duplikacja treści (duplicate content) to niepożądane zjawisko, mogące znacząco obniżyć pozycję naszej strony. W tym artykule wyjaśniamy, jak jej uniknąć.

Przeczytaj artykuł

Google Helpful Content: algorytm, który ceni pomocne strony

Google Helpful Content: algorytm, który ceni pomocne strony

Co to jest Google Helpful Content, jak wspomóc algorytm i jakich działań lepiej unikać? Zachęcamy do lektury artykułu o algorytmie Google.

Przeczytaj artykuł

Pliki cookies. Czym są? Do czego służą? Jak je wyczyścić?

Pliki cookies. Czym są ciasteczka? Do czego służą? Jak je wyczyścić?

Czym są pliki cookies, po co są zbierane i jak można je usunąć? Jakie są rodzaje ciasteczek? Czy zgoda na ich zbieranie jest obowiązkowa? Przeczytaj artykuł o internetowych ciasteczkach!

Przeczytaj artykuł

Referral marketing: jak działa marketing rekomendacji?

Jedną ze strategii marketingu internetowego jest marketing rekomendacji. Jak działa i w jaki sposób zaimplementować go na swojej stronie? Poznaj także przykłady marek, które z sukcesem zastosowały go w swoich działaniach.

Przeczytaj artykuł

Wiosenne słowa kluczowe: na jakie trendy w keywordach zwrócić uwagę wiosną?

Wiosenne słowa kluczowe: na jakie trendy w keywordach zwrócić uwagę wiosną?

Wiosna tuż, tuż! Jakich fraz warto użyć przy pozycjonowaniu strony, na jakie okoliczności zwrócić uwagę i jak właściwie wyszukać odpowiednie słowa kluczowe?

Przeczytaj artykuł

Sezonowe słowa kluczowe: jak użyć ich w planowaniu treści?

Sezonowe słowa kluczowe: jak użyć ich w planowaniu treści?

Czym są sezonowe słowa kluczowe? Jak je znaleźć i wykorzystać w treści? Czym różnią się od evergreen keywords?

Przeczytaj artykuł

Treści interaktywne, czyli jak zaangażować użytkowników strony

Treści interaktywne, czyli jak zaangażować użytkowników strony

Jak działają treści interaktywne i co pozwalają osiągnąć? Jakie marki z sukcesem je wykorzystują? Zachęcamy do lektury artykułu!

Przeczytaj artykuł

FARMY LINKÓW – JAK DZIAŁAJĄ I DLACZEGO LEPIEJ JE OMIJAĆ?

Farmy linków – jak działają i dlaczego lepiej je omijać?

Farmy linków działają podobnie jak farmy treści. Skupiają się na backlinkach, a nie contencie. Jak funkcjonują i dlaczego lepiej unikać korzystania z nich?

Przeczytaj artykuł

Google Ads marketing online

Google Ads – jak zacząć? Kompletny poradnik dla początkujących i zaawansowanych

Nie wiesz, jak zacząć z Google Ads? Nasz poradnik krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia skutecznych kampanii. Zobacz instrukcję!

Przeczytaj artykuł

FARMY TREŚCI: CZYM GROZI PROWADZENIE TZW. CONTENT FARM?

Farmy treści: czym grozi prowadzenie tzw. content farm?

Content farms są uciążliwe dla użytkowników i bardzo źle postrzegane przez roboty wyszukiwarki. W tym artykule wyjaśnimy dlaczego.

Przeczytaj artykuł

Auto-generated content. Czy to dobry pomysł?

Czy pełna automatyzacja contentu to dobry pomysł? A może warto znaleźć złoty środek w korzystaniu z AI? Przyglądamy się treściom automatycznym i ich wpływie na doświadczenie użytkownika oraz SEO strony.

Przeczytaj artykuł

Core web vitals - jeden algorytm, trzy metryki FCP, FID, CLS

Google Core Web Vitals: jeden algorytm, trzy metryki

FCP, FID, CLS - metryki, które składają się na Core Web Vitals. Co należy do ich obowiązków i jak optymalizować pod nie naszą stronę?

Przeczytaj artykuł

Keyword density: czy istnieje idealna liczba słów kluczowych w tekście?

Keyword density: czy istnieje optymalna ilość słów kluczowych?

Czym jest keyword density i jak dobrać optymalną ilość słów kluczowych na stronie? Gdzie warto je umieszczać?

Przeczytaj artykuł

SERP — CO TO JEST I JAKIE MA ZNACZENIE DLA SEO ORAZ CONTENT MARKETINGU?

SERP — co to jest i jakie ma znaczenie dla SEO oraz Content Marketingu?

SERP to pojęcie, które często pojawia się w kontekście SEO i contentu. Jak się z nimi łączy i jaki ma wpływ na naszą działalność w Internecie?

Przeczytaj artykuł

Bounce rate: co wiesz o współczynniku odrzuceń?

Bounce rate: co wiesz o współczynniku odrzuceń?

Co to jest bounce rate? Jaki poziom wskaźnika jest akceptowalny? Jak obniżyć bounce rate? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Algorytm Google query deserves diversity qdd

Google QDD: algorytm, który lubi różnorodność

Query Deserves Diversity to algorytm Google, który stawia na zróżnicowanie wyników wyszukiwania. Jak działa i jak możemy mu pomóc?

Przeczytaj artykuł

Co jest skuteczniejsze - SEO czy SEM Którą strategię wybrać

Co jest skuteczniejsze – SEO czy SEM? Którą strategię wybrać?

Na czym polegają SEO i SEM? Która ze strategii jest skuteczniejsza? Nakreślamy mocne strony SEO i SEM oraz doradzamy wybór strategii działań.

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie strony: 10 najczęstszych błędów SEO

Pozycjonowanie strony: 10 najczęstszych błędów SEO

Dopasowanie strategii pozycjonowania do tempa zmian wymaga podejmowania szybkich decyzji. Podpowiadamy, jak uniknąć częstych błędów SEO.

Przeczytaj artykuł

GREY HAT SEO: NA POGRANICZU TEGO, CO DOPUSZCZALNE I ZAKAZANE

Grey Hat SEO: na pograniczu tego, co dopuszczalne i zakazane

White Hat SEO i Black Hat SEO to skrajne techniki pozycjonowania. Niektórzy wymieniają trzecią - Grey Hat SEO. Na czym polega?

Przeczytaj artykuł

Domain rating Ahrefs

Domain Rating: jak wskaźnik określa jakość domeny?

Jednym ze wskaźników, pozwalających określić jakość domeny, jest Domain Rating. Jak działa ten wskaźnik oraz jakich informacji nam udziela?

Przeczytaj artykuł

Domain Authority: czym jest autorytet domeny?

Domain Authority: czym jest autorytet domeny?

Domain Authority to wskaźnik opracowany przez Moz. Na czym polega ten wskaźnik? Przekonajmy się!

Przeczytaj artykuł

Frazy fat head - czy warto stosować krótkie słowa kluczowe?

Frazy fat head – czy warto stosować krótkie słowa kluczowe?

Frazy fat head - krótkie słowa kluczowe. Czym się cechują? Czy opłaca się je stosować w pozycjonowaniu strony? Co wybrać: fat head czy long-tail?

Przeczytaj artykuł

Marketing wirusowy: jak umiejętnie wykorzystać go w Internecie?

Marketing wirusowy: jak umiejętnie wykorzystać go w Internecie?

Marketing wirusowy (viral marketing) posiada zdolność szybkiego rozprzestrzeniania się. Jak wykorzystać go w swoich działaniach internetowych?

Przeczytaj artykuł

CTR

Click-through rate. Co o stronie mówi współczynnik CTR?

Click-through rate to jeden z ważniejszych współczynników, określających kondycję strony. Wyjaśniamy, jak go liczyć i przyglądamy się jego znaczeniu.

Przeczytaj artykuł

Topical authority: jak zyskać status eksperta w oczach Google?

Topical authority: jak zyskać status eksperta w oczach Google?

Topical authority to zyskujące na popularności pojęcie w pozycjonowaniu. Status, który daje, jest istotny w oczach Google i użytkowników.

Przeczytaj artykuł

Long-tail keywords: jak działają frazy długiego ogona?

Long-tail keywords: jak działają frazy długiego ogona?

Long-tail keywords to dłuższe, nietypowe frazy kluczowe. Czym się cechują i dlaczego warto się na nie pozycjonować?

Przeczytaj artykuł

Anchor text - jaki ma wpływ na seo strony?

Anchor text i jego wpływ na SEO. Czy Twoje linki mają właściwą treść?

Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia - jakie ma znaczenie w linkbuildingu i pozycjonowaniu? Jak pisać dobre anchory?

Przeczytaj artykuł

Link juice

Link juice: czym jest i jak wpływa na SEO strony?

Link juice określa moc linków, które kierują na naszą stronę. Jak go zwiększyć?

Przeczytaj artykuł

Google Page Experience: algorytm, który mierzy doświadczenie użytkownika

Google Page Experience: algorytm, który mierzy UX

Google Page Experience Update - zapoznaj się z najnowszymi wymaganiami algorytmu, który mierzy doświadczenie użytkownika strony.

Przeczytaj artykuł

Dwell time - o czym mówi cenny wskaźnik SEO?

Dwell time – o czym mówi cenny wskaźnik SEO?

Dwell time to jeden z kluczowych wskaźników przy pozycjonowaniu strony i mierzeniu jej wyników. Podpowiadamy, jak go optymalizować.

Przeczytaj artykuł

Przyjazny adres URL

Przyjazny adres URL – czyli jaki?

Przyglądamy się pojęciu przyjaznych adresów URL i ustalamy, jak powinien wyglądać adres strony, by sprawiać pozytywne wrażenie.

Przeczytaj artykuł

User friendly page: jak stworzyć stronę przyjazną użytkownikom?

User friendly page: jak stworzyć stronę przyjazną użytkownikom?

O co warto zadbać, by nasza strona była zachęcająca i przyjazna dla użytkownika? Przyglądamy się pojęciu user friendly pages.

Przeczytaj artykuł

ABOVE THE FOLD, BELOW THE FOLD I ICH ZNACZENIE NA STRONIE

Above The Fold, Below The Fold i ich znaczenie na stronie

Above The Fold i Below The Fold odnoszą się do widoczności treści na stronie. Mają spore znaczenie dla użyteczności z punktu widzenia użytkownika.

Przeczytaj artykuł

GOOGLE MUM: ALGORYTM, KTÓRY REWOLUCJONIZUJE WYSZUKIWANIE Z UŻYCIEM AI

Google MUM: algorytm, który rewolucjonizuje wyszukiwanie z użyciem AI

Jeden z najnowszych algorytmów wyszukiwarki Google korzysta pełnymi garściami z AI. Jak działa i jak możemy dostosować pod niego stronę?

Przeczytaj artykuł

Landing page a pozycjonowanie strony

Landing page a pozycjonowanie strony

Landing page - specjalnie skonstruowana strona o określonych celach. Wyjaśniamy, jak ją zaprojektować oraz jak wygląda pozycjonowanie LP.

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie stron: 7 trendów na 2024

Pozycjonowanie stron: 7 trendów na 2024

Zapoznaj się z najważniejszymi trendami w pozycjonowaniu, które mają dużą szansę zrewolucjonizować branżę SEO w 2024 roku.

Przeczytaj artykuł

Google Caffeine: jak algorytm poprawił indeksację stron

Google Caffeine: algorytm, który wspomaga indeksację stron

Mniej znany algorytm Google, któremu należy się więcej uwagi - zajmuje się indeksacją stron i dostarczaniem świeżych wyników. Jak działa?

Przeczytaj artykuł

Google Opos: wsparcie wyszukiwania lokalnego. Jak działa algorytm?

Google Opos: algorytm, który wspomaga wyszukiwanie lokalne

Zadaniem algorytmu Opos (Possum) jest wspieranie wyszukiwania lokalnego. Jak działa i jak dopasować pod niego stronę?

Przeczytaj artykuł

Phantom: jak działa widmowy algorytm Google?

Google Phantom: algorytm, który nazwano enigmą

W 2013 pojawiła się seria algorytmów o enigmatycznym przeznaczeniu, którą nazwano Phantom. Na czym polegała ta zmiana ze strony Google?

Przeczytaj artykuł

Google Pirat: algorytm, który walczy z łamaniem praw autorskich

Google Pirat: algorytm, który walczy z łamaniem praw autorskich

Pirat - algorytm Google, który ujrzał światło dzienne w 2012 roku - walczy z łamaniem praw autorskich. W jaki sposób działa?

Przeczytaj artykuł

Google Medic Update: jak algorytm ocenia strony medyczne i zdrowotne?

Google Medic Update: algorytm, który bada strony medyczne i zdrowotne

Google Medic Update - tak zbiór algorytmów ochrzciła społeczność SEO - ocenia strony medyczne. Jak dostosować się do jego wytycznych?

Przeczytaj artykuł

Google Fred Update — czyli jak wyszukiwarka walczy ze słabym contentem

Google Fred: algorytm, który walczy z contentem niskiej jakości

Aktualizacja algorytmów Google, walcząca z niskiej jakości treściami, to Fred. Jak uchronić się przed karą z jego strony?

Przeczytaj artykuł

Google BERT: jak algorytm stara się zrozumieć język zapytania?

Google BERT: algorytm, który stara się lepiej zrozumieć język zapytania

BERT to algorytm Google, starający się lepiej rozumieć język zapytania. Jak działa i jak możemy pomóc BERT-owi?

Przeczytaj artykuł

Page Rank, pierwszy algorytm Google - czy dalej jest istotny?

Google Page Rank: algorytm, który rozpoczął ocenę jakości treści

Page Rank to historyczny pierwszy algorytm Google. Na czym polegało jego zadanie i czy dalej funkcjonuje?

Przeczytaj artykuł

Pigeon Update — czyli jak Google wspiera wyszukiwanie lokalne

Google Pigeon: algorytm, który wspiera pozycjonowanie lokalne

Algorytm Gołąb przygląda się stronom w kontekście pozycjonowania lokalnego. Jak dopasować stronę pod jego wytyczne?

Przeczytaj artykuł

Google Mobile-First Index: jak dopasować stronę pod urządzenia mobilne?

Google Mobile-First Index: algorytm, który przygląda się stronom mobilnym

Mobile-First Index to algorytm Google, przyglądający się mobilnym wersjom stron. Jak działa? Jak dopasować pod niego witrynę?

Przeczytaj artykuł

Google Hummingbird, czyli jak algorytm stara się zrozumieć nasze intencje

Google Hummingbird: algorytm, który stara się zrozumieć intencję zapytania

Hummingbird - Koliber - to algorytm Google, przyglądający się intencji zapytania. Jak działa? Jak dopasować pod niego treści?

Przeczytaj artykuł

Google powszechnie używa sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w swych systemach. RankBrain to algorytm wyjątkowo bliski AI. Jak działa?

Google RankBrain: algorytm, który zaprzyjaźnił się z AI

Google powszechnie używa sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w swych systemach. RankBrain to algorytm wyjątkowo bliski AI. Jak działa?

Przeczytaj artykuł

Google Penguin - algorytm, który uwielbia jakościowe linki

Google Penguin: algorytm, który uwielbia jakościowe linki

Google Penguin to jeden z najistotniejszych algorytmów, badający jakość linków na stronie. Jak dopasować stronę pod wymogi Pingwina?

Przeczytaj artykuł

Google Panda: jak dopasować treści do najważniejszego algorytmu wyszukiwarki?

Google Panda: algorytm, który kocha wartościową treść

Google Panda to jeden z najważniejszych algorytmów, przyglądający się jakości treści na stronie. Jak dopasować content pod wytyczne Pandy?

Przeczytaj artykuł

Buzz marketing + content: jak tworzyć treści pod marketing szeptany?

Buzz marketing + content: jak tworzyć treści pod marketing szeptany?

Co to jest buzz marketing? Czym się kierować w planowaniu treści pod wymogi marketingu szeptanego? Przyglądamy się popularnej strategii marketingowej.

Przeczytaj artykuł

Najważniejsze algorytmy Google: 7 algorytmów kluczowych dla SEO

Najważniejsze algorytmy Google: 7 algorytmów kluczowych dla SEO

Czy wiesz, jakie algorytmy Google są najistotniejsze? Na jakie aspekty zwrócić uwagę, by dopasować się do wytycznych wyszukiwarki?

Przeczytaj artykuł

Zakładka "O nas" na stronie — dlaczego warto ją mieć?

Zakładka „O nas” na stronie — dlaczego warto ją mieć?

Co powinna zawierać zakładka "O nas" na stronie internetowej i dlaczego warto ją mieć? O wpływie zakładki na SEO witryny

Przeczytaj artykuł

Long-form content: czy długie treści na stronie mają sens?

Long-form content: czy długie treści na stronie mają sens?

Czym charakteryzuje się długa treść? Czy w dobie szybkiego "skanowania" treści ma sens? Przyglądamy się long-form contentowi.

Przeczytaj artykuł

Recykling treści - content recycling - jak wykorzystać ponownie starsze treści

Jak wykorzystać starszy content? Recykling treści w praktyce

Na czym polega recykling treści i w jaki sposób go wykorzystać? Które treści najbardziej się do tego nadają?

Przeczytaj artykuł

Tagi czy moja strona ich potrzebuje

Tagi: czy moja strona ich potrzebuje?

Co to są tagi? Do czego służą tagi na stronie i czy warto je dodać? Czym tagi różnią się od kategorii?

Przeczytaj artykuł

Thin content: czym grozi cienka treść na stronie?

Thin content: czym grozi cienka treść na stronie?

Treści na stronie mają za zadanie przyciągnąć użytkowników oraz pozytywnie wpływać na SEO. Co jednak, jeśli ich jakość będzie zbyt niska?

Przeczytaj artykuł

Breadcrumbs - ścieżka z okruszków na stronie internetowej

Breadcrumbs — jak ścieżka z okruszków wpływa na SEO strony?

Jak wykorzystać ścieżkę z okruszków (breadcrumbs) do optymalizacji nawigacji po stronie? Czy moja strona potrzebuje takiej ścieżki?

Przeczytaj artykuł

Lejek contentowy - content funnel

Lejek contentowy: czym jest i do czego służy?

Jak wykorzystać koncepcję lejka contentowego w procesie projektowania i dostarczania treści? Przyglądamy się strategii content funnel.

Przeczytaj artykuł

Brand awareness - jak istotna jest świadomość marki?

Brand awareness – jak istotna jest świadomość marki?

Brand awareness ma ogromne znaczenie w budowaniu komunikacji marketingowej oraz duży wpływ na SEO strony marki. Omawiamy najważniejsze aspekty tego pojęcia.

Przeczytaj artykuł

Marketing a kolory. Jak wybrać barwy strony internetowej?

Marketing a kolory. Jak wybrać barwy strony internetowej?

Kolory mają ogromne znaczenie w marketingu. Z jakich kolorów korzystać na stronie internetowej, a jakich lepiej unikać? Jakie cechy są przypisane poszczególnym barwom? Przekonajmy się!

Przeczytaj artykuł

Tone of voice Twojej marki — czy komunikujesz się prawidłowo?

Tone of voice Twojej marki — czy komunikujesz się prawidłowo?

Co kryje się pod pojęciem tone of voice? Jakie ma znaczenie w komunikacji marketingowej? Jak odpowiednio zaprojektować tone of voice marki?

Przeczytaj artykuł

LOLcontent - zabawne treści

Czym jest LOLcontent i jakie ma znaczenie dla marketingu?

Nawet jeśli nazwa jest czymś nowym, na pewno każdy z nas się z nim zetknął. Czym jest LOLcontent i jak go wykorzystać? Przedstawiamy tajniki zabawnych treści.

Przeczytaj artykuł

Rodzaje i funkcje nagłówków w SEO

Czy wiesz, jakie są rodzaje i funkcje nagłówków w SEO?

Poznaj tajniki, rządzące nagłówkami w SEO. Przedstawiamy najważniejsze informacje z zakresu funkcji i optymalizacji nagłówków.

Przeczytaj artykuł

Meta opis strony internetowej — jaką ma funkcję? Jak napisać dobry meta opis?

Meta opis strony internetowej — jaką ma funkcję? Jak napisać dobry meta opis?

Dlaczego meta opisy są tak istotne dla SEO i użytkownika? Jak powinien wyglądać dobry meta opis?

Przeczytaj artykuł

Meta tytuł strony internetowej — do czego służy? Jak pisać meta tytuły?

Meta tytuł strony internetowej — do czego służy? Jak pisać meta tytuły?

Meta tytuły stanowią wizytówkę strony internetowej. Są cenne dla użytkowników i algorytmów wyszukiwarki. Jak je prawidłowo napisać?

Przeczytaj artykuł

Google Tech Evolution Agency Program

Mieliśmy po raz drugi okazję brać udział w programie Google Tech Evolution Agency. Zapraszamy do zapoznania się z naszą relacją.

Przeczytaj artykuł

Klastry tematyczne — czym są i jaką mają rolę w SEO?

Klastry tematyczne — czym są i jaką mają rolę w SEO?

Klastry tematyczne są przydatną strategią w planowaniu i publikowaniu treści na stronie. Poznaj ich strukturę i wpływ na SEO!

Przeczytaj artykuł

Co to jest atrybut alt obrazka i jak go ustawić

Co to jest atrybut ALT obrazka i dlaczego warto go ustawić?

Atrybut ALT obrazka to przydatny parametr - zarówno dla użytkowników, jak robotów wyszukiwarki. Dowiedz się, jak ustawić atrybut ALT grafiki.

Przeczytaj artykuł

Ban od Google - czym skutkuje i czy da się go cofnąć?

Ban od Google — czym skutkuje? Czy da się go cofnąć?

Za co Google nakłada na strony najsurowsze kary w postaci banów? Czy ban jest odwracalny? Przeczytaj nasz wpis na temat banów od wyszukiwarki Google i dowiedz się, jak uniknąć takiej kary.

Przeczytaj artykuł

white chess king. content is king. content marketing. bill gates.

Content Marketing — jaki ma cel? Czy pojęcie „Content is King” dalej jest aktualne?

Często mawia się, że "Treść jest królem" ("Content is King"). Co oznacza to pojęcie i czy po ponad 20 latach od publikacji jest dalej aktualne?

Przeczytaj artykuł

Content marketing storytelling

Storytelling w Content Marketingu: jak historie wpływają na odbiór treści

Storytelling - opowiadanie historii - to idealny sposób na rozwój content marketingu. Na czym polega i dlaczego warto go stosować?

Przeczytaj artykuł

Keyword research - badanie słów kluczowych

Keyword research — jak przeprowadzić szybkie i bezpłatne badanie słów kluczowych?

Właściwy keyword research to podstawa przy tworzeniu treści na stronę. Zobacz, jak dokonać odpowiedniego badania słów kluczowych!

Przeczytaj artykuł

Blast SEO

Blasty w SEO — czym grozi taka technika pozyskiwania linków?

Istnieją pewne metody na szybkie pozyskiwanie dużych ilości linków zwrotnych. Czy jednak taki sposób na pewno jest bezpieczny? Przyglądamy się technice Blast SEO.

Przeczytaj artykuł

ALGORYTM E-A-T, CZYLI JAK GOOGLE SPRAWDZA JAKOŚĆ TREŚCI

Algorytm E-A-T, czyli jak Google sprawdza jakość treści

Pewne kategorie treści w Internecie są wyjątkowo istotne dla Google. Do ich weryfikacji służy algorytm E-A-T. Jakie strony weryfikuje i co dokładnie oznaczają literki w nazwie?

Przeczytaj artykuł

Google Search Quality Raters

Kto odpowiada za ocenę jakości wyników wyszukiwania — o Search Quality Raters w Google

Kto zajmuje się oceną jakości wyników wyszukiwania w Google? Poznaj Search Quality Raters - osoby oceniające jakość dla wyszukiwarki Google!

Przeczytaj artykuł

JAK GOOGLE OZNACZA STRONY SZCZEGÓLNEJ KATEGORII — O YMYL SŁÓW KILKA

Jak Google oznacza strony szczególnej kategorii — o YMYL słów kilka

Wyszukiwarka Google przygląda się dokładnie stronom, które wywierają szczególny wpływ na dobrobyt użytkowników. Czy wiesz, jak je optymalizować?

Przeczytaj artykuł

Osoby pracujące w biurze. Zbliżenie na ręce oraz laptopa. Dyskusja o karach google. Filtr google.

Filtr Google — skąd się bierze i czym skutkuje?

W przypadku naruszenia zasad Google może nałożyć na stronę stosowną karę. Jedną z nich jest filtr. Na czym polega i za co jest nakładany?

Przeczytaj artykuł

Keyword stuffing. Przesycenie słowami kluczowymi. SEO i pozycjonowanie. Otwarty laptop, notatnik, praca z tekstem.

Keyword stuffing — czyli jak nie przesadzić ze słowami kluczowymi

Przesycenie słowami kluczowymi to częsta bolączka wielu stron internetowych. Jak uniknąć keyword stuffingu w praktyce?

Przeczytaj artykuł

CALL TO ACTION NA STRONIE INTERNETOWEJ — DO CZEGO SŁUŻY?

Call To Action na stronie internetowej — do czego służy?

Call To Action stanowi przydatny bodziec do działania. Jak zręcznie umieścić je na stronie internetowej i zwiększyć konwersję?

Przeczytaj artykuł

Grupa ludzi rozmawia się, uśmiecha. Korzystają z komputerów i polecają swoje usługi za pomocą języka korzyści.

Język korzyści — jak istotny jest w procesie tworzenia treści?

Język korzyści to nieocenione narzędzie w procesie tworzenia treści, zdobywania uwagi odbiorcy i przekonywaniu o zaletach usług. Czy wiesz, jak go stosować?

Przeczytaj artykuł

Człowiek pracujący na laptopie. Widok z góry na ręce osoby oraz klawiaturę komputera.

Kanibalizacja treści — czym jest i jak jej uniknąć?

Kanibalizacja treści - jak ją namierzyć i usunąć? Na czym polega i jakie niesie zagrożenia dla strony? Przyglądamy się zjawisku i szukamy rozwiązań!

Przeczytaj artykuł

Zielone liście. Green leaves. Metafora evergreen content.

Treści typu evergreen — czyli jakie?

Dowiedz się, czym są treści wiecznie żywe i stwórz świetny evergreen content na swoją stronę!

Przeczytaj artykuł

Kapelusze na wystawie. Biały kapelusz, czarny kapelusz. White hat, black hat.

White Hat vs Black Hat SEO — czym różnią się te dwie techniki pozycjonowania?

Rozkładamy na czynniki pierwsze dwie skrajne techniki pozycjonowania. Przed wami pojedynek: biały kontra czarny kapelusz SEO!

Przeczytaj artykuł

UX User Experience doświadczenie użytkownika digital marketing SEO Content marketing

UX, czyli User Experience — jaką pełni rolę w marketingu?

Czym jest UX? Jakie ma znaczenie dla użytkownika? Przyglądamy się najważniejszym aspektom użyteczności strony dla odbiorcy.

Przeczytaj artykuł

Jak zmniejszyć koszt reklamy Google Ads i poprawić wyniki kampanii?

Jak wynik jakości wpływa na koszt kampanii Google Ads, jak go poprawić i jak uzyskać więcej konwersji w tym samym budżecie?

Przeczytaj artykuł

OD CZEGO ZACZĄĆ POZYCJONOWANIE? USTAW KOMPAS NA SWOJĄ STRONĘ WWW!

Od czego zacząć pozycjonowanie? Ustaw kompas na swoją stronę www!

Odkryj proste, skuteczne kroki, które przekształcą Twoją stronę WWW w magnes dla odwiedzających. Zacznij swoją przygodę z SEO już teraz!

Przeczytaj artykuł

Skąd wziąć pomysły na filmy na youtube?

Skąd wziąć pomysły na filmy na YouTube? Odkryj tajemnice twórców!

Stwórz hit na YouTube z naszym przewodnikiem! Odkryj 15 źródeł pomysłów na kreatywne filmy

Przeczytaj artykuł

Ocena na podstawie opinii klientów dla stron na Facebooku - Marketing Online

Ocena na podstawie opinii klientów dla stron na Facebooku

Dowiedz się, czym jest ocena na Facebooku, jak jest obliczana, jak wpływa na Twoją reklamę i jak możesz ją poprawić.

Przeczytaj artykuł

Narzędzia AI w Digital Marketingu

Narzędzia AI w Digital Marketingu

Narzędzia, które oferują szeroki zakres możliwości, od automatyzacji komunikacji z klientem, przez tworzenie treści, po analizę danych i optymalizację działań marketingowych.

Przeczytaj artykuł

Sztuczna inteligencja w Digital Marketingu

Sztuczna inteligencja w Digital Marketingu

Wykorzystanie AI w reklamie i marketingu. O czym warto wiedzieć w kwestii technologicznych nowości?

Przeczytaj artykuł

Najnowsze zmiany w GPT OpenAI

Najnowsze zmiany w GPT OpenAI

Dowiedz się, jakie zmiany były ogłoszone podczas konferencji OpenAI w San Francisco.

Przeczytaj artykuł

PŁATNY PLAN SUBSKRYPCYJNY META (FACEBOOK & INSTAGRAM) – PREFERENCJA REKLAMOWA, WERSJA DARMOWA I PŁATNA

Płatny plan subskrypcyjny Meta (Facebook & Instagram) – preferencja reklamowa, wersja darmowa i płatna.

Czy wiesz, jak ustawić preferencje reklamowe Meta? Optymalizuj swoją stronę zgodnie z wymaganiami ochrony prywatności RODO i GDPR.

Przeczytaj artykuł

CONSENT MODE – DLACZEGO WARTO GO WDROŻYĆ NA STRONĘ I JAK DZIAŁA?

Consent Mode – dlaczego warto go wdrożyć na stronę i jak działa?

Optymalizuj swoją stronę zgodnie z wymaganiami ochrony prywatności RODO i GDPR.

Przeczytaj artykuł

Jak zabezpieczyć konto i menedżer firmowy w Meta przed atakami hakerów?

Zabezpiecz swoje konto i dane firmowe w Meta przed atakami hakerów: Skuteczne sposoby ochrony i zarządzania bezpieczeństwem.

Przeczytaj artykuł

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję AI w social mediach?

Czy wiesz, że sztuczna inteligencja to narzędzie, które może pomóc Ci w pracy jako marketerowi? Sprawdź, w jaki sposób AI usprawni Twoje działania marketingowe

Przeczytaj artykuł

Jakie treści pisać na social media? (Facebook & Instagram)

Sprawdź jak możesz pisać lepsze treści na swoje social media? Praktyczne wskazówki. Z artykułu dowiesz się skąd brać pomysły na pisanie postów!

Przeczytaj artykuł

Jak wykorzystać Black Friday i Cyber Monday w social media?

Sprawdź w jaki sposób możesz wykorzystać Black Friday i Cyber Monday w swojej firmie. Wykorzystaj działanie swoich social media do maksimum i przygotuj się do najgorętszego okresu w tym roku.

Przeczytaj artykuł

Trendy w social mediach na ostatni kwartał 2022

Jakie trendy będą dominować w social media w IV połowie 2022 roku?

Przeczytaj artykuł

Global Site Tag vs Google Tag Manager

Czy Global Site Tag można wykorzystywać równolegle z Google Tag Manager’em?

Przeczytaj artykuł

Strategie ustalania stawek w Google Ads – cz. 2

Na czym polega strategia na docelowy ROAS i kiedy jej używać? Jest to obecnie jedna z ważniejszych strategii w Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Strategie ustalania stawek w Google Ads – cz. 1

Poznaj różnice między strategiami ustalania stawek w Google Ads. Dowiedz się, co najlepiej wybrać dla poszczególnych celów biznesowych!

Przeczytaj artykuł

Które okienko atrybucji konwersji używać w swoich kampaniach i dlaczego?

Modele i okna atrybucji na Facebooku. Jak zmiany iOS wpłynęły na reklamy na Facebooku? Co to jest atrybucja konwersji i od czego uzależniać jej wybór?

Przeczytaj artykuł

Linki sponsorowane na podstawie Google Ads

Jak wyświetlać swoją reklamę w wyszukiwarce Google i ile to kosztuje? Linki sponsorowane to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych reklam online.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski