Blog

Jakie treści pisać na social media? (Facebook & Instagram)

Modele i okna atrybucji na Facebooku. Jak zmiany iOS wpłynęły na reklamy na Facebooku? Co to jest atrybucja konwersji i od czego uzależniać jej wybór?

Przeczytaj artykuł

Jak wykorzystać Black Friday i Cyber Monday w social media?

Sprawdź w jaki sposób możesz wykorzystać Black Friday i Cyber Monday w swojej firmie. Wykorzystaj działanie swoich social media do maksimum i przygotuj się do najgorętszego okresu w tym roku.

Przeczytaj artykuł

Trendy w social mediach na ostatni kwartał 2022

Jakie trendy będą dominować w social media w IV połowie 2022 roku?

Przeczytaj artykuł

Global Site Tag vs Google Tag Manager

Czy Global Site Tag można wykorzystywać równolegle z Google Tag Manager’em?

Przeczytaj artykuł

Strategie ustalania stawek w Google Ads Cz.2

Na czym polega strategia na docelowy ROAS i kiedy jej używać. Jest to obecnie jedna z ważniejszych strategii w Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Strategie ustalania stawek w Google Ads Cz.1

Poznaj różnice między strategiami ustalania stawek w Google Ads. Dowiedz się co najlepiej wybrać dla poszczególnych celów biznesowych.

Przeczytaj artykuł

Które okienko atrybucji konwersji używać w swoich kampaniach i dlaczego?

Modele i okna atrybucji na Facebooku. Jak zmiany iOS wpłynęły na reklamy na Facebooku? Co to jest atrybucja konwersji i od czego uzależniać jej wybór?

Przeczytaj artykuł

Linki sponsorowane na podstawie Google Ads

Jak wyświetlać swoją reklamę w wyszukiwarce Google i ile to kosztuje? Linki sponsorowane to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych reklam online.

Przeczytaj artykuł

Reklamy produktowe – Google Shopping, czy Amazon Sponsored Products?

Systemy reklamowe Google i Amazon – poznaj cechy wspólne i różnice. Sprawdź, który system najlepiej stosować.

Przeczytaj artykuł

Stwórz skuteczną kampanię – narzędzia wyszukiwania i dopasowania słów kluczowych.

Poznaj narzędzia pozwalające dobrać trafne słowa kluczowe i zoptymalizować koszty kampanii.

Przeczytaj artykuł

Skąd powstają różnice w konwersjach między Google Analytics i Google Ads?

Nie zgadzają Ci się dane o konwersjach w Google Ads i Analytics, mimo że wszystko jest poprawnie skonfigurowane? Dowiedz się, skąd pochodzą różnice w zliczaniu zdarzeń w obu tych systemach oraz jak odpowiednio je interpretować.

Przeczytaj artykuł

Google Ads dla E-commerce

Co jest ważne w kampaniach Google Ads dla sklepów e-commerce?

Przeczytaj artykuł

Kampanie Remarketingowe Google Ads – co to jest, rodzaje, błędy

Zobacz, co to jest remarketing Google Ads i jakich błędów unikać przy jego konfiguracji. Poznaj rodzaje kampanii remarketingowych i błędy optymalizacyjne

Przeczytaj artykuł

Tworzenie strategii reklamowej w Internecie

Jak zbudować dobrą strategię reklamową i wykorzystać analitykę do dalszej optymalizacji efektywności?

Przeczytaj artykuł

Google Analytics – dlaczego jest taki ważny i jak z niego korzystać.

Dlaczego bez analityki internetowej i Google Analytics nie powinieneś rozpoczynać działań reklamowych online.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski