Większość rekrutacji w Marketing Online dotyczy roli Opiekuna Klienta oraz Specjalisty.
Opiekun Klienta w zależności od wyników (nie stażu!) może pracować na kilku poziomach stanowiska w tym Junior Account Executive, Account Executive, Account Manager, Key Account Manager, Group Account Manager.
Osobę pracującą na tym stanowisku można określić jako Digital Media Planner, strateg i doradca klienta. Musi znać wszelkie najważniejsze narzędzia marketingowe tak, aby doradzić i poprowadzić odpowiednio naszych klientów w drodze do rozwoju ich biznesu. Osoba ta ma stały kontakt z klientami i obejmuje szerokie spektrum działań, aczkolwiek wspierana jest przez sztab specjalistów z różnych dziedzin w tym Google Ads, Social Media, FB Ads, SEO, Analityka Internetowa i innych.
Specjalista podobnie może pracować na kilku poziomach stanowiska w tym Junior Specialist, Senior Specialist i Expert. Co ważne wynagrodzenie nie zależy od stanowiska, ani od stażu pracy, ale wyłącznie od wyników.
Stanowisko również zależy od wyników - dlatego osoby ambitne mogą w błyskawicznym tempie awansować i rozwijać się.
Specjaliści zwykle najlepiej znają 1 lub 2 obszary, ale często lubią próbować nowych ścieżek rozwoju włącznie z tworzeniem materiałów edukacyjnych i prowadzeniem szkoleń.
Poza tymi rolami rekrutujemy także na inne stanowiska w działach Finansów i Administracji, Sprzedaży, Marketingu oraz IT.
Menadżer - Opiekun klienta - Account Manager
Główny zakres obowiązków:
przygotowywanie strategii działań reklamy online i składanie ofert w imieniu Marketing Online
prowadzenie negocjacji handlowych
nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami Marketing Online
rozwój współpracy klientów pod opieką: cross-selling, up-selling
optymalizacja ROAS/ROI
Specjalista
Możesz się zajmować jednym lub kilka z tych obszarów:
Planowaniem, tworzeniem, optymalizacją kampanii Google Ads oraz konfiguracją ustawień związanych z analityką w systemie reklamowych Google Analytics, Google Ads i Google Data Studio.
Planowaniem, tworzeniem, optymalizacją kampanii Facebook Ads oraz konfiguracją ustawień związanych z analityką w systemie reklamowym Facebook.
Tworzeniem strategii content marketingowej dla klientów Marketing Online.
Planowaniem oraz wdrażaniem strategii SEO dla witryn naszych klientów.
Planowaniem, tworzeniem i optymalizacją kampanii płatnych w Amazon oraz przygotowywaniem rekomendacji zmian związanych z treściami stron produktowych.
Planowaniem, tworzeniem i optymalizacją kampanii programmatic z wykorzystaniem Google Marketing Platform.
Chodź, pracuj z nami! :)
Sprawdź oferty pracy