Kogo szukamy

Większość rekrutacji w Marketing Online dotyczy roli Opiekuna Klienta oraz Specjalisty.

Opiekun Klienta w zależności od wyników (nie stażu!) może pracować na kilku poziomach stanowiska w tym Junior Account Executive, Account Executive, Account Manager, Key Account Manager, Group Account Manager.

Osobę pracującą na tym stanowisku można określić jako Digital Media Planner, strateg i doradca klienta. Musi znać wszelkie najważniejsze narzędzia marketingowe tak, aby doradzić i poprowadzić odpowiednio naszych klientów w drodze do rozwoju ich biznesu. Osoba ta ma stały kontakt z klientami i obejmuje szerokie spektrum działań, aczkolwiek wspierana jest przez sztab specjalistów z różnych dziedzin w tym Google Ads, Social Media, FB Ads, SEO, Analityka Internetowa i innych.

Specjalista podobnie może pracować na kilku poziomach stanowiska w tym Junior Specialist, Senior Specialist i Expert. Co ważne wynagrodzenie nie zależy od stanowiska, ani od stażu pracy, ale wyłącznie od wyników.

Stanowisko również zależy od wyników - dlatego osoby ambitne mogą w błyskawicznym tempie awansować i rozwijać się.

Specjaliści zwykle najlepiej znają 1 lub 2 obszary, ale często lubią próbować nowych ścieżek rozwoju włącznie z tworzeniem materiałów edukacyjnych i prowadzeniem szkoleń.

Poza tymi rolami rekrutujemy także na inne stanowiska w działach Finansów i Administracji, Sprzedaży, Marketingu oraz IT.

Posiadamy dwa biura w atrakcyjnych lokalizacjach w Warszawie i Katowicach, ale decyzję gdzie będziesz pracować, zostawiamy Tobie - dla nas liczy się efekt pracy. Aktualnie mamy możliwość pracy w 100% zdalnie z czego korzysta większość pracowników.

Menadżer - Opiekun klienta - Account Manager

Główny zakres obowiązków:

przygotowywanie strategii działań reklamy online i składanie ofert w imieniu Marketing Online

prowadzenie negocjacji handlowych

nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami Marketing Online

rozwój współpracy klientów pod opieką: cross-selling, up-selling

optymalizacja ROAS/ROI

Specjalista

Możesz się zajmować jednym lub kilka z tych obszarów:

Planowaniem, tworzeniem, optymalizacją kampanii Google Ads oraz konfiguracją ustawień związanych z analityką w systemie reklamowych Google Analytics, Google Ads i Google Data Studio.

Planowaniem, tworzeniem, optymalizacją kampanii Facebook Ads oraz konfiguracją ustawień związanych z analityką w systemie reklamowym Facebook.

Tworzeniem strategii content marketingowej dla klientów Marketing Online.

Planowaniem oraz wdrażaniem strategii SEO dla witryn naszych klientów.

Planowaniem, tworzeniem i optymalizacją kampanii płatnych w Amazon oraz przygotowywaniem rekomendacji zmian związanych z treściami stron produktowych.

Planowaniem, tworzeniem i optymalizacją kampanii programmatic z wykorzystaniem Google Marketing Platform.

Chodź, pracuj z nami! :)

Sprawdź oferty pracy
Szkolenia
Polski