Customer Lifecycle Marketing

Customer marketing to planowanie komunikacji marketingowej w oparciu o bardzo szczegółowo zbadany proces zakupowy i etap, w jakim znajduje się odbiorca.

Inne komunikaty pojawiają się w kampaniach budujących znajomość marki i przekazujących wiedzę o reklamowanym produkcie/usłudze, inne na każdym kolejnym etapie procesu zakupowego klienta.

Customer Lifecycle Marketing wskazuje również na istotność prowadzenia komunikacji na etapie pozakupowym, ponieważ buduje lojalność, prowadzi do kolejnych zakupów, czyli zwiększania tzw. customer lifetime value, a także wzmacnia znajomość i opinię o marce poprzez rekomendacje i polecenia.

Jeśli prowadzisz już działania reklamowe, zastanów się, czy Twoje komunikaty są idealnie dopasowane do odbiorcy, czy wykorzystujesz odpowiednie dane o zachowaniu użytkowników na własnej witrynie oraz dane o klientach, jakie posiadasz, aby w sposób precyzyjny personalizować przekaz reklamowy?

Jeśli widzisz potencjał poprawy, weź sprawy w swoje ręce i rozpocznij zmianę na lepsze. Jeśli dopiero myślisz o uruchomieniu kampanii reklamowych, zacznij od dobrej strategii opartej o customer Marketing. Dzięki dopracowaniu strategii możesz zaoszczędzić dużą część swojego budżetu reklamowego lub z tego samego budżetu reklamowego uzyskać znacznie większe rezultaty.

Poznaj kampanie, w których użyliśmy odpowiedniej strategii reklamowej i uzyskaliśmy doskonałe efekty sprzedażowe. Znakomita współpraca pomiędzy różnymi typami kampanii powoduje, że każda wydana złotówka na reklamę (również euro lub dolar, bo prowadzimy także kampanie eksportowe) przyczynia się do wzrostu sprzedaży w Twojej firmie.

Jeśli chcesz porozmawiać z nami o dopracowaniu strategii reklamowej i możliwych wynikach do osiągnięcia, skontaktuj się z nami i wspólnie możemy zrealizować jeden z poniższych planów:

Jeśli nie posiadasz jeszcze żadnych aktywnych kampanii to:

1. umów się na bezpłatną rozmowę, w której omówimy Twoje cele reklamowe

2. po rozmowie przedstawimy Ci plan działania, który będzie zawierał strategię reklamową, która będzie w stanie zrealizować Twój cel. Podamy Ci wymagany rekomendowany budżet reklamowy oraz przedstawimy koszty naszej obsługi

3. po Twojej akceptacji zaplanujemy bezpieczny start kampanii, w którym dzięki odpowiedniemu przygotowaniu maksymalizujemy szanse na zrealizowanie postawionych celów reklamowych

4. zaoferujemy Ci szkolenia, które pozwolą Ci zdobyć rozszerzoną wiedzę, przejść na jeszcze wyższy poziom w rozmowach o strategii reklamowej w Internecie oraz nabrać umiejętności szybkiego oceniania efektywności prowadzonych kampanii

Jeśli posiadasz już aktywne kampanie reklamowe to:

1. zleć nam darmowy audyt, w którym odpowiemy Ci na pytanie, czy Twoje kampanie reklamowe mają potencjał wzrostu efektywności. Dowiesz się, czy da się osiągnąć więcej za ten sam budżet

2. po przeprowadzonym audycie przedstawimy Ci także naszą ofertę współpracy

3. na podstawie informacji przedstawionych w audycie i ofercie, zdecydujesz czy chcesz przekazać nam prowadzenie Twoich kampanii reklamowych, czy pozostawić je w rękach obecnego specjalisty

4. jeśli zlecisz nam prowadzenie Twoich kampani reklamowych, przejmiemy od Ciebie wszystkie działania, wdrożymy zmiany w celu zwiększenia efektywności działań i pokażemy Ci, na co zwrócić uwagę, analizując wyniki kampanii, aby mieć już zawsze pewność, że kampanie prowadzone dla Ciebie są prowadzone najlepiej, jak się da

5. jeśli zdecydujesz się pozostawić prowadzenie kampanii tej samej osobie, możesz zlecić nam pełny i płatny audyt kampanii, gdzie przekażemy Ci rekomendacje, które obszary kampanii należy poprawić, aby zwiększyć skuteczność działań. Skorzystaj również z oferty naszych szkoleń, aby zwiększać swoją wiedzę o skutecznej reklamie w Internecie.

Umów niezobowiązujące pierwsze spotkanie konsultingowe.

  • Angielski
  • Polski