Content Marketing

Pojęcie „Content is the king” znane jest już od blisko 20 lat. Zmienia się format treści oraz metody jej publikacji, ale niezmiennie ważne jest, aby w procesie budowy znajomości i wizerunku marki dostarczać potencjalnym klientom atrakcyjną i przydatną treść. Efektywna strategia content marketingowa będzie fundamentem zaangażowania, wpłynie pozytywnie na wizerunek marki i spowoduje wzrost sprzedaży.

Celem naszej agencji content marketingowej są skuteczne działania polegające na tworzeniu odpowiednich treści dla odpowiedniej grupy docelowej oraz skutecznej promocji treści w Internecie, wykorzystując do tego między innymi SEO. W efekcie osiągamy nawet setki tysięcy cennych wizyt miesięcznie, które dokładnie śledzimy w Google Analytics. Dzięki temu wiemy, że przekładają się one na znajomość marki, pozytywne opinie o marce, lojalność i w konsekwencji sprzedaż.

Jeśli szukasz doświadczonej agencji, która specjalizuje się w efektywnych kampaniach content marketingowych pomoże Ci zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej oraz zdobyć wysoką widoczność w Google i zaufanie klientów do Twojej marki - zapraszamy do rozmowy.

Oto rekomendowany plan działania:

1. Darmowe i niezobowiązujące spotkanie briefingowe online, na którym omówimy Twoje cele i możliwe strategie content marketingowe, dzięki którym można je będzie szybko osiągnąć.

2. Jeśli już prowadzisz działania content marketingowe, sprawdzimy ich skuteczność, sprawdzimy również działania Twojej konkurencji oraz specyfikę branży w której operujesz oraz stworzymy dla Ciebie rekomendację strategii i ofertę.

W ramach realizacji strategii Content Marketing zajmujemy się między innymi:

  • dokładnym zbadaniem grup odbiorców oraz tematów, którymi są zainteresowani
  • planowaniem tworzenia angażującej treść odpowiadającej Twoim klientom
  • optymalizacją treści według zasad SEO oraz copywritingu
  • planowaniem i wsparciem w dystrybucji treści
  • wdrażaniem skutecznych działań promocji treści
  • pozycjonowaniem treści w wyszukiwarkach
  • budową i realizacją kampanii reklamowej dla content marketingu
  • analityką internetową i analizą konsumpcji treści oraz wpływu na sprzedaż
  • automatyzacją i optymalizacją całego procesu content marketingu

Umów niezobowiązujące pierwsze spotkanie konsultingowe.

Szkolenia
Polski