Audyt Google Ads

Audyt Google Ads polega na weryfikacji kilkudziesięciu najważniejszych elementów kampanii reklamowej i wskazaniu obszarów do poprawy. W ramach audytu estymujemy również, o ile może wzrosnąć sprzedaż lub ilość konwersji, po przeprowadzonej optymalizacji.

Audyt prowadzimy z wykorzystaniem naszego autorskiego narzędzia AdMotiv, które skanuje wszystkie elementy kampanii i w ciągu zaledwie minuty wykonuje pracę, która doświadczonemu specjaliście zajęłaby kilka dni. Daje nam to pewność, że żaden błąd w kampanii nie umknie naszej uwadze.

Audyt Google Ads wykonujemy w 2 wersjach:

Wstępny mini-audyt (darmowy)

Idealny w celu sprawdzenia, czy kampania jest prowadzona optymalnie, a jeśli nie, to w jakich zakresach wymagana jest poprawa. Jeśli zlecasz prowadzenie kampanii to jest to idealna usługa dla Ciebie. Nie zawiera szczegółowych instrukcji, ale wskazuje, które obszary należy poprawić. Osoba prowadząca Twoją kampanie powinna doskonale wiedzieć co z tym trzeba zrobić.

Szczegółowy audyt Google Ads (płatny)

Jest to szczegółowy raport opisujący w kilkudziesięciu punktach, jak dobrze zbudowana i prowadzona jest kampania oraz co dokładnie należy poprawić. Audyt szczegółowy zawiera także potencjał poprawy kampanii, czyli estymację możliwego zwiększenia sprzedaży i/lub konwersji z tego samego budżetu.

Korzyści z uruchomienia usługi:

  • Audyt Google Ads da odpowiedź na pytanie, dlaczego kampania nie przynosi oczekiwanych efektów i co należy w niej poprawić, aby inwestycja w reklamę internetową przyniosła maksymalny wynik.
  • W czasie audytu sprawdzimy, czy budżet kampanii jest dobrze wykorzystywany, tj. czy wszystkie wydatki są uzasadnione i służą celom wyznaczonym dla kampanii.
  • Odpowiemy na pytanie, czy i w jaki sposób należy poprawić sposób prowadzenia kampanii tak, aby mieć pewność, że jest zarządzana w optymalny sposób.

AUDYT KONTA GOOGLE ADS ZAWIERA:

Darmowy podstawowy audytPłatny rozszerzony audyt
Analizę ogólnych statystyk i typów kampaniiVV
Analizę i ocenę wyniku jakościVV
Analizę i ocenę słów kluczowych używanych w kampaniachVV
Analizę i ocenę struktury kampanii oraz podziału kampanii na grupy reklamVV
Analizę i ocenę tekstów reklamowychVV
Analizę i ocenę stron docelowych używanych w kampaniiVV
Analizę i ocenę pomiaru konwersji i jakości danych, na których opiera się licytacjaVV
Analizę i ocenę licytacji oraz kontroli budżetuVV
Szczegółowe rekomendacje zmian w kampaniach, które przełożą się na poprawę ich efektywnościXV
Szczegółowe wyjaśnienia rekomendowanych zmian i ich wpływ na efekty kampanii, w odniesieniu do każdego punktu audytuXV
Szczegółowe omówienie wyników audytu ze Specjalistą w formie onlineXV

Jak zlecić nam audyt?

1. Wybierz wersję darmową lub pełną audytu

2. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń do nas, a nasz ekspert poprowadzi Cię dalej.

Co potrzebujemy od Ciebie, aby wykonać Audyt?

1. Dostępu do konta lub kont Google Ads, z których są prowadzone Twoje kampanie.

2. Jeśli nie masz dostępu do konta zdobądź go, bo w przeciwnym razie nie będziesz mieć kontroli nad własnym budżetem reklamowym.

Napisz do nas

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!