Audyt Media-Mix

Audyt Digital Media-Mix to przegląd i weryfikacja wszystkich kampanii reklamowych pod kątem realizacji ich celu. Wymaga wcześniejszej rozmowy o Twoich celach do realizacji w ramach marketingu i sprzedaży.

Audyt Media Mix oferowany jest wyłącznie w wersji rozszerzonej. Prowadzony jest z użyciem danych analityki internetowej i wymaga wcześniejszej prawidłowej instalacji i konfiguracji Google Analytics i Tag Managera. Audyt ten weryfikuje, czy cały budżet reklamowy jest efektywnie realizowany i prowadzi do osiągania wyznaczonych celów.

Strategia mix marketingu wskazuje również optymalny budżet reklamowy do osiągnięcia określonego celu, pomaga uniknąć przeinwestowania w poszczególne reklamy oraz wykorzystać pełen potencjał skutecznych reklam. Jeśli zlecasz nam już kampanie, lub zamierzasz to zrobić, to jest on zawarty w ramach kompleksowej oferty współpracy.

Poszczególne etapy prowadzące do opracowania Audytu Media-Mix i najbardziej efektywnego podziału budżetu na poszczególne kampanie reklamowe w internecie to:

W ostatnim etapie powstaje Media Plan, który może zapewnić realizację celu marketingowego i sprzedażowego najniższym kosztem. Przy zakupie reklamy internetowej znacznie ważniejsze jest to, jak efektywnie realizowany jest budżet reklamowy i jaki jest koszt doprowadzenia do transakcji sprzedaży, lub innej interakcji z witryną, aniżeli jaki jest koszt zakupu mediów wyrażony ceną kliknięcia, lub wyświetlenia reklamy (CPC, CPM).

Tani zakup wyświetleń, lub kliknięć nie gwarantuje sukcesu, dlatego potrzebna jest znacznie dokładniejsza analiza efektywności poprzedzona profesjonalną strategią marketingową oraz właściwego reklamowego mixu w sieci.

Jak zlecić nam audyt?

1. Wypełnij formularz kontaktowy, aby umówić się na wstępną niezobowiązującą rozmowę w celu otrzymania wyceny wstępnej wyceny online audytu Media Mixu.

2. Jeśli spodoba Ci się koncepcja i nasza oferta, umówimy się na dłuższą rozmowę podczas, której będziemy chcieli uzyskać więcej informacji o Twoich potrzebach i celach do realizacji. Zwykle przed tym spotkaniem podpisujemy umowę o poufności, a po nim zlecenia na wykonanie pełnego audytu Google Analytics i Tag Manager oraz Media-Mix.

Co potrzebujemy od Ciebie, aby przeprowadzić Audyt Media Mixu?

  • Dostępu do konta Google Analytics i Google Tag Manager.
  • Jeśli nie masz dostępu do tych kont - zdobądź go, bo w przeciwnym razie nie będziesz mieć kontroli nad własnym budżetem reklamowym.
Szkolenia
Polski