Analityka internetowa

Aby dobrze prowadzić kampanie reklamowe w Internecie potrzebna jest dobrze skonfigurowana Analityka Internetowa i połączenie jej z analityką marketingową oraz biznesową, ponieważ Twoje procesy sprzedażowe odbywają się także poza stroną WWW.

Dotyczy to zarówno sektora usług B2B/B2C, gdzie rozmowy z Twoimi klientami odbywają się już poza stroną internetową, jak również e-commerce, gdzie poza stroną dochodzi do dodatkowych transakcji oraz zwrotów.

Celem analityki internetowej w obszarze analiz efektywności reklamy jest odpowiedź na pytanie, jak każda cząstka prowadzonej kampanii reklamowej przyczynia się do realizacji celu i czy każda wydana złotówka na reklamę, znajduje uzasadnienie w danych.

Naszym celem jest odpowiednie zaplanowanie szeroko pojętej analityki, głównie bazując na elementach analityki marketingowej oraz webowej, tak aby mierzyć to co jest ważne, przedstawić Ci raporty, które będą w 100% zrozumiałe i dadzą pewność, że Twój budżet jest wydawany w sposób optymalny. Posiadając dobrze przygotowany plan pomiaru oraz dobrze skonfigurowany system analityczny np. Google Analytics i Tag Manager, gromadzisz dane, które pozwalają podejmować trafne decyzje dotyczące inwestycji w reklamę internetową.

Case Studies

Szkolenia
Polski