Aby dobrze prowadzić kampanie reklamowe w Internecie potrzebna jest dobrze skonfigurowana Analityka Internetowa i połączenie jej z analityką marketingową oraz biznesową, ponieważ Twoje procesy sprzedażowe odbywają się także poza stroną WWW.
Dotyczy to zarówno sektora usług B2B/B2C, gdzie rozmowy z Twoimi klientami odbywają się już poza stroną internetową, jak również e-commerce, gdzie poza stroną dochodzi do dodatkowych transakcji oraz zwrotów.
Celem analityki internetowej w obszarze analiz efektywności reklamy jest odpowiedź na pytanie, jak każda cząstka prowadzonej kampanii reklamowej przyczynia się do realizacji celu i czy każda wydana złotówka na reklamę, znajduje uzasadnienie w danych.
Naszym celem jest odpowiednie zaplanowanie szeroko pojętej analityki, głównie bazując na elementach analityki marketingowej oraz webowej, tak aby mierzyć to co jest ważne, przedstawić Ci raporty, które będą w 100% zrozumiałe i dadzą pewność, że Twój budżet jest wydawany w sposób optymalny. Posiadając dobrze przygotowany plan pomiaru oraz dobrze skonfigurowany system analityczny np. Google Analytics i Tag Manager, gromadzisz dane, które pozwalają podejmować trafne decyzje dotyczące inwestycji w reklamę internetową.
W ramach analityki internetowej oferujemy 3 najważniejsze usługi, które umożliwiają nam pełną optymalizację kampanii:
Kompleksowe wdrożenie analityki internetowej w firmie
Wyznaczamy co dokładnie należy mierzyć i jak skonfigurować analitykę, aby uzyskiwać dobre dane do optymalizacji.
Instalacja i konfiguracja Google Analytics i Tag Manager
Opracowana wcześniej strategia jest wdrażana w postaci odpowiednich skryptów monitorujących na stronie www. Integrujemy także dane pomiędzy analityką internetową i biznesową tak, aby możliwe było określenie prawdziwego zwrotu z inwestycji, kosztu pozyskania klienta, client lifetime value, a także, aby móc dostosować komunikację w zależności od etapu zakupowego, na jakim znajduje się potencjalny klient, czyli stosować CRM marketing.
Optymalizacja Budżetu i Media-Mix
Prowadzimy działania optymalizacyjne w oparciu o pozyskane dobre dane, które pozwalają przy zakupie mediów digital, efektywniej realizować budżet reklamowy.
Kompleksowe wdrożenie analityki internetowej w firmie
Wyznaczamy co dokładnie należy mierzyć i jak skonfigurować analitykę, aby uzyskiwać dobre dane do optymalizacji.
Instalacja i konfiguracja Google Analytics i Tag Manager
Opracowana wcześniej strategia jest wdrażana w postaci odpowiednich skryptów monitorujących na stronie www. Integrujemy także dane pomiędzy analityką internetową i biznesową tak, aby możliwe było określenie prawdziwego zwrotu z inwestycji, kosztu pozyskania klienta, client lifetime value, a także, aby móc dostosować komunikację w zależności od etapu zakupowego, na jakim znajduje się potencjalny klient, czyli stosować CRM marketing.
Optymalizacja Budżetu i Media-Mix
Prowadzimy działania optymalizacyjne w oparciu o pozyskane dobre dane, które pozwalają przy zakupie mediów digital, efektywniej realizować budżet reklamowy.