Kampanie E-commerce

Kampanie produktowe umożliwiają wyświetlanie zdjęć Twoich produktów wraz z nazwą i ceną. Prowadzimy je w Google (Product Listing Ads), Facebook Shopping Ads, Amazon, Ceneo, czy Allegro.

Kampania PLA w Google Ads jest efektywną formą sprzedaży, w której płacisz tylko za kliknięcia osób, które szukają dokładnie tego, co posiadasz już w swojej ofercie. Dobra widoczność, informacja o cenie i zdjęcie produktu to główne wyróżniki tej formy reklamy.

Usługa ta jest idealna dla sklepów e-commerce, które chcą zwiększyć swoją sprzedaż poprzez promowanie swoich produktów w wyszukiwarce np. Google, a tym samym chcących znaleźć nowe źródła pozyskiwania klientów.

Nasi Klienci z sukcesem inwestują w kampanie produktowe w Google czy też na Facebooku. Wyniki zależne są od branży i specyfiki biznesu, jednak wzrosty sprzedaży Klientów wynoszą w ok 70% przypadków od kilkunastu do kilkudziesięciu procent w pierwszych miesiącach współpracy. W sekcji case study masz możliwość sprawdzenia efektów kampani e-commerce, które przeprowadziliśmy dla naszych klientów.

Co ważne - na początku naszej współpracy jesteśmy w stanie oszacować potencjał wzrostu Twojej sprzedaży, przekazując w Twoje ręce plan kampanii reklamowej z estymowanymi wynikami - dzięki temu wiesz, jakich wyników możesz się spodziewać w zakładanym przez Ciebie budżecie.

Kampaniami e-commerce zajmujemy się od samego początku - mamy wiedzę i wieloletnie doświadczenie współpracując z biznesami zajmującymi się sprzedażą przeróżnych produktów od tekstyliów, produktów kosmetycznych po sprzęt sportowy, elektronarzędzia, elektronikę oraz wiele innych.

Jeśli szukasz agencji, która kompleksowo poprowadzi Twoje kampanie e-commerce, oceni potencjał sprzedażowy, przygotuje strategię działania, zadba o wdrożenie skutecznych rozwiązań i przejrzyste raportowanie - jesteśmy gotowi i wystarczy, że umówisz się z nami na pierwszą rozmowę.

Jeśli prowadzisz już kampanie e-commerce, ale nie jesteś zadowolony z osiąganych wyników możesz zlecić nam audyt Google Ads, audyt Facebook Ads. Po zapoznaniu się z Twoimi kampaniami, zaproponujemy Ci działania, które pomogą Ci osiągać wyższe wyniki.

Jeśli chcesz rozwijać nie tylko kampanie produktowe w Google lub na Facebooku, ale całość swojego e-biznesu skorzystaj z naszego kompleksowego audytu e-commerce lub z doradztwa w e-commerce.

Ścieżka możliwości we współpracy z nami obejmuje:

1. Bezpłatną, niezobowiązującą rozmowę o Twoich celach i wymaganiach.

2. Audyt kampanii e-commerce jeśli takie już prowadzisz.

3. Przygotowanie kilku wersji budżetowych planu kampanii (całkiem nowego lub poprawionego jeśli takie kampanie właśnie audytowaliśmy) wraz z estymowanymi efektami w postaci przychodów i zysków.

4. Przedstawienie oferty współpracy, czyli kosztów obsługi i wzoru umowy.

5. Po akceptacji oferty przygotowanie kampanii produktowych, w tym kont konfigurację kont reklamowych i odpowiednich narzędzi analitycznych i dodatkowych.

6. Prowadzenie i optymalizację działań.

7. Przejrzyste raportowanie 24/7, wnioski i cykliczne spotkania, na których są omawiane wyniki kampanii reklamowych danego produktu.

Należymy do Google Premier Partners, Programu Google Elevator, a nasze kampanie, były nominowane w Google Premier Partners Awards, co stawia nas wśród kilku najlepszych Agencji SEM w Polsce. Jesteśmy jedną z kilku firm w Polsce posiadających certyfikaty Google Analytics (od 2010 roku) & Tag Manager Certified Partner oraz Partnerem Google Marketing Platform.

W naszej codziennej pracy, ponad ⅓ prowadzonych kampanii zawiera działania e-commerce. W codziennych działaniach wykorzystujemy nasze autorskie narzędzie AdMotiv, pozwalające nam optymalizować kampanie produktowe Google lub Facebook i poprawiać ich efektywność, czego wynikiem jest wzrost skuteczności kampanii o kilkadziesiąt do nawet kilkuset procent, a szczegółowe przypadki prezentujemy w sekcji Case Study.

Umów niezobowiązujące pierwsze spotkanie konsultingowe.

Szkolenia