Meta Ads (dawniej Facebook Ads)

Meta Ads (dawniej Facebook Ads) to system reklamowy, który daje możliwość reklamy jednocześnie na platformie Meta (dawniej Facebooku), Instagramie, w Messengerze i Audience Network.

Mając do dyspozycji kilkanaście celów reklamowych, marketing na Facebooku wykorzystuje odpowiednie grupy odbiorców, oferując możliwość dotarcia do osób potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą i tym samym zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie. Reklamą w Meta Ads (dawniej na FB) zajmujemy się od ponad 13 lat, prowadzimy również 2-dniowe szkolenia z Meda Ads (dawniej Facebook Ads).

Jeśli szukasz Agencji, która poprowadzi dla Ciebie działania reklamowe z Meta Ads lub chcesz sprawdzić, czy i w jaki sposób możesz zwiększyć skuteczność swoich obecnie prowadzonych kampanii, przeczytaj ten tekst do końca.

Nasi klienci, po rozpoczęciu współpracy, odnotowują znaczące wzrosty sprzedaży. Już na samym początku współpracy, przedstawiamy Ci plan kampanii reklamowych na platformie Meta (dawniej Facebooku) w których jesteśmy w stanie oszacować wyniki z zaproponowanych działań marketingowych.

W ramach naszej współpracy oferujemy Ci dwie ścieżki rozwoju, dzięki którym możesz zwiększyć wyniki sprzedażowe Twojej firmy, wdrażając skuteczny marketing na platformie Meta (dawniej Facebooku). Jeśli taki jest Twój cel, skorzystaj z naszych rekomendacji i wsparcia.


Jeśli nie posiadasz jeszcze aktywnych kampanii Meta Ads (dawniej Facebook Ads), a chcesz nam zlecić ich prowadzenie to:

1. Umów się na bezpłatną rozmowę, w której omówimy Twoje cele reklamowe

2. Po rozmowie przedstawimy Ci plan działania, który będzie zawierał plan kampanii reklamowej na platformie Meta (dawniej na Facebooku) oraz estymowane wyniki, które kampania będzie mogła wypracować w ramach powierzonego budżetu.

3. Przedstawimy Ci również koszty naszej obsługi.

4. Po Twojej akceptacji zaplanujemy bezpieczny start kampanii, w którym dzięki odpowiedniemu przygotowaniu, zwiększamy szanse na zrealizowanie postawionych celów reklamowych.

5. Zatrzymujesz pełen dostęp do konta reklamowego, masz stały wgląd w działania marketingowe na platformie Meta (dawniej na Facebooku), które prowadzimy dla Ciebie, a Twój dedykowany Opiekun, będzie do Twojej dyspozycji przez cały okres współpracy.

6. Zaoferujemy Ci także szereg szkoleń z Digital Marketingu m.in. Meta Ads (dawniej Facebook Ads), czy Google Analytics, które pozwolą Ci zdobyć rozszerzoną wiedzę, jak analizować swoje wyniki kampanii, a to przełoży się na jeszcze bardziej efektywne rozmowy o rozwoju Twoich kampanii reklamowych.

Jeśliposiadasz już aktywne kampanie reklamowe to:

1. Zleć nam darmowy audyt Meta Ads (dawniej Facebook Ads), w którym odpowiemy Ci na pytanie, czy Twoja kampania marketingowa ma potencjał wzrostu efektywności. Po przeprowadzonym audycie przedstawimy Ci naszą ofertę współpracy.

2.Na podstawie informacji przedstawionych w audycie Meta Ads (dawniej Facebook Ads), zdecydujesz, czy chcesz przekazać nam prowadzenie Twoich kampanii reklamowych w Meta (dawniej na Facebooku), czy pozostawić je w rękach obecnego specjalisty.

3. Jeśli zlecisz nam prowadzenie Twoich reklam w Meta Ads (dawniej Facebook Ads), przejmiemy od Ciebie wszystkie działania, wdrożymy zmiany w celu zwiększenia efektywności Twojej kampanii marketingowej i pokażemy Ci, na co zwrócić uwagę, analizując wyniki i maksymalizując zasięg reklam w Meta (dawniej na Facebooku), aby mieć już zawsze pewność, że kampanie prowadzone dla Ciebie osiągają najwyższą i najbardziej satysfakcjonującą efektywność.

4. Jeśli zdecydujesz się pozostawić prowadzenie kampanii tej samej osobie, zleć nam płatny audyt kampanii, gdzie przekażemy Ci rekomendacje, które obszary kampanii należy poprawić, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych oraz reklam w Meta (dawniej na Facebooku). Skorzystaj również z oferty naszych szkoleń, aby zwiększać swoją wiedzę o skutecznej reklamie w Meta Ads (dawniej Facebook Ads).


  • Angielski
  • Polski