Audyt Web Usability

Audyt Web Usability jest badaniem użyteczności stron www zawierającym rekomendacje zmian na witrynie, które pozwolą znacząco podnieść współczynniki konwersji i ROI ze wszystkich działań reklamowych.

Audyt funkcjonalności wykonujemy w dwóch wersjach:

a) podstawowy - wykonywany przed rozpoczęciem działań reklamowych

b) rozszerzony - pełna analiza użyteczności witryny


Audyt podstawowy bazuje na elementach badania użyteczności, które potrafi wskazać poszczególne sekcje wymagające zmiany na witrynie, aby prowadzić efektywne działania reklamowe i nie marnować budżetu reklamowego w wyniku mankamentów witryny. Nie oferujemy tego audytu w wersji darmowej, ale na początku naszej współpracy agencyjnej, często dołączony jest do kompleksowej oferty prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie.

Pełna analiza Web Usability obejmuje:

  • segmentację użytkowników witryny
  • badanie użyteczności, które oparte jest na scenariuszach użycia witryny oraz nagrania wideo dla sesji
  • stworzenie koncepcji zmian w witrynie dla poszczególnych segmentów oraz ich testowanie (testy A/B i wielowariantowe)
  • analizy danych, wnioski i rekomendacje najlepszych wersji poszczególnych elementów witryny, aby zmaksymalizować użyteczność strony internetowej dla poszczególnych segmentów użytkowników

Poszczególne etapy pełnego Audytu Web Usability:

poszczególnych elementów witryny, aby zmaksymalizować użyteczność strony internetowej?

Wypełnij formularz kontaktowy, aby umówić się na wstępną niezobowiązującą rozmowę w celu otrzymania wyceny.

Co potrzebujemy od Ciebie, aby wykonać Audyt?

  • Dostępu do konta Google Analytics, które jest poprawnie skonfigurowane i zbiera odpowiednie dane (jeśli Twój Google Analytics nie jest poprawnie skonfigurowany, możemy się również zająć jego konfiguracją)
  • Ustalenia strategii pomiaru albo wcześniejszego zlecenia pełnej usługi Audytu Google Analytics i Tag Manager.
  • Dostępu do zarządzania witryną, jeśli jednocześnie zlecisz nam wdrożenie zmian optymalizacyjnych.
Szkolenia