Audyt Web Usability jest badaniem użyteczności stron www zawierającym rekomendacje zmian na witrynie, które pozwolą znacząco podnieść współczynniki konwersji i ROI ze wszystkich działań reklamowych.
Audyt funkcjonalności wykonujemy w dwóch wersjach:
a) podstawowy - wykonywany przed rozpoczęciem działań reklamowych
b) rozszerzony - pełna analiza użyteczności witryny
Audyt podstawowy bazuje na elementach badania użyteczności, które potrafi wskazać poszczególne sekcje wymagające zmiany na witrynie, aby prowadzić efektywne działania reklamowe i nie marnować budżetu reklamowego w wyniku mankamentów witryny. Nie oferujemy tego audytu w wersji darmowej, ale na początku naszej współpracy agencyjnej, często dołączony jest do kompleksowej oferty prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie.
Pełna analiza Web Usability obejmuje:
- segmentację użytkowników witryny
- badanie użyteczności, które oparte jest na scenariuszach użycia witryny oraz nagrania wideo dla sesji
- stworzenie koncepcji zmian w witrynie dla poszczególnych segmentów oraz ich testowanie (testy A/B i wielowariantowe)
- analizy danych, wnioski i rekomendacje najlepszych wersji poszczególnych elementów witryny, aby zmaksymalizować użyteczność strony internetowej dla poszczególnych segmentów użytkowników
Poszczególne etapy pełnego Audytu Web Usability:
poszczególnych elementów witryny, aby zmaksymalizować użyteczność strony internetowej?
Wypełnij formularz kontaktowy, aby umówić się na wstępną niezobowiązującą rozmowę w celu otrzymania wyceny.
Co potrzebujemy od Ciebie, aby wykonać Audyt?
- Dostępu do konta Google Analytics, które jest poprawnie skonfigurowane i zbiera odpowiednie dane (jeśli Twój Google Analytics nie jest poprawnie skonfigurowany, możemy się również zająć jego konfiguracją)
- Ustalenia strategii pomiaru albo wcześniejszego zlecenia pełnej usługi Audytu Google Analytics i Tag Manager.
- Dostępu do zarządzania witryną, jeśli jednocześnie zlecisz nam wdrożenie zmian optymalizacyjnych.