Google Ads

Kampanie Google Ads obejmują reklamy tekstowe w wyszukiwarce oraz reklamy graficzne i wideo wyświetlane w odpowiednich kontekstowo miejscach reklamowych, dla odpowiednich odbiorców, w odpowiedniej lokalizacji i odpowiednim czasie.

System Google Ads obsługujemy dla naszych klientów od 2004 roku i prowadzimy również Szkolenia Google Ads. Jeśli szukasz agencji SEM, dzięki której Twoje kampanie Google Ads będą skutecznie prowadzone lub zastanawiasz się, czy i w jaki sposób możesz poprawić efektywność swoich obecnych kampanii - jesteś w odpowiednim miejscu.

Wielu naszych klientów odnotowało znaczne wzrosty sprzedaży dzięki skutecznie wdrożonym i zoptymalizowanym kampaniom reklamowym w Google Ads. W zależności od branży i specyfiki biznesu wzrost sprzedaży w ponad 70% przypadków wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu procent w perspektywie pierwszych miesięcy współpracy. Co ważne jesteśmy w stanie oszacować ten potencjał po zapoznaniu się z Twoim biznesem i określić plan działania.

Wdrażając skuteczne działania reklamowe lub optymalizując obecne kampanie możesz zwiększyć wyniki sprzedażowe Twojej firmy. Jeśli to jest Twoim celem, wystarczy, że podejmiesz odpowiednie kroki i skorzystasz z naszych rekomendacji oraz wsparcia. Z przyjemnością zapewnimy Ci wiedzę potrzebną do podejmowania trafnych i przemyślanych decyzji.

W ramach naszej współpracy oferujemy odpowiednie ścieżki rozwoju dla firm rozpoczynających reklamę w Internecie jak i posiadających już działające kampanie.

Jeśli nie prowadzisz jeszcze działań reklamowych w Google Ads i szukasz agencji, która je dla Ciebie poprowadzi to:

1. Umów się na bezpłatną rozmowę, w której omówimy Twoje cele reklamowe

2. Po rozmowie przedstawimy Ci plan działania, który będzie zawierał projekt kampanii oraz estymowane wyniki, które kampania będzie mogła wypracować w ramach powierzonego budżetu. Przedstawimy Ci również koszty naszej obsługi.

3. Po Twojej akceptacji zaplanujemy bezpieczny start kampanii, w którym dzięki odpowiedniemu przygotowaniu, maksymalizujemy szanse na zrealizowanie postawionych celów reklamowych. Zatrzymujesz pełen dostęp do konta reklamowego, abyś miał stały wgląd w działania, które prowadzimy dla Ciebie.

4. Otrzymujesz wsparcie swojego dedykowanego Opiekuna, który jest do Twojej dyspozycji w ramach współpracy, kampania ma dedykowanego Specjalistę Google Ads posiadającego certyfikaty Google i co najmniej kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii. Zarówno Opiekun, jak i Specjalista mają Asystentów oraz zastępców, którzy opiekują się kampanią w razie ich nieobecności. Oferujemy Ci również przejrzystą umowę, w której masz prawo zatrzymać każdą kampanię, w każdym dniu jej trwania. Nie mamy umów długoterminowych.

5. Szkolenia – zarekomendujemy Ci odpowiednie szkolenia z Digital Marketingu m.in. Google Ads, czy Google Analytics, które pozwolą Ci poszerzyć swoją wiedzę tak, aby umieć analizować wyniki kampanii, mieć pewność, że jest prowadzona doskonale i bardzo efektywnie komunikować się z nami. Nie chodzi tu o umiejętności samodzielnego prowadzenia kampanii, ale o wiedzę, która pozwoli samodzielnie sprawdzać jakość naszej pracy i mieć pewność, że wszystko prowadzone jest perfekcyjnie, oraz że lepiej się już nie da.

Jeśli prowadzisz już kampanie reklamowe Google Ads to:

1. Zleć nam darmowy audyt, a otrzymasz odpowiedź, jak dobrze jest prowadzona Twoja kampania i jaki ma potencjał wzrostu efektywności.

2.Po przeprowadzonym audycie otrzymasz również naszą ofertę współpracy w zakresie Google Ads.

3. Zdecyduj, czy chcesz tę kampanię zlecić nam, czy pozostawić w rękach obecnego specjalisty

4. Jeśli zlecisz nam prowadzenie Twoich kampanii reklamowych, przejmiemy działania, wdrożymy wszystkie zmiany w celu poprawy ich skuteczności i pokażemy Ci, w jaki sposób samodzielnie audytować kampanie i mieć pewność, że są bardzo dobrze prowadzone. Największe wzrosty osiągamy w ciągu pierwszych kilku miesięcy współpracy, ale często wzrost ten obejmuje wiele lat współpracy.

5. Jeśli zdecydujesz pozostawić prowadzenie kampanii Google Ads osobie, która obecnie je prowadzi, to również możemy Ci pomóc. Możesz zlecić nam pełny i płatny audyt kampanii, który wykonujemy naszym autorskim narzędziem AdMotiv oraz częściowo ręcznie. Przekażemy Ci wtedy szczegółowe rekomendacje, które elementy kampani należy poprawić oraz co dokładnie należy zrobić.

Możesz skorzystać również z oferty naszych szkoleń, aby zwiększać w swojej firmie wiedzę o skutecznym prowadzeniu kampanii w Google Ads. Wszystko po to, aby Twoja kampania działała lepiej i generowała więcej sprzedaży.

Skuteczna kampania Google Ads to przede wszystkim:

  • odpowiednie przygotowanie witryny i analityki internetowej (omawiamy ten temat na szkoleniu z zarządzania marketingiem internetowym oraz na szkoleniu z Google Analytics)
  • optymalny dobór typów kampanii, formatów reklamowych i sposobów kierowania reklam do odbiorców (mówimy o tym na szkoleniu z Google Ads - Dzień 1 oraz szkoleniu z planowania kampanii reklamowych w internecie od podstaw)
  • poprawna struktura kampanii (poruszamy ten temat na szkoleniu z Google Ads - Dzień 1)
  • właściwe ustawienia kampanii (tłumaczymy to na szkoleniu z Google Ads - Dzień 1)
  • wysoki wynik jakości dla kampanii (omawiamy to na szkoleniu z Google Ads - Dzień 1)
  • perfekcyjnie prowadzona licytacja stawek zakupu kliknięć w kampanii (tłumaczymy to na szkoleniu z Google Ads dzień 1,2,3, oraz z Google Analytics dzień 1,2,3)
  • oraz wiele innych aspektów

W naszej pracy, do zarządzania kampaniami Google Ads stosujemy AdMotiv autorską platformę, która zawiera narzędzie Audytor (Skan i test kampanii pokazujący ogólną ocenę i elementy do poprawy), Campaign Manager (prowadzenie kampanii i realizacja ustalonego celu) oraz Media-Mix Optimizer (podział budżetu na poszczególne kampanie). Dzięki temu jesteśmy w stanie poprawić efektywność prowadzonych kampanii nawet o kilkadziesiąt lub kilkaset procent, a dzięki posiadanym narzędziom robimy to szybko i sprawnie. Nie obiecujemy natomiast wzrostu efektywności w ciemno i każdemu. Robimy to wyłącznie na podstawie dokładnej analizy w ramach audytu.

Należymy do Google Premier Partners, Programu Google Elevator, a nasze kampanie były nominowane w Google Premier Partners Awards, co stawia nas wśród kilku najlepszych Agencji SEM w Polsce.

Jesteśmy jedną z kilku firm w Polsce posiadających certyfikaty Google Analytics (od 2010 roku) & Tag Manager Certified Partner oraz Partnerem Google Marketing Platform.

Współpracując z Marketing Online, otrzymujesz stały dostęp do Kont Google Ads, Google Analytics i wszelkich innych wykorzystywanych do działań reklamowych. Jesteśmy członkiem IAB i stosujemy najwyższe standardy kodeksu etycznego SEM i SEO.

Umów niezobowiązujące pierwsze spotkanie konsultingowe.

  • Angielski
  • Polski