Marketing B2C

Branża B2C wymaga indywidualnego podejścia do definiowania i mierzenia realizacji celów sprzedażowych i marketingowych. Występuje tu znacznie silniejsza potrzeba wielokanałowej komunikacji i obsługi klientów niż w przypadku kampanii e-commerce. Bardzo często do pierwszego lub kolejnego kontaktu dochodzi przez telefon lub osobiście.

Najważniejszym elementem strategii jest projekt komunikacji wielokanałowej, który dostosowuje się do zwyczajów zakupowych klientów oraz projekt analityki, dzięki któremu każde wykorzystane narzędzie reklamowe i promocyjne będzie mogło zostać zmierzone, ocenione i zoptymalizowane.

Marketing b2c - w kampaniach usług mierzymy wszelkie formy kontaktu potencjalnych klientów (w tym kontakty telefoniczne i wizyty w sklepie) wraz ze źródłami ich pochodzenia, a następnie we współpracy z naszymi klientami monitorujemy jak przekłada się to na sprzedaż i zysk. Będąc nie tylko partnerem reklamowym, ale równocześnie konsultantem ds analityki i business intelligence możemy wspólnie budować wzrost sprzedaży w firmie i maksymalnie efektywnie wykorzystywać budżet marketingowy naszego klienta.

Szkolenia
Polski