Marketing rekrutacyjny

Nasze doświadczenie w branży sięga roku 2001, kiedy jako agencja marketingowa rozpoczęliśmy współpracę z portalem rekrutacyjnym Pracuj.pl. Później prowadziliśmy kampanie reklamowe, SEO, analitykę internetową, projekty Content Marketingowe i pomagaliśmy w rozwoju biznesu wielu firmom z tej branży. Współpracowaliśmy między innymi z Agora SA i portalem GazetaPraca, Goldenline, Grafton Recruitment oraz z agencjami HR i innymi podmiotami branży rekrutacyjnej.

Głównym celem naszej pracy było zapewnienie odpowiedniej liczby aplikacji na oferty pracy poprzez prowadzenie kampanii rekrutacyjnych, ale także promowanie wydarzeń takich jak Wirtualne Targi Pracy, skutecznych narzędzi do rekrutacji, a także usług rekrutacyjnych B2B.

Aby osiągać cele kampanii zarówno na poziomie całościowym jak i cząstkowym (np. realizacja określonej liczby aplikacji na oferty pracy z danej kategorii) budowaliśmy własne narzędzia usprawniające marketing rekrutacyjny oraz systemy automatyzujące procesy i zarządzanie reklamami. Własne moduły naszej platformy AdMotiv pozwalały nam wstrzymywać reklamy dla stanowisk pracy, dla których w danej chwili nie było ofert pracy, przewidywać konwersję w zależności od obecnego zestawu ofert pracy i modyfikować stawki licytacji tak, aby na koniec miesiąca uzyskać maksymalną efektywność z budżetu reklamowego.

Kampanie i projekty SEO w branży marketingu rekrutacyjnego wyróżniały się często skalą działania ponieważ obejmowały miliony słów kluczowych i reklam, a to wymagało automatyzacji i stworzenia odpowiednich algorytmów optymalizacyjnych. Z kolei kampanie B2B w rekrutacji wymagały precyzyjności, odpowiedniego dostosowania komunikatu do etapu decyzyjnego, na którym znajdował się odbiorca reklamy - planowania zgodnie z zasadami kampanii B2B oraz metodologią Customer Lifecycle Marketing.

Szkolenia
Polski