W branży finansowej mieliśmy możliwość zdobycia doświadczenia tworząc marketing usług finansowych banków, towarzystw ubezpieczeniowych, firm pożyczkowych i wielu innych podmiotów.
Prowadziliśmy reklamy banków, reklamowaliśmy konta bankowe, kredyty hipoteczne, gotówkowe, samochodowe, lokaty, ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne, leasing i inne instrumenty finansowe. Pracowaliśmy między innymi dla Polbank, Raiffeisen Bank, BGŻ, Allianz Direct. Za kampanię dla Allianz uzyskaliśmy nagrodę MIXX - 1 miejsce w kategorii marketing w wyszukiwarce osiągając 200% zwrot z inwestycji w działania reklamowe.
Działając w branży finansowej zawsze stawialiśmy na w pełni skonfigurowaną analitykę i gromadzenie wysokiej jakości danych, statystycznie poprawnych i reprezentatywnych. Zbudowaliśmy własny system Analytics do śledzenia ścieżek wielokanałowych i wykonywania analiz w oparciu o surowe dane, a także Bid Optimizer i Media-Mix Optimizer, który po dokonaniu odpowiedniej atrybucji danych rozkładał optymalnie budżet reklamowy między systemy reklamowe oraz poszczególne kampanie i grupy/zestawy reklam.
Łączymy analizy ruchu na stronie www, z danymi business intelligence pochodzącymi z systemów CRM, ERP klientów, dzięki czemu możemy zoptymalizować jakość leadów, a przez to zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS) i zysk. Prowadzimy kampanie wg szczegółowo wyznaczonych celów takich jak koszt pozyskania klienta (nie tylko koszt wypełnionego wniosku, ale finalnej sprzedaży), ROAS/ROI lub zysk całkowity (z możliwością uwzględnienia tzw “lifetime value”).
W celu maksymalizacji efektywności prowadzonych przez nas kampanii stworzyliśmy własne narzędzia (w tym AdMotiv) i algorytmy pomagające nam lepiej zrozumieć zachowanie kupujących na witrynie i poza nią oraz dostosować strategię i taktykę zakupu kampanii w takich sposób, aby osiągnąć jak najwyższy wzrost sprzedaży z powierzonego nam budżetu reklamowego.