Strategia marketingowa

Agencja digital to Twój doradca inwestycyjny, który pomoże Ci osiągnąć wymagany zwrot z inwestycji, jeśli po obu stronach zostaną odrobione lekcje, a w realizację strategii zainwestuje się odpowiednią ilość pracy

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz reklamować się w Internecie, czy masz już za sobą realizację wielu kampanii, budowanie odpowiedniej strategii marketingowej z założeniem odpowiedniego budżetu do możliwości finansowych Klienta wymaga specjalnego przygotowania, aby móc rozpocząć działania reklamowe.

Po szczegółowej analizie Twojego biznesu, klientów, witryny oraz otoczenia konkurencyjnego zostanie zaproponowana Ci strategia marketingowa, która:


1. Wskaże jakie działania marketingowe oraz w jakiej kolejności należy wdrożyć poszczególne strategie reklamowe, aby osiągnąć zakładany cel najniższym kosztem

2. Będzie mieć wyliczony optymalny budżet reklamowy do celu, jaki chcesz zrealizować

3. Odpowie, co da się osiągnąć, jeśli Twój budżet jest już ustalony i ograniczony

4. Powie, jak zoptymalizować budżet przy planowaniu działań marketingowych w Internecie, aby Twój cel osiągnąć najniższym kosztem i uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji

Dzięki tak skonstruowanej strategii marketingowej już przed rozpoczęciem działań wiesz, jakiego efektu możesz się spodziewać przy określonym budżecie reklamowym.

Ścieżka współpracy, którą Ci rekomendujemy:

1. Trening

Początek współpracy przy tworzeniu najlepszej strategii marketingowej rozpoczynamy od szkolenia, które pozwoli Ci w pełni zrozumieć nasze rekomendacje - szkolenie obejmuje zakres analityki, My szkolimy Ciebie, a Ty nas. Będziemy Ci zadawać pytania pozwalające nam nauczyć się Twojego biznesu, dowiedzieć się, jakie masz cele do osiągnięcia - tak aby, jak najlepiej poznać specyfikę Twojego biznesu, która pomoże nam w odpowiednim przygotowaniu strategii reklamowej.

2. Audyt

Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie koniecznych audytów, aby ocenić Twoje dotychczasowe działania reklamowe, aby poznać Twoją grupę docelową, proces zakupowy Twoich klientów, otoczenie konkurencyjne, aktualny stan analityki internetowej i wszystkie inne potrzebne informacje tak, abyśmy wiedzieli, co jest potrzebne do realizacji Twoich celów reklamowych i marketingowych.

3. Przygotowanie

Aby wygrać w reklamie internetowej, potrzebne jest dobre planowanie i przygotowanie działań marketingowych, analityki internetowej, struktur kampanii i witryny. W zależności od celu kampanii wybieramy odpowiednie systemy reklamowe i typy kampanii, wykonujemy dla nich wszystkich estymacje oraz rekomendujemy odpowiedni media-mix, czyli właściwy zestaw mediów reklamowych, aby osiągnąć jak najlepsze efekty. Wszystkie wprowadzone przez nas strategie marketingowe, muszą być skuteczne już od momentu ich uruchomienia, dlatego dbamy o zapewnienie Ci szczegółowych pomiarów efektywności na każdym etapie aktywności online. Strategia komunikacji omnichannel bazuje na najefektywniejszych kanałach komunikacji oraz jest dostosowana do procesu zakupowego Twoich klientów. Poprawiamy także konfigurację analityki tak, aby gromadzone dane pozwalały na poprawną optymalizację kampanii w późniejszym czasie.

4. Start

Po opracowaniu i przygotowaniu odpowiedniej strategii marketingowej, startujemy z Twoją kampanią reklamową i realizacją budżetu reklamowego pod pełną kontrolą oraz z nastawieniem maksymalizacji efektów kampanii. Po uruchomieniu kampanii nasi certyfikowani eksperci na bieżąco monitorują jej efekty i odpowiednio selekcjonują metody kierowania oraz formaty reklam, pod kątem zapewnienia najwyższej skuteczności. Wspiera ich AdMotiv – nasze autorskie narzędzie służące do optymalizacji budżetu reklamowego. Efektywność strategii reklamowej przez pierwsze dni i tygodnie najbardziej rośnie, ale od samego początku wymagamy, aby osiągała z góry ustalony poziom. Co to oznacza dla Ciebie? Wyręczamy Cię całkowicie z prowadzenia kampanii, jedocześnie pozostawiając Ci pełną kontrolę nad nimi poprzez dostęp do raportów i kont reklamowych. Ponadto zapewniamy wygodne i zrozumiałe raportowanie 24/7/365.

5.Decyzja o kontynuowaniu realizacji strategii reklamowej

Jeśli strategia marketingowa Twojej firmy jest satysfakcjonująca i wyniki kampanii będą dla Ciebie zadowalające, kontynuujesz współpracę z nami, jeśli nie, umowa pozwala przerwać zlecenie w każdym momencie trwania umowy rozliczyć wg realizacji.

Dlaczego prawie wszyscy klienci przedłużają z nami współpracę, pomimo tego, że umowa pozwala ją zakończyć w ciągu 1 dnia?

  • Brak ryzyka. Mamy najbardziej uczciwą umowę na rynku z możliwością zatrzymania kampanii marketingowej w ciągu 1 dnia. Oznacza to, że do współpracy z nami przekonuje wyłącznie wysoka efektywność, satysfakcjonujące wyniki oraz profesjonalna obsługa i oferowane szkolenia.
  • Profesjonalne przygotowanie gwarantuje najlepsze możliwe wyniki kampanii
  • Estymacja wyników strategii marketingowej przed jej uruchomieniem. Analityka pozwala przewidywać i na bieżąco poprawiać reklamy tak, aby osiągać cel
  • Odpowiednio skonfigurowana analityka oraz jej integracja ze sprzedażą pozwalają na bieżąco kontrolować zwrot z inwestycji
  • Zlecając prowadzenie kampanii marketingowej agencji, nie pozbywasz się kontroli nad swoim budżetem reklamowym. Zaufanie budujemy miesiącami i latami, ale od początku stosujemy transparentny model współpracy i dzielimy się wiedzą
  • Specjalizujemy się w kampaniach performance, które prowadzimy z użyciem analityki internetowej oraz własnej platformy do zarządzania i optymalizacji AdMotiv. Nasze kampanie zdobyły nagrody MIXX oraz nominacje w Google Premier Partners Awards. Przeprowadziliśmy już ponad 9000 kampanii SEM, w niemal 20 krajach o łączonych budżetach kilkuset milionów złotych
  • Naszym klientom oferujemy cykl szkoleń, a ponadto nasi eksperci i opiekunowie klientów, dzielą się wiedzą podczas spotkań i rozmów online

Jak zlecić nam planowanie oraz stworzenie strategii marketingowej i reklamowej w Internecie?

1. Wypełnij formularz kontaktowy, aby umówić się na darmową konsultację w celu otrzymania wyceny (możliwość przeprowadzenia konsultacji online)

2. Jeśli spodoba Ci się koncepcja, a w niej opisane poszczególne etapy prowadzenia kampanii marketingowej dla Twojej firmy oraz nasza oferta, umówimy się na dłuższą rozmowę podczas której będziemy chcieli uzyskać więcej informacji o Twoich potrzebach i celach do realizacji. Zwykle przed tym spotkaniem podpisujemy umowę o poufności, a po nim zlecenia na wykonanie pełnego zakresu usługi strategii marketingowej.

Co potrzebujemy od Ciebie, aby przygotować strategię marketingową?

1. Dostępu do kont reklamowych np. Google Ads, Facebook Ads - w zależności od mediów reklamowych, które aktualnie prowadzisz. Jeśli masz już kampanie reklamowe, ale nie masz dostępu do kont reklamowych - zdobądź go, bo w przeciwnym razie nie będziesz mieć kontroli nad własnym budżetem reklamowym

2. Dostępu do Google Analytics i Search Console

3. Możliwe jest opracowanie planu strategii marketingowej bez powyższych, ale jeśli jest taka możliwość, zdecydowanie rekomendujemy umożliwienie nam przygotowania koncepcji działania w oparciu o solidne dane.

Szkolenia
Polski