Remarketing w sieci to nic innego, jak procedura wyświetlania reklam produktów osobom, które wcześniej odwiedziły stronę reklamodawcy.
Kampanie remarketingowe bazują na odpowiednich skryptach zainstalowanych na stronie, które pozwalają monitorować zachowanie na witrynie i odpowiednio dostosować komunikat do odbiorcy w zależności od tego, na jakim etapie decyzyjnym jest w ramach procesu zakupowego. Na temat odpowiedniego planowania kampanii remarketingowych mówimy podczas szkoleń z Planowania reklamy Internetowej od podstaw oraz Google Ads i Facebook Ads.
Dynamiczne kampanie remarketingowe związane z Google Ads efektywnie wspierają cele wszystkich strategii reklamowych i z pewnością mogą przyczynić się do wzrostu sprzedaży lub zapytań z Twojej strony www. Jeśli już stosujesz jakiekolwiek kampanie reklamowe i dzięki temu uzyskujesz ruch na witrynie, dowiedz się od nas podczas konsultacji, jakie są najlepsze metody wykorzystania dynamicznego remarketingu, aby zwiększać Twoją sprzedaż i wprowadź te zmiany w życie.
Jeśli zastosujesz dobrze poprowadzone i zoptymalizowane działania swojej kampanii remarketingowej, możesz znacząco poprawić wyniki sprzedażowe. Co ważne, musisz również nauczyć się oceniać skuteczność remarketingu dynamicznego w Google Ads lub powierzyć to osobie, która to zmierzy.
Standardowe raporty z Google Analytics wg metodologii last click znacznie zakrzywiają obraz i potrzebne jest wykonanie atrybucji konwersji oraz modelowania efektów halo. O tym zagadnieniu mówimy na szkoleniu z Google Analytics.
Podczas audytów wykrywamy dość często, że kampanie remarketingowe są prowadzone w sposób uproszczony. Zbyt mała liczba różnorodnych komunikatów trafia zbyt wiele razy do tego samego użytkownika, a budżet przeznaczany na te kampanie jest zbyt duży. W efekcie część tego budżetu marnuje się, a komunikaty stają się dla użytkowników wręcz irytujące. Może to wynikać z błędnej (zawyżonej) oceny efektywności kampanii remarketingowych, dlatego tak bardzo podkreślamy istotność wykorzystania profesjonalnie skonfigurowanej analityki internetowej w kampaniach.
Jeśli dopiero zaczynasz reklamę w Internecie, nie zapomnij o skutecznej i efektywnej kampanii remarketingowej, a jeśli zlecisz nam przygotowanie darmowej rekomendacji działań reklamowych, z pewnością uwzględnimy odpowiednio dostosowane do Twojej specyfiki serię reklam remarketingowych w Google.
Jeśli masz już prowadzone kampanie remarketingowe, możesz poddać je audytowi w ramach pełnego płatnego audytu Google Ads. Jeśli chcesz, możesz zlecić nam uproszczony audyt podczas zlecenia zwrócić uwagę, że zależy Ci na sprawdzeniu skuteczności i wydajności dynamiki kampanii remarketingowych Ads.
Kampanie remarketingowe prowadzimy w przede wszystkim oparciu o Google Ads i Facebook Ads. Oba systemy obsługujemy od początku ich istnienia, czyli odpowiednio od 2004 i 2008 roku.
Posiadamy najwyższy Certyfikat Google Premier Partner, należymy Google Elevator, a nasz innowacyjny remarketing był nominowany w Google Premier Partners Awards, co stawia nas wśród kilku najlepszych Agencji SEM w Polsce. Posiadamy również certyfikaty Facebook Ads
Jesteśmy jedną z kilku firm w Polsce posiadających certyfikaty Google Analytics & Tag Manager Certified Partner co znacznie ułatwia nam wykonywanie szczegółowych analiz efektywności remarketingu i wyznaczania optymalnego udziału tego typu reklamy w całej strategii reklamowej.
Odpowiednie kalkulacje możemy wykonywać w AdMotiv - autorskim systemie optymalizacji strategii reklamowej (media-mix). Współpracując z Marketing Online, otrzymujesz stały dostęp do Kont Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics i wszelkich innych wykorzystywanych do działań reklamowych.
Jesteśmy członkiem IAB i stosujemy najwyższe standardy kodeksu etycznego SEM i SEO. Podczas audytów wykrywamy dość często, że remarketing danej firmy jest prowadzony w sposób uproszczony. Zbyt mała liczba różnorodnych komunikatów trafia zbyt wiele razy do tego samego użytkownika, a budżet przeznaczany na te kampanie jest zbyt duży. W efekcie część tego budżetu marnuje się, a komunikaty stają się dla użytkowników wręcz irytujące. Może to wynikać z błędnej (zawyżonej) oceny efektywności kampanii remarketingowych, dlatego tak bardzo podkreślamy istotność wykorzystania profesjonalnie skonfigurowanej analityki internetowej w kampaniach. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o opracowaniu najlepszej strategii reklamowej dla Twojej firmy.