Audyt Meta Ads (dawniej Facebook Ads) jest częścią audytu social media ads, który skupia się przede wszystkim na analizie Twoich dotychczasowych działań na koncie reklamowym i wskazanie potencjalnych obszarów do ich poprawy. W Audycie Meta Ads (dawniej Facebook Ads) sprawdzamy menedżer reklam, czyli również działania płatne na Instagramie, Messengerze i w Audience Network, dlatego nazywamy go zamiennie audytem Social Media Ads.
W ramach audytu Meta Ads (dawniej Facebook Ads) sprawdzimy jak Twoje aktualne działania realizują założone cele marketingowe Twojej firmy i zarekomendujemy Ci w jaki sposób uzyskać większy zwrot z reklam w Meta (dawniej na Facebooku). Sprawdzimy również twoją konkurencję, tak aby zarekomendować Ci działania, które pozwolą Ci się wyróżnić na rynku.
Audyt Meta Ads (dawniej Facebook Ads) dzielimy na dwie wersje:
Podstawowy darmowy - wstępny mini-audyt Meta Ads (Social Media Ads)
Jest podstawową analizą działań na koncie reklamowym oraz wskazaniem miejsc, które wymagają konfiguracji lub poprawy. W mini-audycie social media ads skupiamy się na analizie poprawności wdrożenia Pixela firmy Meta (dawniej FB Pixel) i parametrach URL, które pozwolą Ci analizować pozyskany ruch na stronie w Google Analytics. Przeanalizujemy również wykorzystywane grupy odbiorców pod kątem ich dopasowania oraz potencjału, z użyciem zewnętrznych narzędzi.
Jeśli zlecasz prowadzenie swoich kampanii Meta Ads (dawniej Facebook Ads) i chcesz zweryfikować poprawność ich działania — podstawowy audyt social media jest idealną formą weryfikacji dla Ciebie. Po uzyskaniu odpowiedzi z naszej strony możesz wymagać od firmy, lub osoby prowadzącej Twoje kampanie, częstego konsultingu w zakresie reklam w Meta (dawniej na Facebooku) i Instagramie czy poszczególne elementy zostały poprawione lub wdrożone na Twoim koncie reklamowym.
Audyt rozszerzony płatny - szczegółowy audyt Meta Ads (dawniej Facebook Ads)
Kompleksowy raport, w którym analizujemy pełną strukturę Twoich ostatnich kampanii reklamowych, oraz zapewniamy Ci rekomendacje wskazujące dokładne obszary do poprawy. Audyt jest dopełnieniem bezpłatnego mini-audytu social media ads.
Na jakie pytanie znajdziesz odpowiedź w płatnym audycie Meta Ads (dawniej Facebook Ads)?
- czy Twoja strategia działań reklamowych Meta (dawniej na FB) jest dostosowana do całościowej strategii Media-Mix?
- czy działania, które użytkownik podejmuje na Twojej witrynie są poprawnie monitorowane przez Pixela firmy Meta ( dawniej Pixel FB)? Czy sam Pixel jest odpowiednio zintegrowany z katalogiem produktów?
- czy wykorzystujesz potencjał grup odbiorców w stosunku do branży w której operujesz?
- czy prawidłowo wybierasz cele reklamowe do swoich działań? czy korzystasz z różnych celów, czy bazujesz głównie na link postach? Jeśli szukasz rekomendacji, otrzymasz je od nas!
- czy poprawnie stosujesz zasady organizacji struktury konta reklamowego? czy Twoje działania są podzielone na kampanie, zestawy reklam i reklamy?
- czy poprawnie wybierasz cel kampanii i optymalizujesz jej budżet?
- czy odpowiednio definiujesz grupy odbiorców Twojej reklamy, polegając na odbiorcach niestandardowych czy podobnych odbiorcach? Czy stosujesz wykluczenia użytkowników w swoich grupach odbiorców?
- czy tworzone reklamy odpowiadają i zachęcają do działania Twoich potencjalnych klientów? Czy są odpowiednio przygotowane pod względem merytorycznym i graficznym?
- czy dopasujesz treść reklamy do celu reklamy i grupy odbiorców? Jak trafne są grafiki i wideo wykorzystywane w Twoich kreacjach reklam?
Podsumowując - po przeprowadzonym płatnym audycie Twojego konta Meta Ads (dawniej Facebook Ads), otrzymasz pełne rekomendacje do dalszego działania. Ostatnim zadaniem już po otrzymaniu audytu, będzie wdrożenie wskazanych rekomendacji. W tym również możemy Ci pomóc.
AUDYT KONTA REKLAMOWEGO META ADS (dawniej Facebook Ads) ZAWIERA:
Darmowy podstawowy audyt | Płatny rozszerzony audyt | |
Analizę i ocenę konfiguracji analityki (podstawowa weryfikacja Pixela firmy Meta ( dawniej FB Pixel) i zdarzeń na stronie) | V | V |
Analizę i ocenę ustawień na poziomie kampanii | V | V |
Analizę i ocenę konfiguracji zestawów reklam | V | V |
Analizę i ocenę grup odbiorców | V | V |
Analizę i ocenę formatów, kreacji, sposobu komunikacji w reklamach | V | V |
Analizę i ocenę efektywności prowadzonych działań w kampanii | V | V |
Analizę i ocenę zabezpieczeń konta firmowego | X | V |
Analizę i ocenę ścieżki zakupowej klienta | X | V |
Analizę i ocenę grup odbiorców i ich potencjału reklamowego | X | V |
Analizę i ocenę poprawności działania Pixela firmy Meta (dawniej FB Pixel) i kluczowych zdarzeń na stronie | X | V |
Analizę i ocenę poprawności konfiguracji Menedżera katalogów / Menedżera sprzedaży | X | V |
Analizę i ocenę ustawień konta firmowego i reklamowego | X | V |
Analizę i ocenę celów kampanii Meta Ads i celów marketingowych firmy | X | V |
Analizę i ocenę grup odbiorców (grupy niestandardowe, grupy podobnych odbiorców) | X | V |
Analizę i ocenę materiałów reklamowych pod względem merytorycznym i wizualnym | X | V |
Analizę działań konkurencji | X | V |
Szczegółowe rekomendacje dotyczące Twoich dalszych działań reklamowych w systemie Facebooka | X | V |
Szczegółowe omówienie wyników audytu ze Specjalistą w formie online | X | V |
Jak zlecić nam audyt?
1. Wybierz wersję darmową lub pełną audytu
2. Wypełnij formularz kontaktowy, lub zadzwoń do nas, a nasz ekspert poprowadzi Cię dalej.
Co potrzebujemy od Ciebie, aby wykonać Audyt social media ads?
1. Dostępu do konta reklamowego i piksela, z których prowadzone są Twoje aktualne kampanie reklamowe.
2. Jeśli nie masz dostępu do tych narzędzi - zdobądź go, w przeciwnym razie nie będziesz mieć kontroli nad własnym budżetem reklamowym.