Audyt Meta Ads (dawniej Facebook Ads)

Audyt Meta Ads (dawniej Facebook Ads) jest częścią audytu social media ads, który skupia się przede wszystkim na analizie Twoich dotychczasowych działań na koncie reklamowym i wskazanie potencjalnych obszarów do ich poprawy. W Audycie Meta Ads (dawniej Facebook Ads) sprawdzamy menedżer reklam, czyli również działania płatne na Instagramie, Messengerze i w Audience Network, dlatego nazywamy go zamiennie audytem Social Media Ads.

W ramach audytu Meta Ads (dawniej Facebook Ads) sprawdzimy jak Twoje aktualne działania realizują założone cele marketingowe Twojej firmy i zarekomendujemy Ci w jaki sposób uzyskać większy zwrot z reklam w Meta (dawniej na Facebooku). Sprawdzimy również twoją konkurencję, tak aby zarekomendować Ci działania, które pozwolą Ci się wyróżnić na rynku.

Audyt Meta Ads (dawniej Facebook Ads) dzielimy na dwie wersje:

Podstawowy darmowy - wstępny mini-audyt Meta Ads (Social Media Ads)

Jest podstawową analizą działań na koncie reklamowym oraz wskazaniem miejsc, które wymagają konfiguracji lub poprawy. W mini-audycie social media ads skupiamy się na analizie poprawności wdrożenia Pixela firmy Meta (dawniej FB Pixel) i parametrach URL, które pozwolą Ci analizować pozyskany ruch na stronie w Google Analytics. Przeanalizujemy również wykorzystywane grupy odbiorców pod kątem ich dopasowania oraz potencjału, z użyciem zewnętrznych narzędzi.

Jeśli zlecasz prowadzenie swoich kampanii Meta Ads (dawniej Facebook Ads) i chcesz zweryfikować poprawność ich działania — podstawowy audyt social media jest idealną formą weryfikacji dla Ciebie. Po uzyskaniu odpowiedzi z naszej strony możesz wymagać od firmy, lub osoby prowadzącej Twoje kampanie, częstego konsultingu w zakresie reklam w Meta (dawniej na Facebooku) i Instagramie czy poszczególne elementy zostały poprawione lub wdrożone na Twoim koncie reklamowym.

Audyt rozszerzony płatny - szczegółowy audyt Meta Ads (dawniej Facebook Ads)

Kompleksowy raport, w którym analizujemy pełną strukturę Twoich ostatnich kampanii reklamowych, oraz zapewniamy Ci rekomendacje wskazujące dokładne obszary do poprawy. Audyt jest dopełnieniem bezpłatnego mini-audytu social media ads.

Na jakie pytanie znajdziesz odpowiedź w płatnym audycie Meta Ads (dawniej Facebook Ads)?

  • czy Twoja strategia działań reklamowych Meta (dawniej na FB) jest dostosowana do całościowej strategii Media-Mix?
  • czy działania, które użytkownik podejmuje na Twojej witrynie są poprawnie monitorowane przez Pixela firmy Meta ( dawniej Pixel FB)? Czy sam Pixel jest odpowiednio zintegrowany z katalogiem produktów?
  • czy wykorzystujesz potencjał grup odbiorców w stosunku do branży w której operujesz?
  • czy prawidłowo wybierasz cele reklamowe do swoich działań? czy korzystasz z różnych celów, czy bazujesz głównie na link postach? Jeśli szukasz rekomendacji, otrzymasz je od nas!
  • czy poprawnie stosujesz zasady organizacji struktury konta reklamowego? czy Twoje działania są podzielone na kampanie, zestawy reklam i reklamy?
  • czy poprawnie wybierasz cel kampanii i optymalizujesz jej budżet?
  • czy odpowiednio definiujesz grupy odbiorców Twojej reklamy, polegając na odbiorcach niestandardowych czy podobnych odbiorcach? Czy stosujesz wykluczenia użytkowników w swoich grupach odbiorców?
  • czy tworzone reklamy odpowiadają i zachęcają do działania Twoich potencjalnych klientów? Czy są odpowiednio przygotowane pod względem merytorycznym i graficznym?
  • czy dopasujesz treść reklamy do celu reklamy i grupy odbiorców? Jak trafne są grafiki i wideo wykorzystywane w Twoich kreacjach reklam?

Podsumowując - po przeprowadzonym płatnym audycie Twojego konta Meta Ads (dawniej Facebook Ads), otrzymasz pełne rekomendacje do dalszego działania. Ostatnim zadaniem już po otrzymaniu audytu, będzie wdrożenie wskazanych rekomendacji. W tym również możemy Ci pomóc.

AUDYT KONTA REKLAMOWEGO META ADS (dawniej Facebook Ads) ZAWIERA:

Darmowy podstawowy audyt Płatny rozszerzony audyt
Analizę i ocenę konfiguracji analityki (podstawowa weryfikacja Pixela firmy Meta ( dawniej FB Pixel) i zdarzeń na stronie) V V
Analizę i ocenę ustawień na poziomie kampanii V V
Analizę i ocenę konfiguracji zestawów reklam V V
Analizę i ocenę grup odbiorców V V
Analizę i ocenę formatów, kreacji, sposobu komunikacji w reklamach V V
Analizę i ocenę efektywności prowadzonych działań w kampanii V V
Analizę i ocenę zabezpieczeń konta firmowego X V
Analizę i ocenę ścieżki zakupowej klienta X V
Analizę i ocenę grup odbiorców i ich potencjału reklamowego X V
Analizę i ocenę poprawności działania Pixela firmy Meta (dawniej FB Pixel) i kluczowych zdarzeń na stronie X V
Analizę i ocenę poprawności konfiguracji Menedżera katalogów / Menedżera sprzedaży X V
Analizę i ocenę ustawień konta firmowego i reklamowego X V
Analizę i ocenę celów kampanii Meta Ads i celów marketingowych firmy X V
Analizę i ocenę grup odbiorców (grupy niestandardowe, grupy podobnych odbiorców) X V
Analizę i ocenę materiałów reklamowych pod względem merytorycznym i wizualnym X V
Analizę działań konkurencji X V
Szczegółowe rekomendacje dotyczące Twoich dalszych działań reklamowych w systemie Facebooka X V
Szczegółowe omówienie wyników audytu ze Specjalistą w formie online X V

Jak zlecić nam audyt?

1. Wybierz wersję darmową lub pełną audytu

2. Wypełnij formularz kontaktowy, lub zadzwoń do nas, a nasz ekspert poprowadzi Cię dalej.

Co potrzebujemy od Ciebie, aby wykonać Audyt social media ads?

1. Dostępu do konta reklamowego i piksela, z których prowadzone są Twoje aktualne kampanie reklamowe.

2. Jeśli nie masz dostępu do tych narzędzi - zdobądź go, w przeciwnym razie nie będziesz mieć kontroli nad własnym budżetem reklamowym.

Szkolenia
Polski