Audyt Facebook Ads

Audyt Facebook Ads jest częścią audytu social media ads, który skupia się przede wszystkim na analizie Twoich dotychczasowych działań na koncie reklamowym i wskazanie potencjalnych obszarów do ich poprawy. W Audycie Facebook Ads sprawdzamy menedżer reklam, czyli również działania płatne na Instagramie, Messengerze i w Audience Network, dlatego nazywamy go zamiennie audytem Social Media Ads.

W ramach audytu Facebook Ad sprawdzimy jak Twoje aktualne działania realizują założone cele marketingowe Twojej firmy i zarekomendujemy Ci w jaki sposób uzyskać większy zwrot z reklam na Facebooku. Sprawdzimy również twoją konkurencję, tak aby zarekomendować Ci działania, które pozwolą Ci się wyróżnić na rynku.

Audyt Facebook Ads dzielimy na dwie wersje:

Podstawowy darmowy - wstępny mini-audyt Facebook Ads (Social Media Ads)

Jest podstawową analizą działań na koncie reklamowym oraz wskazaniem miejsc, które wymagają konfiguracji lub poprawy. W mini-audycie social media ads skupiamy się na analizie poprawności wdrożenia Pixela FB i parametrach URL, które pozwolą Ci analizować pozyskany ruch na stronie w Google Analytics. Przeanalizujemy również wykorzystywane grupy odbiorców pod kątem ich dopasowania oraz potencjału, z użyciem zewnętrznych narzędzi.

Jeśli zlecasz prowadzenie swoich kampanii Facebook Ads i chcesz zweryfikować poprawność ich działania — podstawowy audyt social media jest idealną formą weryfikacji dla Ciebie. Po uzyskaniu odpowiedzi z naszej strony możesz wymagać od firmy, lub osoby prowadzącej Twoje kampanie, częstego konsultingu w zakresie reklam na Facebooku i Instagramie czy poszczególne elementy zostały poprawione lub wdrożone na Twoim koncie reklamowym.

Audyt rozszerzony płatny - szczegółowy audyt Facebook Ads

Kompleksowy raport, w którym analizujemy pełną strukturę Twoich ostatnich kampanii reklamowych, oraz zapewniamy Ci rekomendacje wskazujące dokładne obszary do poprawy. Audyt jest dopełnieniem bezpłatnego mini-audytu social media ads.

Na jakie pytanie znajdziesz odpowiedź w płatnym audycie Facebook Ads?

  • czy Twoja strategia działań reklamowych na FB jest dostosowana do całościowej strategii Media-Mix?
  • czy działania, które użytkownik podejmuje na Twojej witrynie są poprawnie monitorowane przez Pixel FB? Czy sam Pixel jest odpowiednio zintegrowany z katalogiem produktów?
  • czy wykorzystujesz potencjał grup odbiorców w stosunku do branży w której operujesz?
  • czy prawidłowo wybierasz cele reklamowe do swoich działań? czy korzystasz z różnych celów, czy bazujesz głównie na link postach? Jeśli szukasz rekomendacji, otrzymasz je od nas!
  • czy poprawnie stosujesz zasady organizacji struktury konta reklamowego? czy Twoje działania są podzielone na kampanie, zestawy reklam i reklamy?
  • czy poprawnie wybierasz cel kampanii i optymalizujesz jej budżet?
  • czy odpowiednio definiujesz grupy odbiorców Twojej reklamy, polegając na odbiorcach niestandardowych czy podobnych odbiorcach? Czy stosujesz wykluczenia użytkowników w swoich grupach odbiorców?
  • czy tworzone reklamy odpowiadają i zachęcają do działania Twoich potencjalnych klientów? Czy są odpowiednio przygotowane pod względem merytorycznym i graficznym?
  • czy dopasujesz treść reklamy do celu reklamy i grupy odbiorców? Jak trafne są grafiki i wideo wykorzystywane w Twoich kreacjach reklam?

Podsumowując - po przeprowadzonym płatnym audycie Twojego konta Facebook Ads, otrzymasz pełne rekomendacje do dalszego działania. Ostatnim zadaniem już po otrzymaniu audytu, będzie wdrożenie wskazanych rekomendacji. W tym również możemy Ci pomóc.

AUDYT KONTA REKLAMOWEGO FACEBOOK ADS ZAWIERA:

Darmowy podstawowy audyt Płatny rozszerzony audyt
Analizę i ocenę konfiguracji analityki (podstawowa weryfikacja Facebook Pixel i zdarzeń na stronie) V V
Analizę i ocenę ustawień na poziomie kampanii V V
Analizę i ocenę konfiguracji zestawów reklam V V
Analizę i ocenę grup odbiorców V V
Analizę i ocenę formatów, kreacji, sposobu komunikacji w reklamach V V
Analizę i ocenę efektywności prowadzonych działań w kampanii V V
Analizę i ocenę zabezpieczeń konta firmowego X V
Analizę i ocenę ścieżki zakupowej klienta X V
Analizę i ocenę grup odbiorców i ich potencjału reklamowego X V
Analizę i ocenę poprawności działania Facebook Pixel i kluczowych zdarzeń na stronie X V
Analizę i ocenę poprawności konfiguracji Menedżera katalogów / Menedżera sprzedaży X V
Analizę i ocenę ustawień konta firmowego i reklamowego X V
Analizę i ocenę celów kampanii Facebook Ads i celów marketingowych firmy X V
Analizę i ocenę grup odbiorców (grupy niestandardowe, grupy podobnych odbiorców) X V
Analizę i ocenę materiałów reklamowych pod względem merytorycznym i wizualnym X V
Analizę działań konkurencji X V
Szczegółowe rekomendacje dotyczące Twoich dalszych działań reklamowych w systemie Facebooka X V
Szczegółowe omówienie wyników audytu ze Specjalistą w formie online X V

Jak zlecić nam audyt?

1. Wybierz wersję darmową lub pełną audytu

2. Wypełnij formularz kontaktowy, lub zadzwoń do nas, a nasz ekspert poprowadzi Cię dalej.

Co potrzebujemy od Ciebie, aby wykonać Audyt social media ads?

1. Dostępu do konta reklamowego i piksela, z których prowadzone są Twoje aktualne kampanie reklamowe.

2. Jeśli nie masz dostępu do tych narzędzi - zdobądź go, w przeciwnym razie nie będziesz mieć kontroli nad własnym budżetem reklamowym.

Szkolenia