Storytelling

Definicja Storytelling



Storytelling - w dosłownym tłumaczeniu: opowiadanie historii - to strategia wykorzystywana w Content Marketingu. Jest stosowany przez wiele znanych i cenionych marek na całym świecie.
Ideą storytellingu jest wykorzystanie opowieści do budowania świadomości i więzi z odbiorcami docelowymi.

Storytelling spełnia zadania takie jak:
  • przyciągnięcie uwagi potencjalnych użytkowników,
  • zaangażowanie emocjonalne i budowanie trwałej więzi,
  • zachęcenie do dalszych działań.

  • Dobra historia ma wielką siłę oddziaływania na wyobraźnię odbiorcy. Zapada w pamięć, pozwala budować skojarzenia. Dzięki odpowiedniej opowieści, odbiorca może zdobyć zaufanie do marki, zainteresować się produktem lub usługą i polecić markę innym osobom.

    Praktyczne przykłady, sposoby tworzenia storytellingu oraz związek storytellingu z SEO - wszystko to znajdziesz w naszym obszernym artykule: Storytelling w Content Marketingu: jak historie wpływają na odbiór treści.

    Szkolenia
    Polski