Podaje również informacje na temat ekranów otwartych przez nich w naszej aplikacji mobilnej. Na podstawie zawartych w nim informacji możemy dokonać analizy sposobu korzystania z naszej witryny i aplikacji przez użytkowników.
Raport możemy wyświetlić, logując się do usługi GA4, następnie klikając w Raporty po lewej stronie, a potem wchodząc w Zaangażowanie > Strony i ekrany.
Jeśli chcemy, by wykresy i tabela raportu dotyczyły tylko jednej strony lub ekranu, dodajemy filtr raportu. Żeby zobaczyć dane dotyczące tylko jednej lub kilku stron (bądź jednego lub kilku ekranów), wykonujemy następujące kroki:
- Na górze raportu klikamy + Dodaj filtr.
- W okienku „Tworzenie filtra” po prawej stronie zostawiamy zaznaczone pole „Uwzględnij”.
- W menu „Wymiar” klikamy „Ścieżka strony i klasa ekranu”.
- W menu „Wartości wymiarów” wybieramy min. 1 ścieżkę strony (lub klasę ekranu).
- Klikamy "OK" i "Zastosuj".
"Strony i ekrany" pokazują nam, z jakich stron i ekranów korzystają użytkownicy. Te dane nie biorą pod uwagę tego, czy jest to pierwsza, czy już któraś z kolei strona w obrębie witryny. Żeby zobaczyć, na którą stronę internauci trafiają jako pierwszą, możemy skorzystać z raportu
Strona docelowa.
Wymiar w w tym raporcie GA4, noszący nazwę
"Ścieżka do strony i klasa ekranu" mówi nam, jaki jest adres URL odwiedzanej strony przez użytkownika, a dane dot. klasy ekranu pochodzą z aplikacji mobilnej.
Raport zawiera następujące dane:
Średni czas zaangażowania (czyli jak długo użytkownik przeglądał stronę lub była aktywna na jego ekranie),
Konwersje,
Liczba zdarzeń (liczba przypadków wywołania zdarzenia przez odbiorcę),
Łączne przychody,
Wyświetlenia,
Wyświetlenia na użytkownika,
Użytkownicy.
Jeśli chcemy sprawdzić, co dokładnie użytkownicy robią na stronie po jej odwiedzeniu, możemy skorzystać z danych "Eksploracje sekwencji ścieżki" w GA4.
Zapraszamy na profesjonalne szkolenie z Google Analytics 4 w naszej Akademii Marketing Online.