Treści wiecznie żywe (lub wiecznie zielone) są tworzone z zamysłem długiej przydatności.
Stawia się na najwyższą jakość i trwałość. Evergreeny są aktualne niezależnie od pory roku. Nie notują spadków w ruchu, co przekłada się na ich wartość i dużą moc w kreowaniu wysokiej pozycji strony w SERP-ach. Te treści przynoszą ruch na długie miesiące, a nawet lata.
Treści evergreen mają charakter poradnikowy. To najczęściej obszerne artykuły, które pokrywają temat w całości.
Przykładowe tytuły artykułów z rodzaju evergreen:
Jak szybko stracić na wadze?
Jak napisać recenzję sztuki teatralnej?
Jaką pralkę wybrać?
Ranking 100 filmów z gatunku: thriller
Ból kolana - kiedy udać się do specjalisty?
Problemy z zasypianiem - najlepsze metody leczenia
Jak gotować ryż? Sprawdzone sposoby
Jeśli chcesz dowiedzieć się znacznie więcej na temat treści wiecznie zielonych, polecamy artykuł:
Treści typu evergreen — czyli jakie?