Integracja analityki z systemem sprzedaży
Integracja analityki z systemem sprzedaży

W ramach rozwiązań Business Intelligence oferujemy integrację analityki internetowej z systemem sprzedaży i CRM. Umożliwia to śledzenie wizyt z poszczególnych reklam do samego końca procesu sprzedażowego oraz wyliczeniu kosztu pozyskania sprzedaży. Część z mediów wymaga odrębnego podejścia tj. modelowania ekonometrycznego, aby określić ich wpływ na końcową sprzedaż. Badamy wówczas efekty HALO i ROPO za pomocą odpowiednich narzędzi i analiz, i przedstawiamy wyniki w postaci raportu i rekomendacji.

Przykładowe moduły integracji analityki ze sprzedażą:
– Clicks4Calls to oprogramowanie instalowane w witrynie Klienta, które umożliwia zliczanie liczby telefonów dzięki poszczególnym źródłom odwiedzin.
– Forms4Sales to oprogramowanie instalowane w witrynie Klienta umożliwiające przekazanie do systemu sprzedaży informację o źródle wizyty, z której nastąpiło wysłanie formularza kontaktowego.