Marketing Online jest Agencją Performance Marketingu działającą na rynku od 2001 roku i obsługującą swoich klientów w Polsce i za granicą.
Oferujemy pełen zakres usług związanych ze skuteczną reklamą w Internecie.
Nasze kompetencje i doświadczenie doceniło kilkuset klientów, którzy cenią sobie przede wszystkim efektywność prowadzonych kampanii oraz przejrzyste warunki współpracy.

Piotr Guziur , CEO

Od wielu lat tworzę agencję, z jaką sam chciałbym pracować będąc marketerem. Opartą na zaufaniu, uczciwości i dzieleniu się wiedzą. Pasjonuję się marketingiem internetowym od 1999 roku i zatrudniam ludzi, którzy z takim samym zaangażowaniem tworzą kreatywne i efektywne kampanie reklamowe w Internecie. Jesteśmy zgranym, blisko 25-osobowym zespołem, w którym wszyscy dbamy o świetną atmosferę i efektywność pracy. Wiemy, że wyniki prowadzonych kampanii są najważniejsze, dlatego do perfekcji opanowaliśmy tajniki analityki internetowej i wszelkich platform reklamowych. Tworzymy również własne technologie służące do optymalizacji kampanii reklamowych.

W agencji największą wartością są ludzie, więc ich siły chcę przeznaczać na zadania kreatywne i kontakt z klientem. Z kolei automatyzuję to, co technologia potrafi zrobić lepiej od nas. Od ponad 10 lat rozwijamy autorską platformę optymalizacji reklamy AdMotiv, która zapewnia znacznie lepsze wyniki kampanii, daje nam więcej czasu na działania kreatywne, kontakt z klientem oraz własny rozwój. Dzięki automatyzacji możemy także oferować lepsze warunki współpracy i najwyższą efektywność prowadzonych kampanii.

Zaufanie i długoterminowa współpraca
Celem współpracy z naszymi klientami jest stanie się zaufanym partnerem w marketingu internetowym na wiele lat.
Nie tylko wierzymy, że jest to najlepsza droga do sukcesu dla obu stron, ale faktycznie współpracujemy z klientami przez średnio 7 lat.
Zapewniamy:
– przejrzyste warunki współpracy i 100% transparentność w rozliczaniu z mediami,
– pełny dostęp do platform reklamowych, z których są prowadzone kampanie reklamowe,
– narzędzia do pełnej kontroli efektywności kampanii,
– przyjazne umowy, bez zobowiązań terminowych ani budżetowych,
– ścisłą i trójstronną współpracę z Google, który potwierdza nasze kompetencje na spotkaniach z klientami, poprzez status Premier Partnera, a także nominacje naszych kampanii w konkursie Google Premier Partners Awards.

Efektywność 
Strategie, które przygotowujemy i realizujemy dla naszych klientów muszą uzyskiwać maksymalną efektywność, która zależy od doświadczenia w planowaniu mediów, kreatywności i bieżącej optymalizacji kampanii.
Strategie tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, znający wszystkie media reklamowe, a następnie kampanie są objęte szczegółowym pomiarem efektywności za pomocą analityki internetowej.
Klientom udostępniamy platformy reklamowe, wgląd w szczegółowe miary efektywności oraz wyjaśniamy metody naszej pracy.

Operowanie wieloma platformami reklamowymi, milionami słów kluczowych i form reklamowych wymaga automatyzacji, perfekcyjnie działających algorytmów, ale także pełnego zrozumienia ich działania. Wykorzystujemy narzędzia Google oraz budujemy własną platformę AdMotiv, która codziennie pobiera statystyki kampanii ze wszystkich platform reklamowych, przetwarza je za pomocą autorskich algorytmów i rekomenduje alokację budżetów reklamowych tak, aby zmaksymalizować efekty w postaci liczby konwersji, liczby leadów i sprzedaży internetowej, czyli to co w danej kampanii wyznaczyliśmy jako KPI. Specjaliści prowadzący kampanie posiadają zdane egzaminy z Google AdWords i Google Analytics, którego jesteśmy certyfikowanym partnerem od 2010 roku, a także współuczestniczą w rozwoju naszych algorytmów.

Prowadząc działania reklamowe w ten sposób jesteśmy w stanie zagwarantować każdemu nowemu klientowi wzrost efektywności reklamy o co najmniej 10-50%.

Opieka na najwyższym poziomie

We współpracy stawiamy na profesjonalną obsługę klientów i dobrą komunikację.
Dlatego zawsze dedykujemy do współpracy „Account Managera”, który wraz z zespołem specjalistów i asystentów realizuje kampanię i utrzymuje stały kontakt z klientem.

 

Dzielimy się wiedzą
Regularnie organizujemy szkolenia z AdWords, SEO, Analytics, Facebook Ads, na które zapraszamy naszych klientów. Zapewniamy w ten sposób znacznie lepszą komunikację, zrozumienie i poczucie kontroli nad realizowanymi budżetami reklamowymi.
Jak Partner Google AdWords i Analytics oraz aktywny członek IAB mamy stały dostęp do najnowszej wiedzy i szkoleń z zakresu marketingu internetowego, co wykorzystujemy w kampaniach naszych klientów.
Jesteśmy stale obecni na rynku uczestnicząc w konferencjach branżowych, dzielimy się naszą wiedzą poprzez publikacje oraz stale dbamy o innowacyjność prowadzonych kampanii.