Blog

Które branże mają ograniczone możliwości reklamy w Internecie

Które branże mają ograniczone możliwości reklamy w Internecie?

Czy wiesz, które branże mają ograniczenia, a które wręcz zakaz, jeśli chodzi o reklamę w Internecie? Przekonaj się! W artykule omawiamy branże z ograniczeniami na rynku polskim.

Przeczytaj artykuł

Negatywne słowa kluczowe kampanii reklamowej - jak je określić - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM Google Ads

Negatywne słowa kluczowe w kampanii reklamowej – jak je określić?

Nasza reklama w Google Ads nie powinna wyświetlać się na pewne frazy - są to negatywne słowa kluczowe (wykluczające). Jak je określić i dlaczego warto to zrobić? Przekonaj się!

Przeczytaj artykuł

Jak zaciekawić czytelnika tytułem artykułu - 7 wskazówek - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM Google Ads Google Analytics

Jak zaciekawić czytelnika tytułem artykułu? 7 wskazówek

Nasi czytelnicy potrzebują zachęty, obietnicy - gdy im je dostarczymy, chętniej zapoznają się z tym, co dla nich napisaliśmy. Zobacz, jak stworzyć przyciągający uwagę tytuł artykułu.

Przeczytaj artykuł

Jak bronić się przed filtrem wyszukiwarki

Jak bronić się przed filtrem wyszukiwarki?

Filtr jest jednym z rodzajów kar, jakie wyszukiwarka może nałożyć na stronę za nieprawidłową strategię pozycjonowania. Jak uniknąć takiej kary? Przeczytaj wpis i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

SEO - Moda czy konieczność - Marketing Online Piotr Guziur

SEO – moda czy konieczność?

SEO jest jedynie przejściową modą, czy może absolutną koniecznością? Jak odnosi się do tak potężnych narzędzi jak AI? Jakie niesie szanse dla naszego biznesu online? Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Content gap - jak nie dopuścić do rozbieżności treści z oczekiwaniami użytkownika

Jak nie dopuścić do rozbieżności treści z oczekiwaniami odbiorcy

Zjawisko rozbieżności treści z oczekiwaniami odbiorcy to Content gap. Dowiedz się, jakie kroki podjąć w tym temacie i zapewnić, że użytkownik znajdzie to, czego szuka.

Przeczytaj artykuł

Optymalizacja kampanii reklamowej Meta Ads - 11 wskazówek

Optymalizacja kampanii reklamowej Meta Ads – 11 wskazówek

Zapoznaj się z garścią wskazówek, dzięki którym zoptymalizujesz swoją kampanię reklamową w systemie Meta Ads - od grupy docelowej, przez testowanie A/B, aż po cykliczną zmianę grafik.

Przeczytaj artykuł

Co to jest PPC. Poznaj popularny model kampanii reklamowej - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM Google Ads Google Analytics

Co to jest PPC? Poznaj popularny model kampanii reklamowej

PPC, czyli Pay Per Click. Reklamodawca płaci w tym modelu za każde kliknięcie swojej reklamy. Poznaj elementy PPC i dowiedz się, dlaczego warto zainwestować w taką reklamę.

Przeczytaj artykuł

Topical relevance - jak zadbać o zgodność treści z tematem

Topical relevance – jak zadbać o zgodność treści z tematyką strony

Algorytmy wyszukiwarek zwracają szczególną uwagę na zgodność treści z tematyką strony - czyli topical relevance. Jak o nią zadbać i o czym pamiętać? Z jakich narzędzi skorzystać? Przekonaj się!

Przeczytaj artykuł

Dlaczego warto cyklicznie przycinać i odświeżać treść strony

Content pruning: dlaczego warto przycinać i odświeżać treść strony?

Content pruning, czyli przycinanie treści, pomaga nam zachować jej świeżość, adekwatność oraz zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, na czym polega ta technika.

Przeczytaj artykuł

Nadoptymalizacja SEO - jak nie przesadzić z pozycjonowaniem

Nadoptymalizacja SEO – jak nie przesadzić z pozycjonowaniem?

Z działaniami SEO nie można przegiąć - zbytnie starania przyniosą więcej szkody niż pożytku. Dowiedz się, czym jest nadoptymalizacja, z jakich działań się składa i jak jej uniknąć.

Przeczytaj artykuł

Semantyczne słowa kluczowe dlaczego warto z nich korzystać - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM

Semantyczne słowa kluczowe: dlaczego warto z nich korzystać?

Czym są semantyczne słowa kluczowe? Dlaczego warto uwzględnić je w strategii SEO na swojej stronie? Jak znaleźć właściwe semantyczne frazy do tworzonej treści? Przekonaj się!

Przeczytaj artykuł

Google Ads konwersje rozszerzone a pomiar wyników

Google Ads: konwersje rozszerzone a pomiar wyników

Google Ads w nowym komunikacie do reklamodawców przypomina o związku między konwersjami rozszerzonymi a pomiarem wyników. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.

Przeczytaj artykuł

Meta: 15 lipca 2024 wykluczenia szczegółowego targetowania zostają wyłączone

Meta: wykluczenia szczegółowego targetowania zostają wyłączone

15 lipca 2024 roku weszła w życie ważna aktualizacja działania systemu Meta - wykluczenia szczegółowego targetowania zostały wyłączone. Co to w praktyce oznacza dla reklamodawców?

Przeczytaj artykuł

Social listening - dlaczego marki powinny słuchać odbiorców

Social listening – dlaczego marki powinny słuchać odbiorców?

Podobnie jak w przypadku kontaktów międzyludzkich, komunikacja na linii marka-konsument powinna być obustronna. Oznacza to, że oprócz "mówienia" marka musi również "słuchać".

Przeczytaj artykuł

Co to jest konwersja - kompleksowe omówienie pojęcia - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM Google Ads Google Analytics Meta Ads

Co to jest konwersja? Kompleksowe omówienie pojęcia

Na naszym blogu często odwołujemy się do istotnego pojęcia konwersji. Dowiedz się, czym dokładnie jest konwersja, jakie są typy konwersji, jak ją mierzyć oraz optymalizować.

Przeczytaj artykuł

Jak optymalizować działania reklamowe w Google Ads? Marketing Online Piotr Guziur

Jak optymalizować działania reklamowe w Google Ads?

Korzystasz z Google Ads i chcesz optymalizować prowadzone działania? Przedstawiamy 12 wskazówek, które pomogą lepiej reklamować się przy użyciu platformy reklamowej od Google.

Przeczytaj artykuł

Jak rozwinąć biznes online dzięki social mediom. 5 przydatnych wskazówek

Jak rozwinąć biznes online dzięki social mediom? 5 przydatnych wskazówek

Czy nowoczesny biznes online może w ogóle istnieć bez social mediów? Dowiedz się, jak rozwinąć działalność firmy online dzięki mediom społecznościowym.

Przeczytaj artykuł

Google Display Network - jak prowadzić kampanie reklamowe

Do czego służy platforma Google Display Network?

Poznaj Google Display Network! Przedstawiamy przydatny przewodnik po tworzeniu, zarządzaniu i optymalizacji efektywnych kampanii reklamowych w sieci reklamowej GDN.

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać KPI w kampanii online. Praktyczny poradnik zarządzania kampanią reklamową, cz 2 z 2 - Marketing Online

Jak wybrać KPI w kampanii online? Poradnik zarządzania kampanią reklamową, cz. 2/2

Jak efektywnie zarządzać kampanią reklamową dzięki odpowiednim KPI? Dowiedz się, które KPI najlepiej sprawdzą się w kampanii i zwiększ skuteczność reklam online. Część 2 z 2.

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać KPI w kampanii online. Praktyczny poradnik zarządzania kampanią reklamową, cz 1 z 2 - Marketing Online

Jak wybrać KPI w kampanii online? Poradnik zarządzania kampanią reklamową, cz. 1/2

Jak efektywnie zarządzać kampanią reklamową dzięki odpowiednim KPI? Dowiedz się, które KPI najlepiej sprawdzą się w kampanii i zwiększ skuteczność reklam online. Część 1 z 2.

Przeczytaj artykuł

Czy znasz swoją grupę docelową Zobacz, jak ją określić

Czy znasz swoją grupę docelową? Zobacz, jak ją określić

Każdy, kto prowadzi własny biznes - w tym biznes online - powinien znać swoją grupę docelową. Czym się charakteryzuje i jak ją określić? Poznaj tajniki grup docelowych - target groups.

Przeczytaj artykuł

Słowniczek reklamodawcy - zaawansowane pojęcia Google Ads - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM

Słowniczek reklamodawcy – zaawansowane pojęcia Google Ads

Zapoznaj się z zaawansowanymi pojęciami w temacie platformy reklamowej Google Ads: aukcją, cyklem konwersji, elastyczną reklamą, formatami reklam, oknem konwersji i wieloma więcej.

Przeczytaj artykuł

Słowniczek reklamodawcy - najważniejsze pojęcia Google Ads

Słowniczek reklamodawcy – podstawowe pojęcia Google Ads

Zapoznaj się z najistotniejszymi pojęciami w temacie platformy reklamowej Google Ads: typami dopasowań, grupą reklam, kliknięciem, wyświetleniem, średnim dziennym budżetem i wieloma więcej.

Przeczytaj artykuł

JAK DZIAŁA GOOGLE SPAMBRAIN, SYSTEM ANTYSPAMOWY OPARTY NA AI?

Jak działa Google SpamBrain, system antyspamowy oparty na AI?

SpamBrain to system Google, walczący ze spamem w wynikach wyszukiwania. Jak działa oraz w jaki sposób posiłkuje się sztuczną inteligencją? Zachęcamy do lektury artykułu!

Przeczytaj artykuł

Dlaczego warto personalizować treści - Marketing Online

Dlaczego warto personalizować treści?

Personalizacja treści, czyli dopasowanie jej do użytkownika docelowego - jak robić to właściwie i dlaczego warto? Odkryj tajniki personalizacji i zastosuj tę technikę w swoim content planie.

Przeczytaj artykuł

Jak wykorzystać SEO w social mediach?

Jak wykorzystać social media w SEO?

Czy SEO może w ogóle istnieć bez social mediów? Podpowiadamy, jak wesprzeć działania SEO odpowiednimi czynnościami w zakresie mediów społecznościowych - Facebooka, Instagrama i nie tylko.

Przeczytaj artykuł

SEO FAQ - często zadawane pytania

SEO FAQ – często zadawane pytania, cz. 2 z 2

Przedstawiamy SEO FAQ - często zadawane pytania z pozycjonowania stron. Jeśli stawiasz pierwsze kroki w SEO bądź chcesz odświeżyć wiedzę, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!

Przeczytaj artykuł

SEO FAQ - często zadawane pytania

SEO FAQ – często zadawane pytania, cz. 1 z 2

Przedstawiamy SEO FAQ - często zadawane pytania z pozycjonowania stron. Jeśli stawiasz pierwsze kroki w SEO bądź chcesz odświeżyć wiedzę, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!

Przeczytaj artykuł

Dlaczego warto reklamować się w Google Ads?

Dlaczego warto reklamować się w Google Ads?

Zastanawiasz się, czy warto korzystać z Google Ads? Nasi specjaliści przedstawiają funkcje i zalety platformy reklamowej. Dowiedz się, co firma Google oferuje reklamodawcom.

Przeczytaj artykuł

Czym się różnią słowa kluczowe od zapytań użytkowników

Czym się różnią słowa kluczowe od zapytań użytkowników?

Search query i keyword to dwa różne, a jednak, jak udowadniamy w artykule, nierozerwalnie połączone pojęcia. Jak wpływają na SEO naszej strony internetowej? Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Profil Firmy w Google: Twój klucz do sukcesu biznesu online

Profil Firmy w Google: Twój klucz do sukcesu biznesu online

Google Business Profile - do czego służy wizytówka w usłudze Profil Firmy w Google (Google Moja Firma) i dlaczego każdy biznes online powinien ją mieć? Z jakich składa się elementów i jak wpływa na SEO strony?

Przeczytaj artykuł

Jak nie robić SEO, czyli częste błędy w pozycjonowaniu stron

Jak nie robić SEO, czyli częste błędy w pozycjonowaniu stron

SEO jest nieodłącznym elementem stron internetowych, jednak właściwe działania wymagają odpowiedniej wiedzy i planowania. Poznaj najczęstsze pomyłki w procesie pozycjonowania.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski