Outsourcing Google Ads. Dlaczego warto zlecić działania agencji
Zlecenie kampanii Google Ads agencji to oszczędność czasu, dostęp do ekspertów, lepsza efektywność budżetu, skalowanie kampanii, profesjonalne narzędzia i stały monitoring.
Przeczytaj artykułCzy reklama programmatic to rozwiązanie dla Twojej firmy?
Dlaczego warto rozważyć reklamę programatyczną? Dla jakich firm reklama programatyczna ma sens? Kiedy programmatic może nie być najlepszym wyborem?
Przeczytaj artykułCo to jest reklama programatyczna (programmatic ads)?
Co to jest reklama programatyczna, zwana taką, która kupuje się sama? Cechy programmatic advertising. Reklama programatyczna w praktyce. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
Przeczytaj artykuł5 psychologicznych trików, które zwiększą skuteczność działań online
Reguła niedostępności, społeczny dowód słuszności, efekt kotwicy, zasada wzajemności oraz efekt pierwszeństwa i świeżości - czyli psychologia w arsenale marketingu online.
Przeczytaj artykułNeuromarketing i mikroekspresje, czyli rozumienie emocji klientów
Neuromarketing – kiedy emocje decydują o zakupach? Czym są mikroekspresje i dlaczego są tak ważne? Praktyczne wskazówki dla digital marketerów. Kliknij i przeczytaj!
Przeczytaj artykułCart Abandonment Rate: dlaczego klienci porzucają koszyki online?
Co to jest Cart Abandonment Rate? Jak go obliczyć? Najczęstsze przyczyny porzucania koszyka online. Jak zmniejszyć Cart Abandonment Rate? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykułJak kształtować decyzje klientów – efekt ramowania w praktyce
Co to jest efekt ramowania (framing effect)? Efekt ramowania w digital marketingu – jak wpływa na konsumentów? Jak skutecznie stosować efekt ramowania? Przykłady marek.
Przeczytaj artykułPrzyszłość AI wg Sama Altmana: Auto-programiści w 2025?
Przełomowy rozwój AI – dlaczego tempo wzrostu inteligencji modeli jest tak szybkie? AI i nauka – czy jesteśmy blisko inteligencji odkrywającej nową wiedzę? Co nas czeka niebawem?
Przeczytaj artykułJak efekt kotwicy wpływa na decyzje zakupowe?
Co to jest efekt zakotwiczenia? Skuteczne zastosowanie efektu kotwicy w digital marketingu. Przykłady marek, które bezbłędnie wykorzystały efekt zakotwiczenia.
Przeczytaj artykułGoogle testuje AI Mode – nowe rozwiązanie w wyszukiwarce
Czym jest Google AI Mode? Jak ma działać testowane przez korporację rozwiązanie? Czy zastąpi tradycyjne SERP-y? Możliwe konsekwencje dla stron internetowych.
Przeczytaj artykułCzy można wykorzystywać opinie w reklamach Google Ads?
Czy platforma Google Ads pozwala na używanie opinii klientów w reklamach? Jak legalnie wykorzystywać opinie w reklamie internetowej? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!
Przeczytaj artykułCzy w reklamie internetowej wolno używać logo znanych marek?
Czy można legalnie używać logo innych firm w reklamach? Co na to Google Ads? Kiedy takie działania naruszają prawo, a kiedy są legalne (pod pewnymi warunkami)? Sprawdź!
Przeczytaj artykułCzy można promować ofertę jako „najlepszą” lub „najtańszą”?
Czy można promować swoje produkty, usługi w sieci jako „najlepsze” albo „najtańsze”? Jak uniknąć problemów przy używaniu takich określeń w reklamie? Przeczytaj i sprawdź!
Przeczytaj artykułCzy konkurencja może reklamować się na naszą markę?
Czy można zablokować konkurencję przed wyświetlaniem reklam na naszą markę? Co zrobić, gdy konkurencja reklamuje się na nasz brand? W tym artykule odpowiadamy na te pytania!
Przeczytaj artykułJakie elementy reklamy może stworzyć dla nas AI? (3/3)
Jakie konkretnie elementy reklamy w systemie Google Ads może dla nas stworzyć sztuczna inteligencja? Zachęcamy do lektury i optymalizacji procesu tworzenia reklamy.
Przeczytaj artykułZ jakich systemów AI skorzystać w Google Ads? (2/3)
AI w Google Ads to funkcje wbudowane w platformę i narzędzia zewnętrzne, które pomagają w generowaniu treści, grafik i optymalizacji kampanii. Z jakich warto skorzystać?
Przeczytaj artykułJak można wykorzystać AI w kreacji reklamy w Google Ads? (1/3)
W jaki sposób można wykorzystać AI w tworzeniu contentu do reklam Google Ads? Automatyczna generacja tekstów reklamowych, dynamiczne dopasowanie treści i nie tylko!
Przeczytaj artykułNowe zasady Google: koniec rank trackingu?
Jak zmiany w Google wpłynęły na śledzenie pozycji w wyszukiwarce? Utrudnienia dla narzędzi SEO. Jak rank tracking może się zmienić? Jak obecnie mierzyć skuteczność SEO?
Przeczytaj artykułDlaczego nie warto polegać tylko na automatycznych ustawieniach Meta Ads
Ograniczenia automatycznych ustawień w Meta Ads. Jak skutecznie łączyć automatyzację z ręcznym zarządzaniem kampaniami?
Przeczytaj artykułWiedza w pigułce: Ranking Google. Co to jest, dlaczego jest ważny?
Znaczenie rankingu dla właścicieli stron. Czynniki wpływające na pozycję strony. Podział wyników wyszukiwania. Aktualizacje algorytmów Google. Poprawa rankingu strony.
Przeczytaj artykułAI & Social Media Marketing A.D. 2025: Czy czeka nas rewolucja?
Jak AI zmienia social media? Zamieszanie wokół treści AI. Sztuczna inteligencja jako cyfrowi asystenci i agenci. Automatyzacja i optymalizacja kampanii reklamowych.
Przeczytaj artykułSiła rekomendacji. Jak testimoniale klientów budują zaufanie
Co to są testimoniale i czym różnią się od zwyczajnych opinii klientów? Dlaczego działają, na czym polega ich siła? Jak skutecznie pozyskiwać testimoniale? Przykłady testimoniali.
Przeczytaj artykułCzy te same keywordy działają w Google Ads i organicznym pozycjonowaniu?
Różnice między SEO a PPC w kontekście fraz kluczowych. Intencja użytkownika a słowa kluczowe. Dobór i optymalizacja fraz w SEO i PPC.
Przeczytaj artykułCPM (Cost Per Mille): kluczowy wskaźnik kampanii brandingowych
Co to jest CPM i dlaczego ma znaczenie w marketingu internetowym? Jak obliczyć CPM i co wpływa na jego wysokość? Dlaczego warto analizować CPM i jak go optymalizować?
Przeczytaj artykułCPL: co to jest i jak obliczyć koszt leadu? Jak go optymalizować?
Co to jest CPL – Cost Per Lead? Jak obliczać CPL i co wpływa na jego wysokość? Dlaczego warto analizować CPL i jak go optymalizować? Zachęcamy do lektury naszego artykułu.
Przeczytaj artykułGoogle udostępnia Meridian: profesjonalne narzędzie marketing-mix
Czym jest Google Meridian? Jak działa? Kluczowe korzyści dla specjalistów marketingu. Jak zacząć korzystać z Google Meridian? Czy to przyszłość analizy marketingowej?
Przeczytaj artykułPatrząc wstecz: Najważniejsze zmiany w Meta Ads A.D. 2024, cz. 3/3
Rok 2024 przyniósł duże zmiany w systemie reklamowym Meta. Podsumowujemy zmiany o charakterze negatywnym, które wprowadzono w ubiegłym roku. Trzecia część podsumowania.
Przeczytaj artykułPatrząc wstecz: Najważniejsze zmiany w Meta Ads A.D. 2024, cz. 2/3
Rok 2024 przyniósł duże zmiany w systemie reklamowym Meta. Podsumowujemy zmiany o charakterze dyskusyjnym, które wprowadzono w ubiegłym roku. Druga część podsumowania.
Przeczytaj artykułPatrząc wstecz: Najważniejsze zmiany w Meta Ads A.D. 2024, cz. 1/3
Rok 2024 przyniósł duże zmiany w systemie reklamowym Meta. Podsumowujemy zmiany o charakterze pozytywnym, które wprowadzono w ubiegłym roku. Pierwsza część podsumowania.
Przeczytaj artykułTag title: Twój tytuł, Twój sukces w SEO. Trendy w title na 2025
W natłoku wyników wyszukiwania walka o uwagę użytkownika zaczyna się od pierwszego wrażenia - a tym wrażeniem jest tytuł strony. Poznaj trendy w tagach title na rok 2025.
Przeczytaj artykułAlgorytm YouTube: Jak działa? Jak sprawić, by nas „polubił”?
To właśnie algorytm decyduje, które filmy pojawią się w wynikach wyszukiwania, które trafią do sekcji „Polecane”, a które przepadną w czeluściach Internetu.
Przeczytaj artykułCzy DeepSeek stanie się AI #1?
DeepSeek to więcej niż alternatywa dla zachodnich gigantów, np. OpenAI – to symbol demokratyzacji AI, która otwiera drzwi dla deweloperów na świecie. Czy chińska AI ma szansę być #1?
Przeczytaj artykułStorytelling na LinkedIn: ukryta siła opowiadania historii
Na LinkedIn, gdzie codziennie przebijamy się przez setki postów i artykułów, wyróżnienie się to sztuka, a storytelling jest jej mistrzowskim narzędziem. Jak go mądrze wykorzystać?
Przeczytaj artykuł