Blog

UX User Experience doświadczenie użytkownika digital marketing SEO Content marketing

UX, czyli User Experience — jaką pełni rolę w marketingu?

Czym jest UX? Jakie ma znaczenie dla użytkownika? Przyglądamy się najważniejszym aspektom użyteczności strony dla odbiorcy.

Przeczytaj artykuł

Jak zmniejszyć koszt reklamy Google Ads i poprawić wyniki kampanii?

Jak wynik jakości wpływa na koszt kampanii Google Ads, jak go poprawić i jak uzyskać więcej konwersji w tym samym budżecie?

Przeczytaj artykuł

OD CZEGO ZACZĄĆ POZYCJONOWANIE? USTAW KOMPAS NA SWOJĄ STRONĘ WWW!

Od czego zacząć pozycjonowanie? Ustaw kompas na swoją stronę www!

Odkryj proste, skuteczne kroki, które przekształcą Twoją stronę WWW w magnes dla odwiedzających. Zacznij swoją przygodę z SEO już teraz!

Przeczytaj artykuł

Skąd wziąć pomysły na filmy na youtube?

Skąd wziąć pomysły na filmy na YouTube? Odkryj tajemnice twórców!

Stwórz hit na YouTube z naszym przewodnikiem! Odkryj 15 źródeł pomysłów na kreatywne filmy

Przeczytaj artykuł

Ocena na podstawie opinii klientów dla stron na Facebooku - Marketing Online

Ocena na podstawie opinii klientów dla stron na Facebooku

Dowiedz się, czym jest ocena na Facebooku, jak jest obliczana, jak wpływa na Twoją reklamę i jak możesz ją poprawić.

Przeczytaj artykuł

Narzędzia AI w Digital Marketingu

Narzędzia AI w Digital Marketingu

Narzędzia, które oferują szeroki zakres możliwości, od automatyzacji komunikacji z klientem, przez tworzenie treści, po analizę danych i optymalizację działań marketingowych.

Przeczytaj artykuł

Sztuczna inteligencja w Digital Marketingu

Sztuczna inteligencja w Digital Marketingu

Wykorzystanie AI w reklamie i marketingu. O czym warto wiedzieć w kwestii technologicznych nowości?

Przeczytaj artykuł

Najnowsze zmiany w GPT OpenAI

Najnowsze zmiany w GPT OpenAI

Dowiedz się, jakie zmiany były ogłoszone podczas konferencji OpenAI w San Francisco.

Przeczytaj artykuł

PŁATNY PLAN SUBSKRYPCYJNY META (FACEBOOK & INSTAGRAM) – PREFERENCJA REKLAMOWA, WERSJA DARMOWA I PŁATNA

Płatny plan subskrypcyjny Meta (Facebook & Instagram) – preferencja reklamowa, wersja darmowa i płatna.

Czy wiesz, jak ustawić preferencje reklamowe Meta? Optymalizuj swoją stronę zgodnie z wymaganiami ochrony prywatności RODO i GDPR.

Przeczytaj artykuł

CONSENT MODE – DLACZEGO WARTO GO WDROŻYĆ NA STRONĘ I JAK DZIAŁA?

Consent Mode – dlaczego warto go wdrożyć na stronę i jak działa?

Optymalizuj swoją stronę zgodnie z wymaganiami ochrony prywatności RODO i GDPR.

Przeczytaj artykuł

Jak zabezpieczyć konto i menedżer firmowy w Meta przed atakami hakerów?

Zabezpiecz swoje konto i dane firmowe w Meta przed atakami hakerów: Skuteczne sposoby ochrony i zarządzania bezpieczeństwem.

Przeczytaj artykuł

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję AI w social mediach?

Czy wiesz, że sztuczna inteligencja to narzędzie, które może pomóc Ci w pracy jako marketerowi? Sprawdź, w jaki sposób AI usprawni Twoje działania marketingowe

Przeczytaj artykuł

Jakie treści pisać na social media? (Facebook & Instagram)

Sprawdź jak możesz pisać lepsze treści na swoje social media? Praktyczne wskazówki. Z artykułu dowiesz się skąd brać pomysły na pisanie postów!

Przeczytaj artykuł

Jak wykorzystać Black Friday i Cyber Monday w social media?

Sprawdź w jaki sposób możesz wykorzystać Black Friday i Cyber Monday w swojej firmie. Wykorzystaj działanie swoich social media do maksimum i przygotuj się do najgorętszego okresu w tym roku.

Przeczytaj artykuł

Trendy w social mediach na ostatni kwartał 2022

Jakie trendy będą dominować w social media w IV połowie 2022 roku?

Przeczytaj artykuł

Global Site Tag vs Google Tag Manager

Czy Global Site Tag można wykorzystywać równolegle z Google Tag Manager’em?

Przeczytaj artykuł

Strategie ustalania stawek w Google Ads – cz. 2

Na czym polega strategia na docelowy ROAS i kiedy jej używać? Jest to obecnie jedna z ważniejszych strategii w Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Strategie ustalania stawek w Google Ads – cz. 1

Poznaj różnice między strategiami ustalania stawek w Google Ads. Dowiedz się, co najlepiej wybrać dla poszczególnych celów biznesowych!

Przeczytaj artykuł

Które okienko atrybucji konwersji używać w swoich kampaniach i dlaczego?

Modele i okna atrybucji na Facebooku. Jak zmiany iOS wpłynęły na reklamy na Facebooku? Co to jest atrybucja konwersji i od czego uzależniać jej wybór?

Przeczytaj artykuł

Linki sponsorowane na podstawie Google Ads

Jak wyświetlać swoją reklamę w wyszukiwarce Google i ile to kosztuje? Linki sponsorowane to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych reklam online.

Przeczytaj artykuł

Reklamy produktowe – Google Shopping, czy Amazon Sponsored Products?

Systemy reklamowe Google i Amazon – poznaj cechy wspólne i różnice. Sprawdź, który system najlepiej stosować.

Przeczytaj artykuł

Stwórz skuteczną kampanię – narzędzia wyszukiwania i dopasowania słów kluczowych.

Poznaj narzędzia pozwalające dobrać trafne słowa kluczowe i zoptymalizować koszty kampanii.

Przeczytaj artykuł

Skąd powstają różnice w konwersjach między Google Analytics i Google Ads?

Nie zgadzają Ci się dane o konwersjach w Google Ads i Analytics, mimo że wszystko jest poprawnie skonfigurowane? Dowiedz się, skąd pochodzą różnice w zliczaniu zdarzeń w obu tych systemach oraz jak odpowiednio je interpretować.

Przeczytaj artykuł

Google Ads dla E-commerce

Co jest ważne w kampaniach Google Ads dla sklepów e-commerce?

Przeczytaj artykuł

Kampanie Remarketingowe Google Ads – co to jest, rodzaje, błędy

Zobacz, co to jest remarketing Google Ads i jakich błędów unikać przy jego konfiguracji. Poznaj rodzaje kampanii remarketingowych i błędy optymalizacyjne

Przeczytaj artykuł

Tworzenie strategii reklamowej w Internecie

Jak zbudować dobrą strategię reklamową i wykorzystać analitykę do dalszej optymalizacji efektywności?

Przeczytaj artykuł

Google Analytics – dlaczego jest taki ważny i jak z niego korzystać.

Dlaczego bez analityki internetowej i Google Analytics nie powinieneś rozpoczynać działań reklamowych online.

Przeczytaj artykuł

3 proste kroki dla polskich producentów, aby rozpocząć skuteczną sprzedaż za granicą!

Jesteś polskim producentem i zależy Ci na poszerzeniu swojego biznesu? Trafiłeś na dobry materiał, będzie szybko i rzeczowo!

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski