Jak AI rewolucjonizuje obsługę klienta? Jakie obszary usprawnia? (1/2)
Jak AI może pomóc firmie w usprawnieniu żmudnych procesów obsługi klienta? Jak przebiega taka automatyzacja? W jakich zadaniach AI wyręczy człowieka?
Przeczytaj artykułJak wybrać dobrą agencję SEO: checklist dla właścicieli firm
Dlaczego wybór odpowiedniej agencji SEO jest aż tak istotny? Czym kierować się w procesie wyboru agencji dla swojego biznesu? Czego unikać w trakcie wyboru? Sprawdź!
Przeczytaj artykułBadanie luk we frazach kluczowych kampanii PPC
Ograniczanie się do stałej listy fraz kluczowych w kampanii PPC wydaje się bezpieczne, ale często prowadzi do utraty potencjalnych klientów. Jak zbadać, które słowa pominęliśmy?
Przeczytaj artykułAnaliza reklam w Google Ads, cz. 2 z 2: Analiza aukcji
Analiza aukcji to raport dostępny w Google Ads, który dostarcza informacji o tym, jak nasza reklama wypada na tle konkurencji w ramach tych samych aukcji reklamowych.
Przeczytaj artykułCzy Google karze za (nad)używanie AI do generowania treści?
Jak Google ocenia treści generowane przez AI? Jakie czynniki mogą wpłynąć na negatywną ocenę treści przez Google? Jak tworzyć treści AI zgodne z wytycznymi Google?
Przeczytaj artykułCzy warto inwestować w SEO dla małej firmy?
Jak SEO pomaga małym firmom? Czy SEO dla niewielkiej firmy jest opłacalne? Jak firma niedużych rozmiarów może zacząć z SEO? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
Przeczytaj artykułCzy reklamy Google Ads działają od razu?
Czy kampanie w systemie reklamowym Google Ads działają natychmiast? Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów? W tym artykule wyjaśniamy, jak działa ów mechanizm.
Przeczytaj artykułSEO lokalne vs SEO globalne — Jak docierać do klientów?
SEO to nie tylko „bycie pierwszym w Google”, ale przede wszystkim docieranie do odpowiednich ludzi we właściwym miejscu i czasie. Jak wybrać dobrą strategię SEO?
Przeczytaj artykułAnaliza reklam w Google Ads, cz. 1 z 2: Przejrzystość reklam
Google chce, by odbiorcy reklam mieli pełną świadomość, kto jest ich nadawcą, jakie kampanie prowadzi i jakie mechanizmy stoją za wyświetlaniem konkretnych treści.
Przeczytaj artykułNa półmetku do 5.0 – co oferuje model ChatGPT 4.5?
ChatGPT 4.5 to najnowsza aktualizacja modelu AI od firmy OpenAI. W przeciwieństwie do poprzednich premier, jego debiut nie wywołał dużej euforii wśród ekspertów.
Przeczytaj artykułShoppable content – definicja, zastosowanie, korzyści z wdrożenia
Shoppable content to nowoczesne podejście do marketingu cyfrowego – łączy treści z możliwością natychmiastowego zakupu. Dlaczego warto rozważyć jego wdrożenie? Sprawdź!
Przeczytaj artykułContent Marketing — trendy na 2025
“Information gain”, czyli realna wartość, jaką treść wnosi do ekosystemu internetowego, to ważny element nowoczesnego podejścia do content marketingu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
Przeczytaj artykułGoogle Ads, Meta Ads a użyteczność strony: jak nie utrudniać konwersji
Nawet najlepsza kampania reklamowa nie przyniesie oczekiwanych wyników, jeśli użytkownik po kliknięciu reklamy trafi na stronę, która utrudnia mu dokonanie zakupu.
Przeczytaj artykułDlaczego ważne jest używanie kilku źródeł reklamowych?
Korzystanie z kilku źródeł reklamowych (np. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads) pozwala budować stabilną strategię marketingową, uniezależniając firmę od jednego medium.
Przeczytaj artykułDlaczego leady nie kupują? Częste błędy kampanii lead generation
Niejedna firma inwestuje w generowanie leadów, jednak często okazuje się, że mimo dużej liczby kontaktów konwersja na klientów pozostaje… niska. Jak temu zaradzić? Sprawdź!
Przeczytaj artykułConsent Mode: najnowsze aktualizacje i kary za brak stosowania
Przypominamy, czym jest Google Consent Mode, podajemy aktualizacje Consent Mode v2, a także mówimy, co grozi zignorowaniem tematu. Przeczytaj artykuł i bądź na bieżąco.
Przeczytaj artykułE-mail marketing: jak tworzyć kampanie, które nie trafią do spamu
Aby kampania e-mailowa była skuteczna, musi dotrzeć do skrzynki odbiorczej, a nie do folderu „Spam” czy „Oferty”. Jak tego dokonać? O tym piszemy w niniejszym artykule.
Przeczytaj artykułMicrosoft wycofuje komunikator Skype. Sprawdź alternatywy
To już koniec Skype’a. Co mogą zrobić użytkownicy? Alternatywy dla Skype i Teams – najlepsze komunikatory biznesowe. A co z subskrypcjami i płatnymi funkcjami?
Przeczytaj artykułMicrosoft Ads — co oferuje ta platforma reklamowa?
Czym jest oraz jakie możliwości reklamowe daje Microsoft Ads? Jakie oferuje korzyści, dlaczego warto go rozważyć? Dla jakich branż jest idealny? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!
Przeczytaj artykułJak przygotować firmę na zmiany w algorytmach wyszukiwarek?
Dlaczego warto być przygotowanym na zmiany w algorytmach? Elastyczna strategia SEO, czyli jak dostosować działania, stawiając użytkownika zawsze na pierwszym miejscu.
Przeczytaj artykułUstawienia marki w Google Ads: uwzględnianie i wykluczanie
Czym są oraz jak działają Brand Inclusion i Brand Exclusion w Google Ads? Tworzenie i zarządzanie listami marek dla Brand Settings. Czy i kiedy warto ich używać w kampanii?
Przeczytaj artykuł5 najczęstszych błędów w lokalnych kampaniach Meta Ads
Dlaczego skuteczna reklama lokalna ma znaczenie? Jakie są najczęściej popełniane przez reklamodawców błędy na platformie Meta Ads? Jak je poprawić? Zachęcamy do lektury!
Przeczytaj artykułDlaczego warto rozważyć outsourcing kampanii SEM/SEO?
Dlaczego opłaca się outsourcować kampanie SEM i SEO? Kiedy warto zdecydować się na takie działanie? Co zyskuje firma dzięki outsourcingowi SEM/SEO? Zachęcamy do lektury.
Przeczytaj artykułGrok 3 – dla kogo jest to AI? Zalety i wady narzędzia
Grok 3, czyli najnowsza wersja sztucznej inteligencji od X (dawnego Twittera). Jakie są zalety oraz wady narzędzia z biznesowego punktu widzenia? Zachęcamy do lektury wpisu.
Przeczytaj artykułCzy zmiana serwera wymaga ponownej indeksacji strony w Google?
Zmiana serwera a indeksacja strony w Google. Jak upewnić się, że Google prawidłowo indeksuje stronę po zmianie serwera? Zachęcamy do lektury naszego artykułu.
Przeczytaj artykułCzego wymagać od agencji SEO, a czego wymagać nie należy?
Czego warto wymagać od agencji SEO? Czego nie należy wymagać? Czym kierować się przy wyborze odpowiedniej dla siebie agencji SEO? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykułDział marketingu: zatrudnić własny czy zlecić działania agencji?
Decyzja o tym, kto powinien zajmować się marketingiem w firmie, to jedno z najważniejszych strategicznych wyzwań dla właścicieli oraz dyrektorów. Jak podjąć ją z głową?
Przeczytaj artykułJak skalować sprzedaż online bez podnoszenia budżetu reklamowego
Skalowanie sprzedaży online nie wiąże się z absolutną koniecznością podnoszenia budżetu reklamowego. Sprawdź, z jakich strategii warto skorzystać do wzrostu sprzedaży!
Przeczytaj artykuł5 mitów na temat reklamy internetowej, które warto obalić w 2025 roku
Obalamy 5 powszechnych mitów na temat reklamy internetowej, wyjaśniając, dlaczego nie są prawdziwe i jak poprawnie podejść do planowania i optymalizacji kampanii.
Przeczytaj artykułCzy każda reklama musi konwertować na sprzedaż?
Czym jest konwersja w reklamie internetowej? Rola reklamy na różnych etapach lejka sprzedażowego. Dlaczego nie każda reklama musi konwertować na sprzedaż?
Przeczytaj artykułLead nurturing, czyli skuteczne zwiększanie sprzedaży
Jak działa lead nurturing i jakie są jego kluczowe elementy? Jak można - dzięki tej strategii - zwiększyć sprzedaż z kampanii online? Jak zacząć wdrażać lead nurturing w firmie?
Przeczytaj artykułCzym zajmuje się agencja digital marketingowa i jak może Ci pomóc?
Co to jest agencja digital marketingowa i dlaczego warto z nią współpracować? W jakich obszarach może wesprzeć firmę? Jak wybrać dobrą agencję digital marketingową?
Przeczytaj artykułBrak efektów kampanii reklamowej? Oto 7 częstych błędów
Brak jasnych KPI, źle dobrana grupa docelowa, za krótki czas kampanii, źle zbudowane reklamy, nieodpowiedni budżet, brak optymalizacji w trakcie trwania, słaby landing page.
Przeczytaj artykuł