Blog

Najważniejsze algorytmy Google: 7 algorytmów kluczowych dla SEO

Najważniejsze algorytmy Google: 7 algorytmów kluczowych dla SEO

Czy wiesz, jakie algorytmy Google są najistotniejsze? Na jakie aspekty zwrócić uwagę, by dopasować się do wytycznych wyszukiwarki?

Przeczytaj artykuł

Zakładka "O nas" na stronie — dlaczego warto ją mieć?

Zakładka „O nas” na stronie — dlaczego warto ją mieć?

Co powinna zawierać zakładka "O nas" na stronie internetowej i dlaczego warto ją mieć? O wpływie zakładki na SEO witryny

Przeczytaj artykuł

Long-form content: czy długie treści na stronie mają sens?

Long-form content: czy długie treści na stronie mają sens?

Czym charakteryzuje się długa treść? Czy w dobie szybkiego "skanowania" treści ma sens? Przyglądamy się long-form contentowi.

Przeczytaj artykuł

Recykling treści - content recycling - jak wykorzystać ponownie starsze treści

Jak wykorzystać starszy content? Recykling treści w praktyce

Na czym polega recykling treści i w jaki sposób go wykorzystać? Które treści najbardziej się do tego nadają?

Przeczytaj artykuł

Tagi czy moja strona ich potrzebuje

Tagi: czy moja strona ich potrzebuje?

Co to są tagi? Do czego służą tagi na stronie i czy warto je dodać? Czym tagi różnią się od kategorii?

Przeczytaj artykuł

Thin content: czym grozi cienka treść na stronie?

Thin content: czym grozi cienka treść na stronie?

Treści na stronie mają za zadanie przyciągnąć użytkowników oraz pozytywnie wpływać na SEO. Co jednak, jeśli ich jakość będzie zbyt niska?

Przeczytaj artykuł

Breadcrumbs - ścieżka z okruszków na stronie internetowej

Breadcrumbs — jak ścieżka z okruszków wpływa na SEO strony?

Jak wykorzystać ścieżkę z okruszków (breadcrumbs) do optymalizacji nawigacji po stronie? Czy moja strona potrzebuje takiej ścieżki?

Przeczytaj artykuł

Lejek contentowy - content funnel

Lejek contentowy: czym jest i do czego służy?

Jak wykorzystać koncepcję lejka contentowego w procesie projektowania i dostarczania treści? Przyglądamy się strategii content funnel.

Przeczytaj artykuł

Brand awareness - jak istotna jest świadomość marki?

Brand awareness – jak istotna jest świadomość marki?

Brand awareness ma ogromne znaczenie w budowaniu komunikacji marketingowej oraz duży wpływ na SEO strony marki. Omawiamy najważniejsze aspekty tego pojęcia.

Przeczytaj artykuł

Marketing a kolory. Jak wybrać barwy strony internetowej?

Marketing a kolory. Jak wybrać barwy strony internetowej?

Kolory mają ogromne znaczenie w marketingu. Z jakich kolorów korzystać na stronie internetowej, a jakich lepiej unikać? Jakie cechy są przypisane poszczególnym barwom? Przekonajmy się!

Przeczytaj artykuł

Tone of voice Twojej marki — czy komunikujesz się prawidłowo?

Tone of voice Twojej marki — czy komunikujesz się prawidłowo?

Co kryje się pod pojęciem tone of voice? Jakie ma znaczenie w komunikacji marketingowej? Jak odpowiednio zaprojektować tone of voice marki?

Przeczytaj artykuł

LOLcontent - zabawne treści

Czym jest LOLcontent i jakie ma znaczenie dla marketingu?

Nawet jeśli nazwa jest czymś nowym, na pewno każdy z nas się z nim zetknął. Czym jest LOLcontent i jak go wykorzystać? Przedstawiamy tajniki zabawnych treści.

Przeczytaj artykuł

Rodzaje i funkcje nagłówków w SEO

Czy wiesz, jakie są rodzaje i funkcje nagłówków w SEO?

Poznaj tajniki, rządzące nagłówkami w SEO. Przedstawiamy najważniejsze informacje z zakresu funkcji i optymalizacji nagłówków.

Przeczytaj artykuł

Meta opis strony internetowej — jaką ma funkcję? Jak napisać dobry meta opis?

Meta opis strony internetowej — jaką ma funkcję? Jak napisać dobry meta opis?

Dlaczego meta opisy są tak istotne dla SEO i użytkownika? Jak powinien wyglądać dobry meta opis?

Przeczytaj artykuł

Meta tytuł strony internetowej — do czego służy? Jak pisać meta tytuły?

Meta tytuł strony internetowej — do czego służy? Jak pisać meta tytuły?

Meta tytuły stanowią wizytówkę strony internetowej. Są cenne dla użytkowników i algorytmów wyszukiwarki. Jak je prawidłowo napisać?

Przeczytaj artykuł

Google Tech Evolution Agency Program

Mieliśmy po raz drugi okazję brać udział w programie Google Tech Evolution Agency. Zapraszamy do zapoznania się z naszą relacją.

Przeczytaj artykuł

Klastry tematyczne — czym są i jaką mają rolę w SEO?

Klastry tematyczne — czym są i jaką mają rolę w SEO?

Klastry tematyczne są przydatną strategią w planowaniu i publikowaniu treści na stronie. Poznaj ich strukturę i wpływ na SEO!

Przeczytaj artykuł

Co to jest atrybut alt obrazka i jak go ustawić

Co to jest atrybut ALT obrazka i dlaczego warto go ustawić?

Atrybut ALT obrazka to przydatny parametr - zarówno dla użytkowników, jak robotów wyszukiwarki. Dowiedz się, jak ustawić atrybut ALT grafiki.

Przeczytaj artykuł

Ban od Google - czym skutkuje i czy da się go cofnąć?

Ban od Google — czym skutkuje? Czy da się go cofnąć?

Za co Google nakłada na strony najsurowsze kary w postaci banów? Czy ban jest odwracalny? Przeczytaj nasz wpis na temat banów od wyszukiwarki Google i dowiedz się, jak uniknąć takiej kary.

Przeczytaj artykuł

white chess king. content is king. content marketing. bill gates.

Content Marketing — jaki ma cel? Czy pojęcie „Content is King” dalej jest aktualne?

Często mawia się, że "Treść jest królem" ("Content is King"). Co oznacza to pojęcie i czy po ponad 20 latach od publikacji jest dalej aktualne?

Przeczytaj artykuł

Content marketing storytelling

Storytelling w Content Marketingu: jak historie wpływają na odbiór treści

Storytelling - opowiadanie historii - to idealny sposób na rozwój content marketingu. Na czym polega i dlaczego warto go stosować?

Przeczytaj artykuł

Keyword research - badanie słów kluczowych

Keyword research — jak przeprowadzić szybkie i bezpłatne badanie słów kluczowych?

Właściwy keyword research to podstawa przy tworzeniu treści na stronę. Zobacz, jak dokonać odpowiedniego badania słów kluczowych!

Przeczytaj artykuł

Blast SEO

Blasty w SEO — czym grozi taka technika pozyskiwania linków?

Istnieją pewne metody na szybkie pozyskiwanie dużych ilości linków zwrotnych. Czy jednak taki sposób na pewno jest bezpieczny? Przyglądamy się technice Blast SEO.

Przeczytaj artykuł

ALGORYTM E-A-T, CZYLI JAK GOOGLE SPRAWDZA JAKOŚĆ TREŚCI

Algorytm E-A-T, czyli jak Google sprawdza jakość treści

Pewne kategorie treści w Internecie są wyjątkowo istotne dla Google. Do ich weryfikacji służy algorytm E-A-T. Jakie strony weryfikuje i co dokładnie oznaczają literki w nazwie?

Przeczytaj artykuł

Google Search Quality Raters

Kto odpowiada za ocenę jakości wyników wyszukiwania — o Search Quality Raters w Google

Kto zajmuje się oceną jakości wyników wyszukiwania w Google? Poznaj Search Quality Raters - osoby oceniające jakość dla wyszukiwarki Google!

Przeczytaj artykuł

JAK GOOGLE OZNACZA STRONY SZCZEGÓLNEJ KATEGORII — O YMYL SŁÓW KILKA

Jak Google oznacza strony szczególnej kategorii — o YMYL słów kilka

Wyszukiwarka Google przygląda się dokładnie stronom, które wywierają szczególny wpływ na dobrobyt użytkowników. Czy wiesz, jak je optymalizować?

Przeczytaj artykuł

Osoby pracujące w biurze. Zbliżenie na ręce oraz laptopa. Dyskusja o karach google. Filtr google.

Filtr Google — skąd się bierze i czym skutkuje?

W przypadku naruszenia zasad Google może nałożyć na stronę stosowną karę. Jedną z nich jest filtr. Na czym polega i za co jest nakładany?

Przeczytaj artykuł

Keyword stuffing. Przesycenie słowami kluczowymi. SEO i pozycjonowanie. Otwarty laptop, notatnik, praca z tekstem.

Keyword stuffing — czyli jak nie przesadzić ze słowami kluczowymi

Przesycenie słowami kluczowymi to częsta bolączka wielu stron internetowych. Jak uniknąć keyword stuffingu w praktyce?

Przeczytaj artykuł

CALL TO ACTION NA STRONIE INTERNETOWEJ — DO CZEGO SŁUŻY?

Call To Action na stronie internetowej — do czego służy?

Call To Action stanowi przydatny bodziec do działania. Jak zręcznie umieścić je na stronie internetowej i zwiększyć konwersję?

Przeczytaj artykuł

Grupa ludzi rozmawia się, uśmiecha. Korzystają z komputerów i polecają swoje usługi za pomocą języka korzyści.

Język korzyści — jak istotny jest w procesie tworzenia treści?

Język korzyści to nieocenione narzędzie w procesie tworzenia treści, zdobywania uwagi odbiorcy i przekonywaniu o zaletach usług. Czy wiesz, jak go stosować?

Przeczytaj artykuł

Człowiek pracujący na laptopie. Widok z góry na ręce osoby oraz klawiaturę komputera.

Kanibalizacja treści — czym jest i jak jej uniknąć?

Kanibalizacja treści - jak ją namierzyć i usunąć? Na czym polega i jakie niesie zagrożenia dla strony? Przyglądamy się zjawisku i szukamy rozwiązań!

Przeczytaj artykuł

Zielone liście. Green leaves. Metafora evergreen content.

Treści typu evergreen — czyli jakie?

Dowiedz się, czym są treści wiecznie żywe i stwórz świetny evergreen content na swoją stronę!

Przeczytaj artykuł

Kapelusze na wystawie. Biały kapelusz, czarny kapelusz. White hat, black hat.

White Hat vs Black Hat SEO — czym różnią się te dwie techniki pozycjonowania?

Rozkładamy na czynniki pierwsze dwie skrajne techniki pozycjonowania. Przed wami pojedynek: biały kontra czarny kapelusz SEO!

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski