Najważniejsze algorytmy Google: 7 algorytmów kluczowych dla SEO
Czy wiesz, jakie algorytmy Google są najistotniejsze? Na jakie aspekty zwrócić uwagę, by dopasować się do wytycznych wyszukiwarki?
Przeczytaj artykułZakładka „O nas” na stronie — dlaczego warto ją mieć?
Co powinna zawierać zakładka "O nas" na stronie internetowej i dlaczego warto ją mieć? O wpływie zakładki na SEO witryny
Przeczytaj artykułLong-form content: czy długie treści na stronie mają sens?
Czym charakteryzuje się długa treść? Czy w dobie szybkiego "skanowania" treści ma sens? Przyglądamy się long-form contentowi.
Przeczytaj artykułJak wykorzystać starszy content? Recykling treści w praktyce
Na czym polega recykling treści i w jaki sposób go wykorzystać? Które treści najbardziej się do tego nadają?
Przeczytaj artykułTagi: czy moja strona ich potrzebuje?
Co to są tagi? Do czego służą tagi na stronie i czy warto je dodać? Czym tagi różnią się od kategorii?
Przeczytaj artykułThin content: czym grozi cienka treść na stronie?
Treści na stronie mają za zadanie przyciągnąć użytkowników oraz pozytywnie wpływać na SEO. Co jednak, jeśli ich jakość będzie zbyt niska?
Przeczytaj artykułBreadcrumbs — jak ścieżka z okruszków wpływa na SEO strony?
Jak wykorzystać ścieżkę z okruszków (breadcrumbs) do optymalizacji nawigacji po stronie? Czy moja strona potrzebuje takiej ścieżki?
Przeczytaj artykułLejek contentowy: czym jest i do czego służy?
Jak wykorzystać koncepcję lejka contentowego w procesie projektowania i dostarczania treści? Przyglądamy się strategii content funnel.
Przeczytaj artykułBrand awareness – jak istotna jest świadomość marki?
Brand awareness ma ogromne znaczenie w budowaniu komunikacji marketingowej oraz duży wpływ na SEO strony marki. Omawiamy najważniejsze aspekty tego pojęcia.
Przeczytaj artykułMarketing a kolory. Jak wybrać barwy strony internetowej?
Kolory mają ogromne znaczenie w marketingu. Z jakich kolorów korzystać na stronie internetowej, a jakich lepiej unikać? Jakie cechy są przypisane poszczególnym barwom? Przekonajmy się!
Przeczytaj artykułTone of voice Twojej marki — czy komunikujesz się prawidłowo?
Co kryje się pod pojęciem tone of voice? Jakie ma znaczenie w komunikacji marketingowej? Jak odpowiednio zaprojektować tone of voice marki?
Przeczytaj artykułCzym jest LOLcontent i jakie ma znaczenie dla marketingu?
Nawet jeśli nazwa jest czymś nowym, na pewno każdy z nas się z nim zetknął. Czym jest LOLcontent i jak go wykorzystać? Przedstawiamy tajniki zabawnych treści.
Przeczytaj artykułCzy wiesz, jakie są rodzaje i funkcje nagłówków w SEO?
Poznaj tajniki, rządzące nagłówkami w SEO. Przedstawiamy najważniejsze informacje z zakresu funkcji i optymalizacji nagłówków.
Przeczytaj artykułMeta opis strony internetowej — jaką ma funkcję? Jak napisać dobry meta opis?
Dlaczego meta opisy są tak istotne dla SEO i użytkownika? Jak powinien wyglądać dobry meta opis?
Przeczytaj artykułMeta tytuł strony internetowej — do czego służy? Jak pisać meta tytuły?
Meta tytuły stanowią wizytówkę strony internetowej. Są cenne dla użytkowników i algorytmów wyszukiwarki. Jak je prawidłowo napisać?
Przeczytaj artykułGoogle Tech Evolution Agency Program
Mieliśmy po raz drugi okazję brać udział w programie Google Tech Evolution Agency. Zapraszamy do zapoznania się z naszą relacją.
Przeczytaj artykułKlastry tematyczne — czym są i jaką mają rolę w SEO?
Klastry tematyczne są przydatną strategią w planowaniu i publikowaniu treści na stronie. Poznaj ich strukturę i wpływ na SEO!
Przeczytaj artykułCo to jest atrybut ALT obrazka i dlaczego warto go ustawić?
Atrybut ALT obrazka to przydatny parametr - zarówno dla użytkowników, jak robotów wyszukiwarki. Dowiedz się, jak ustawić atrybut ALT grafiki.
Przeczytaj artykułBan od Google — czym skutkuje? Czy da się go cofnąć?
Za co Google nakłada na strony najsurowsze kary w postaci banów? Czy ban jest odwracalny? Przeczytaj nasz wpis na temat banów od wyszukiwarki Google i dowiedz się, jak uniknąć takiej kary.
Przeczytaj artykułContent Marketing — jaki ma cel? Czy pojęcie „Content is King” dalej jest aktualne?
Często mawia się, że "Treść jest królem" ("Content is King"). Co oznacza to pojęcie i czy po ponad 20 latach od publikacji jest dalej aktualne?
Przeczytaj artykułStorytelling w Content Marketingu: jak historie wpływają na odbiór treści
Storytelling - opowiadanie historii - to idealny sposób na rozwój content marketingu. Na czym polega i dlaczego warto go stosować?
Przeczytaj artykułKeyword research — jak przeprowadzić szybkie i bezpłatne badanie słów kluczowych?
Właściwy keyword research to podstawa przy tworzeniu treści na stronę. Zobacz, jak dokonać odpowiedniego badania słów kluczowych!
Przeczytaj artykułBlasty w SEO — czym grozi taka technika pozyskiwania linków?
Istnieją pewne metody na szybkie pozyskiwanie dużych ilości linków zwrotnych. Czy jednak taki sposób na pewno jest bezpieczny? Przyglądamy się technice Blast SEO.
Przeczytaj artykułAlgorytm E-A-T, czyli jak Google sprawdza jakość treści
Pewne kategorie treści w Internecie są wyjątkowo istotne dla Google. Do ich weryfikacji służy algorytm E-A-T. Jakie strony weryfikuje i co dokładnie oznaczają literki w nazwie?
Przeczytaj artykułKto odpowiada za ocenę jakości wyników wyszukiwania — o Search Quality Raters w Google
Kto zajmuje się oceną jakości wyników wyszukiwania w Google? Poznaj Search Quality Raters - osoby oceniające jakość dla wyszukiwarki Google!
Przeczytaj artykułJak Google oznacza strony szczególnej kategorii — o YMYL słów kilka
Wyszukiwarka Google przygląda się dokładnie stronom, które wywierają szczególny wpływ na dobrobyt użytkowników. Czy wiesz, jak je optymalizować?
Przeczytaj artykułFiltr Google — skąd się bierze i czym skutkuje?
W przypadku naruszenia zasad Google może nałożyć na stronę stosowną karę. Jedną z nich jest filtr. Na czym polega i za co jest nakładany?
Przeczytaj artykułKeyword stuffing — czyli jak nie przesadzić ze słowami kluczowymi
Przesycenie słowami kluczowymi to częsta bolączka wielu stron internetowych. Jak uniknąć keyword stuffingu w praktyce?
Przeczytaj artykułCall To Action na stronie internetowej — do czego służy?
Call To Action stanowi przydatny bodziec do działania. Jak zręcznie umieścić je na stronie internetowej i zwiększyć konwersję?
Przeczytaj artykułJęzyk korzyści — jak istotny jest w procesie tworzenia treści?
Język korzyści to nieocenione narzędzie w procesie tworzenia treści, zdobywania uwagi odbiorcy i przekonywaniu o zaletach usług. Czy wiesz, jak go stosować?
Przeczytaj artykułKanibalizacja treści — czym jest i jak jej uniknąć?
Kanibalizacja treści - jak ją namierzyć i usunąć? Na czym polega i jakie niesie zagrożenia dla strony? Przyglądamy się zjawisku i szukamy rozwiązań!
Przeczytaj artykułTreści typu evergreen — czyli jakie?
Dowiedz się, czym są treści wiecznie żywe i stwórz świetny evergreen content na swoją stronę!
Przeczytaj artykułWhite Hat vs Black Hat SEO — czym różnią się te dwie techniki pozycjonowania?
Rozkładamy na czynniki pierwsze dwie skrajne techniki pozycjonowania. Przed wami pojedynek: biały kontra czarny kapelusz SEO!
Przeczytaj artykuł