Blog

Dlaczego warto rozważyć outsourcing kampanii SEM, SEO - Marketing Online

Dlaczego warto rozważyć outsourcing kampanii SEM/SEO?

Dlaczego opłaca się outsourcować kampanie SEM i SEO? Kiedy warto zdecydować się na takie działanie? Co zyskuje firma dzięki outsourcingowi SEM/SEO? Zachęcamy do lektury.

Przeczytaj artykuł

Czy Grok 3 to przełom na rynku AI. Zalety i wady narzędzia

Grok 3 – dla kogo jest to AI? Zalety i wady narzędzia

Grok 3, czyli najnowsza wersja sztucznej inteligencji od X (dawnego Twittera). Jakie są zalety oraz wady narzędzia z biznesowego punktu widzenia? Zachęcamy do lektury wpisu.

Przeczytaj artykuł

Czy zmiana serwera wymaga ponownej indeksacji strony w Google

Czy zmiana serwera wymaga ponownej indeksacji strony w Google?

Zmiana serwera a indeksacja strony w Google. Jak upewnić się, że Google prawidłowo indeksuje stronę po zmianie serwera? Zachęcamy do lektury naszego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Czego wymagać od agencji SEO, a czego wymagać nie należy - Marketing Online

Czego wymagać od agencji SEO, a czego wymagać nie należy?

Czego warto wymagać od agencji SEO? Czego nie należy wymagać? Czym kierować się przy wyborze odpowiedniej dla siebie agencji SEO? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Dział marketingu - zatrudnić własny czy zlecić działania agencji - Marketing Online

Dział marketingu: zatrudnić własny czy zlecić działania agencji?

Decyzja o tym, kto powinien zajmować się marketingiem w firmie, to jedno z najważniejszych strategicznych wyzwań dla właścicieli oraz dyrektorów. Jak podjąć ją z głową?

Przeczytaj artykuł

Jak skalować sprzedaż online bez podnoszenia budżetu reklamowego - Marketing Online

Jak skalować sprzedaż online bez podnoszenia budżetu reklamowego

Skalowanie sprzedaży online nie wiąże się z absolutną koniecznością podnoszenia budżetu reklamowego. Sprawdź, z jakich strategii warto skorzystać do wzrostu sprzedaży!

Przeczytaj artykuł

5 mitów na temat reklamy internetowej, które warto obalić w 2025 roku

5 mitów na temat reklamy internetowej, które warto obalić w 2025 roku

Obalamy 5 powszechnych mitów na temat reklamy internetowej, wyjaśniając, dlaczego nie są prawdziwe i jak poprawnie podejść do planowania i optymalizacji kampanii.

Przeczytaj artykuł

Czy każda reklama musi konwertować na sprzedaż - Marketing Online

Czy każda reklama musi konwertować na sprzedaż?

Czym jest konwersja w reklamie internetowej? Rola reklamy na różnych etapach lejka sprzedażowego. Dlaczego nie każda reklama musi konwertować na sprzedaż?

Przeczytaj artykuł

Lead nurturing, czyli skuteczne zwiększanie sprzedaży - Marketing Online

Lead nurturing, czyli skuteczne zwiększanie sprzedaży

Jak działa lead nurturing i jakie są jego kluczowe elementy? Jak można - dzięki tej strategii - zwiększyć sprzedaż z kampanii online? Jak zacząć wdrażać lead nurturing w firmie?

Przeczytaj artykuł

Czym zajmuje się agencja digital marketing i jak może Ci pomóc - Marketing Online Piotr Guziur

Czym zajmuje się agencja digital marketingowa i jak może Ci pomóc?

Co to jest agencja digital marketingowa i dlaczego warto z nią współpracować? W jakich obszarach może wesprzeć firmę? Jak wybrać dobrą agencję digital marketingową?

Przeczytaj artykuł

Brak efektów kampanii reklamowej. Oto 7 częstych błędów - Marketing Online

Brak efektów kampanii reklamowej? Oto 7 częstych błędów

Brak jasnych KPI, źle dobrana grupa docelowa, za krótki czas kampanii, źle zbudowane reklamy, nieodpowiedni budżet, brak optymalizacji w trakcie trwania, słaby landing page.

Przeczytaj artykuł

Outsourcing Google Ads. Dlaczego warto zlecić działania agencji - Marketing Online

Outsourcing Google Ads. Dlaczego warto zlecić działania agencji

Zlecenie kampanii Google Ads agencji to oszczędność czasu, dostęp do ekspertów, lepsza efektywność budżetu, skalowanie kampanii, profesjonalne narzędzia i stały monitoring.

Przeczytaj artykuł

Czy reklama programmatic to rozwiązanie dla Twojej firmy - Marketing Online

Czy reklama programmatic to rozwiązanie dla Twojej firmy?

Dlaczego warto rozważyć reklamę programatyczną? Dla jakich firm reklama programatyczna ma sens? Kiedy programmatic może nie być najlepszym wyborem?

Przeczytaj artykuł

Co to jest reklama programatyczna (programmatic ads)

Co to jest reklama programatyczna (programmatic ads)?

Co to jest reklama programatyczna, zwana taką, która kupuje się sama? Cechy programmatic advertising. Reklama programatyczna w praktyce. Przeczytaj i dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł

5 psychologicznych trików, które zwiększą skuteczność działań online

5 psychologicznych trików, które zwiększą skuteczność działań online

Reguła niedostępności, społeczny dowód słuszności, efekt kotwicy, zasada wzajemności oraz efekt pierwszeństwa i świeżości - czyli psychologia w arsenale marketingu online.

Przeczytaj artykuł

Neuromarketing i mikroekspresje, czyli rozumienie emocji klientów

Neuromarketing i mikroekspresje, czyli rozumienie emocji klientów

Neuromarketing – kiedy emocje decydują o zakupach? Czym są mikroekspresje i dlaczego są tak ważne? Praktyczne wskazówki dla digital marketerów. Kliknij i przeczytaj!

Przeczytaj artykuł

Cart Abandonment Rate – dlaczego klienci porzucają koszyki i jak temu zapobiec

Cart Abandonment Rate: dlaczego klienci porzucają koszyki online?

Co to jest Cart Abandonment Rate? Jak go obliczyć? Najczęstsze przyczyny porzucania koszyka online. Jak zmniejszyć Cart Abandonment Rate? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Jak kształtować decyzje klientów – efekt ramowania w praktyce

Jak kształtować decyzje klientów – efekt ramowania w praktyce

Co to jest efekt ramowania (framing effect)? Efekt ramowania w digital marketingu – jak wpływa na konsumentów? Jak skutecznie stosować efekt ramowania? Przykłady marek.

Przeczytaj artykuł

Przyszłość AI wg Sama Altmana: Auto-programiści w 2025?

Przyszłość AI wg Sama Altmana: Auto-programiści w 2025?

Przełomowy rozwój AI – dlaczego tempo wzrostu inteligencji modeli jest tak szybkie? AI i nauka – czy jesteśmy blisko inteligencji odkrywającej nową wiedzę? Co nas czeka niebawem?

Przeczytaj artykuł

Jak efekt kotwicy wpływa na decyzje zakupowe - Marketing Online

Jak efekt kotwicy wpływa na decyzje zakupowe?

Co to jest efekt zakotwiczenia? Skuteczne zastosowanie efektu kotwicy w digital marketingu. Przykłady marek, które bezbłędnie wykorzystały efekt zakotwiczenia.

Przeczytaj artykuł

Google testuje AI Mode – nowe rozwiązanie w wyszukiwarce - Marketing Online

Google testuje AI Mode – nowe rozwiązanie w wyszukiwarce

Czym jest Google AI Mode? Jak ma działać testowane przez korporację rozwiązanie? Czy zastąpi tradycyjne SERP-y? Możliwe konsekwencje dla stron internetowych.

Przeczytaj artykuł

Czy można wykorzystywać opinie w reklamach Google Ads - Marketing Online

Czy można wykorzystywać opinie w reklamach Google Ads?

Czy platforma Google Ads pozwala na używanie opinii klientów w reklamach? Jak legalnie wykorzystywać opinie w reklamie internetowej? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Czy w reklamie internetowej wolno używać logo znanych marek

Czy w reklamie internetowej wolno używać logo znanych marek?

Czy można legalnie używać logo innych firm w reklamach? Co na to Google Ads? Kiedy takie działania naruszają prawo, a kiedy są legalne (pod pewnymi warunkami)? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Czy można promować reklamy jako „najlepsze”, „najtańsze” - Marketing Online

Czy można promować ofertę jako „najlepszą” lub „najtańszą”?

Czy można promować swoje produkty, usługi w sieci jako „najlepsze” albo „najtańsze”? Jak uniknąć problemów przy używaniu takich określeń w reklamie? Przeczytaj i sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Czy konkurencja może reklamować się na naszą markę - Marketing Online

Czy konkurencja może reklamować się na naszą markę?

Czy można zablokować konkurencję przed wyświetlaniem reklam na naszą markę? Co zrobić, gdy konkurencja reklamuje się na nasz brand? W tym artykule odpowiadamy na te pytania!

Przeczytaj artykuł

Jakie elementy reklamy może stworzyć dla nas AI (cz. 3 z 3)

Jakie elementy reklamy może stworzyć dla nas AI? (3/3)

Jakie konkretnie elementy reklamy w systemie Google Ads może dla nas stworzyć sztuczna inteligencja? Zachęcamy do lektury i optymalizacji procesu tworzenia reklamy.

Przeczytaj artykuł

Z jakich systemów AI skorzystać w Google Ads (cz. 2 z 3)

Z jakich systemów AI skorzystać w Google Ads? (2/3)

AI w Google Ads to funkcje wbudowane w platformę i narzędzia zewnętrzne, które pomagają w generowaniu treści, grafik i optymalizacji kampanii. Z jakich warto skorzystać?

Przeczytaj artykuł

Jak można wykorzystać AI w kreacji reklamy w Google Ads? (1/3)

Jak można wykorzystać AI w kreacji reklamy w Google Ads? (1/3)

W jaki sposób można wykorzystać AI w tworzeniu contentu do reklam Google Ads? Automatyczna generacja tekstów reklamowych, dynamiczne dopasowanie treści i nie tylko!

Przeczytaj artykuł

Nowe zasady Google koniec rank trackingu

Nowe zasady Google: koniec rank trackingu?

Jak zmiany w Google wpłynęły na śledzenie pozycji w wyszukiwarce? Utrudnienia dla narzędzi SEO. Jak rank tracking może się zmienić? Jak obecnie mierzyć skuteczność SEO?

Przeczytaj artykuł

Dlaczego nie warto polegać tylko na automatycznych ustawieniach Meta Ads - Marketing Online

Dlaczego nie warto polegać tylko na automatycznych ustawieniach Meta Ads

Ograniczenia automatycznych ustawień w Meta Ads. Jak skutecznie łączyć automatyzację z ręcznym zarządzaniem kampaniami?

Przeczytaj artykuł

Wiedza w pigułce Ranking Google. Co to jest, dlaczego jest ważny

Wiedza w pigułce: Ranking Google. Co to jest, dlaczego jest ważny?

Znaczenie rankingu dla właścicieli stron. Czynniki wpływające na pozycję strony. Podział wyników wyszukiwania. Aktualizacje algorytmów Google. Poprawa rankingu strony.

Przeczytaj artykuł

AI & Social Media Marketing A.D. 2025: Czy czeka nas rewolucja?

AI & Social Media Marketing A.D. 2025: Czy czeka nas rewolucja?

Jak AI zmienia social media? Zamieszanie wokół treści AI. Sztuczna inteligencja jako cyfrowi asystenci i agenci. Automatyzacja i optymalizacja kampanii reklamowych.

Przeczytaj artykuł

Siła rekomendacji. Jak testimoniale klientów budują zaufanie

Siła rekomendacji. Jak testimoniale klientów budują zaufanie

Co to są testimoniale i czym różnią się od zwyczajnych opinii klientów? Dlaczego działają, na czym polega ich siła? Jak skutecznie pozyskiwać testimoniale? Przykłady testimoniali.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski