Grey Hat SEO: na pograniczu tego, co dopuszczalne i zakazane
White Hat SEO i Black Hat SEO to skrajne techniki pozycjonowania. Niektórzy wymieniają trzecią - Grey Hat SEO. Na czym polega?
Przeczytaj artykułDomain Rating: jak wskaźnik określa jakość domeny?
Jednym ze wskaźników, pozwalających określić jakość domeny, jest Domain Rating. Jak działa ten wskaźnik oraz jakich informacji nam udziela?
Przeczytaj artykułDomain Authority: czym jest autorytet domeny?
Domain Authority to wskaźnik opracowany przez Moz. Na czym polega ten wskaźnik? Przekonajmy się!
Przeczytaj artykułFrazy fat head – czy warto stosować krótkie słowa kluczowe?
Frazy fat head - krótkie słowa kluczowe. Czym się cechują? Czy opłaca się je stosować w pozycjonowaniu strony? Co wybrać: fat head czy long-tail?
Przeczytaj artykułMarketing wirusowy: jak umiejętnie wykorzystać go w Internecie?
Marketing wirusowy (viral marketing) posiada zdolność szybkiego rozprzestrzeniania się. Jak wykorzystać go w swoich działaniach internetowych?
Przeczytaj artykułClick-through rate. Co o stronie mówi współczynnik CTR?
Click-through rate to jeden z ważniejszych współczynników, określających kondycję strony. Wyjaśniamy, jak go liczyć i przyglądamy się jego znaczeniu.
Przeczytaj artykułTopical authority: jak zyskać status eksperta w oczach Google?
Topical authority to zyskujące na popularności pojęcie w pozycjonowaniu. Status, który daje, jest istotny w oczach Google i użytkowników.
Przeczytaj artykułLong-tail keywords: jak działają frazy długiego ogona?
Long-tail keywords to dłuższe, nietypowe frazy kluczowe. Czym się cechują i dlaczego warto się na nie pozycjonować?
Przeczytaj artykułAnchor text: Czy Twoje linki mają właściwą treść?
Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia - jakie ma znaczenie w linkbuildingu i pozycjonowaniu? Jak pisać dobre anchory?
Przeczytaj artykułLink juice: czym jest i jak wpływa na SEO strony?
Link juice określa moc linków, które kierują na naszą stronę. Jak go zwiększyć?
Przeczytaj artykułGoogle Page Experience: algorytm, który mierzy UX
Google Page Experience Update - zapoznaj się z najnowszymi wymaganiami algorytmu, który mierzy doświadczenie użytkownika strony.
Przeczytaj artykułDwell time – o czym mówi cenny wskaźnik SEO?
Dwell time to jeden z kluczowych wskaźników przy pozycjonowaniu strony i mierzeniu jej wyników. Podpowiadamy, jak go optymalizować.
Przeczytaj artykułPrzyjazny adres URL – czyli jaki?
Przyglądamy się pojęciu przyjaznych adresów URL i ustalamy, jak powinien wyglądać adres strony, by sprawiać pozytywne wrażenie.
Przeczytaj artykułUser friendly page: jak stworzyć stronę przyjazną użytkownikom?
O co warto zadbać, by nasza strona była zachęcająca i przyjazna dla użytkownika? Przyglądamy się pojęciu user friendly pages.
Przeczytaj artykułAbove The Fold, Below The Fold i ich znaczenie na stronie
Above The Fold i Below The Fold odnoszą się do widoczności treści na stronie. Mają spore znaczenie dla użyteczności z punktu widzenia użytkownika.
Przeczytaj artykułGoogle MUM: algorytm, który rewolucjonizuje wyszukiwanie z użyciem AI
Jeden z najnowszych algorytmów wyszukiwarki Google korzysta pełnymi garściami z AI. Jak działa i jak możemy dostosować pod niego stronę?
Przeczytaj artykułLanding page a pozycjonowanie strony
Landing page - specjalnie skonstruowana strona o określonych celach. Wyjaśniamy, jak ją zaprojektować oraz jak wygląda pozycjonowanie LP.
Przeczytaj artykułPozycjonowanie stron: 7 trendów na 2024
Zapoznaj się z najważniejszymi trendami w pozycjonowaniu, które mają dużą szansę zrewolucjonizować branżę SEO w 2024 roku.
Przeczytaj artykułGoogle Caffeine: algorytm, który wspomaga indeksację stron
Mniej znany algorytm Google, któremu należy się więcej uwagi - zajmuje się indeksacją stron i dostarczaniem świeżych wyników. Jak działa?
Przeczytaj artykułGoogle Opos: algorytm, który wspomaga wyszukiwanie lokalne
Zadaniem algorytmu Opos (Possum) jest wspieranie wyszukiwania lokalnego. Jak działa i jak dopasować pod niego stronę?
Przeczytaj artykułGoogle Phantom: algorytm, który nazwano enigmą
W 2013 pojawiła się seria algorytmów o enigmatycznym przeznaczeniu, którą nazwano Phantom. Na czym polegała ta zmiana ze strony Google?
Przeczytaj artykułGoogle Pirat: algorytm, który walczy z łamaniem praw autorskich
Pirat - algorytm Google, który ujrzał światło dzienne w 2012 roku - walczy z łamaniem praw autorskich. W jaki sposób działa?
Przeczytaj artykułGoogle Medic Update: algorytm, który bada strony medyczne i zdrowotne
Google Medic Update - tak zbiór algorytmów ochrzciła społeczność SEO - ocenia strony medyczne. Jak dostosować się do jego wytycznych?
Przeczytaj artykułGoogle Fred: algorytm, który walczy z contentem niskiej jakości
Aktualizacja algorytmów Google, walcząca z niskiej jakości treściami, to Fred. Jak uchronić się przed karą z jego strony?
Przeczytaj artykułGoogle BERT: algorytm, który stara się lepiej zrozumieć język zapytania
BERT to algorytm Google, starający się lepiej rozumieć język zapytania. Jak działa i jak możemy pomóc BERT-owi?
Przeczytaj artykułGoogle Page Rank: algorytm, który rozpoczął ocenę jakości treści
Page Rank to historyczny pierwszy algorytm Google. Na czym polegało jego zadanie i czy dalej funkcjonuje?
Przeczytaj artykułGoogle Pigeon: algorytm, który wspiera pozycjonowanie lokalne
Algorytm Gołąb przygląda się stronom w kontekście pozycjonowania lokalnego. Jak dopasować stronę pod jego wytyczne?
Przeczytaj artykułGoogle Mobile-First Index: algorytm, który przygląda się stronom mobilnym
Mobile-First Index to algorytm Google, przyglądający się mobilnym wersjom stron. Jak działa? Jak dopasować pod niego witrynę?
Przeczytaj artykułGoogle Hummingbird: algorytm, który stara się zrozumieć intencję zapytania
Hummingbird - Koliber - to algorytm Google, przyglądający się intencji zapytania. Jak działa? Jak dopasować pod niego treści?
Przeczytaj artykułGoogle RankBrain: algorytm, który zaprzyjaźnił się z AI
Google powszechnie używa sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w swych systemach. RankBrain to algorytm wyjątkowo bliski AI. Jak działa?
Przeczytaj artykułGoogle Penguin: algorytm, który uwielbia jakościowe linki
Google Penguin to jeden z najistotniejszych algorytmów, badający jakość linków na stronie. Jak dopasować stronę pod wymogi Pingwina?
Przeczytaj artykułGoogle Panda: algorytm, który kocha wartościową treść
Google Panda to jeden z najważniejszych algorytmów, przyglądający się jakości treści na stronie. Jak dopasować content pod wytyczne Pandy?
Przeczytaj artykułBuzz marketing + content: jak tworzyć treści pod marketing szeptany?
Co to jest buzz marketing? Czym się kierować w planowaniu treści pod wymogi marketingu szeptanego? Przyglądamy się popularnej strategii marketingowej.
Przeczytaj artykuł