Blog

GREY HAT SEO: NA POGRANICZU TEGO, CO DOPUSZCZALNE I ZAKAZANE

Grey Hat SEO: na pograniczu tego, co dopuszczalne i zakazane

White Hat SEO i Black Hat SEO to skrajne techniki pozycjonowania. Niektórzy wymieniają trzecią - Grey Hat SEO. Na czym polega?

Przeczytaj artykuł

Domain rating Ahrefs

Domain Rating: jak wskaźnik określa jakość domeny?

Jednym ze wskaźników, pozwalających określić jakość domeny, jest Domain Rating. Jak działa ten wskaźnik oraz jakich informacji nam udziela?

Przeczytaj artykuł

Domain Authority: czym jest autorytet domeny?

Domain Authority: czym jest autorytet domeny?

Domain Authority to wskaźnik opracowany przez Moz. Na czym polega ten wskaźnik? Przekonajmy się!

Przeczytaj artykuł

Frazy fat head - czy warto stosować krótkie słowa kluczowe?

Frazy fat head – czy warto stosować krótkie słowa kluczowe?

Frazy fat head - krótkie słowa kluczowe. Czym się cechują? Czy opłaca się je stosować w pozycjonowaniu strony? Co wybrać: fat head czy long-tail?

Przeczytaj artykuł

Marketing wirusowy: jak umiejętnie wykorzystać go w Internecie?

Marketing wirusowy: jak umiejętnie wykorzystać go w Internecie?

Marketing wirusowy (viral marketing) posiada zdolność szybkiego rozprzestrzeniania się. Jak wykorzystać go w swoich działaniach internetowych?

Przeczytaj artykuł

CTR

Click-through rate. Co o stronie mówi współczynnik CTR?

Click-through rate to jeden z ważniejszych współczynników, określających kondycję strony. Wyjaśniamy, jak go liczyć i przyglądamy się jego znaczeniu.

Przeczytaj artykuł

Topical authority: jak zyskać status eksperta w oczach Google?

Topical authority: jak zyskać status eksperta w oczach Google?

Topical authority to zyskujące na popularności pojęcie w pozycjonowaniu. Status, który daje, jest istotny w oczach Google i użytkowników.

Przeczytaj artykuł

Long-tail keywords: jak działają frazy długiego ogona?

Long-tail keywords: jak działają frazy długiego ogona?

Long-tail keywords to dłuższe, nietypowe frazy kluczowe. Czym się cechują i dlaczego warto się na nie pozycjonować?

Przeczytaj artykuł

Anchor text - jaki ma wpływ na seo strony?

Anchor text: Czy Twoje linki mają właściwą treść?

Anchor text, czyli tekst zakotwiczenia - jakie ma znaczenie w linkbuildingu i pozycjonowaniu? Jak pisać dobre anchory?

Przeczytaj artykuł

Link juice

Link juice: czym jest i jak wpływa na SEO strony?

Link juice określa moc linków, które kierują na naszą stronę. Jak go zwiększyć?

Przeczytaj artykuł

Google Page Experience: algorytm, który mierzy doświadczenie użytkownika

Google Page Experience: algorytm, który mierzy UX

Google Page Experience Update - zapoznaj się z najnowszymi wymaganiami algorytmu, który mierzy doświadczenie użytkownika strony.

Przeczytaj artykuł

Dwell time - o czym mówi cenny wskaźnik SEO?

Dwell time – o czym mówi cenny wskaźnik SEO?

Dwell time to jeden z kluczowych wskaźników przy pozycjonowaniu strony i mierzeniu jej wyników. Podpowiadamy, jak go optymalizować.

Przeczytaj artykuł

Przyjazny adres URL

Przyjazny adres URL – czyli jaki?

Przyglądamy się pojęciu przyjaznych adresów URL i ustalamy, jak powinien wyglądać adres strony, by sprawiać pozytywne wrażenie.

Przeczytaj artykuł

User friendly page: jak stworzyć stronę przyjazną użytkownikom?

User friendly page: jak stworzyć stronę przyjazną użytkownikom?

O co warto zadbać, by nasza strona była zachęcająca i przyjazna dla użytkownika? Przyglądamy się pojęciu user friendly pages.

Przeczytaj artykuł

ABOVE THE FOLD, BELOW THE FOLD I ICH ZNACZENIE NA STRONIE

Above The Fold, Below The Fold i ich znaczenie na stronie

Above The Fold i Below The Fold odnoszą się do widoczności treści na stronie. Mają spore znaczenie dla użyteczności z punktu widzenia użytkownika.

Przeczytaj artykuł

GOOGLE MUM: ALGORYTM, KTÓRY REWOLUCJONIZUJE WYSZUKIWANIE Z UŻYCIEM AI

Google MUM: algorytm, który rewolucjonizuje wyszukiwanie z użyciem AI

Jeden z najnowszych algorytmów wyszukiwarki Google korzysta pełnymi garściami z AI. Jak działa i jak możemy dostosować pod niego stronę?

Przeczytaj artykuł

Landing page a pozycjonowanie strony

Landing page a pozycjonowanie strony

Landing page - specjalnie skonstruowana strona o określonych celach. Wyjaśniamy, jak ją zaprojektować oraz jak wygląda pozycjonowanie LP.

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie stron: 7 trendów na 2024

Pozycjonowanie stron: 7 trendów na 2024

Zapoznaj się z najważniejszymi trendami w pozycjonowaniu, które mają dużą szansę zrewolucjonizować branżę SEO w 2024 roku.

Przeczytaj artykuł

Google Caffeine: jak algorytm poprawił indeksację stron

Google Caffeine: algorytm, który wspomaga indeksację stron

Mniej znany algorytm Google, któremu należy się więcej uwagi - zajmuje się indeksacją stron i dostarczaniem świeżych wyników. Jak działa?

Przeczytaj artykuł

Google Opos: wsparcie wyszukiwania lokalnego. Jak działa algorytm?

Google Opos: algorytm, który wspomaga wyszukiwanie lokalne

Zadaniem algorytmu Opos (Possum) jest wspieranie wyszukiwania lokalnego. Jak działa i jak dopasować pod niego stronę?

Przeczytaj artykuł

Phantom: jak działa widmowy algorytm Google?

Google Phantom: algorytm, który nazwano enigmą

W 2013 pojawiła się seria algorytmów o enigmatycznym przeznaczeniu, którą nazwano Phantom. Na czym polegała ta zmiana ze strony Google?

Przeczytaj artykuł

Google Pirat: algorytm, który walczy z łamaniem praw autorskich

Google Pirat: algorytm, który walczy z łamaniem praw autorskich

Pirat - algorytm Google, który ujrzał światło dzienne w 2012 roku - walczy z łamaniem praw autorskich. W jaki sposób działa?

Przeczytaj artykuł

Google Medic Update: jak algorytm ocenia strony medyczne i zdrowotne?

Google Medic Update: algorytm, który bada strony medyczne i zdrowotne

Google Medic Update - tak zbiór algorytmów ochrzciła społeczność SEO - ocenia strony medyczne. Jak dostosować się do jego wytycznych?

Przeczytaj artykuł

Google Fred Update — czyli jak wyszukiwarka walczy ze słabym contentem

Google Fred: algorytm, który walczy z contentem niskiej jakości

Aktualizacja algorytmów Google, walcząca z niskiej jakości treściami, to Fred. Jak uchronić się przed karą z jego strony?

Przeczytaj artykuł

Google BERT: jak algorytm stara się zrozumieć język zapytania?

Google BERT: algorytm, który stara się lepiej zrozumieć język zapytania

BERT to algorytm Google, starający się lepiej rozumieć język zapytania. Jak działa i jak możemy pomóc BERT-owi?

Przeczytaj artykuł

Page Rank, pierwszy algorytm Google - czy dalej jest istotny?

Google Page Rank: algorytm, który rozpoczął ocenę jakości treści

Page Rank to historyczny pierwszy algorytm Google. Na czym polegało jego zadanie i czy dalej funkcjonuje?

Przeczytaj artykuł

Pigeon Update — czyli jak Google wspiera wyszukiwanie lokalne

Google Pigeon: algorytm, który wspiera pozycjonowanie lokalne

Algorytm Gołąb przygląda się stronom w kontekście pozycjonowania lokalnego. Jak dopasować stronę pod jego wytyczne?

Przeczytaj artykuł

Google Mobile-First Index: jak dopasować stronę pod urządzenia mobilne?

Google Mobile-First Index: algorytm, który przygląda się stronom mobilnym

Mobile-First Index to algorytm Google, przyglądający się mobilnym wersjom stron. Jak działa? Jak dopasować pod niego witrynę?

Przeczytaj artykuł

Google Hummingbird, czyli jak algorytm stara się zrozumieć nasze intencje

Google Hummingbird: algorytm, który stara się zrozumieć intencję zapytania

Hummingbird - Koliber - to algorytm Google, przyglądający się intencji zapytania. Jak działa? Jak dopasować pod niego treści?

Przeczytaj artykuł

Google powszechnie używa sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w swych systemach. RankBrain to algorytm wyjątkowo bliski AI. Jak działa?

Google RankBrain: algorytm, który zaprzyjaźnił się z AI

Google powszechnie używa sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w swych systemach. RankBrain to algorytm wyjątkowo bliski AI. Jak działa?

Przeczytaj artykuł

Google Penguin - algorytm, który uwielbia jakościowe linki

Google Penguin: algorytm, który uwielbia jakościowe linki

Google Penguin to jeden z najistotniejszych algorytmów, badający jakość linków na stronie. Jak dopasować stronę pod wymogi Pingwina?

Przeczytaj artykuł

Google Panda: jak dopasować treści do najważniejszego algorytmu wyszukiwarki?

Google Panda: algorytm, który kocha wartościową treść

Google Panda to jeden z najważniejszych algorytmów, przyglądający się jakości treści na stronie. Jak dopasować content pod wytyczne Pandy?

Przeczytaj artykuł

Buzz marketing + content: jak tworzyć treści pod marketing szeptany?

Buzz marketing + content: jak tworzyć treści pod marketing szeptany?

Co to jest buzz marketing? Czym się kierować w planowaniu treści pod wymogi marketingu szeptanego? Przyglądamy się popularnej strategii marketingowej.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski