Jak pisać przekonujące opisy produktów?
Klient nie ma możliwości dotknięcia produktu, przetestowania go ani rozmowy ze sprzedawcą; decyzja zakupowa opiera się głównie na tym, co zobaczy i przeczyta na stronie.
Przeczytaj artykułDlaczego sklep internetowy nie sprzedaje? 5 powodów utraty klientów
Problem często nie tkwi w produktach ani w samej branży, tylko w drobnych szczegółach, które tworzą barierę nie do przejścia dla klientów.
Przeczytaj artykułNa czym polega licytacja w Google Ads?
Licytacja w Google Ads to coś więcej niż tylko „kto da więcej”. Ów system opiera się na czynnikach, które mają wpływ na to, czy, jak i za ile Twoja reklama pokaże się w wynikach.
Przeczytaj artykułRóżnice między kampanią w sieci wyszukiwania a kampanią w sieci reklamowej
Google oferuje dwa główne kanały promocji o różnym sposobie działania: kampanie w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej.
Przeczytaj artykułAsystent Google zostanie zastąpiony przez Gemini
Nadchodzi koniec pewnej epoki. Gigant z Kalifornii oficjalnie ogłosił, że w nadchodzących miesiącach Asystent Google zostanie zastąpiony przez nową technologię AI – Gemini.
Przeczytaj artykułAnaliza grupy docelowej w kontekście Google Ads
Dobrze określona grupa docelowa to fundament każdej kampanii reklamowej. Decyduje o tym, kto zobaczy Twoją ofertę, jak duże będzie zainteresowanie i jaki ROI osiągniesz.
Przeczytaj artykułLookalike audiences – czym są, dlaczego warto je określić?
Jeśli prowadzisz kampanie reklamowe w Meta Ads, z całą pewnością zależy Ci na precyzyjnym dotarciu do potencjalnych klientów. Z pomocą spieszą lookalike audiences.
Przeczytaj artykułSocial Media Marketing – 6 strategii na 2025 rok
Hiperspersonalizacja treści i kampanii reklamowych, social commerce i optymalizacja ścieżki zakupowej, budowanie społeczności wokół marki - to tylko niektóre z nich!
Przeczytaj artykułCzy reklamy Google Ads działają bez strony internetowej?
Jakie są możliwości reklamy Google Ads bez strony internetowej? Plusy i minusy takiego rozwiązania. A kiedy inwestować w stronę internetową? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykułKampanie lokalne Google Ads. Jak promować biznes w okolicy?
W dobie cyfrowego marketingu małe i średnie firmy muszą skutecznie docierać do klientów znajdujących się w najbliższym otoczeniu. Z pomocą przychodzi Google Ads.
Przeczytaj artykułAI w obsłudze klienta: wyzwania, wdrożenie, odbiór (2/2)
Wyzwania i ograniczenia AI w obsłudze klienta. Jak sztuczna inteligencja jest odbierana przez klientów? Jak skutecznie wdrożyć AI w customer service? Przeczytaj i sprawdź!
Przeczytaj artykułJak AI rewolucjonizuje obsługę klienta? Jakie obszary usprawnia? (1/2)
Jak AI może pomóc firmie w usprawnieniu żmudnych procesów obsługi klienta? Jak przebiega taka automatyzacja? W jakich zadaniach AI wyręczy człowieka?
Przeczytaj artykułJak wybrać dobrą agencję SEO: checklist dla właścicieli firm
Dlaczego wybór odpowiedniej agencji SEO jest aż tak istotny? Czym kierować się w procesie wyboru agencji dla swojego biznesu? Czego unikać w trakcie wyboru? Sprawdź!
Przeczytaj artykułBadanie luk we frazach kluczowych kampanii PPC
Ograniczanie się do stałej listy fraz kluczowych w kampanii PPC wydaje się bezpieczne, ale często prowadzi do utraty potencjalnych klientów. Jak zbadać, które słowa pominęliśmy?
Przeczytaj artykułAnaliza reklam w Google Ads, cz. 2 z 2: Analiza aukcji
Analiza aukcji to raport dostępny w Google Ads, który dostarcza informacji o tym, jak nasza reklama wypada na tle konkurencji w ramach tych samych aukcji reklamowych.
Przeczytaj artykułCzy Google karze za (nad)używanie AI do generowania treści?
Jak Google ocenia treści generowane przez AI? Jakie czynniki mogą wpłynąć na negatywną ocenę treści przez Google? Jak tworzyć treści AI zgodne z wytycznymi Google?
Przeczytaj artykułCzy warto inwestować w SEO dla małej firmy?
Jak SEO pomaga małym firmom? Czy SEO dla niewielkiej firmy jest opłacalne? Jak firma niedużych rozmiarów może zacząć z SEO? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
Przeczytaj artykułCzy reklamy Google Ads działają od razu?
Czy kampanie w systemie reklamowym Google Ads działają natychmiast? Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów? W tym artykule wyjaśniamy, jak działa ów mechanizm.
Przeczytaj artykułSEO lokalne vs SEO globalne — Jak docierać do klientów?
SEO to nie tylko „bycie pierwszym w Google”, ale przede wszystkim docieranie do odpowiednich ludzi we właściwym miejscu i czasie. Jak wybrać dobrą strategię SEO?
Przeczytaj artykułAnaliza reklam w Google Ads, cz. 1 z 2: Przejrzystość reklam
Google chce, by odbiorcy reklam mieli pełną świadomość, kto jest ich nadawcą, jakie kampanie prowadzi i jakie mechanizmy stoją za wyświetlaniem konkretnych treści.
Przeczytaj artykułNa półmetku do 5.0 – co oferuje model ChatGPT 4.5?
ChatGPT 4.5 to najnowsza aktualizacja modelu AI od firmy OpenAI. W przeciwieństwie do poprzednich premier, jego debiut nie wywołał dużej euforii wśród ekspertów.
Przeczytaj artykułShoppable content – definicja, zastosowanie, korzyści z wdrożenia
Shoppable content to nowoczesne podejście do marketingu cyfrowego – łączy treści z możliwością natychmiastowego zakupu. Dlaczego warto rozważyć jego wdrożenie? Sprawdź!
Przeczytaj artykułContent Marketing — trendy na 2025
“Information gain”, czyli realna wartość, jaką treść wnosi do ekosystemu internetowego, to ważny element nowoczesnego podejścia do content marketingu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
Przeczytaj artykułGoogle Ads, Meta Ads a użyteczność strony: jak nie utrudniać konwersji
Nawet najlepsza kampania reklamowa nie przyniesie oczekiwanych wyników, jeśli użytkownik po kliknięciu reklamy trafi na stronę, która utrudnia mu dokonanie zakupu.
Przeczytaj artykułDlaczego ważne jest używanie kilku źródeł reklamowych?
Korzystanie z kilku źródeł reklamowych (np. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads) pozwala budować stabilną strategię marketingową, uniezależniając firmę od jednego medium.
Przeczytaj artykułDlaczego leady nie kupują? Częste błędy kampanii lead generation
Niejedna firma inwestuje w generowanie leadów, jednak często okazuje się, że mimo dużej liczby kontaktów konwersja na klientów pozostaje… niska. Jak temu zaradzić? Sprawdź!
Przeczytaj artykułConsent Mode: najnowsze aktualizacje i kary za brak stosowania
Przypominamy, czym jest Google Consent Mode, podajemy aktualizacje Consent Mode v2, a także mówimy, co grozi zignorowaniem tematu. Przeczytaj artykuł i bądź na bieżąco.
Przeczytaj artykułE-mail marketing: jak tworzyć kampanie, które nie trafią do spamu
Aby kampania e-mailowa była skuteczna, musi dotrzeć do skrzynki odbiorczej, a nie do folderu „Spam” czy „Oferty”. Jak tego dokonać? O tym piszemy w niniejszym artykule.
Przeczytaj artykułMicrosoft wycofuje komunikator Skype. Sprawdź alternatywy
To już koniec Skype’a. Co mogą zrobić użytkownicy? Alternatywy dla Skype i Teams – najlepsze komunikatory biznesowe. A co z subskrypcjami i płatnymi funkcjami?
Przeczytaj artykułMicrosoft Ads — co oferuje ta platforma reklamowa?
Czym jest oraz jakie możliwości reklamowe daje Microsoft Ads? Jakie oferuje korzyści, dlaczego warto go rozważyć? Dla jakich branż jest idealny? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!
Przeczytaj artykułJak przygotować firmę na zmiany w algorytmach wyszukiwarek?
Dlaczego warto być przygotowanym na zmiany w algorytmach? Elastyczna strategia SEO, czyli jak dostosować działania, stawiając użytkownika zawsze na pierwszym miejscu.
Przeczytaj artykułUstawienia marki w Google Ads: uwzględnianie i wykluczanie
Czym są oraz jak działają Brand Inclusion i Brand Exclusion w Google Ads? Tworzenie i zarządzanie listami marek dla Brand Settings. Czy i kiedy warto ich używać w kampanii?
Przeczytaj artykuł5 najczęstszych błędów w lokalnych kampaniach Meta Ads
Dlaczego skuteczna reklama lokalna ma znaczenie? Jakie są najczęściej popełniane przez reklamodawców błędy na platformie Meta Ads? Jak je poprawić? Zachęcamy do lektury!
Przeczytaj artykuł