Tag rel canonical – co to jest i jak wpływa na SEO strony?
Co to jest tag canonical, do czego służy, jak oznaczyć go w kodzie strony oraz jak wiąże się z pojęciem duplikacji treści?
Przeczytaj artykułOrphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?
Istnieją strony, które potocznie nazywa się osieroconymi - nie są związane w żaden sposób z innymi stronami z danego serwisu. Jak je zlokalizować i co z nimi zrobić?
Przeczytaj artykułSzybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika
Dlaczego szybkość ładowania strony jest ważna? Jak ją mierzyć i optymalizować? Co spowalnia naszą stronę? Jak wpływa to na SEO i UX?
Przeczytaj artykułShort-form content: czy opłaca się pisać krótkie treści?
Czy opłaca się tworzyć i publikować short-form content? Jak wypadają w porównaniu z long-form content? Przyglądamy się krótkim treściom.
Przeczytaj artykułJaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO strony?
Content ma odpowiadać na potrzeby odbiorców. Właściwe zrozumienie ich intencji jest kluczowe przy pisaniu treści. Poznaj pojęcie search intent.
Przeczytaj artykułNajlepsze narzędzia SEO. 12 przydatnych narzędzi przy pozycjonowaniu stron
Przedstawiamy użyteczne narzędzia, które wesprą Twoje codzienne działania SEO. Wspominamy, jak działają, do czego służą oraz dlaczego warto ich używać.
Przeczytaj artykułWstęp artykułu. Jaka jest rola leadu w treści?
Co to jest wstęp (lead), jakie są jego funkcje, jaka jest jego optymalna długość? Podpowiadamy, o czym pamiętać przy pisaniu wstępu. Zachęcamy do lektury artykułu!
Przeczytaj artykułClickbait – czym grożą zwodnicze nagłówki?
Clickbait, czyli mylące nagłówki. Witrynom, które je stosują, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Przyjrzyjmy się zagrożeniom clickbaitu.
Przeczytaj artykułMikrokonwersje i ich wpływ na SEO strony
Czym są mikrokonwersje, jakie działania się do nich zaliczają i jak je mierzyć? Zapraszamy do lektury artykułu o mikrokonwersjach.
Przeczytaj artykułModel AIDA: jak wykorzystać go w content marketingu?
Na czym polega model AIDA? Co oznaczają jego poszczególne elementy? Jak stosować go w marketingu? Jak znane marki wykorzystały tę koncepcję w praktyce?
Przeczytaj artykułJakościowe backlinki – istotny element pozycjonowania strony
Co to są backlinki? Jakie cechy mają dobre linki zwrotne? Jak pozyskiwać backlinki? Jak wpływają na SEO strony? Jak oznaczyć link w kodzie HTML strony?
Przeczytaj artykułArtykuły sponsorowane – jak wykorzystać je w strategii SEO?
Dowiedz się, co to są artykuły sponsorowane, jak wpływają na SEO strony, jakie mają zalety, ile mogą kosztować oraz jak stworzyć dobry artykuł sponsorowany.
Przeczytaj artykułDywersyfikacja linków – dlaczego warto ją stosować?
Co to jest dywersyfikacja linków, jak ją przeprowadzić, dlaczego lepiej ją stosować i jakie są skutki braku różnicowania linków dla SEO? Omawiamy metody dywersyfikowania linków.
Przeczytaj artykułPoison words – jakie słowa szkodzą pozycjonowaniu strony?
Poison words, słowa trujące - frazy, które negatywnie wpływają na pozycjonowanie strony. Jakie są kategorie tych słów i dlaczego lepiej ich unikać?
Przeczytaj artykułGeolokalizacja: jak wpływa na pozycjonowanie strony?
Geolokalizacja to istotny czynnik dla stron, które opierają swą działalność na sukcesie pozycjonowania lokalnego. Na czym polega i jak ją wykorzystać?
Przeczytaj artykułJak uniknąć duplikacji treści na stronie? Duplicate content w pigułce
Duplikacja treści (duplicate content) to niepożądane zjawisko, mogące znacząco obniżyć pozycję naszej strony. W tym artykule wyjaśniamy, jak jej uniknąć.
Przeczytaj artykułGoogle Helpful Content: algorytm, który ceni pomocne strony
Co to jest Google Helpful Content, jak wspomóc algorytm i jakich działań lepiej unikać? Zachęcamy do lektury artykułu o algorytmie Google.
Przeczytaj artykułPliki cookies. Czym są ciasteczka? Do czego służą? Jak je wyczyścić?
Czym są pliki cookies, po co są zbierane i jak można je usunąć? Jakie są rodzaje ciasteczek? Czy zgoda na ich zbieranie jest obowiązkowa? Przeczytaj artykuł o internetowych ciasteczkach!
Przeczytaj artykułReferral marketing: jak działa marketing rekomendacji?
Jedną ze strategii marketingu internetowego jest marketing rekomendacji. Jak działa i w jaki sposób zaimplementować go na swojej stronie? Poznaj także przykłady marek, które z sukcesem zastosowały go w swoich działaniach.
Przeczytaj artykułWiosenne słowa kluczowe: na jakie trendy w keywordach zwrócić uwagę wiosną?
Wiosna tuż, tuż! Jakich fraz warto użyć przy pozycjonowaniu strony, na jakie okoliczności zwrócić uwagę i jak właściwie wyszukać odpowiednie słowa kluczowe?
Przeczytaj artykułSezonowe słowa kluczowe: jak użyć ich w planowaniu treści?
Czym są sezonowe słowa kluczowe? Jak je znaleźć i wykorzystać w treści? Czym różnią się od evergreen keywords?
Przeczytaj artykułTreści interaktywne, czyli jak zaangażować użytkowników strony
Jak działają treści interaktywne i co pozwalają osiągnąć? Jakie marki z sukcesem je wykorzystują? Zachęcamy do lektury artykułu!
Przeczytaj artykułFarmy linków – jak działają i dlaczego lepiej je omijać?
Farmy linków działają podobnie jak farmy treści. Skupiają się na backlinkach, a nie contencie. Jak funkcjonują i dlaczego lepiej unikać korzystania z nich?
Przeczytaj artykułGoogle Ads – jak zacząć? Kompletny poradnik dla początkujących i zaawansowanych
Nie wiesz, jak zacząć z Google Ads? Nasz poradnik krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia skutecznych kampanii. Zobacz instrukcję!
Przeczytaj artykułFarmy treści: czym grozi prowadzenie tzw. content farm?
Content farms są uciążliwe dla użytkowników i bardzo źle postrzegane przez roboty wyszukiwarki. W tym artykule wyjaśnimy dlaczego.
Przeczytaj artykułAuto-generated content. Czy to dobry pomysł?
Czy pełna automatyzacja contentu to dobry pomysł? A może warto znaleźć złoty środek w korzystaniu z AI? Przyglądamy się treściom automatycznym i ich wpływie na doświadczenie użytkownika oraz SEO strony.
Przeczytaj artykułGoogle Core Web Vitals: jeden algorytm, trzy metryki
FCP, FID, CLS - metryki, które składają się na Core Web Vitals. Co należy do ich obowiązków i jak optymalizować pod nie naszą stronę?
Przeczytaj artykułKeyword density: czy istnieje optymalna ilość słów kluczowych?
Czym jest keyword density i jak dobrać optymalną ilość słów kluczowych na stronie? Gdzie warto je umieszczać?
Przeczytaj artykułSERP — co to jest i jakie ma znaczenie dla SEO oraz Content Marketingu?
SERP to pojęcie, które często pojawia się w kontekście SEO i contentu. Jak się z nimi łączy i jaki ma wpływ na naszą działalność w Internecie?
Przeczytaj artykułBounce rate: co wiesz o współczynniku odrzuceń?
Co to jest bounce rate? Jaki poziom wskaźnika jest akceptowalny? Jak obniżyć bounce rate? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.
Przeczytaj artykułGoogle QDD: algorytm, który lubi różnorodność
Query Deserves Diversity to algorytm Google, który stawia na zróżnicowanie wyników wyszukiwania. Jak działa i jak możemy mu pomóc?
Przeczytaj artykułCo jest skuteczniejsze – SEO czy SEM? Którą strategię wybrać?
Na czym polegają SEO i SEM? Która ze strategii jest skuteczniejsza? Nakreślamy mocne strony SEO i SEM oraz doradzamy wybór strategii działań.
Przeczytaj artykułPozycjonowanie strony: 10 najczęstszych błędów SEO
Dopasowanie strategii pozycjonowania do tempa zmian wymaga podejmowania szybkich decyzji. Podpowiadamy, jak uniknąć częstych błędów SEO.
Przeczytaj artykuł