Blog

Jak pisać przekonujące opisy produktów - Marketing Online

Jak pisać przekonujące opisy produktów?

Klient nie ma możliwości dotknięcia produktu, przetestowania go ani rozmowy ze sprzedawcą; decyzja zakupowa opiera się głównie na tym, co zobaczy i przeczyta na stronie.

Przeczytaj artykuł

Problem bardzo często nie tkwi w produktach ani w samej branży, tylko w drobnych szczegółach, które razem tworzą barierę nie do przejścia dla Twoich klientów. Dzisiaj rozłożymy to na czynniki pierwsze.

Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje? 5 powodów utraty klientów

Problem często nie tkwi w produktach ani w samej branży, tylko w drobnych szczegółach, które tworzą barierę nie do przejścia dla klientów.

Przeczytaj artykuł

Licytacja w Google Ads to coś więcej niż tylko „kto da więcej”. Choć brzmi jak klasyczna aukcja, system ten opiera się na wielu czynnikach, które mają wpływ na to, czy Twoja reklama się wyświetli, na jakiej pozycji i ile zapłacisz za kliknięcie.

Na czym polega licytacja w Google Ads?

Licytacja w Google Ads to coś więcej niż tylko „kto da więcej”. Ów system opiera się na czynnikach, które mają wpływ na to, czy, jak i za ile Twoja reklama pokaże się w wynikach.

Przeczytaj artykuł

Różnice między kampanią w sieci wyszukiwania a kampanią w sieci reklamowej - Marketing Online agencja SEM

Różnice między kampanią w sieci wyszukiwania a kampanią w sieci reklamowej

Google oferuje dwa główne kanały promocji o różnym sposobie działania: kampanie w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej.

Przeczytaj artykuł

Nadchodzi koniec pewnej epoki. Gigant z Kalifornii oficjalnie ogłosił, że w nadchodzących miesiącach Asystent Google zostanie zastąpiony przez nową technologię AI – Gemini.

Asystent Google zostanie zastąpiony przez Gemini

Nadchodzi koniec pewnej epoki. Gigant z Kalifornii oficjalnie ogłosił, że w nadchodzących miesiącach Asystent Google zostanie zastąpiony przez nową technologię AI – Gemini.

Przeczytaj artykuł

Analiza grupy docelowej w kontekście Google Ads - Marketing Online

Analiza grupy docelowej w kontekście Google Ads

Dobrze określona grupa docelowa to fundament każdej kampanii reklamowej. Decyduje o tym, kto zobaczy Twoją ofertę, jak duże będzie zainteresowanie i jaki ROI osiągniesz.

Przeczytaj artykuł

Audience listens to the lecturer at the conference

Lookalike audiences – czym są, dlaczego warto je określić?

Jeśli prowadzisz kampanie reklamowe w Meta Ads, z całą pewnością zależy Ci na precyzyjnym dotarciu do potencjalnych klientów. Z pomocą spieszą lookalike audiences.

Przeczytaj artykuł

Social Media Marketing – 6 strategii na 2025 rok

Social Media Marketing – 6 strategii na 2025 rok

Hiperspersonalizacja treści i kampanii reklamowych, social commerce i optymalizacja ścieżki zakupowej, budowanie społeczności wokół marki - to tylko niektóre z nich!

Przeczytaj artykuł

Czy reklamy Google Ads działają bez strony internetowej - Marketing Online SEM

Czy reklamy Google Ads działają bez strony internetowej?

Jakie są możliwości reklamy Google Ads bez strony internetowej? Plusy i minusy takiego rozwiązania. A kiedy inwestować w stronę internetową? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Kampanie lokalne Google Ads. Jak promować biznes w okolicy?

Kampanie lokalne Google Ads. Jak promować biznes w okolicy?

W dobie cyfrowego marketingu małe i średnie firmy muszą skutecznie docierać do klientów znajdujących się w najbliższym otoczeniu. Z pomocą przychodzi Google Ads.

Przeczytaj artykuł

AI w obsłudze klienta: wyzwania, wdrożenie, odbiór (2/2)

AI w obsłudze klienta: wyzwania, wdrożenie, odbiór (2/2)

Wyzwania i ograniczenia AI w obsłudze klienta. Jak sztuczna inteligencja jest odbierana przez klientów? Jak skutecznie wdrożyć AI w customer service? Przeczytaj i sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Jak AI rewolucjonizuje obsługę klienta? Jakie obszary usprawnia? (1/2)

Jak AI rewolucjonizuje obsługę klienta? Jakie obszary usprawnia? (1/2)

Jak AI może pomóc firmie w usprawnieniu żmudnych procesów obsługi klienta? Jak przebiega taka automatyzacja? W jakich zadaniach AI wyręczy człowieka?

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać dobrą agencję SEO. Checklist dla właścicieli firm - Marketing Online

Jak wybrać dobrą agencję SEO: checklist dla właścicieli firm

Dlaczego wybór odpowiedniej agencji SEO jest aż tak istotny? Czym kierować się w procesie wyboru agencji dla swojego biznesu? Czego unikać w trakcie wyboru? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Badanie luk we frazach kluczowych kampanii PPC

Badanie luk we frazach kluczowych kampanii PPC

Ograniczanie się do stałej listy fraz kluczowych w kampanii PPC wydaje się bezpieczne, ale często prowadzi do utraty potencjalnych klientów. Jak zbadać, które słowa pominęliśmy?

Przeczytaj artykuł

Analiza reklam w Google Ads, cz. 1 z 2 Przejrzystość reklam

Analiza reklam w Google Ads, cz. 2 z 2: Analiza aukcji

Analiza aukcji to raport dostępny w Google Ads, który dostarcza informacji o tym, jak nasza reklama wypada na tle konkurencji w ramach tych samych aukcji reklamowych.

Przeczytaj artykuł

Jak Google ocenia treści generowane przez AI? Jakie czynniki mogą wpłynąć na negatywną ocenę treści przez Google? Jak tworzyć treści AI zgodne z wytycznymi Google?

Czy Google karze za (nad)używanie AI do generowania treści?

Jak Google ocenia treści generowane przez AI? Jakie czynniki mogą wpłynąć na negatywną ocenę treści przez Google? Jak tworzyć treści AI zgodne z wytycznymi Google?

Przeczytaj artykuł

Czy warto inwestować w SEO dla małej firmy - Marketing Online

Czy warto inwestować w SEO dla małej firmy?

Jak SEO pomaga małym firmom? Czy SEO dla niewielkiej firmy jest opłacalne? Jak firma niedużych rozmiarów może zacząć z SEO? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł

Czy reklamy Google Ads działają od razu - Marketing Online

Czy reklamy Google Ads działają od razu?

Czy kampanie w systemie reklamowym Google Ads działają natychmiast? Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów? W tym artykule wyjaśniamy, jak działa ów mechanizm.

Przeczytaj artykuł

SEO to nie tylko „bycie pierwszym w Google”, ale przede wszystkim docieranie do odpowiednich ludzi we właściwym miejscu i czasie.

SEO lokalne vs SEO globalne — Jak docierać do klientów?

SEO to nie tylko „bycie pierwszym w Google”, ale przede wszystkim docieranie do odpowiednich ludzi we właściwym miejscu i czasie. Jak wybrać dobrą strategię SEO?

Przeczytaj artykuł

Analiza reklam w Google Ads, cz. 1 z 2 Przejrzystość reklam

Analiza reklam w Google Ads, cz. 1 z 2: Przejrzystość reklam

Google chce, by odbiorcy reklam mieli pełną świadomość, kto jest ich nadawcą, jakie kampanie prowadzi i jakie mechanizmy stoją za wyświetlaniem konkretnych treści.

Przeczytaj artykuł

Na półmetku do 5.0 – co oferuje model ChatGPT 4.5 - Marketing Online

Na półmetku do 5.0 – co oferuje model ChatGPT 4.5?

ChatGPT 4.5 to najnowsza aktualizacja modelu AI od firmy OpenAI. W przeciwieństwie do poprzednich premier, jego debiut nie wywołał dużej euforii wśród ekspertów.

Przeczytaj artykuł

Shoppable content – definicja, zastosowanie, korzyści z wdrożenia

Shoppable content – definicja, zastosowanie, korzyści z wdrożenia

Shoppable content to nowoczesne podejście do marketingu cyfrowego – łączy treści z możliwością natychmiastowego zakupu. Dlaczego warto rozważyć jego wdrożenie? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Content Marketing — trendy na 2025 - Marketing Online Agencja SEO SEM

Content Marketing — trendy na 2025

“Information gain”, czyli realna wartość, jaką treść wnosi do ekosystemu internetowego, to ważny element nowoczesnego podejścia do content marketingu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł

Nawet najlepiej zaplanowana kampania reklamowa w Google Ads czy Meta Ads nie przyniesie oczekiwanych wyników, jeśli użytkownik po kliknięciu reklamy trafi na stronę, która utrudnia mu dokonanie zakupu lub wypełnienie formularza.

Google Ads, Meta Ads a użyteczność strony: jak nie utrudniać konwersji

Nawet najlepsza kampania reklamowa nie przyniesie oczekiwanych wyników, jeśli użytkownik po kliknięciu reklamy trafi na stronę, która utrudnia mu dokonanie zakupu.

Przeczytaj artykuł

Dlaczego ważne jest używanie kilku źródeł reklamowych - Marketing Online

Dlaczego ważne jest używanie kilku źródeł reklamowych?

Korzystanie z kilku źródeł reklamowych (np. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads) pozwala budować stabilną strategię marketingową, uniezależniając firmę od jednego medium.

Przeczytaj artykuł

Dlaczego leady nie kupują - Częste błędy kampanii lead generation - Marketing Online

Dlaczego leady nie kupują? Częste błędy kampanii lead generation

Niejedna firma inwestuje w generowanie leadów, jednak często okazuje się, że mimo dużej liczby kontaktów konwersja na klientów pozostaje… niska. Jak temu zaradzić? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Consent Mode najnowsze aktualizacje i kary za brak stosowania

Consent Mode: najnowsze aktualizacje i kary za brak stosowania

Przypominamy, czym jest Google Consent Mode, podajemy aktualizacje Consent Mode v2, a także mówimy, co grozi zignorowaniem tematu. Przeczytaj artykuł i bądź na bieżąco.

Przeczytaj artykuł

E-mail marketing. Jak tworzyć kampanie, które nie trafią do spamu

E-mail marketing: jak tworzyć kampanie, które nie trafią do spamu

Aby kampania e-mailowa była skuteczna, musi dotrzeć do skrzynki odbiorczej, a nie do folderu „Spam” czy „Oferty”. Jak tego dokonać? O tym piszemy w niniejszym artykule.

Przeczytaj artykuł

Microsoft wycofuje komunikator Skype

Microsoft wycofuje komunikator Skype. Sprawdź alternatywy

To już koniec Skype’a. Co mogą zrobić użytkownicy? Alternatywy dla Skype i Teams – najlepsze komunikatory biznesowe. A co z subskrypcjami i płatnymi funkcjami?

Przeczytaj artykuł

Microsoft Ads — co oferuje ta platforma reklamowa

Microsoft Ads — co oferuje ta platforma reklamowa?

Czym jest oraz jakie możliwości reklamowe daje Microsoft Ads? Jakie oferuje korzyści, dlaczego warto go rozważyć? Dla jakich branż jest idealny? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

SEO - Jak przygotować firmę na zmiany w algorytmach wyszukiwarek - Marketing Online

Jak przygotować firmę na zmiany w algorytmach wyszukiwarek?

Dlaczego warto być przygotowanym na zmiany w algorytmach? Elastyczna strategia SEO, czyli jak dostosować działania, stawiając użytkownika zawsze na pierwszym miejscu.

Przeczytaj artykuł

Ustawienia marki w Google Ads uwzględnianie i wykluczanie

Ustawienia marki w Google Ads: uwzględnianie i wykluczanie

Czym są oraz jak działają Brand Inclusion i Brand Exclusion w Google Ads? Tworzenie i zarządzanie listami marek dla Brand Settings. Czy i kiedy warto ich używać w kampanii?

Przeczytaj artykuł

5 najczęstszych błędów w lokalnych kampaniach Meta Ads

5 najczęstszych błędów w lokalnych kampaniach Meta Ads

Dlaczego skuteczna reklama lokalna ma znaczenie? Jakie są najczęściej popełniane przez reklamodawców błędy na platformie Meta Ads? Jak je poprawić? Zachęcamy do lektury!

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski