Blog

Tag rel canonical - co to jest i jak wpływa na SEO?

Tag rel canonical – co to jest i jak wpływa na SEO strony?

Co to jest tag canonical, do czego służy, jak oznaczyć go w kodzie strony oraz jak wiąże się z pojęciem duplikacji treści?

Przeczytaj artykuł

Orphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?

Orphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?

Istnieją strony, które potocznie nazywa się osieroconymi - nie są związane w żaden sposób z innymi stronami z danego serwisu. Jak je zlokalizować i co z nimi zrobić?

Przeczytaj artykuł

Szybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika

Szybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika

Dlaczego szybkość ładowania strony jest ważna? Jak ją mierzyć i optymalizować? Co spowalnia naszą stronę? Jak wpływa to na SEO i UX?

Przeczytaj artykuł

Short-form content: czy opłaca się pisać krótkie treści?

Czy opłaca się tworzyć i publikować short-form content? Jak wypadają w porównaniu z long-form content? Przyglądamy się krótkim treściom.

Przeczytaj artykuł

Jaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO naszej strony?

Jaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO strony?

Content ma odpowiadać na potrzeby odbiorców. Właściwe zrozumienie ich intencji jest kluczowe przy pisaniu treści. Poznaj pojęcie search intent.

Przeczytaj artykuł

Najlepsze narzędzia SEO. 12 przydatnych narzędzi przy pozycjonowaniu stron

Przedstawiamy użyteczne narzędzia, które wesprą Twoje codzienne działania SEO. Wspominamy, jak działają, do czego służą oraz dlaczego warto ich używać.

Przeczytaj artykuł

Wstęp artykułu. Jaka jest rola leadu w treści?

Co to jest wstęp (lead), jakie są jego funkcje, jaka jest jego optymalna długość? Podpowiadamy, o czym pamiętać przy pisaniu wstępu. Zachęcamy do lektury artykułu!

Przeczytaj artykuł

Clickbait - czym grożą zwodnicze nagłówki?

Clickbait – czym grożą zwodnicze nagłówki?

Clickbait, czyli mylące nagłówki. Witrynom, które je stosują, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Przyjrzyjmy się zagrożeniom clickbaitu.

Przeczytaj artykuł

Mikrokonwersje i ich wpływ na SEO strony

Mikrokonwersje i ich wpływ na SEO strony

Czym są mikrokonwersje, jakie działania się do nich zaliczają i jak je mierzyć? Zapraszamy do lektury artykułu o mikrokonwersjach.

Przeczytaj artykuł

Model AIDA

Model AIDA: jak wykorzystać go w content marketingu?

Na czym polega model AIDA? Co oznaczają jego poszczególne elementy? Jak stosować go w marketingu? Jak znane marki wykorzystały tę koncepcję w praktyce?

Przeczytaj artykuł

Jakościowe backlinki - istotny element pozycjonowania strony

Jakościowe backlinki – istotny element pozycjonowania strony

Co to są backlinki? Jakie cechy mają dobre linki zwrotne? Jak pozyskiwać backlinki? Jak wpływają na SEO strony? Jak oznaczyć link w kodzie HTML strony?

Przeczytaj artykuł

Artykuły sponsorowane - jak wykorzystać je w strategii SEO?

Artykuły sponsorowane – jak wykorzystać je w strategii SEO?

Dowiedz się, co to są artykuły sponsorowane, jak wpływają na SEO strony, jakie mają zalety, ile mogą kosztować oraz jak stworzyć dobry artykuł sponsorowany.

Przeczytaj artykuł

Dywersyfikacja linków – dlaczego warto ją stosować?

Co to jest dywersyfikacja linków, jak ją przeprowadzić, dlaczego lepiej ją stosować i jakie są skutki braku różnicowania linków dla SEO? Omawiamy metody dywersyfikowania linków.

Przeczytaj artykuł

Poison words - jakie słowa szkodzą pozycjonowaniu strony?

Poison words – jakie słowa szkodzą pozycjonowaniu strony?

Poison words, słowa trujące - frazy, które negatywnie wpływają na pozycjonowanie strony. Jakie są kategorie tych słów i dlaczego lepiej ich unikać?

Przeczytaj artykuł

Geolokalizacja: jak wpływa na SEO naszej strony?

Geolokalizacja: jak wpływa na pozycjonowanie strony?

Geolokalizacja to istotny czynnik dla stron, które opierają swą działalność na sukcesie pozycjonowania lokalnego. Na czym polega i jak ją wykorzystać?

Przeczytaj artykuł

Duplicate content The simple guide. What is duplicate content

Jak uniknąć duplikacji treści na stronie? Duplicate content w pigułce

Duplikacja treści (duplicate content) to niepożądane zjawisko, mogące znacząco obniżyć pozycję naszej strony. W tym artykule wyjaśniamy, jak jej uniknąć.

Przeczytaj artykuł

Google Helpful Content: algorytm, który ceni pomocne strony

Google Helpful Content: algorytm, który ceni pomocne strony

Co to jest Google Helpful Content, jak wspomóc algorytm i jakich działań lepiej unikać? Zachęcamy do lektury artykułu o algorytmie Google.

Przeczytaj artykuł

Pliki cookies. Czym są? Do czego służą? Jak je wyczyścić?

Pliki cookies. Czym są ciasteczka? Do czego służą? Jak je wyczyścić?

Czym są pliki cookies, po co są zbierane i jak można je usunąć? Jakie są rodzaje ciasteczek? Czy zgoda na ich zbieranie jest obowiązkowa? Przeczytaj artykuł o internetowych ciasteczkach!

Przeczytaj artykuł

Referral marketing: jak działa marketing rekomendacji?

Jedną ze strategii marketingu internetowego jest marketing rekomendacji. Jak działa i w jaki sposób zaimplementować go na swojej stronie? Poznaj także przykłady marek, które z sukcesem zastosowały go w swoich działaniach.

Przeczytaj artykuł

Wiosenne słowa kluczowe: na jakie trendy w keywordach zwrócić uwagę wiosną?

Wiosenne słowa kluczowe: na jakie trendy w keywordach zwrócić uwagę wiosną?

Wiosna tuż, tuż! Jakich fraz warto użyć przy pozycjonowaniu strony, na jakie okoliczności zwrócić uwagę i jak właściwie wyszukać odpowiednie słowa kluczowe?

Przeczytaj artykuł

Sezonowe słowa kluczowe: jak użyć ich w planowaniu treści?

Sezonowe słowa kluczowe: jak użyć ich w planowaniu treści?

Czym są sezonowe słowa kluczowe? Jak je znaleźć i wykorzystać w treści? Czym różnią się od evergreen keywords?

Przeczytaj artykuł

Treści interaktywne, czyli jak zaangażować użytkowników strony

Treści interaktywne, czyli jak zaangażować użytkowników strony

Jak działają treści interaktywne i co pozwalają osiągnąć? Jakie marki z sukcesem je wykorzystują? Zachęcamy do lektury artykułu!

Przeczytaj artykuł

FARMY LINKÓW – JAK DZIAŁAJĄ I DLACZEGO LEPIEJ JE OMIJAĆ?

Farmy linków – jak działają i dlaczego lepiej je omijać?

Farmy linków działają podobnie jak farmy treści. Skupiają się na backlinkach, a nie contencie. Jak funkcjonują i dlaczego lepiej unikać korzystania z nich?

Przeczytaj artykuł

Google Ads marketing online

Google Ads – jak zacząć? Kompletny poradnik dla początkujących i zaawansowanych

Nie wiesz, jak zacząć z Google Ads? Nasz poradnik krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia skutecznych kampanii. Zobacz instrukcję!

Przeczytaj artykuł

FARMY TREŚCI: CZYM GROZI PROWADZENIE TZW. CONTENT FARM?

Farmy treści: czym grozi prowadzenie tzw. content farm?

Content farms są uciążliwe dla użytkowników i bardzo źle postrzegane przez roboty wyszukiwarki. W tym artykule wyjaśnimy dlaczego.

Przeczytaj artykuł

Auto-generated content. Czy to dobry pomysł?

Czy pełna automatyzacja contentu to dobry pomysł? A może warto znaleźć złoty środek w korzystaniu z AI? Przyglądamy się treściom automatycznym i ich wpływie na doświadczenie użytkownika oraz SEO strony.

Przeczytaj artykuł

Core web vitals - jeden algorytm, trzy metryki FCP, FID, CLS

Google Core Web Vitals: jeden algorytm, trzy metryki

FCP, FID, CLS - metryki, które składają się na Core Web Vitals. Co należy do ich obowiązków i jak optymalizować pod nie naszą stronę?

Przeczytaj artykuł

Keyword density: czy istnieje idealna liczba słów kluczowych w tekście?

Keyword density: czy istnieje optymalna ilość słów kluczowych?

Czym jest keyword density i jak dobrać optymalną ilość słów kluczowych na stronie? Gdzie warto je umieszczać?

Przeczytaj artykuł

SERP — CO TO JEST I JAKIE MA ZNACZENIE DLA SEO ORAZ CONTENT MARKETINGU?

SERP — co to jest i jakie ma znaczenie dla SEO oraz Content Marketingu?

SERP to pojęcie, które często pojawia się w kontekście SEO i contentu. Jak się z nimi łączy i jaki ma wpływ na naszą działalność w Internecie?

Przeczytaj artykuł

Bounce rate: co wiesz o współczynniku odrzuceń?

Bounce rate: co wiesz o współczynniku odrzuceń?

Co to jest bounce rate? Jaki poziom wskaźnika jest akceptowalny? Jak obniżyć bounce rate? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Algorytm Google query deserves diversity qdd

Google QDD: algorytm, który lubi różnorodność

Query Deserves Diversity to algorytm Google, który stawia na zróżnicowanie wyników wyszukiwania. Jak działa i jak możemy mu pomóc?

Przeczytaj artykuł

Co jest skuteczniejsze - SEO czy SEM Którą strategię wybrać

Co jest skuteczniejsze – SEO czy SEM? Którą strategię wybrać?

Na czym polegają SEO i SEM? Która ze strategii jest skuteczniejsza? Nakreślamy mocne strony SEO i SEM oraz doradzamy wybór strategii działań.

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie strony: 10 najczęstszych błędów SEO

Pozycjonowanie strony: 10 najczęstszych błędów SEO

Dopasowanie strategii pozycjonowania do tempa zmian wymaga podejmowania szybkich decyzji. Podpowiadamy, jak uniknąć częstych błędów SEO.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski