Pozycjonowanie w Grafice Google: co to jest, podstawy techniczne (cz. 1 /2)
Czym dokładnie jest pozycjonowanie grafik? Dlaczego warto poświęcić mu uwagę? Jakie techniczne kroki podjąć, by obrazy przyciągały wzrok i ruch na stronę? Dowiedz się!
Przeczytaj artykułAgenci AI, czyli rewolucja SEO na miarę XXI wieku
Agenci AI – czym są? Dlaczego określamy ich mianem “rewolucji w SEO”? Czy agenci AI zmienią oblicze branży w 2025 roku? Co warto o nich wiedzieć już na chwilę obecną?
Przeczytaj artykułQuery Deserves Freshness, czyli świeże wyniki wyszukiwania
Kiedy użytkownicy wpisują zapytania w Google, nie zawsze szukają najbardziej profesjonalnej odpowiedzi – czasem potrzebują tej najszybszej i aktualnej. Wtedy działa QDF.
Przeczytaj artykułGoogle wdrożył grudniową aktualizację 2024 dot. spamu
Ta aktualizacja - Google spam update - została opublikowana dzień po zakończeniu wdrażania przez Google grudniowej aktualizacji głównej, czyli tzw. Google core update.
Przeczytaj artykułPromowanie postów osobistych w fazie testów na LinkedIn
Płatna funkcja LinkedIn umożliwia zwiększenie zasięgu treści. Jednocześnie wzbudza frustracje związane z ograniczonym zasięgiem organicznym i przejściem na model „płać, aby zaistnieć”.
Przeczytaj artykułCzy czekają nas podwójne reklamy w Google Ads?
Nie jedna, a dwie reklamy w wynikach wyszukiwania – czy to możliwe? Jeśli projekt Google otrzyma zielone światło, może to oznaczać poważne zmiany w środowisku reklamowym.
Przeczytaj artykułZasada niedostępności: jak „ograniczona ilość” i „oferta limitowana” wpływają na klienta
Jak działa zasada niedostępności, prosty mechanizm psychologiczny w marketingu? Jak stosować tę zasadę w strategii marketingowej? Jakie marki robią to wzorowo?
Przeczytaj artykułJak sprawdzić skuteczność linkowania wewnętrznego na stronie?
Pomiar skuteczności linkowania wewnętrznego - jakie metryki nam w tym pomogą? Poziom indeksowania, strony na sesję, eksploracja ścieżki, bounce rate, czas na stronie i inne.
Przeczytaj artykułJak częsty kontakt z marką wpływa na wzrost zaufania i sympatii?
Co to jest mere exposure (czysta ekspozycja)? Jak wykorzystać ten efekt w praktyce? Jakie marki z sukcesem zakorzeniły się w świadomości klientów, wzbudzając pozytywne skojarzenia?
Przeczytaj artykułDlaczego klienci podążają za trendami i decyzjami większości? Owczy pęd w marketingu
Czym jest efekt owczego pędu? Dlaczego klienci podążają za trendami, czyli za większością? Jak wykorzystać efekt owczego pędu w digital marketingu? Jak unikać częstych pomyłek?
Przeczytaj artykułParadoks wyboru: nadmiar opcji zniechęca do zakupu. Jak uprościć ścieżkę klienta?
Wydawać by się mogło, że im więcej opcji dostarczymy klientom, tym lepiej: przecież każdy znajdzie coś idealnie dla siebie. W rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie.
Przeczytaj artykułEfekt halo w marketingu – jak pierwsze wrażenie wpływa na odbiór marki
Jeśli zdarzyło Ci się ocenić markę, przedmiot, usługę, a nawet osobę na podstawie przelotnego pierwszego wrażenia - zadziałał u Ciebie efekt halo. Poznaj jego moc w marketingu cyfrowym.
Przeczytaj artykułDecember 2024 Core Update: Aktualizacja algorytmu Google na koniec roku
Na dwa tygodnie przed Sylwestrem Google wprowadza aktualizację algorytmu, czyli tzw. core update, tym samym zamykając rok pełen istotnych zmian w tej materii.
Przeczytaj artykułJuż jest — Google wprowadza nowy model AI: Gemini 2.0
Nie minęła chwila od zapowiedzi o1 i o1 pro przez OpenAI, a Google ogłosił premierę nowego modelu, Gemini 2.0. Jak nowe AI Google'a zmieni codzienność digital marketingu?
Przeczytaj artykułSpadek zasięgu na TikToku: co robić, gdy algorytm przestaje Cię „lubić”
Z czasem wielu twórców zauważa spadek zasięgów, mniejszą liczbę interakcji, skromniejszy wzrost liczby obserwujących. Dlaczego tak się dzieje? Czy algorytm „przestaje ich lubić”?
Przeczytaj artykułJak złapać uwagę odbiorcy w 3 sekundy na TikToku?
W tym artykule pokażemy Ci, jak by przyciągać uwagę odbiorcy, budować emocje i tworzyć treści, które widzowie będą oglądać od początku do końca. Zachęcamy do lektury.
Przeczytaj artykuł5 błędów kampanii LinkedIn Ads, które marnują budżet reklamowy
Pewne błędy w kampaniach na LinkedIn prowadzą do nieefektywnego wydatkowania budżetu reklamowego. Jakie to błędy oraz jak ich uniknąć? Przeczytaj artykuł i sprawdź!
Przeczytaj artykułKlastry tematyczne SEO: jak je budować, unikając błędów?
Klastry tematyczne - topic clusters - sprawiają, że treść strony jest przejrzysta i logiczna dla odbiorcy i wyszukiwarki. Jak budować je bez najczęściej popełnianych błędów?
Przeczytaj artykułReklama na LinkedIn — dlaczego warto? (cz. 2 z 2)
LinkedIn Ads, czyli reklama na LinkedIn. Zalety takiej reklamy - dlaczego warto ją rozważyć? Najczęściej popełniane błędy w reklamie na LinkedIn. Jak ich uniknąć? Część 2 z 2.
Przeczytaj artykułReklama na LinkedIn — dlaczego warto? (cz. 1 z 2)
Reklama na LinkedIn: dla kogo jest przeznaczona? Branże, które najbardziej korzystają na reklamie na LinkedIn. Jakie formaty reklamowe oferuje nam LinkedIn? Część 1 z 2.
Przeczytaj artykułCzy Facebook ucina zasięgi postów? Jak je zwiększyć? (cz. 2 z 2)
Jak zwiększyć zasięgi postów firmowej strony na Facebooku - różne formaty, odpowiednia pora, optymalizacja wizualna, angażowanie odbiorców z grupy docelowej i nie tylko.
Przeczytaj artykułCzy Facebook ucina zasięgi postów? Jak je zwiększyć? (cz. 1 z 2)
„Dlaczego nikt nie widzi moich postów na Facebooku?” - to pytanie zadaje sobie coraz więcej administratorów stron. Czy możemy coś na to poradzić? Zachęcamy do lektury artykułu.
Przeczytaj artykułOpenAI o1 oraz o1 pro w ChatGPT — kolejny krok w rozwoju AI
OpenAI wprowadza modele o1 oraz o1 pro, wsłuchawszy się w feedback użytkowników, korzystających z o1-preview. Jak specjaliści wywiązali się z tego niełatwego zadania?
Przeczytaj artykułPersonalizowane reklamy na Facebooku i Instagramie – sam zdecyduj, co chcesz oglądać
Facebook i Instagram, flagowe platformy Meta, wprowadziły nowe opcje reklamowe, pozwalając użytkownikom decydować, w jaki sposób reklamy będą się im wyświetlać.
Przeczytaj artykułCzy kampanie reklamowe mogą kanibalizować wyniki organiczne?
Jak kampanie reklamowe mogą kanibalizować organiczne wyniki wyszukiwania? Jak uniknąć lub zminimalizować szkody wynikające z kanibalizacji? Zachęcamy do lektury wpisu.
Przeczytaj artykułJak często postować na blogu? Czy istnieje idealna częstotliwość?
Jak często publikować na blogu, żeby osiągnąć sukces? Czy to kwestia codziennego pisania, czy może wystarczy jeden dopracowany wpis w tygodniu? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykułSztuka storytellingu na YouTube: jak tworzyć treści angażujące widzów
Znaczenie storytellingu w dobie krótkiej uwagi widzów na YouTube. Jak tworzyć angażujące treści wideo na YouTube? Przykłady marek, które opowiadały historie na YouTube.
Przeczytaj artykułPozycjonowanie na YouTube – jak zwiększyć widoczność filmów? (cz. 2/2)
Czynniki rankingowe na platformie YouTube - czas oglądania, zaangażowanie i satysfakcja, tytuł oraz opis filmu, miniaturka wideo, treść filmu, subskrybenci oraz powiadomienia.
Przeczytaj artykułPozycjonowanie na YouTube – jak zwiększyć widoczność filmów? (cz. 1/2)
Czym jest YouTube SEO i jakie daje korzyści? Zasady rankingu filmów na YouTube. Poznaj szczegóły Strony głównej, Sugerowanych filmów, Shorts i Wyszukiwarki YouTube.
Przeczytaj artykułGuerrilla marketing w sieci: jak kreatywnie podbijać serca odbiorców?
Guerrilla marketing udowadnia, że reklama nie musi być nudna i droga, wywracając tradycyjne schematy promocji do góry nogami, łącząc kreatywność z humorem.
Przeczytaj artykułJak zrozumieć pokolenia: podejścia do marketingu dla Gen Z, Millenialsów i Baby Boomers
Rozumienie różnic pokoleniowych jest kluczem do skutecznej strategii marketingowej. Oto praktyczne podejście do marketingu online dla różnych pokoleń.
Przeczytaj artykułGoogle wycofuje Ads Creative Studio w 2025
Google ogłasza, że w pierwszym kwartale 2025 planowane jest wycofanie usługi Ads Creative Studio. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami podjętej przez firmę decyzji.
Przeczytaj artykułWykorzystanie makrotrendów i trendów w strategii marketingowej (cz. 2/2)
Różnice między makrotrendami a trendami oraz ich wykorzystanie w marketingu online. Jak połączyć makrotrendy i trendy w strategii marketingowej? Praktyczne wskazówki dla marketerów.
Przeczytaj artykuł