Blog

Jak wykorzystać Google Trends w Content Marketingu?

Jak wykorzystać Google Trends w Content Marketingu?

Google Trends to darmowe narzędzie, dzięki któremu dokonamy analizy popularności określonych fraz kluczowych oraz wyszukiwań w danym odcinku czasu. Sprawdź, jak korzystać z Google Trends w układaniu content planu.

Przeczytaj artykuł

Czynniki rankingowe - jak wpływają na pozycję strony?

Czynniki rankingowe – jak wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?

Znajomość czynników rankingowych pozwala nam wpływać na widoczność strony internetowej. W tym artykule przedstawimy te czynniki i powiemy, jak je optymalizować, by podnieść pozycję witryny.

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać właściwą czcionkę na stronę internetową

Jak wybrać właściwą czcionkę na stronę internetową?

Wybór odpowiedniej czcionki na stronę przekłada się na ton treści i wpływa na pierwsze wrażenie odbiorcy. Podpowiadamy, jak wybrać właściwą czcionkę na swoją stronę oraz jakiego rodzaju czcionki nadają się do określonych rodzajów witryn.

Przeczytaj artykuł

Google Ads rozszerzenia reklam elementy reklam Google Ads

Rozszerzenia reklam Google Ads – jakie są i do czego służą?

Aby reklama w wyszukiwarce odniosła sukces - zachęciła do odwiedzenia strony lub skorzystania z oferty - trzeba właściwie dopasować jej elementy (rozszerzenia). Dowiedz się, jakie są elementy reklam w Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Marketing Mix 4A: zbuduj przystępność i świadomość marki

Marketing Mix 4A: zbuduj przystępność i świadomość marki

Marketing Mix 4A - innowacyjne podejście do strategii, skupiające się na budowaniu świadomości marki i jej akceptowalności. Dowiedz się, jak zaplanować działania marketingu internetowego, by oferta była przystępna i atrakcyjna, a klienci - świadomi istnienia marki i jej korzyści.

Przeczytaj artykuł

Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google Ads

Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google Ads?

Jednym z najważniejszych kroków w planowaniu kampanii Google Ads jest dobór słów kluczowych - tak, by nasza reklama wyświetlała się w odpowiedzi na dane zapytanie użytkownika. Podpowiadamy, jak prawidłowo podejść do tego zadania. Dowiedz się też, jakie są typy dopasowań słów kluczowych.

Przeczytaj artykuł

Google Ads Call Metrics: jak mierzyć konwersje telefoniczne

Google Ads Call Metrics: jak mierzyć konwersje telefoniczne?

Jednym z rodzajów konwersji w systemie Google Ads są konwersje telefoniczne. W tym artykule opisujemy ich działanie i określamy, jakich dostarczają danych. Podpowiadamy również, jak mierzyć konwersje telefoniczne. Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie lokalne: 7 przydatnych wskazówek. Nakieruj odbiorców na swoją stronę!

Pozycjonowanie lokalne: 7 przydatnych wskazówek. Nakieruj odbiorców na swoją stronę!

Nakieruj odbiorców na swoją stronę dzięki właściwemu pozycjonowaniu lokalnemu! Przedstawiamy garść przydatnych wskazówek, dzięki którym zwiększysz widoczność strony lokalnej firmy.

Przeczytaj artykuł

Marketing Mix 4E: nowoczesne podejście do strategii. Dlaczego warto je rozważyć?

Marketing Mix 4E: nowoczesne podejście do strategii. Dlaczego warto je rozważyć?

Marketing Mix 4E - najnowsze podejście do strategii, przydatne zwłaszcza w marketingu internetowym. Poznaj elementy Experience, Exchange, Everyplace, Evangelism. Dowiedz się, jakie są korzyści z wprowadzenia tej strategii w swoich działaniach.

Przeczytaj artykuł

POMIAR KONWERSJI W GOOGLE ADS. MODELE ATRYBUCJI KONWERSJI

Pomiar konwersji w Google Ads. Modele atrybucji konwersji

Przed startem kampanii musimy założyć jej konwersje. Liniowy, z uwzględnieniem pozycji czy może oparty na danych - przekonaj się, jakie są modele atrybucji konwersji w Google Ads!

Przeczytaj artykuł

4C: alternatywna koncepcja Marketing Mix (3/3)

4C: alternatywna koncepcja Marketing Mix (3/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. 4C to alternatywna względem 4P/7P koncepcja Mieszanki marketingowej. Poznaj tajniki elementów: Customer, Cost, Communication, Convenience i dowiedz się, które podejście wybrać!

Przeczytaj artykuł

7P: rozwinięcie koncepcji Marketing Mix (2/3)

7P: rozwinięcie koncepcji Marketing Mix (2/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej rozszerzona wersja to 7P - do 4P dodała elementy: People, Process, Physical evidence. Poznaj tajniki Ludzi, Procesów i Dowodów fizycznych w Mieszance marketingowej.

Przeczytaj artykuł

4P: podstawowa koncepcja Marketing Mix, którą warto znać (1/3)

4P: podstawowa koncepcja Marketing Mix, którą warto znać (1/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej podstawową wersją jest 4P - Product, Price, Promotion, Place. Poznaj tajniki produktu, ceny, promocji i dystrybucji.

Przeczytaj artykuł

Najważniejsze elementy kampanii Google Ads. O czym pamiętać na początku?

Najważniejsze elementy kampanii Google Ads. O czym pamiętać na początku?

Czy wiesz, o jakich elementach warto pamiętać przy starcie kampanii Google Ads oraz jak ją zacząć? Zapoznaj się z naszym poradnikiem przed podjęciem najważniejszych kroków.

Przeczytaj artykuł

User Generated Content: jak wykorzystać treści od użytkowników na swojej stronie?

User Generated Content: jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie?

Dowiedz się, czym jest User Generated Content i co go cechuje. Czy wiesz, jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie? Jakie szanse, a jakie zagrożenia niesie UGC? Jak znane marki wykorzystały UGC w swoich działaniach marketingowych?

Przeczytaj artykuł

Jak optymalizować treści na stronie pod wyszukiwanie głosowe? 5 wskazówek

Jak optymalizować treści na stronie pod wyszukiwanie głosowe? 5 wskazówek

Czy wiesz, dlaczego wyszukiwanie głosowe jest tak istotne oraz jak dokonać optymalizacji treści pod tym kątem? Przedstawiamy 5 wskazówek, które Ci to ułatwią - sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Exact Match Domain: jak algorytm dba o sprawiedliwe wyniki

Google Exact Match Domain: jak algorytm dba o sprawiedliwe wyniki wyszukiwania?

Dowiedz się, do czego służy algorytm Exact Match Domain. Jak wpływa na ranking stron? Jak dopasować treści na stronie pod jego wymogi? Przeczytaj o algorytmie EMD i sprawdź, czy treści na Twojej stronie spełniają wytyczne.

Przeczytaj artykuł

Customer Lifetime Value dlaczego warto znać wskaźnik wartości życiowej klienta

Customer Lifetime Value: dlaczego warto znać wskaźnik wartości życiowej klienta

Dowiedz się, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją obliczyć. Jakich informacji dostarcza wskaźnik CLV? Jak go zwiększyć? Przedstawiamy najważniejsze informacje o Customer Lifetime Value.

Przeczytaj artykuł

Google Payday Loan: algorytm, który uderza w strony spamowe

Google Payday Loan: algorytm, który uderza w strony spamowe

Dowiedz się, jak działa algorytm Google Payday Loan. Jakie nakłada kary na strony i jak ich uniknąć? Jak spełnić jego wytyczne? Jak algorytm wpłynął na globalne SEO?

Przeczytaj artykuł

KOSZT POZYSKANIA KLIENTA W E-COMMERCE: JAK GO OBLICZYĆ I OBNIŻYĆ?

Koszt pozyskania klienta w e-commerce: jak go obliczyć i obniżyć?

Koszt pozyskania klienta - Customer Acquisition Cost, CAC - to miara finansowa, istotna w marketingu i analizie biznesowej. Dowiedz się, jak liczyć CAC i jak obniżyć poziom tego kosztu.

Przeczytaj artykuł

Brand personality: co o marce mówi jej osobowość?

Brand personality: co o marce mówi jej osobowość?

Dowiedz się, czym jest osobowość marki i jak ją kreować, a także jak znane marki z sukcesem podeszły do tego tematu. Zachęcamy do lektury wpisu o Brand personality.

Przeczytaj artykuł

Google Intrusive Interstitials Mobile Penalty: jak działa algorytm?

Google Intrusive Interstitials Mobile Penalty: jak algorytm karze za wyskakujące okienka?

Jeden z algorytmów Google karze za wyskakujące okienka na stronach mobilnych. Wyjaśniamy działanie Intrusive Interstitials Mobile Penalty i podpowiadamy, jak mu nie podpaść.

Przeczytaj artykuł

Jak AI rewolucjonizuje SEO: Narzędzia, szanse i dalsza przyszłość

Jak AI rewolucjonizuje SEO: Narzędzia, szanse i dalsza przyszłość

Jakie są kategorie narzędzi AI używanych w SEO? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu? Jakie szanse i zagrożenia niesie AI?

Przeczytaj artykuł

Co to jest keyword difficulty i jak przełożyć ją na strategię SEO?

Co to jest keyword difficulty i jak przełożyć ją na strategię SEO?

Co dokładnie oznacza pojęcie keyword difficulty i jak możemy ją sprawdzić? Jak wykorzystać tę wiedzę na temat słów kluczowych w praktyce? Dowiedz się, jak wykorzystać miarę KD w swojej strategii SEO.

Przeczytaj artykuł

SXO, czyli SEO+UX. Jak strategia wpływa na pozycjonowanie?

SXO, czyli SEO+UX. Jak strategia wpływa na pozycjonowanie strony?

Na czym polega SXO? Jakie obejmuje działania? Jak łączyć decyzje SEO i UX w ramach strategii SXO? Zachęcamy do lektury artykułu o Search Experience Optimization!

Przeczytaj artykuł

Depozycjonowanie, czyli negatywne SEO - co to jest i czym grozi?

Depozycjonowanie, czyli negatywne SEO – co to jest i czym grozi?

Depozycjonowanie (depositioning) to negatywna praktyka SEO, będąca przeciwieństwem pozycjonowania. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega i dlaczego lepiej jej unikać.

Przeczytaj artykuł

Trust Rank: o wskaźniku, który oddziela przydatne linki od spamu

Trust Rank: o wskaźniku, który oddziela przydatne linki od spamu

Trust Rank jest wskaźnikiem, który wspiera algorytmy Google i pomaga odseparować użyteczne linki od spamu. Dowiedz się, jak działa i jak mu pomóc!

Przeczytaj artykuł

Content marketing - jakość czy ilość

Content Marketing: jakość czy ilość?

Co bardziej liczy się w Content Marketingu - ilość treści, które publikujemy, czy ich jakość? Które podejście wybrać? Przekonajmy się!

Przeczytaj artykuł

Web Usability - czyli jak zadbać o użyteczność strony

Web Usability – czyli jak zadbać o użyteczność strony internetowej

Co to jest Web Usability? Jak ją optymalizować oraz z jakich składa się elementów? Poznaj najważniejsze informacje i wskazówki w temacie użyteczności strony.

Przeczytaj artykuł

Pogrubienia w tekście: jak wpływają na UX i SEO strony?

Pogrubienia w tekście: jak wpływają na UX?

Jak pogrubienia w tekście wpływają na odbiór treści przez użytkowników i wyszukiwarkę? Poznaj najważniejsze informacje na temat boldowania.

Przeczytaj artykuł

google-page-speed-insights

Google PageSpeed Insights – co powie nam narzędzie do badania szybkości strony?

Dowiedz się, czym dokładnie jest Google PageSpeed Insights, jak działa, jakie raporty oferuje oraz jakie działania podjąć, by poprawić prędkość strony.

Przeczytaj artykuł

UI, czyli User Interface, a UX i SEO strony

UI, czyli User Interface, a UX i SEO strony

Dowiedz się, co to jest UI, z jakich elementów się składa, co brać pod uwagę przy jego projektowaniu, jak UI wiąże się z UX oraz jak UI wpływa na SEO strony.

Przeczytaj artykuł

Rich snippets

Rich snippets: czym są fragmenty wzbogacone i dlaczego warto o nie zadbać?

Co to są rich snippets - fragmenty wzbogacone w wynikach wyszukiwania, dlaczego są przydatne dla użytkowników i dla wyszukiwarek oraz w jaki sposób je ustawić?

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski