Blog

Google Discover photo

Jak działa Google Discover? Jak dopasować treści pod tę usługę?

Google Discover jest przydatną usługą z punktu widzenia użytkownika i administratora strony. Przyglądamy się działaniu Google Discover i dopasowaniu pod tę usługę treści na stronie.

Przeczytaj artykuł

Jak pozycjonować sklep internetowy w branży sezonowej?

Jak pozycjonować sklep internetowy w branży sezonowej?

Zapoznaj się z definicją sezonowości. Poznaj techniki SEO i strategii, przydatne w planowaniu działań w okresie ożywienia bądź stałości w określonej branży. Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować sezonowy biznes.

Przeczytaj artykuł

Meta Ads - API Konwersji - Marketing Online Piotr Guziur

API Konwersji w systemie Meta – zalety, wady, wdrożenie i weryfikacja

Co to jest API konwersji? Dlaczego je wprowadzono? Co oznacza dla reklam w systemie Meta Ads? Poznaj metody wdrożenia API i najważniejsze informacje oraz przydatne wskazówki.

Przeczytaj artykuł

SEO wtyczki – które warto wykorzystać przy pozycjonowaniu?

SEO wtyczki – które warto wykorzystać przy pozycjonowaniu?

Wtyczki to nieoceniona pomoc w SEO! W tym artykule omawiamy wybrane wtyczki, które okażą się doskonałym wsparciem w codziennej pracy przy pozycjonowaniu stron internetowych.

Przeczytaj artykuł

Google Analytics 4 Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEM

Kluczowe zdarzenia – Jak Google niweluje różnice w pomiarze konwersji między Google Ads i Google Analytics?

Google wprowadza nową nazwę metryki w Google Analytics 4 - Kluczowe zdarzenia (Key Events). Dowiedz się więcej na jej temat.

Przeczytaj artykuł

Jak wyliczyć optymalny budżet w kampanii Google Ads?

Jak wyliczyć optymalny budżet w kampanii Google Ads?

Kluczowym pytaniem, które często pojawia się w kontekście kampanii reklamowych, jest: jak wyliczyć optymalny budżet takiej kampanii? Jakie czynniki mają na niego wpływ? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Czy zmiana serwera www wpływa na SEO i wyniki kampanii Google Ads

Czy zmiana serwera www wpływa na SEO i wyniki kampanii Google Ads?

Czasem dokonujemy zmiany serwera, na którym działa strona internetowa. Pytanie, czy taka zmiana może mieć wpływ na kampanię Google Ads lub SEO strony, nasuwa się samo. Sprawdźmy to.

Przeczytaj artykuł

Model RACE w digital marketingu - dlaczego warto go wykorzystać

Model RACE – dlaczego warto go użyć w Digital Marketingu?

Plan, Reach, Act, Convert, Engage - etapy RACE, przydatnego modelu w Digital Marketingu. Dowiedz się, jakie są funkcje etapów, dlaczego warto wykorzystać ów model i jak pomaga planować i optymalizować strategię.

Przeczytaj artykuł

Audyt Kampanii Google Ads. Sprawdź, czy kampania nie marnuje budżetu reklamowego

Audyt Kampanii Google Ads. Sprawdź, czy kampania nie marnuje budżetu reklamowego

Właściwy audyt kampanii w systemie Google Ads to klucz do optymalizacji wydatków i maksymalizacji efektywności. Warto upewnić się, czy kampania nie marnuje swojego budżetu.

Przeczytaj artykuł

Jakość reklamy internetowej: wyzwania i narzędzia

Czy wiesz, jakie czynniki, składające się na reklamę, wpływają na jej wartość, postrzeganą przez odbiorców? Przyjrzyjmy się jakości reklamy internetowej przez pryzmat wyzwań i narzędzi.

Przeczytaj artykuł

Profesjonalne raportowanie efektywności kampanii reklamowych

Profesjonalne raportowanie efektywności kampanii reklamowych

Dowiedz się, dlaczego raportowanie efektywności kampanii reklamowych jest tak istotne. Co powinien określać prawidłowy raport kampanii? Czy wiesz, jak raportować wyniki kampanii?

Przeczytaj artykuł

Jakość kampanii Google Ads. Klucz do zwrotu z inwestycji

Jakość kampanii Google Ads. Klucz do zwrotu z inwestycji

Dlaczego jakość kampanii ma tak ogromne znaczenie? Jak ważny jest audyt kampanii reklamowej? O czym trzeba pamiętać przed uruchomieniem kampanii reklamowej w Google Ads?

Przeczytaj artykuł

Customer Journey - jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe? (cz. 2 z 2)

Customer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Poznaj szczegóły strategii na każdym etapie Customer Journey. Dowiedz się o targetowaniu reklamy, znaczeniu raportowania kampanii i poznaj garść cennych wskazówek. Część druga dwuczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Customer Journey - jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Customer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Co to jest Customer Journey? Poznaj tajemnice podróży klienta, przydatne modele (np. AIDA czy ZMOT) i metody badania procesu zakupowego! Część pierwsza dwuczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać odpowiednie szkolenia i w jakiej kolejności je przejść?

Jak wybrać odpowiednie szkolenia i w jakiej kolejności je przejść?

Szkolenie Google Ads, SEO czy Google Analytics - jakie szkolenia wybrać? W jakiej kolejności je odbyć? Czy trzeba podejmować decyzję tak szybko? Odpowiadamy na wszystkie pytania w temacie wyboru szkoleń!

Przeczytaj artykuł

Google Analytics - Audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics

Audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics

Poznaj 10 elementów, które mówią, czy Google Analytics pozwala na prawidłową optymalizację kampanii w oparciu o dane. Każdy z nich pomoże lepiej mierzyć efektywność działań reklamowych i poprawiać ich efektywność.

Przeczytaj artykuł

Struktura internetowej kampanii reklamowej

Struktura internetowej kampanii reklamowej

Internetowa kampania reklamowa musi być porządnie przygotowana i zbudowana z tysięcy elementów, których efektywność można szczegółowo mierzyć. Słaba struktura kampanii nie nadaje się bowiem do optymalizacji.

Przeczytaj artykuł

Data Driven Marketing

Czym jest Data Driven Marketing?

Dowiedz się, czym jest Data Driven Marketing (marketing napędzany treścią), którego celem jest osiągnięcie maksymalnej efektywności reklamy, łącząc kreatywność ludzką z siłą tkwiącą w danych i algorytmach.

Przeczytaj artykuł

Analityka Internetowa - Planowanie kampanii i pomiar KPI

Analityka Internetowa – Planowanie kampanii i pomiar KPI

W planowaniu kampanii reklamowej pomaga zrozumienie cyklu zakupowego klienta. Cykl raz trwa parę minut, a raz miesiące. Planując media, musimy to uwzględnić. Dla każdego etapu trzeba zaplanować komunikację, czyli treść i medium reklamowe, jakiego użyjemy.

Przeczytaj artykuł

Google na stałe wprowadza Gemini - swoją przełomową AI

Google na stałe wprowadza Gemini – swoją przełomową AI

Google prowadzi potężną ekspansję na rynku AI. Co to oznacza dla marketingu, świata cyfrowego i technologii? Zapoznaj się z wpisem o AI od Google, w którym piszemy też o najnowszej wersji - Gemini 1.5 Pro.

Przeczytaj artykuł

Content marketing jak pisać, by być chętnie czytanym

Content marketing: jak pisać, by być chętnie czytanym?

Jak tworzyć treści, które nasi odbiorcy będą chętnie czytali? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu i dostarczaniu contentu? Jakie elementy, wzbogacające treść i jej odbiór, powinny znaleźć się na stronie?

Przeczytaj artykuł

9 ważnych wskaźników w marketingu i biznesie

7 ważnych wskaźników i miar w marketingu i biznesie

W działalności firmy musimy monitorować wiele zmiennych, definiujących jej kondycję. W tym celu stworzono wskaźniki, pozwalające śledzić m.in. zwroty z inwestycji czy poziom zadowolenia klientów. Czy znasz je wszystkie?

Przeczytaj artykuł

CES - Customer Effort Score - wskaźnik wysiłku klienta

Wskaźnik CES – badanie wysiłku klienta w relacjach z firmą

CES - wskaźnik wysiłku klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie CES i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.

Przeczytaj artykuł

Wskaźnik NPS, czyli jak spytać klienta, czy poleca naszą ofertę

Wskaźnik NPS, czyli jak spytać klienta, czy poleca naszą ofertę

NPS - wskaźnik lojalności klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie NPS i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.

Przeczytaj artykuł

Wskaźnik CSAT, czyli jak badać satysfakcję klienta?

Wskaźnik CSAT, czyli jak badać satysfakcję klienta

CSAT - wskaźnik satysfakcji klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź również, jakiego rodzaju pytania warto zadawać w ankiecie CSAT i poznaj garść przydatnych wskazówek.

Przeczytaj artykuł

Churn rate - wskaźnik rezygnacji klientów

Churn rate – wskaźnik, który bada rezygnujących klientów

Churn rate - wskaźnik rezygnacji klientów. Dowiedz się, dlaczego warto go znać, jak go obliczyć i interpretować wynik. Sprawdź również, nad czym warto się zastanowić w sytuacji alarmującego poziomu rezygnacji klientów.

Przeczytaj artykuł

Archetypy marki

Archetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 2 z 2)

Archetypy marki pozwalają określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji. Poznaj pozostałe 6 z 12 z nich i dowiedz się, jak określić własny archetyp oraz czy mogą się one łączyć i ewoluować.

Przeczytaj artykuł

Archetypy marki

Archetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 1 z 2)

Archetypy marki pozwalają nam określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji z odbiorcami. Poznaj pierwszych 6 z 12 z nich oraz korzyści, jakie niesie określenie archetypu własnej marki.

Przeczytaj artykuł

ROAS – najważniejszy wskaźnik dla kampanii reklamowej

ROAS - Return On Advertising Spend, czyli wskaźnik zwrotu z wydatków reklamowych. Jak obliczyć ROAS i interpretować jego wskazania? Do czego wykorzystuje się ROAS i co jeszcze warto wiedzieć o tym wskaźniku?

Przeczytaj artykuł

Brandowe słowa kluczowe - czym są i jak ich używać?

Brandowe słowa kluczowe – branded keywords: czym są, jakie są rodzaje?

Brandowe słowa kluczowe to frazy, zawierające nazwę marki albo produktu lub usługi. W tym artykule charakteryzujemy je i wymieniamy ich rodzaje. Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Czy wiek domeny ma wpływ na SEO?

Czy wiek domeny ma wpływ na SEO?

Jak wiek domeny przekłada się na jej wartość i autorytet? Czy starsze domeny są postrzegane jako użyteczniejsze przez wyszukiwarki i użytkowników? Odpowiadamy na pytanie, czy wiek domeny ma wpływ na jej SEO.

Przeczytaj artykuł

Average Session Duration w GA4 - wskaźnik, który warto znać

Average Session Duration w GA4 – wskaźnik, który warto znać

Average Session Duration - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i jak interpretować dostarczane przez niego dane? Dowiedz się, jak wykorzystać jego wskazania i go optymalizować.

Przeczytaj artykuł

Pages Per Session w GA4 - do czego służy wskaźnik?

Pages Per Session w GA4 – do czego służy wskaźnik?

Pages Per Session - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i w jaki sposób interpretować dostarczane przez niego dane? Jak prawidłowo wykorzystać jego wskazania?

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski