Jak działa Google Discover? Jak dopasować treści pod tę usługę?
Google Discover jest przydatną usługą z punktu widzenia użytkownika i administratora strony. Przyglądamy się działaniu Google Discover i dopasowaniu pod tę usługę treści na stronie.
Przeczytaj artykułJak pozycjonować sklep internetowy w branży sezonowej?
Zapoznaj się z definicją sezonowości. Poznaj techniki SEO i strategii, przydatne w planowaniu działań w okresie ożywienia bądź stałości w określonej branży. Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować sezonowy biznes.
Przeczytaj artykułAPI Konwersji w systemie Meta – zalety, wady, wdrożenie i weryfikacja
Co to jest API konwersji? Dlaczego je wprowadzono? Co oznacza dla reklam w systemie Meta Ads? Poznaj metody wdrożenia API i najważniejsze informacje oraz przydatne wskazówki.
Przeczytaj artykułSEO wtyczki – które warto wykorzystać przy pozycjonowaniu?
Wtyczki to nieoceniona pomoc w SEO! W tym artykule omawiamy wybrane wtyczki, które okażą się doskonałym wsparciem w codziennej pracy przy pozycjonowaniu stron internetowych.
Przeczytaj artykułKluczowe zdarzenia – Jak Google niweluje różnice w pomiarze konwersji między Google Ads i Google Analytics?
Google wprowadza nową nazwę metryki w Google Analytics 4 - Kluczowe zdarzenia (Key Events). Dowiedz się więcej na jej temat.
Przeczytaj artykułJak wyliczyć optymalny budżet w kampanii Google Ads?
Kluczowym pytaniem, które często pojawia się w kontekście kampanii reklamowych, jest: jak wyliczyć optymalny budżet takiej kampanii? Jakie czynniki mają na niego wpływ? Sprawdź!
Przeczytaj artykułCzy zmiana serwera www wpływa na SEO i wyniki kampanii Google Ads?
Czasem dokonujemy zmiany serwera, na którym działa strona internetowa. Pytanie, czy taka zmiana może mieć wpływ na kampanię Google Ads lub SEO strony, nasuwa się samo. Sprawdźmy to.
Przeczytaj artykułModel RACE – dlaczego warto go użyć w Digital Marketingu?
Plan, Reach, Act, Convert, Engage - etapy RACE, przydatnego modelu w Digital Marketingu. Dowiedz się, jakie są funkcje etapów, dlaczego warto wykorzystać ów model i jak pomaga planować i optymalizować strategię.
Przeczytaj artykułAudyt Kampanii Google Ads. Sprawdź, czy kampania nie marnuje budżetu reklamowego
Właściwy audyt kampanii w systemie Google Ads to klucz do optymalizacji wydatków i maksymalizacji efektywności. Warto upewnić się, czy kampania nie marnuje swojego budżetu.
Przeczytaj artykułJakość reklamy internetowej: wyzwania i narzędzia
Czy wiesz, jakie czynniki, składające się na reklamę, wpływają na jej wartość, postrzeganą przez odbiorców? Przyjrzyjmy się jakości reklamy internetowej przez pryzmat wyzwań i narzędzi.
Przeczytaj artykułProfesjonalne raportowanie efektywności kampanii reklamowych
Dowiedz się, dlaczego raportowanie efektywności kampanii reklamowych jest tak istotne. Co powinien określać prawidłowy raport kampanii? Czy wiesz, jak raportować wyniki kampanii?
Przeczytaj artykułJakość kampanii Google Ads. Klucz do zwrotu z inwestycji
Dlaczego jakość kampanii ma tak ogromne znaczenie? Jak ważny jest audyt kampanii reklamowej? O czym trzeba pamiętać przed uruchomieniem kampanii reklamowej w Google Ads?
Przeczytaj artykułCustomer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?
Poznaj szczegóły strategii na każdym etapie Customer Journey. Dowiedz się o targetowaniu reklamy, znaczeniu raportowania kampanii i poznaj garść cennych wskazówek. Część druga dwuczęściowego artykułu.
Przeczytaj artykułCustomer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?
Co to jest Customer Journey? Poznaj tajemnice podróży klienta, przydatne modele (np. AIDA czy ZMOT) i metody badania procesu zakupowego! Część pierwsza dwuczęściowego artykułu.
Przeczytaj artykułJak wybrać odpowiednie szkolenia i w jakiej kolejności je przejść?
Szkolenie Google Ads, SEO czy Google Analytics - jakie szkolenia wybrać? W jakiej kolejności je odbyć? Czy trzeba podejmować decyzję tak szybko? Odpowiadamy na wszystkie pytania w temacie wyboru szkoleń!
Przeczytaj artykułAudyt instalacji i konfiguracji Google Analytics
Poznaj 10 elementów, które mówią, czy Google Analytics pozwala na prawidłową optymalizację kampanii w oparciu o dane. Każdy z nich pomoże lepiej mierzyć efektywność działań reklamowych i poprawiać ich efektywność.
Przeczytaj artykułStruktura internetowej kampanii reklamowej
Internetowa kampania reklamowa musi być porządnie przygotowana i zbudowana z tysięcy elementów, których efektywność można szczegółowo mierzyć. Słaba struktura kampanii nie nadaje się bowiem do optymalizacji.
Przeczytaj artykułCzym jest Data Driven Marketing?
Dowiedz się, czym jest Data Driven Marketing (marketing napędzany treścią), którego celem jest osiągnięcie maksymalnej efektywności reklamy, łącząc kreatywność ludzką z siłą tkwiącą w danych i algorytmach.
Przeczytaj artykułAnalityka Internetowa – Planowanie kampanii i pomiar KPI
W planowaniu kampanii reklamowej pomaga zrozumienie cyklu zakupowego klienta. Cykl raz trwa parę minut, a raz miesiące. Planując media, musimy to uwzględnić. Dla każdego etapu trzeba zaplanować komunikację, czyli treść i medium reklamowe, jakiego użyjemy.
Przeczytaj artykułGoogle na stałe wprowadza Gemini – swoją przełomową AI
Google prowadzi potężną ekspansję na rynku AI. Co to oznacza dla marketingu, świata cyfrowego i technologii? Zapoznaj się z wpisem o AI od Google, w którym piszemy też o najnowszej wersji - Gemini 1.5 Pro.
Przeczytaj artykułContent marketing: jak pisać, by być chętnie czytanym?
Jak tworzyć treści, które nasi odbiorcy będą chętnie czytali? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu i dostarczaniu contentu? Jakie elementy, wzbogacające treść i jej odbiór, powinny znaleźć się na stronie?
Przeczytaj artykuł7 ważnych wskaźników i miar w marketingu i biznesie
W działalności firmy musimy monitorować wiele zmiennych, definiujących jej kondycję. W tym celu stworzono wskaźniki, pozwalające śledzić m.in. zwroty z inwestycji czy poziom zadowolenia klientów. Czy znasz je wszystkie?
Przeczytaj artykułWskaźnik CES – badanie wysiłku klienta w relacjach z firmą
CES - wskaźnik wysiłku klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie CES i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.
Przeczytaj artykułWskaźnik NPS, czyli jak spytać klienta, czy poleca naszą ofertę
NPS - wskaźnik lojalności klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie NPS i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.
Przeczytaj artykułWskaźnik CSAT, czyli jak badać satysfakcję klienta
CSAT - wskaźnik satysfakcji klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź również, jakiego rodzaju pytania warto zadawać w ankiecie CSAT i poznaj garść przydatnych wskazówek.
Przeczytaj artykułChurn rate – wskaźnik, który bada rezygnujących klientów
Churn rate - wskaźnik rezygnacji klientów. Dowiedz się, dlaczego warto go znać, jak go obliczyć i interpretować wynik. Sprawdź również, nad czym warto się zastanowić w sytuacji alarmującego poziomu rezygnacji klientów.
Przeczytaj artykułArchetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 2 z 2)
Archetypy marki pozwalają określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji. Poznaj pozostałe 6 z 12 z nich i dowiedz się, jak określić własny archetyp oraz czy mogą się one łączyć i ewoluować.
Przeczytaj artykułArchetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 1 z 2)
Archetypy marki pozwalają nam określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji z odbiorcami. Poznaj pierwszych 6 z 12 z nich oraz korzyści, jakie niesie określenie archetypu własnej marki.
Przeczytaj artykułROAS – najważniejszy wskaźnik dla kampanii reklamowej
ROAS - Return On Advertising Spend, czyli wskaźnik zwrotu z wydatków reklamowych. Jak obliczyć ROAS i interpretować jego wskazania? Do czego wykorzystuje się ROAS i co jeszcze warto wiedzieć o tym wskaźniku?
Przeczytaj artykułBrandowe słowa kluczowe – branded keywords: czym są, jakie są rodzaje?
Brandowe słowa kluczowe to frazy, zawierające nazwę marki albo produktu lub usługi. W tym artykule charakteryzujemy je i wymieniamy ich rodzaje. Warto przeczytać!
Przeczytaj artykułCzy wiek domeny ma wpływ na SEO?
Jak wiek domeny przekłada się na jej wartość i autorytet? Czy starsze domeny są postrzegane jako użyteczniejsze przez wyszukiwarki i użytkowników? Odpowiadamy na pytanie, czy wiek domeny ma wpływ na jej SEO.
Przeczytaj artykułAverage Session Duration w GA4 – wskaźnik, który warto znać
Average Session Duration - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i jak interpretować dostarczane przez niego dane? Dowiedz się, jak wykorzystać jego wskazania i go optymalizować.
Przeczytaj artykułPages Per Session w GA4 – do czego służy wskaźnik?
Pages Per Session - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i w jaki sposób interpretować dostarczane przez niego dane? Jak prawidłowo wykorzystać jego wskazania?
Przeczytaj artykuł