Meta: wykluczenia szczegółowego targetowania zostają wyłączone
15 lipca 2024 roku weszła w życie ważna aktualizacja działania systemu Meta - wykluczenia szczegółowego targetowania zostały wyłączone. Co to w praktyce oznacza dla reklamodawców?
Przeczytaj artykułSocial listening – dlaczego marki powinny słuchać odbiorców?
Podobnie jak w przypadku kontaktów międzyludzkich, komunikacja na linii marka-konsument powinna być obustronna. Oznacza to, że oprócz "mówienia" marka musi również "słuchać".
Przeczytaj artykułCo to jest konwersja? Kompleksowe omówienie pojęcia
Na naszym blogu często odwołujemy się do istotnego pojęcia konwersji. Dowiedz się, czym dokładnie jest konwersja, jakie są typy konwersji, jak ją mierzyć oraz optymalizować.
Przeczytaj artykułJak optymalizować działania reklamowe w Google Ads?
Korzystasz z Google Ads i chcesz optymalizować prowadzone działania? Przedstawiamy 12 wskazówek, które pomogą lepiej reklamować się przy użyciu platformy reklamowej od Google.
Przeczytaj artykułJak rozwinąć biznes online dzięki social mediom? 5 przydatnych wskazówek
Czy nowoczesny biznes online może w ogóle istnieć bez social mediów? Dowiedz się, jak rozwinąć działalność firmy online dzięki mediom społecznościowym.
Przeczytaj artykułDo czego służy platforma Google Display Network?
Poznaj Google Display Network! Przedstawiamy przydatny przewodnik po tworzeniu, zarządzaniu i optymalizacji efektywnych kampanii reklamowych w sieci reklamowej GDN.
Przeczytaj artykułJak wybrać KPI w kampanii online? Poradnik zarządzania kampanią reklamową, cz. 2/2
Jak efektywnie zarządzać kampanią reklamową dzięki odpowiednim KPI? Dowiedz się, które KPI najlepiej sprawdzą się w kampanii i zwiększ skuteczność reklam online. Część 2 z 2.
Przeczytaj artykułJak wybrać KPI w kampanii online? Poradnik zarządzania kampanią reklamową, cz. 1/2
Jak efektywnie zarządzać kampanią reklamową dzięki odpowiednim KPI? Dowiedz się, które KPI najlepiej sprawdzą się w kampanii i zwiększ skuteczność reklam online. Część 1 z 2.
Przeczytaj artykułCzy znasz swoją grupę docelową? Zobacz, jak ją określić
Każdy, kto prowadzi własny biznes - w tym biznes online - powinien znać swoją grupę docelową. Czym się charakteryzuje i jak ją określić? Poznaj tajniki grup docelowych - target groups.
Przeczytaj artykułSłowniczek reklamodawcy – zaawansowane pojęcia Google Ads
Zapoznaj się z zaawansowanymi pojęciami w temacie platformy reklamowej Google Ads: aukcją, cyklem konwersji, elastyczną reklamą, formatami reklam, oknem konwersji i wieloma więcej.
Przeczytaj artykułSłowniczek reklamodawcy – podstawowe pojęcia Google Ads
Zapoznaj się z najistotniejszymi pojęciami w temacie platformy reklamowej Google Ads: typami dopasowań, grupą reklam, kliknięciem, wyświetleniem, średnim dziennym budżetem i wieloma więcej.
Przeczytaj artykułJak działa Google SpamBrain, system antyspamowy oparty na AI?
SpamBrain to system Google, walczący ze spamem w wynikach wyszukiwania. Jak działa oraz w jaki sposób posiłkuje się sztuczną inteligencją? Zachęcamy do lektury artykułu!
Przeczytaj artykułDlaczego warto personalizować treści?
Personalizacja treści, czyli dopasowanie jej do użytkownika docelowego - jak robić to właściwie i dlaczego warto? Odkryj tajniki personalizacji i zastosuj tę technikę w swoim content planie.
Przeczytaj artykułJak wykorzystać social media w SEO?
Czy SEO może w ogóle istnieć bez social mediów? Podpowiadamy, jak wesprzeć działania SEO odpowiednimi czynnościami w zakresie mediów społecznościowych - Facebooka, Instagrama i nie tylko.
Przeczytaj artykułSEO FAQ – często zadawane pytania, cz. 2 z 2
Przedstawiamy SEO FAQ - często zadawane pytania z pozycjonowania stron. Jeśli stawiasz pierwsze kroki w SEO bądź chcesz odświeżyć wiedzę, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!
Przeczytaj artykułSEO FAQ – często zadawane pytania, cz. 1 z 2
Przedstawiamy SEO FAQ - często zadawane pytania z pozycjonowania stron. Jeśli stawiasz pierwsze kroki w SEO bądź chcesz odświeżyć wiedzę, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!
Przeczytaj artykułDlaczego warto reklamować się w Google Ads?
Zastanawiasz się, czy warto korzystać z Google Ads? Nasi specjaliści przedstawiają funkcje i zalety platformy reklamowej. Dowiedz się, co firma Google oferuje reklamodawcom.
Przeczytaj artykułCzym się różnią słowa kluczowe od zapytań użytkowników?
Search query i keyword to dwa różne, a jednak, jak udowadniamy w artykule, nierozerwalnie połączone pojęcia. Jak wpływają na SEO naszej strony internetowej? Warto przeczytać!
Przeczytaj artykułProfil Firmy w Google: Twój klucz do sukcesu biznesu online
Google Business Profile - do czego służy wizytówka w usłudze Profil Firmy w Google (Google Moja Firma) i dlaczego każdy biznes online powinien ją mieć? Z jakich składa się elementów i jak wpływa na SEO strony?
Przeczytaj artykułJak nie robić SEO, czyli częste błędy w pozycjonowaniu stron
SEO jest nieodłącznym elementem stron internetowych, jednak właściwe działania wymagają odpowiedniej wiedzy i planowania. Poznaj najczęstsze pomyłki w procesie pozycjonowania.
Przeczytaj artykułGPT-4o – potężna aktualizacja sztucznej inteligencji od OpenAI
ChatGPT, niekwestionowany lider na rynku komunikatywnej sztucznej inteligencji, doczekał się w maju 2024 roku dużej aktualizacji. Co oferuje GPT-4o i dlaczego warto go wypróbować?
Przeczytaj artykułZa co zawieszane jest konto Google Ads?
Za co Google zawiesza konto reklamowe? Co można zrobić w przypadku zawieszenia konta? Jakie naruszenie zasad jest uznawane za rażące i czym może skutkować? Dowiedz się!
Przeczytaj artykułGoogle ograniczy funkcje dostępne na zawieszonych kontach Google Ads
W jaki sposób Google planuje ograniczać funkcje dostępne na zawieszonych kontach w systemie reklamowym Google Ads? Jakie funkcje pozostaną dostępne? Warto sprawdzić!
Przeczytaj artykułZagrożenia cloakingu – czyli jak nie dostarczać treści na stronę
Cloaking, czyli maskowanie - na czym polega ta praktyka i dlaczego lepiej jej unikać? Jakie działania lepiej stosować, by sprostać oczekiwaniom odbiorców i robotów wyszukiwarek? Warto przeczytać!
Przeczytaj artykułWskaźnik konwersji – prosta miara efektywności
Wskaźnik konwersji to najważniejsza miara efektywności prowadzonych działań, wykorzystywana w digital marketingu i e-commerce. Sprawdź, jak go obliczyć, interpretować i optymalizować.
Przeczytaj artykułCopilot – co oferuje AI od Microsoftu?
Copilot - sztuczna inteligencja od firmy Microsoft, będąca mocną konkurencją dla Gemini (Google) i ChatGPT (OpenAI). Jakie posiada funkcje i dlaczego warto rozważyć skorzystanie z usług tej AI? Dowiedz się!
Przeczytaj artykułGoogle Ads będzie pauzować frazy o niskiej aktywności
System reklamowy Google Ads zamierza niebawem zacząć pauzowanie fraz kluczowych o niskiej aktywności. Na czym dokładnie polega ta zmiana i co oznacza dla reklamodawców w Google Ads?
Przeczytaj artykułJak zdobywać naturalne linki? Strategia przyciągania linków
Przyciąganie linków, czyli link baiting, to jedna z technik zdobywania licznych wartościowych linków zwrotnych do naszej strony. Na czym polega i z jakich działań się składa? Dowiedz się!
Przeczytaj artykułOptymalizacja profilu linkowego strony: klucz do sukcesu SEO
Profil linkowy strony - przekrój wszystkich linków, związanych z daną stroną. Z jakich rodzajów linków się składa i jak go sprawdzić? Dowiedz się też, jak optymalizować profil linkowy.
Przeczytaj artykułKampanie RLSA – Remarketing w Google Ads
RLSA to specjalny rodzaj kampanii reklamowych Google Ads. Kieruje się je do tych użytkowników, którzy odwiedzili już naszą stronę internetową. Dowiedz się więcej o tym rodzaju kampanii.
Przeczytaj artykułModel 5A: Customer Journey oczami Philipa Kotlera
5A to model autorstwa Philipa Kotlera - ojca marketingu. Opisuje customer journey, kładąc nacisk na aspekt klienta jako ambasadora marki. Poznaj bliżej model 5A, jego etapy, optymalizację i zastosowanie.
Przeczytaj artykułUnikalność treści na stronie. Dlaczego warto o nią zadbać?
Dlaczego treści na naszej stronie powinny być unikalne? Jak jest postrzegana przez wyszukiwarki i użytkowników? Dowiedz się, jak zweryfikować unikalność treści i co na nią wpływa.
Przeczytaj artykułModel ZMOT – Nowoczesne podejście do Customer Journey
ZMOT to nowoczesny model, opisujący customer journey (ścieżkę konsumenta), dopasowany do środowiska online. Dowiedz się, na czym polega ZMOT i jak go optymalizować.
Przeczytaj artykuł