Blog

POMIAR KONWERSJI W GOOGLE ADS. MODELE ATRYBUCJI KONWERSJI

Pomiar konwersji w Google Ads. Modele atrybucji konwersji

Przed startem kampanii musimy założyć jej konwersje. Liniowy, z uwzględnieniem pozycji czy może oparty na danych - przekonaj się, jakie są modele atrybucji konwersji w Google Ads!

Przeczytaj artykuł

4C: alternatywna koncepcja Marketing Mix (3/3)

4C: alternatywna koncepcja Marketing Mix (3/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. 4C to alternatywna względem 4P/7P koncepcja Mieszanki marketingowej. Poznaj tajniki elementów: Customer, Cost, Communication, Convenience i dowiedz się, które podejście wybrać!

Przeczytaj artykuł

7P: rozwinięcie koncepcji Marketing Mix (2/3)

7P: rozwinięcie koncepcji Marketing Mix (2/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej rozszerzona wersja to 7P - do 4P dodała elementy: People, Process, Physical evidence. Poznaj tajniki Ludzi, Procesów i Dowodów fizycznych w Mieszance marketingowej.

Przeczytaj artykuł

4P: podstawowa koncepcja Marketing Mix, którą warto znać (1/3)

4P: podstawowa koncepcja Marketing Mix, którą warto znać (1/3)

Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej podstawową wersją jest 4P - Product, Price, Promotion, Place. Poznaj tajniki produktu, ceny, promocji i dystrybucji.

Przeczytaj artykuł

Najważniejsze elementy kampanii Google Ads. O czym pamiętać na początku?

Najważniejsze elementy kampanii Google Ads. O czym pamiętać na początku?

Czy wiesz, o jakich elementach warto pamiętać przy starcie kampanii Google Ads oraz jak ją zacząć? Zapoznaj się z naszym poradnikiem przed podjęciem najważniejszych kroków.

Przeczytaj artykuł

User Generated Content: jak wykorzystać treści od użytkowników na swojej stronie?

User Generated Content: jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie?

Dowiedz się, czym jest User Generated Content i co go cechuje. Czy wiesz, jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie? Jakie szanse, a jakie zagrożenia niesie UGC? Jak znane marki wykorzystały UGC w swoich działaniach marketingowych?

Przeczytaj artykuł

Jak optymalizować treści na stronie pod wyszukiwanie głosowe? 5 wskazówek

Jak optymalizować treści na stronie pod wyszukiwanie głosowe? 5 wskazówek

Czy wiesz, dlaczego wyszukiwanie głosowe jest tak istotne oraz jak dokonać optymalizacji treści pod tym kątem? Przedstawiamy 5 wskazówek, które Ci to ułatwią - sprawdź!

Przeczytaj artykuł

Exact Match Domain: jak algorytm dba o sprawiedliwe wyniki

Google Exact Match Domain: jak algorytm dba o sprawiedliwe wyniki wyszukiwania?

Dowiedz się, do czego służy algorytm Exact Match Domain. Jak wpływa na ranking stron? Jak dopasować treści na stronie pod jego wymogi? Przeczytaj o algorytmie EMD i sprawdź, czy treści na Twojej stronie spełniają wytyczne.

Przeczytaj artykuł

Customer Lifetime Value dlaczego warto znać wskaźnik wartości życiowej klienta

Customer Lifetime Value: dlaczego warto znać wskaźnik wartości życiowej klienta

Dowiedz się, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją obliczyć. Jakich informacji dostarcza wskaźnik CLV? Jak go zwiększyć? Przedstawiamy najważniejsze informacje o Customer Lifetime Value.

Przeczytaj artykuł

Google Payday Loan: algorytm, który uderza w strony spamowe

Google Payday Loan: algorytm, który uderza w strony spamowe

Dowiedz się, jak działa algorytm Google Payday Loan. Jakie nakłada kary na strony i jak ich uniknąć? Jak spełnić jego wytyczne? Jak algorytm wpłynął na globalne SEO?

Przeczytaj artykuł

KOSZT POZYSKANIA KLIENTA W E-COMMERCE: JAK GO OBLICZYĆ I OBNIŻYĆ?

Koszt pozyskania klienta w e-commerce: jak go obliczyć i obniżyć?

Koszt pozyskania klienta - Customer Acquisition Cost, CAC - to miara finansowa, istotna w marketingu i analizie biznesowej. Dowiedz się, jak liczyć CAC i jak obniżyć poziom tego kosztu.

Przeczytaj artykuł

Brand personality: co o marce mówi jej osobowość?

Brand personality: co o marce mówi jej osobowość?

Dowiedz się, czym jest osobowość marki i jak ją kreować, a także jak znane marki z sukcesem podeszły do tego tematu. Zachęcamy do lektury wpisu o Brand personality.

Przeczytaj artykuł

Google Intrusive Interstitials Mobile Penalty: jak działa algorytm?

Google Intrusive Interstitials Mobile Penalty: jak algorytm karze za wyskakujące okienka?

Jeden z algorytmów Google karze za wyskakujące okienka na stronach mobilnych. Wyjaśniamy działanie Intrusive Interstitials Mobile Penalty i podpowiadamy, jak mu nie podpaść.

Przeczytaj artykuł

Jak AI rewolucjonizuje SEO: Narzędzia, szanse i dalsza przyszłość

Jak AI rewolucjonizuje SEO: Narzędzia, szanse i dalsza przyszłość

Jakie są kategorie narzędzi AI używanych w SEO? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu? Jakie szanse i zagrożenia niesie AI?

Przeczytaj artykuł

Co to jest keyword difficulty i jak przełożyć ją na strategię SEO?

Co to jest keyword difficulty i jak przełożyć ją na strategię SEO?

Co dokładnie oznacza pojęcie keyword difficulty i jak możemy ją sprawdzić? Jak wykorzystać tę wiedzę na temat słów kluczowych w praktyce? Dowiedz się, jak wykorzystać miarę KD w swojej strategii SEO.

Przeczytaj artykuł

SXO, czyli SEO+UX. Jak strategia wpływa na pozycjonowanie?

SXO, czyli SEO+UX. Jak strategia wpływa na pozycjonowanie strony?

Na czym polega SXO? Jakie obejmuje działania? Jak łączyć decyzje SEO i UX w ramach strategii SXO? Zachęcamy do lektury artykułu o Search Experience Optimization!

Przeczytaj artykuł

Depozycjonowanie, czyli negatywne SEO - co to jest i czym grozi?

Depozycjonowanie, czyli negatywne SEO – co to jest i czym grozi?

Depozycjonowanie (depositioning) to negatywna praktyka SEO, będąca przeciwieństwem pozycjonowania. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega i dlaczego lepiej jej unikać.

Przeczytaj artykuł

Trust Rank: o wskaźniku, który oddziela przydatne linki od spamu

Trust Rank: o wskaźniku, który oddziela przydatne linki od spamu

Trust Rank jest wskaźnikiem, który wspiera algorytmy Google i pomaga odseparować użyteczne linki od spamu. Dowiedz się, jak działa i jak mu pomóc!

Przeczytaj artykuł

Content marketing - jakość czy ilość

Content Marketing: jakość czy ilość?

Co bardziej liczy się w Content Marketingu - ilość treści, które publikujemy, czy ich jakość? Które podejście wybrać? Przekonajmy się!

Przeczytaj artykuł

Web Usability - czyli jak zadbać o użyteczność strony

Web Usability – czyli jak zadbać o użyteczność strony internetowej

Co to jest Web Usability? Jak ją optymalizować oraz z jakich składa się elementów? Poznaj najważniejsze informacje i wskazówki w temacie użyteczności strony.

Przeczytaj artykuł

Pogrubienia w tekście: jak wpływają na UX i SEO strony?

Pogrubienia w tekście: jak wpływają na UX?

Jak pogrubienia w tekście wpływają na odbiór treści przez użytkowników i wyszukiwarkę? Poznaj najważniejsze informacje na temat boldowania.

Przeczytaj artykuł

google-page-speed-insights

Google PageSpeed Insights – co powie nam narzędzie do badania szybkości strony?

Dowiedz się, czym dokładnie jest Google PageSpeed Insights, jak działa, jakie raporty oferuje oraz jakie działania podjąć, by poprawić prędkość strony.

Przeczytaj artykuł

UI, czyli User Interface, a UX i SEO strony

UI, czyli User Interface, a UX i SEO strony

Dowiedz się, co to jest UI, z jakich elementów się składa, co brać pod uwagę przy jego projektowaniu, jak UI wiąże się z UX oraz jak UI wpływa na SEO strony.

Przeczytaj artykuł

Rich snippets

Rich snippets: czym są fragmenty wzbogacone i dlaczego warto o nie zadbać?

Co to są rich snippets - fragmenty wzbogacone w wynikach wyszukiwania, dlaczego są przydatne dla użytkowników i dla wyszukiwarek oraz w jaki sposób je ustawić?

Przeczytaj artykuł

Tag rel canonical - co to jest i jak wpływa na SEO?

Tag rel canonical – co to jest i jak wpływa na SEO strony?

Co to jest tag canonical, do czego służy, jak oznaczyć go w kodzie strony oraz jak wiąże się z pojęciem duplikacji treści?

Przeczytaj artykuł

Orphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?

Orphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?

Istnieją strony, które potocznie nazywa się osieroconymi - nie są związane w żaden sposób z innymi stronami z danego serwisu. Jak je zlokalizować i co z nimi zrobić?

Przeczytaj artykuł

Szybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika

Szybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika

Dlaczego szybkość ładowania strony jest ważna? Jak ją mierzyć i optymalizować? Co spowalnia naszą stronę? Jak wpływa to na SEO i UX? Zachęcamy do lektury artykułu!

Przeczytaj artykuł

Short-form content: czy opłaca się pisać krótkie treści?

Czy opłaca się tworzyć i publikować short-form content? Jak wypadają w porównaniu z long-form content? Przyglądamy się krótkim treściom.

Przeczytaj artykuł

Jaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO naszej strony?

Jaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO strony?

Content ma odpowiadać na potrzeby odbiorców. Właściwe zrozumienie ich intencji jest kluczowe przy pisaniu treści. Poznaj pojęcie search intent.

Przeczytaj artykuł

Najlepsze narzędzia SEO. 12 przydatnych narzędzi przy pozycjonowaniu stron

Przedstawiamy użyteczne narzędzia, które wesprą Twoje codzienne działania SEO. Wspominamy, jak działają, do czego służą oraz dlaczego warto ich używać.

Przeczytaj artykuł

Wstęp artykułu. Jaka jest rola leadu w treści?

Co to jest wstęp (lead), jakie są jego funkcje, jaka jest jego optymalna długość? Podpowiadamy, o czym pamiętać przy pisaniu wstępu. Zachęcamy do lektury artykułu!

Przeczytaj artykuł

Clickbait - czym grożą zwodnicze nagłówki?

Clickbait – czym grożą zwodnicze nagłówki?

Clickbait, czyli mylące nagłówki. Witrynom, które je stosują, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Przyjrzyjmy się zagrożeniom clickbaitu.

Przeczytaj artykuł

Mikrokonwersje i ich wpływ na SEO strony

Mikrokonwersje i ich wpływ na SEO strony

Czym są mikrokonwersje, jakie działania się do nich zaliczają i jak je mierzyć? Zapraszamy do lektury artykułu o mikrokonwersjach.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski