Pomiar konwersji w Google Ads. Modele atrybucji konwersji
Przed startem kampanii musimy założyć jej konwersje. Liniowy, z uwzględnieniem pozycji czy może oparty na danych - przekonaj się, jakie są modele atrybucji konwersji w Google Ads!
Przeczytaj artykuł4C: alternatywna koncepcja Marketing Mix (3/3)
Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. 4C to alternatywna względem 4P/7P koncepcja Mieszanki marketingowej. Poznaj tajniki elementów: Customer, Cost, Communication, Convenience i dowiedz się, które podejście wybrać!
Przeczytaj artykuł7P: rozwinięcie koncepcji Marketing Mix (2/3)
Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej rozszerzona wersja to 7P - do 4P dodała elementy: People, Process, Physical evidence. Poznaj tajniki Ludzi, Procesów i Dowodów fizycznych w Mieszance marketingowej.
Przeczytaj artykuł4P: podstawowa koncepcja Marketing Mix, którą warto znać (1/3)
Marketing Mix to jedna z żelaznych strategii marketingu. Jej podstawową wersją jest 4P - Product, Price, Promotion, Place. Poznaj tajniki produktu, ceny, promocji i dystrybucji.
Przeczytaj artykułNajważniejsze elementy kampanii Google Ads. O czym pamiętać na początku?
Czy wiesz, o jakich elementach warto pamiętać przy starcie kampanii Google Ads oraz jak ją zacząć? Zapoznaj się z naszym poradnikiem przed podjęciem najważniejszych kroków.
Przeczytaj artykułUser Generated Content: jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie?
Dowiedz się, czym jest User Generated Content i co go cechuje. Czy wiesz, jak wykorzystać treści od użytkowników na stronie? Jakie szanse, a jakie zagrożenia niesie UGC? Jak znane marki wykorzystały UGC w swoich działaniach marketingowych?
Przeczytaj artykułJak optymalizować treści na stronie pod wyszukiwanie głosowe? 5 wskazówek
Czy wiesz, dlaczego wyszukiwanie głosowe jest tak istotne oraz jak dokonać optymalizacji treści pod tym kątem? Przedstawiamy 5 wskazówek, które Ci to ułatwią - sprawdź!
Przeczytaj artykułGoogle Exact Match Domain: jak algorytm dba o sprawiedliwe wyniki wyszukiwania?
Dowiedz się, do czego służy algorytm Exact Match Domain. Jak wpływa na ranking stron? Jak dopasować treści na stronie pod jego wymogi? Przeczytaj o algorytmie EMD i sprawdź, czy treści na Twojej stronie spełniają wytyczne.
Przeczytaj artykułCustomer Lifetime Value: dlaczego warto znać wskaźnik wartości życiowej klienta
Dowiedz się, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją obliczyć. Jakich informacji dostarcza wskaźnik CLV? Jak go zwiększyć? Przedstawiamy najważniejsze informacje o Customer Lifetime Value.
Przeczytaj artykułGoogle Payday Loan: algorytm, który uderza w strony spamowe
Dowiedz się, jak działa algorytm Google Payday Loan. Jakie nakłada kary na strony i jak ich uniknąć? Jak spełnić jego wytyczne? Jak algorytm wpłynął na globalne SEO?
Przeczytaj artykułKoszt pozyskania klienta w e-commerce: jak go obliczyć i obniżyć?
Koszt pozyskania klienta - Customer Acquisition Cost, CAC - to miara finansowa, istotna w marketingu i analizie biznesowej. Dowiedz się, jak liczyć CAC i jak obniżyć poziom tego kosztu.
Przeczytaj artykułBrand personality: co o marce mówi jej osobowość?
Dowiedz się, czym jest osobowość marki i jak ją kreować, a także jak znane marki z sukcesem podeszły do tego tematu. Zachęcamy do lektury wpisu o Brand personality.
Przeczytaj artykułGoogle Intrusive Interstitials Mobile Penalty: jak algorytm karze za wyskakujące okienka?
Jeden z algorytmów Google karze za wyskakujące okienka na stronach mobilnych. Wyjaśniamy działanie Intrusive Interstitials Mobile Penalty i podpowiadamy, jak mu nie podpaść.
Przeczytaj artykułJak AI rewolucjonizuje SEO: Narzędzia, szanse i dalsza przyszłość
Jakie są kategorie narzędzi AI używanych w SEO? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pozycjonowaniu? Jakie szanse i zagrożenia niesie AI?
Przeczytaj artykułCo to jest keyword difficulty i jak przełożyć ją na strategię SEO?
Co dokładnie oznacza pojęcie keyword difficulty i jak możemy ją sprawdzić? Jak wykorzystać tę wiedzę na temat słów kluczowych w praktyce? Dowiedz się, jak wykorzystać miarę KD w swojej strategii SEO.
Przeczytaj artykułSXO, czyli SEO+UX. Jak strategia wpływa na pozycjonowanie strony?
Na czym polega SXO? Jakie obejmuje działania? Jak łączyć decyzje SEO i UX w ramach strategii SXO? Zachęcamy do lektury artykułu o Search Experience Optimization!
Przeczytaj artykułDepozycjonowanie, czyli negatywne SEO – co to jest i czym grozi?
Depozycjonowanie (depositioning) to negatywna praktyka SEO, będąca przeciwieństwem pozycjonowania. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega i dlaczego lepiej jej unikać.
Przeczytaj artykułTrust Rank: o wskaźniku, który oddziela przydatne linki od spamu
Trust Rank jest wskaźnikiem, który wspiera algorytmy Google i pomaga odseparować użyteczne linki od spamu. Dowiedz się, jak działa i jak mu pomóc!
Przeczytaj artykułContent Marketing: jakość czy ilość?
Co bardziej liczy się w Content Marketingu - ilość treści, które publikujemy, czy ich jakość? Które podejście wybrać? Przekonajmy się!
Przeczytaj artykułWeb Usability – czyli jak zadbać o użyteczność strony internetowej
Co to jest Web Usability? Jak ją optymalizować oraz z jakich składa się elementów? Poznaj najważniejsze informacje i wskazówki w temacie użyteczności strony.
Przeczytaj artykułPogrubienia w tekście: jak wpływają na UX?
Jak pogrubienia w tekście wpływają na odbiór treści przez użytkowników i wyszukiwarkę? Poznaj najważniejsze informacje na temat boldowania.
Przeczytaj artykułGoogle PageSpeed Insights – co powie nam narzędzie do badania szybkości strony?
Dowiedz się, czym dokładnie jest Google PageSpeed Insights, jak działa, jakie raporty oferuje oraz jakie działania podjąć, by poprawić prędkość strony.
Przeczytaj artykułUI, czyli User Interface, a UX i SEO strony
Dowiedz się, co to jest UI, z jakich elementów się składa, co brać pod uwagę przy jego projektowaniu, jak UI wiąże się z UX oraz jak UI wpływa na SEO strony.
Przeczytaj artykułRich snippets: czym są fragmenty wzbogacone i dlaczego warto o nie zadbać?
Co to są rich snippets - fragmenty wzbogacone w wynikach wyszukiwania, dlaczego są przydatne dla użytkowników i dla wyszukiwarek oraz w jaki sposób je ustawić?
Przeczytaj artykułTag rel canonical – co to jest i jak wpływa na SEO strony?
Co to jest tag canonical, do czego służy, jak oznaczyć go w kodzie strony oraz jak wiąże się z pojęciem duplikacji treści?
Przeczytaj artykułOrphan pages, czyli strony-sierotki: dlaczego są kłopotliwe?
Istnieją strony, które potocznie nazywa się osieroconymi - nie są związane w żaden sposób z innymi stronami z danego serwisu. Jak je zlokalizować i co z nimi zrobić?
Przeczytaj artykułSzybkość ładowania strony a SEO i doświadczenie użytkownika
Dlaczego szybkość ładowania strony jest ważna? Jak ją mierzyć i optymalizować? Co spowalnia naszą stronę? Jak wpływa to na SEO i UX? Zachęcamy do lektury artykułu!
Przeczytaj artykułShort-form content: czy opłaca się pisać krótkie treści?
Czy opłaca się tworzyć i publikować short-form content? Jak wypadają w porównaniu z long-form content? Przyglądamy się krótkim treściom.
Przeczytaj artykułJaki wpływ ma intencja wyszukiwania na SEO strony?
Content ma odpowiadać na potrzeby odbiorców. Właściwe zrozumienie ich intencji jest kluczowe przy pisaniu treści. Poznaj pojęcie search intent.
Przeczytaj artykułNajlepsze narzędzia SEO. 12 przydatnych narzędzi przy pozycjonowaniu stron
Przedstawiamy użyteczne narzędzia, które wesprą Twoje codzienne działania SEO. Wspominamy, jak działają, do czego służą oraz dlaczego warto ich używać.
Przeczytaj artykułWstęp artykułu. Jaka jest rola leadu w treści?
Co to jest wstęp (lead), jakie są jego funkcje, jaka jest jego optymalna długość? Podpowiadamy, o czym pamiętać przy pisaniu wstępu. Zachęcamy do lektury artykułu!
Przeczytaj artykułClickbait – czym grożą zwodnicze nagłówki?
Clickbait, czyli mylące nagłówki. Witrynom, które je stosują, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Przyjrzyjmy się zagrożeniom clickbaitu.
Przeczytaj artykułMikrokonwersje i ich wpływ na SEO strony
Czym są mikrokonwersje, jakie działania się do nich zaliczają i jak je mierzyć? Zapraszamy do lektury artykułu o mikrokonwersjach.
Przeczytaj artykuł