Blog

Jakość reklamy internetowej: wyzwania i narzędzia

Czy wiesz, jakie czynniki, składające się na reklamę, wpływają na jej wartość, postrzeganą przez odbiorców? Przyjrzyjmy się jakości reklamy internetowej przez pryzmat wyzwań i narzędzi.

Przeczytaj artykuł

Profesjonalne raportowanie efektywności kampanii reklamowych

Profesjonalne raportowanie efektywności kampanii reklamowych

Dowiedz się, dlaczego raportowanie efektywności kampanii reklamowych jest tak istotne. Co powinien określać prawidłowy raport kampanii? Czy wiesz, jak raportować wyniki kampanii?

Przeczytaj artykuł

Jakość kampanii Google Ads. Klucz do zwrotu z inwestycji

Jakość kampanii Google Ads. Klucz do zwrotu z inwestycji

Dlaczego jakość kampanii ma tak ogromne znaczenie? Jak ważny jest audyt kampanii reklamowej? O czym trzeba pamiętać przed uruchomieniem kampanii reklamowej w Google Ads?

Przeczytaj artykuł

Customer Journey - jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe? (cz. 2 z 2)

Customer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Poznaj szczegóły strategii na każdym etapie Customer Journey. Dowiedz się o targetowaniu reklamy, znaczeniu raportowania kampanii i poznaj garść cennych wskazówek. Część druga dwuczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Customer Journey - jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Customer Journey – jak potencjalni klienci poznają marki, ich oferty i podejmują decyzje zakupowe?

Co to jest Customer Journey? Poznaj tajemnice podróży klienta, przydatne modele (np. AIDA czy ZMOT) i metody badania procesu zakupowego! Część pierwsza dwuczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać odpowiednie szkolenia i w jakiej kolejności je przejść?

Jak wybrać odpowiednie szkolenia i w jakiej kolejności je przejść?

Szkolenie Google Ads, SEO czy Google Analytics - jakie szkolenia wybrać? W jakiej kolejności je odbyć? Czy trzeba podejmować decyzję tak szybko? Odpowiadamy na wszystkie pytania w temacie wyboru szkoleń!

Przeczytaj artykuł

Google Analytics - Audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics

Audyt instalacji i konfiguracji Google Analytics

Poznaj 10 elementów, które mówią, czy Google Analytics pozwala na prawidłową optymalizację kampanii w oparciu o dane. Każdy z nich pomoże lepiej mierzyć efektywność działań reklamowych i poprawiać ich efektywność.

Przeczytaj artykuł

Struktura internetowej kampanii reklamowej

Struktura internetowej kampanii reklamowej

Internetowa kampania reklamowa musi być porządnie przygotowana i zbudowana z tysięcy elementów, których efektywność można szczegółowo mierzyć. Słaba struktura kampanii nie nadaje się bowiem do optymalizacji.

Przeczytaj artykuł

Data Driven Marketing

Czym jest Data Driven Marketing?

Dowiedz się, czym jest Data Driven Marketing (marketing napędzany treścią), którego celem jest osiągnięcie maksymalnej efektywności reklamy, łącząc kreatywność ludzką z siłą tkwiącą w danych i algorytmach.

Przeczytaj artykuł

Analityka Internetowa - Planowanie kampanii i pomiar KPI

Analityka Internetowa – Planowanie kampanii i pomiar KPI

W planowaniu kampanii reklamowej pomaga zrozumienie cyklu zakupowego klienta. Cykl raz trwa parę minut, a raz miesiące. Planując media, musimy to uwzględnić. Dla każdego etapu trzeba zaplanować komunikację, czyli treść i medium reklamowe, jakiego użyjemy.

Przeczytaj artykuł

Google na stałe wprowadza Gemini - swoją przełomową AI

Google na stałe wprowadza Gemini – swoją przełomową AI

Google prowadzi potężną ekspansję na rynku AI. Co to oznacza dla marketingu, świata cyfrowego i technologii? Zapoznaj się z wpisem o AI od Google, w którym piszemy też o najnowszej wersji - Gemini 1.5 Pro.

Przeczytaj artykuł

Content marketing jak pisać, by być chętnie czytanym

Content marketing: jak pisać, by być chętnie czytanym?

Jak tworzyć treści, które nasi odbiorcy będą chętnie czytali? Na co zwrócić uwagę przy pisaniu i dostarczaniu contentu? Jakie elementy, wzbogacające treść i jej odbiór, powinny znaleźć się na stronie?

Przeczytaj artykuł

9 ważnych wskaźników w marketingu i biznesie

7 ważnych wskaźników i miar w marketingu i biznesie

W działalności firmy musimy monitorować wiele zmiennych, definiujących jej kondycję. W tym celu stworzono wskaźniki, pozwalające śledzić m.in. zwroty z inwestycji czy poziom zadowolenia klientów. Czy znasz je wszystkie?

Przeczytaj artykuł

CES - Customer Effort Score - wskaźnik wysiłku klienta

Wskaźnik CES – badanie wysiłku klienta w relacjach z firmą

CES - wskaźnik wysiłku klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie CES i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.

Przeczytaj artykuł

Wskaźnik NPS, czyli jak spytać klienta, czy poleca naszą ofertę

Wskaźnik NPS, czyli jak spytać klienta, czy poleca naszą ofertę

NPS - wskaźnik lojalności klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź, jak pytać w ankiecie NPS i poznaj garść przydatnych wskazówek w temacie wskaźnika.

Przeczytaj artykuł

Wskaźnik CSAT, czyli jak badać satysfakcję klienta?

Wskaźnik CSAT, czyli jak badać satysfakcję klienta

CSAT - wskaźnik satysfakcji klientów. Dowiedz się, jak go obliczyć i interpretować. Sprawdź również, jakiego rodzaju pytania warto zadawać w ankiecie CSAT i poznaj garść przydatnych wskazówek.

Przeczytaj artykuł

Churn rate - wskaźnik rezygnacji klientów

Churn rate – wskaźnik, który bada rezygnujących klientów

Churn rate - wskaźnik rezygnacji klientów. Dowiedz się, dlaczego warto go znać, jak go obliczyć i interpretować wynik. Sprawdź również, nad czym warto się zastanowić w sytuacji alarmującego poziomu rezygnacji klientów.

Przeczytaj artykuł

Archetypy marki

Archetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 2 z 2)

Archetypy marki pozwalają określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji. Poznaj pozostałe 6 z 12 z nich i dowiedz się, jak określić własny archetyp oraz czy mogą się one łączyć i ewoluować.

Przeczytaj artykuł

Archetypy marki

Archetypy marki – dlaczego warto się nimi określić? (cz. 1 z 2)

Archetypy marki pozwalają nam określić jej osobowość i wyrazić wartości, jakie promuje. Ułatwiają budowanie więzi i komunikacji z odbiorcami. Poznaj pierwszych 6 z 12 z nich oraz korzyści, jakie niesie określenie archetypu własnej marki.

Przeczytaj artykuł

ROAS – najważniejszy wskaźnik dla kampanii reklamowej

ROAS - Return On Advertising Spend, czyli wskaźnik zwrotu z wydatków reklamowych. Jak obliczyć ROAS i interpretować jego wskazania? Do czego wykorzystuje się ROAS i co jeszcze warto wiedzieć o tym wskaźniku?

Przeczytaj artykuł

Brandowe słowa kluczowe - czym są i jak ich używać?

Brandowe słowa kluczowe – branded keywords: czym są, jakie są rodzaje?

Brandowe słowa kluczowe to frazy, zawierające nazwę marki albo produktu lub usługi. W tym artykule charakteryzujemy je i wymieniamy ich rodzaje. Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Czy wiek domeny ma wpływ na SEO?

Czy wiek domeny ma wpływ na SEO?

Jak wiek domeny przekłada się na jej wartość i autorytet? Czy starsze domeny są postrzegane jako użyteczniejsze przez wyszukiwarki i użytkowników? Odpowiadamy na pytanie, czy wiek domeny ma wpływ na jej SEO.

Przeczytaj artykuł

Average Session Duration w GA4 - wskaźnik, który warto znać

Average Session Duration w GA4 – wskaźnik, który warto znać

Average Session Duration - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i jak interpretować dostarczane przez niego dane? Dowiedz się, jak wykorzystać jego wskazania i go optymalizować.

Przeczytaj artykuł

Pages Per Session w GA4 - do czego służy wskaźnik?

Pages Per Session w GA4 – do czego służy wskaźnik?

Pages Per Session - jeden ze wskaźników w Google Analytics 4. Do czego służy ten wskaźnik i w jaki sposób interpretować dostarczane przez niego dane? Jak prawidłowo wykorzystać jego wskazania?

Przeczytaj artykuł

Jak wykorzystać Google Trends w Content Marketingu?

Jak wykorzystać Google Trends w Content Marketingu?

Google Trends to darmowe narzędzie, dzięki któremu dokonamy analizy popularności określonych fraz kluczowych oraz wyszukiwań w danym odcinku czasu. Sprawdź, jak korzystać z Google Trends w układaniu content planu.

Przeczytaj artykuł

Czynniki rankingowe - jak wpływają na pozycję strony?

Czynniki rankingowe – jak wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?

Znajomość czynników rankingowych pozwala nam wpływać na widoczność strony internetowej. W tym artykule przedstawimy te czynniki i powiemy, jak je optymalizować, by podnieść pozycję witryny.

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać właściwą czcionkę na stronę internetową

Jak wybrać właściwą czcionkę na stronę internetową?

Wybór odpowiedniej czcionki na stronę przekłada się na ton treści i wpływa na pierwsze wrażenie odbiorcy. Podpowiadamy, jak wybrać właściwą czcionkę na swoją stronę oraz jakiego rodzaju czcionki nadają się do określonych rodzajów witryn.

Przeczytaj artykuł

Google Ads rozszerzenia reklam elementy reklam Google Ads

Rozszerzenia reklam Google Ads – jakie są i do czego służą?

Aby reklama w wyszukiwarce odniosła sukces - zachęciła do odwiedzenia strony lub skorzystania z oferty - trzeba właściwie dopasować jej elementy (rozszerzenia). Dowiedz się, jakie są elementy reklam w Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Marketing Mix 4A: zbuduj przystępność i świadomość marki

Marketing Mix 4A: zbuduj przystępność i świadomość marki

Marketing Mix 4A - innowacyjne podejście do strategii, skupiające się na budowaniu świadomości marki i jej akceptowalności. Dowiedz się, jak zaplanować działania marketingu internetowego, by oferta była przystępna i atrakcyjna, a klienci - świadomi istnienia marki i jej korzyści.

Przeczytaj artykuł

Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google Ads

Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google Ads?

Jednym z najważniejszych kroków w planowaniu kampanii Google Ads jest dobór słów kluczowych - tak, by nasza reklama wyświetlała się w odpowiedzi na dane zapytanie użytkownika. Podpowiadamy, jak prawidłowo podejść do tego zadania. Dowiedz się też, jakie są typy dopasowań słów kluczowych.

Przeczytaj artykuł

Google Ads Call Metrics: jak mierzyć konwersje telefoniczne

Google Ads Call Metrics: jak mierzyć konwersje telefoniczne?

Jednym z rodzajów konwersji w systemie Google Ads są konwersje telefoniczne. W tym artykule opisujemy ich działanie i określamy, jakich dostarczają danych. Podpowiadamy również, jak mierzyć konwersje telefoniczne. Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie lokalne: 7 przydatnych wskazówek. Nakieruj odbiorców na swoją stronę!

Pozycjonowanie lokalne: 7 przydatnych wskazówek. Nakieruj odbiorców na swoją stronę!

Nakieruj odbiorców na swoją stronę dzięki właściwemu pozycjonowaniu lokalnemu! Przedstawiamy garść przydatnych wskazówek, dzięki którym zwiększysz widoczność strony lokalnej firmy.

Przeczytaj artykuł

Marketing Mix 4E: nowoczesne podejście do strategii. Dlaczego warto je rozważyć?

Marketing Mix 4E: nowoczesne podejście do strategii. Dlaczego warto je rozważyć?

Marketing Mix 4E - najnowsze podejście do strategii, przydatne zwłaszcza w marketingu internetowym. Poznaj elementy Experience, Exchange, Everyplace, Evangelism. Dowiedz się, jakie są korzyści z wprowadzenia tej strategii w swoich działaniach.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski