Skrypty Google Ads, które pomogą Ci w codziennej pracy
Przedstawiamy kilka przydatnych skryptów JavaScript, dzięki którym zoptymalizujesz i usprawnisz swoją codzienną pracę na kampaniach w systemie reklamowym Google Ads.
Przeczytaj artykułJak analizować link gap i jakie działania podjąć po analizie? (cz. 2/2)
Wiemy już, czym jest link gap. Jak teraz przeprowadzić jego analizę i zaplanować działania strategiczne po jej wykonaniu? Poznaj dodatkowo garść cennych wskazówek. Część 2 z 2.
Przeczytaj artykułCo to jest link gap, czyli jak tracimy linki do konkurencji? (cz. 1/2)
Link gap to różnica między profilem linków naszej strony a stron konkurencji. Co może przynieść nam analiza tego zjawiska? Jaki wpływ na SEO ma link gap? Część 1 z 2.
Przeczytaj artykułKonkurencyjność fraz – na co pozycjonować się na starcie SEO?
Na jakie słowa kluczowe warto pozycjonować się na początku działań SEO? Na to pytanie odpowie nam analiza konkurencyjności fraz. Dowiedz się, czym jest i jak ją zbadać.
Przeczytaj artykuł1.5 Flash – potężna aktualizacja Gemini, modelu AI od Google
Google wprowadziło najnowszą wersję swojej sztucznej inteligencji - Gemini, model 1.5 Flash. Co zmieniono, dodano, usprawniono? Jak wesprze to codzienną pracę? Przekonaj się!
Przeczytaj artykułNajczęstsze błędy copywritingu: jak nie pisać treści na stronę?
Jakie błędy najczęściej popełniają twórcy treści - copywriterzy? Czym skutkują takie błędy? Jak ich uniknąć? Poznaj 12 powszechnych błędów copywritingu i dowiedz się, jak je naprawić.
Przeczytaj artykułSEO a SEM. Wyniki naturalne vs płatne – jaka jest różnica?
Czym różni się SEO od SEM i jak składają się na całe wyniki wyszukiwania? Czym charakteryzują się obie strategie? Jak się uzupełniają? Czy SEO może istnieć bez SEM? Przekonaj się!
Przeczytaj artykułGoogle będzie licencjonować treści polskich wydawców informacyjnych
Po wdrożeniu unijnej dyrektywy o prawie autorskim Google będzie licencjonować treści wydawców informacyjnych w Polsce tak, jak odbywa się to w pozostałych krajach UE.
Przeczytaj artykułModele rozliczeń w SEO
Jaki model rozliczeń za usługi SEO wybrać - flat fee, wg pozycji, czy wg odwiedzin? A może model mieszany? Przekonaj się, czym charakteryzują się te modele i wybierz optymalny dla siebie.
Przeczytaj artykułInfluencer marketing – dlaczego warto z niego skorzystać? (cz. 2 z 2)
Kontynuacja wpisu o Influencer marketingu. Jak influencerzy wpływają na świadomość i autorytet marki oraz decyzje zakupowe? Jak kształtują zachowania swoich odbiorców? (cz. 2 z 2)
Przeczytaj artykułInfluencer marketing – dlaczego warto z niego skorzystać? (cz. 1 z 2)
Czym jest influencer marketing? Jak nawiązać współpracę ze znanymi w branży osobistościami? Jakie są typy influencerów i korzyści płynące z influencer marketingu? (cz. 1 z 2)
Przeczytaj artykułKtóre branże mają ograniczone możliwości reklamy w Internecie?
Czy wiesz, które branże mają ograniczenia, a które wręcz zakaz, jeśli chodzi o reklamę w Internecie? Przekonaj się! W artykule omawiamy branże z ograniczeniami na rynku polskim.
Przeczytaj artykułNegatywne słowa kluczowe w kampanii reklamowej – jak je określić?
Nasza reklama w Google Ads nie powinna wyświetlać się na pewne frazy - są to negatywne słowa kluczowe (wykluczające). Jak je określić i dlaczego warto to zrobić? Przekonaj się!
Przeczytaj artykułJak zaciekawić czytelnika tytułem artykułu? 7 wskazówek
Nasi czytelnicy potrzebują zachęty, obietnicy - gdy im je dostarczymy, chętniej zapoznają się z tym, co dla nich napisaliśmy. Zobacz, jak stworzyć przyciągający uwagę tytuł artykułu.
Przeczytaj artykułJak bronić się przed filtrem wyszukiwarki?
Filtr jest jednym z rodzajów kar, jakie wyszukiwarka może nałożyć na stronę za nieprawidłową strategię pozycjonowania. Jak uniknąć takiej kary? Przeczytaj wpis i dowiedz się!
Przeczytaj artykułSEO – moda czy konieczność?
SEO jest jedynie przejściową modą, czy może absolutną koniecznością? Jak odnosi się do tak potężnych narzędzi jak AI? Jakie niesie szanse dla naszego biznesu online? Warto przeczytać!
Przeczytaj artykułJak nie dopuścić do rozbieżności treści z oczekiwaniami odbiorcy
Zjawisko rozbieżności treści z oczekiwaniami odbiorcy to Content gap. Dowiedz się, jakie kroki podjąć w tym temacie i zapewnić, że użytkownik znajdzie to, czego szuka.
Przeczytaj artykułOptymalizacja kampanii reklamowej Meta Ads – 11 wskazówek
Zapoznaj się z garścią wskazówek, dzięki którym zoptymalizujesz swoją kampanię reklamową w systemie Meta Ads - od grupy docelowej, przez testowanie A/B, aż po cykliczną zmianę grafik.
Przeczytaj artykułCo to jest PPC? Poznaj popularny model kampanii reklamowej
PPC, czyli Pay Per Click. Reklamodawca płaci w tym modelu za każde kliknięcie swojej reklamy. Poznaj elementy PPC i dowiedz się, dlaczego warto zainwestować w taką reklamę.
Przeczytaj artykułTopical relevance – jak zadbać o zgodność treści z tematyką strony
Algorytmy wyszukiwarek zwracają szczególną uwagę na zgodność treści z tematyką strony - czyli topical relevance. Jak o nią zadbać i o czym pamiętać? Z jakich narzędzi skorzystać? Przekonaj się!
Przeczytaj artykułContent pruning: dlaczego warto przycinać i odświeżać treść strony?
Content pruning, czyli przycinanie treści, pomaga nam zachować jej świeżość, adekwatność oraz zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, na czym polega ta technika.
Przeczytaj artykułNadoptymalizacja SEO – jak nie przesadzić z pozycjonowaniem?
Z działaniami SEO nie można przegiąć - zbytnie starania przyniosą więcej szkody niż pożytku. Dowiedz się, czym jest nadoptymalizacja, z jakich działań się składa i jak jej uniknąć.
Przeczytaj artykułSemantyczne słowa kluczowe: dlaczego warto z nich korzystać?
Czym są semantyczne słowa kluczowe? Dlaczego warto uwzględnić je w strategii SEO na swojej stronie? Jak znaleźć właściwe semantyczne frazy do tworzonej treści? Przekonaj się!
Przeczytaj artykułGoogle Ads: konwersje rozszerzone a pomiar wyników
Google Ads w nowym komunikacie do reklamodawców przypomina o związku między konwersjami rozszerzonymi a pomiarem wyników. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.
Przeczytaj artykułMeta: wykluczenia szczegółowego targetowania zostają wyłączone
15 lipca 2024 roku weszła w życie ważna aktualizacja działania systemu Meta - wykluczenia szczegółowego targetowania zostały wyłączone. Co to w praktyce oznacza dla reklamodawców?
Przeczytaj artykułSocial listening – dlaczego marki powinny słuchać odbiorców?
Podobnie jak w przypadku kontaktów międzyludzkich, komunikacja na linii marka-konsument powinna być obustronna. Oznacza to, że oprócz "mówienia" marka musi również "słuchać".
Przeczytaj artykułCo to jest konwersja? Kompleksowe omówienie pojęcia
Na naszym blogu często odwołujemy się do istotnego pojęcia konwersji. Dowiedz się, czym dokładnie jest konwersja, jakie są typy konwersji, jak ją mierzyć oraz optymalizować.
Przeczytaj artykułJak optymalizować działania reklamowe w Google Ads?
Korzystasz z Google Ads i chcesz optymalizować prowadzone działania? Przedstawiamy 12 wskazówek, które pomogą lepiej reklamować się przy użyciu platformy reklamowej od Google.
Przeczytaj artykułJak rozwinąć biznes online dzięki social mediom? 5 przydatnych wskazówek
Czy nowoczesny biznes online może w ogóle istnieć bez social mediów? Dowiedz się, jak rozwinąć działalność firmy online dzięki mediom społecznościowym.
Przeczytaj artykułDo czego służy platforma Google Display Network?
Poznaj Google Display Network! Przedstawiamy przydatny przewodnik po tworzeniu, zarządzaniu i optymalizacji efektywnych kampanii reklamowych w sieci reklamowej GDN.
Przeczytaj artykułJak wybrać KPI w kampanii online? Poradnik zarządzania kampanią reklamową, cz. 2/2
Jak efektywnie zarządzać kampanią reklamową dzięki odpowiednim KPI? Dowiedz się, które KPI najlepiej sprawdzą się w kampanii i zwiększ skuteczność reklam online. Część 2 z 2.
Przeczytaj artykułJak wybrać KPI w kampanii online? Poradnik zarządzania kampanią reklamową, cz. 1/2
Jak efektywnie zarządzać kampanią reklamową dzięki odpowiednim KPI? Dowiedz się, które KPI najlepiej sprawdzą się w kampanii i zwiększ skuteczność reklam online. Część 1 z 2.
Przeczytaj artykułCzy znasz swoją grupę docelową? Zobacz, jak ją określić
Każdy, kto prowadzi własny biznes - w tym biznes online - powinien znać swoją grupę docelową. Czym się charakteryzuje i jak ją określić? Poznaj tajniki grup docelowych - target groups.
Przeczytaj artykuł