Google Ads & SEO: Jak je połączyć? Strategia symbiozy
Nie każdy zdaje sobie sprawę, że działy reklamowy (Google Ads) oraz pozycjonowania (SEO) powinny ze sobą współpracować na podobnej zasadzie co w przyrodzie.
Przeczytaj artykułGoogle Ads: Video Enhancement w kampanii Performance Max
Google ulepsza swoje kampanie Performance Max (PMax), wprowadzając funkcję Video Enhancement - automatyczne ulepszanie wideo. Co to oznacza dla reklamodawców?
Przeczytaj artykułSearch Generative Experience. Jak AI zmieni istotę googlowania?
Technologia SGE czerpie z AI i ma usprawnić szukanie informacji w Google'u. Co to oznacza dla użytkowników oraz właścicieli stron www i twórców treści? Zachęcamy do lektury.
Przeczytaj artykułJak zdobyć zaufanie wyszukiwarki i użytkowników w erze AI?
Jak w świecie, dominowanym coraz bardziej przez sztuczną inteligencję i jej owoce, zdobyć zaufanie wyszukiwarki i użytkowników? Czy wystarczy publikować przydatne treści?
Przeczytaj artykułJak nie tworzyć baneru reklamowego Google Ads? Poznaj 8 błędów!
Niska jakość grafiki, za dużo tekstu, niespójność ze stroną docelową - to tylko część błędów w banerach reklamowych w systemie Google Ads. Upewnij się, że ich nie popełniasz.
Przeczytaj artykułRekomendacje – nowa funkcjonalność Google Search Console
Google zaktualizowało swoje narzędzie dla moderatorów stron - Google Search Console - o nową funkcjonalność: rekomendacje. Jak działa i jakich informacji nam dostarcza?
Przeczytaj artykułKiedy Google Ads może odrzucić reklamę?
Za co nasza reklama może być odrzucona w procesie weryfikacji Google Ads? Ile trwa weryfikacja reklamy? W niniejszym artykule przyglądamy się bliżej tym zagadnieniom.
Przeczytaj artykułKiedy ustawić harmonogram wyświetlania reklam Google Ads?
Jedną z funkcji w Google Ads, która pozwala reklamodawcom w lepszy sposób dotrzeć do grupy docelowej oraz lepiej zaplanować budżet, jest harmonogram wyświetlania.
Przeczytaj artykułCzym są i do czego służą grupy reklam w Google Ads?
Grupy reklam w systemie Google Ads to jeden z jego najważniejszych elementów. Bez grup reklam nie istniałyby kampanie reklamowe oraz nie dałoby się nimi zarządzać.
Przeczytaj artykułGoogle dodaje Gemini AI do Looker Studio
Google dodaje Gemini, swoją sztuczną inteligencję, do usługi Looker Studio. Ma pełnić rolę asystenta, umożliwiającego zadawanie pytań odnośnie danych oraz ich analizę.
Przeczytaj artykułE-commerce a UX: Błędy sklepów internetowych (cz. 2 z 2)
Dobrze skonstruowane UX to klucz do sukcesu e-commerce. Niestety wiele sklepów popełnia błędy negatywnie wpływające na sprzedaż i reputację. Jakie to błędy i jak ich uniknąć?
Przeczytaj artykułE-commerce a UX: Błędy sklepów internetowych (cz. 1 z 2)
Dobrze skonstruowane UX to klucz do sukcesu e-commerce. Niestety wiele sklepów popełnia błędy negatywnie wpływające na sprzedaż i reputację. Jakie to błędy i jak ich uniknąć?
Przeczytaj artykułUX: Jak poprawić doświadczenie użytkownika na stronie mobilnej
Ogrom użytkowników przegląda Internet na telefonach - a naszym zadaniem jest optymalizować stronę, by poprawiać ich doświadczenia. Jak tego dokonać? Sprawdź!
Przeczytaj artykułOpenAI wydaje nowy model GPT Strawberry (o1)
Firma OpenAI wydała nowy model sztucznej inteligencji - o1, znany też jako Strawberry. Co nowego oferuje "Truskawka" i w jaki sposób działa? Zachęcamy do lektury wpisu.
Przeczytaj artykułSłowniczek Google Analytics – najważniejsze pojęcia (cz. 2 z 2)
Poznaj lub odśwież najważniejsze pojęcia w zakresie Google Analytics - A/B Test, Segment, Sesja, Tag, Wymiar, Zdarzenie, Zdarzenie konwersji, Użytkownik i wiele innych.
Przeczytaj artykułSłowniczek Google Analytics – najważniejsze pojęcia (cz. 1 z 2)
Poznaj lub odśwież najważniejsze pojęcia w zakresie usługi Google Analytics - atrybucja, biblioteka raportów, filtry danych, kohorta, raport ogółem i wiele innych.
Przeczytaj artykułShadowban na Instagramie – czym jest, skąd się bierze?
Co to jest shadowban, czyli ukryta blokada? Skąd się bierze? Czy da się go pozbyć - a jeśli tak, to w jaki sposób? Omawiamy shadowban w kontekście platformy Instagram.
Przeczytaj artykułCzy warto reklamować się na brandowe słowa kluczowe?
W poprzednim artykule pisaliśmy, czy trzeba pozycjonować się na brandowe słowa kluczowe. Teraz powiemy, czy warto się na nie reklamować - i jeśli tak, to w jakich przypadkach.
Przeczytaj artykułCzy trzeba pozycjonować się na brandowe słowa kluczowe?
W jednym z artykułów SEO pisaliśmy, czym są brandowe słowa kluczowe. Teraz odpowiemy, czy trzeba się na nie pozycjonować - i jeśli tak, to w jakich przypadkach.
Przeczytaj artykułCzy język strony ma wpływ na SEO?
Czy język, w jakim prowadzimy naszą stronę, ma wpływ na jej SEO? Jakie aspekty wziąć pod uwagę przy optymalizacji strony pod kątem językowym? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykułGoogle Ads wycofuje Ulepszony CPC z reklam
Google planuje wycofanie ulepszonego CPC - czyli eCPC - z reklam w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej. Co to oznacza dla reklamodawców? Zapoznaj się ze szczegółami.
Przeczytaj artykułGoogle Ads: Zmiany dopasowania treści dla zaparkowanych domen
W najnowszym komunikacie mailowym dla reklamodawców w systemie Google Ads czytamy o zmianach dot. dopasowania treści w zaparkowanych domenach.
Przeczytaj artykułChatGPT, Copilot czy Gemini – którą AI wybrać?
Jakie funkcjonalności, zalety i wady mają modele AI: ChatGPT, Gemini i Copilot? Który model wybrać przy codziennej pracy w digital marketingu? Sprawdź nasze obszerne zestawienie!
Przeczytaj artykułQuality Score w Google Ads: Poprawa wyniku jakości (2/2)
Jakimi działaniami możemy poprawić Wynik jakości (Quality Score) naszej reklamy w systemie reklamowym Google Ads? Przeczytaj i dowiedz się! (Część druga z dwóch).
Przeczytaj artykułQuality Score w Google Ads: Pojęcie, elementy wyniku jakości (1/2)
Co to jest Quality Score (Wynik jakości) w Google Ads? Z jakich składa się elementów? Dlaczego jest to ważny wskaźnik? Przeczytaj i dowiedz się! (Część pierwsza z dwóch).
Przeczytaj artykułJak długi może być tytuł i opis strony w wynikach wyszukiwania?
Podajemy zalecane długości tytułu (title) oraz opisu (description) strony w wynikach wyszukiwania. Warto zastosować podane długości - jest to ważne dla użytkowników i algorytmów.
Przeczytaj artykułJak monitorować kampanię PPC?
Po założeniu kampanii reklamowej trzeba ją monitorować. Na co zwrócić uwagę? Przedstawiamy poradnik: od oceny wydajności, przez weryfikację słów kluczowych, aż po raportowanie.
Przeczytaj artykułWymiary grafik w social media – LinkedIn, X, TikTok, Pinterest
Czy wiesz, jakie są aktualne rekomendowane wymiary grafik w social media? Podajemy bieżące wymiary dla platform społecznościowych: LinkedIn, X, TikTok, Pinterest!
Przeczytaj artykułWymiary grafik w social media – Facebook i Instagram
Czy wiesz, jakie są aktualne rekomendowane wymiary grafik w social media? Podajemy bieżące wymiary dla platform społecznościowych: Facebook i Instagram!
Przeczytaj artykułTypy słów kluczowych – krótkie, długie. Jakie wybrać i kiedy?
W jakich przypadkach odpowiednie będzie pozycjonowanie w wyszukiwarce na krótkie słowa kluczowe, a w jakich na długie? Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się!
Przeczytaj artykułJakie są atrybuty linków? Dofollow, nofollow
Czy wiesz, czym są dofollow i nofollow? To atrybuty linków. Nie są istotne dla odbiorcy, lecz stanowią ważną wskazówkę dla robotów wyszukiwarki. Dowiedz się o nich więcej!
Przeczytaj artykułJakie są rodzaje linków? Brandowe, generyczne, EMA
W tym artykule omawiamy trzy rodzaje linków - generyczne, brandowe oraz Exact Match Anchor. Dowiedz się, czym są i jak wpływają na pozycję strony w SERP.
Przeczytaj artykułGoogle August 2024 core update – jak wpłynie na twórców treści?
15 sierpnia 2024 weszła w życie kolejna aktualizacja systemu działania Google. Czego dotyczy? Co zrobić, jeśli zauważymy spadek wydajności strony? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykuł