Blog

Google Ads & SEO. Jak je połączyć. Strategia symbiozy - Marketing Online Piotr Guziur (1)

Google Ads & SEO: Jak je połączyć? Strategia symbiozy

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że działy reklamowy (Google Ads) oraz pozycjonowania (SEO) powinny ze sobą współpracować na podobnej zasadzie co w przyrodzie.

Przeczytaj artykuł

Google Ads - Video Enhancement w kampanii Performance Max - Marketing Online Piotr Guziur

Google Ads: Video Enhancement w kampanii Performance Max

Google ulepsza swoje kampanie Performance Max (PMax), wprowadzając funkcję Video Enhancement - automatyczne ulepszanie wideo. Co to oznacza dla reklamodawców?

Przeczytaj artykuł

Search Generative Experience. Jak AI zmieni istotę googlowania - Marketing Online

Search Generative Experience. Jak AI zmieni istotę googlowania?

Technologia SGE czerpie z AI i ma usprawnić szukanie informacji w Google'u. Co to oznacza dla użytkowników oraz właścicieli stron www i twórców treści? Zachęcamy do lektury.

Przeczytaj artykuł

Jak zdobyć zaufanie wyszukiwarki i użytkowników w erze AI - Marketing Online

Jak zdobyć zaufanie wyszukiwarki i użytkowników w erze AI?

Jak w świecie, dominowanym coraz bardziej przez sztuczną inteligencję i jej owoce, zdobyć zaufanie wyszukiwarki i użytkowników? Czy wystarczy publikować przydatne treści?

Przeczytaj artykuł

Jak nie tworzyć baneru reklamowego Google Ads - Poznaj częste błędy - Agencja Marketing Online

Jak nie tworzyć baneru reklamowego Google Ads? Poznaj 8 błędów!

Niska jakość grafiki, za dużo tekstu, niespójność ze stroną docelową - to tylko część błędów w banerach reklamowych w systemie Google Ads. Upewnij się, że ich nie popełniasz.

Przeczytaj artykuł

Rekomendacje - nowa funkcjonalność Google Search Console - Marketing Online Agencja

Rekomendacje – nowa funkcjonalność Google Search Console

Google zaktualizowało swoje narzędzie dla moderatorów stron - Google Search Console - o nową funkcjonalność: rekomendacje. Jak działa i jakich informacji nam dostarcza?

Przeczytaj artykuł

za co nasza reklama może być odrzucona w procesie weryfikacji Google Ads?

Kiedy Google Ads może odrzucić reklamę?

Za co nasza reklama może być odrzucona w procesie weryfikacji Google Ads? Ile trwa weryfikacja reklamy? W niniejszym artykule przyglądamy się bliżej tym zagadnieniom.

Przeczytaj artykuł

Kiedy ustawić harmonogram wyświetlania reklam Google Ads - Marketing Online

Kiedy ustawić harmonogram wyświetlania reklam Google Ads?

Jedną z funkcji w Google Ads, która pozwala reklamodawcom w lepszy sposób dotrzeć do grupy docelowej oraz lepiej zaplanować budżet, jest harmonogram wyświetlania.

Przeczytaj artykuł

Czym są i do czego służą grupy reklam w Google Ads - Marketing Online

Czym są i do czego służą grupy reklam w Google Ads?

Grupy reklam w systemie Google Ads to jeden z jego najważniejszych elementów. Bez grup reklam nie istniałyby kampanie reklamowe oraz nie dałoby się nimi zarządzać.

Przeczytaj artykuł

Google dodaje Gemini AI do Looker Studio

Google dodaje Gemini AI do Looker Studio

Google dodaje Gemini, swoją sztuczną inteligencję, do usługi Looker Studio. Ma pełnić rolę asystenta, umożliwiającego zadawanie pytań odnośnie danych oraz ich analizę.

Przeczytaj artykuł

E-commerce a UX: Błędy sklepów internetowych

E-commerce a UX: Błędy sklepów internetowych (cz. 2 z 2)

Dobrze skonstruowane UX to klucz do sukcesu e-commerce. Niestety wiele sklepów popełnia błędy negatywnie wpływające na sprzedaż i reputację. Jakie to błędy i jak ich uniknąć?

Przeczytaj artykuł

E-commerce a UX: Błędy sklepów internetowych

E-commerce a UX: Błędy sklepów internetowych (cz. 1 z 2)

Dobrze skonstruowane UX to klucz do sukcesu e-commerce. Niestety wiele sklepów popełnia błędy negatywnie wpływające na sprzedaż i reputację. Jakie to błędy i jak ich uniknąć?

Przeczytaj artykuł

UX - Jak poprawić doświadczenie użytkownika na stronie mobilnej

UX: Jak poprawić doświadczenie użytkownika na stronie mobilnej

Ogrom użytkowników przegląda Internet na telefonach - a naszym zadaniem jest optymalizować stronę, by poprawiać ich doświadczenia. Jak tego dokonać? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł

OpenAI wydaje nowy model GPT Strawberry (o1) - Marketing Online

OpenAI wydaje nowy model GPT Strawberry (o1)

Firma OpenAI wydała nowy model sztucznej inteligencji - o1, znany też jako Strawberry. Co nowego oferuje "Truskawka" i w jaki sposób działa? Zachęcamy do lektury wpisu.

Przeczytaj artykuł

Słowniczek Google Analytics - najważniejsze pojęcia - Marketing Online Agencja SEM

Słowniczek Google Analytics – najważniejsze pojęcia (cz. 2 z 2)

Poznaj lub odśwież najważniejsze pojęcia w zakresie Google Analytics - A/B Test, Segment, Sesja, Tag, Wymiar, Zdarzenie, Zdarzenie konwersji, Użytkownik i wiele innych.

Przeczytaj artykuł

Słowniczek Google Analytics - najważniejsze pojęcia - Marketing Online Agencja SEM

Słowniczek Google Analytics – najważniejsze pojęcia (cz. 1 z 2)

Poznaj lub odśwież najważniejsze pojęcia w zakresie usługi Google Analytics - atrybucja, biblioteka raportów, filtry danych, kohorta, raport ogółem i wiele innych.

Przeczytaj artykuł

Shadowban na Instagramie - czym jest, skąd się bierze - Marketing Online Meta Ads

Shadowban na Instagramie – czym jest, skąd się bierze?

Co to jest shadowban, czyli ukryta blokada? Skąd się bierze? Czy da się go pozbyć - a jeśli tak, to w jaki sposób? Omawiamy shadowban w kontekście platformy Instagram.

Przeczytaj artykuł

Branded keywords - definicja pojęcia - Marketing Online

Czy warto reklamować się na brandowe słowa kluczowe?

W poprzednim artykule pisaliśmy, czy trzeba pozycjonować się na brandowe słowa kluczowe. Teraz powiemy, czy warto się na nie reklamować - i jeśli tak, to w jakich przypadkach.

Przeczytaj artykuł

Branded keywords - definicja pojęcia - Marketing Online

Czy trzeba pozycjonować się na brandowe słowa kluczowe?

W jednym z artykułów SEO pisaliśmy, czym są brandowe słowa kluczowe. Teraz odpowiemy, czy trzeba się na nie pozycjonować - i jeśli tak, to w jakich przypadkach.

Przeczytaj artykuł

Czy język strony ma wpływ na SEO - Marketing Online Piotr Guziur

Czy język strony ma wpływ na SEO?

Czy język, w jakim prowadzimy naszą stronę, ma wpływ na jej SEO? Jakie aspekty wziąć pod uwagę przy optymalizacji strony pod kątem językowym? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Google Ads wycofuje Ulepszony CPC z reklam - Marketing Online Piotr Guziur

Google Ads wycofuje Ulepszony CPC z reklam

Google planuje wycofanie ulepszonego CPC - czyli eCPC - z reklam w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej. Co to oznacza dla reklamodawców? Zapoznaj się ze szczegółami.

Przeczytaj artykuł

Google Ads - Zmiany dopasowania treści dla zaparkowanych domen - Marketing Online Piotr Guziur

Google Ads: Zmiany dopasowania treści dla zaparkowanych domen

W najnowszym komunikacie mailowym dla reklamodawców w systemie Google Ads czytamy o zmianach dot. dopasowania treści w zaparkowanych domenach.

Przeczytaj artykuł

ChatGPT, Copilot czy Gemini - którą AI wybrać - Marketing Online Piotr Guziur

ChatGPT, Copilot czy Gemini – którą AI wybrać?

Jakie funkcjonalności, zalety i wady mają modele AI: ChatGPT, Gemini i Copilot? Który model wybrać przy codziennej pracy w digital marketingu? Sprawdź nasze obszerne zestawienie!

Przeczytaj artykuł

Quality Score w Google Ads - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEM

Quality Score w Google Ads: Poprawa wyniku jakości (2/2)

Jakimi działaniami możemy poprawić Wynik jakości (Quality Score) naszej reklamy w systemie reklamowym Google Ads? Przeczytaj i dowiedz się! (Część druga z dwóch).

Przeczytaj artykuł

Quality Score w Google Ads - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEM

Quality Score w Google Ads: Pojęcie, elementy wyniku jakości (1/2)

Co to jest Quality Score (Wynik jakości) w Google Ads? Z jakich składa się elementów? Dlaczego jest to ważny wskaźnik? Przeczytaj i dowiedz się! (Część pierwsza z dwóch).

Przeczytaj artykuł

Jak długi może być tytuł i opis strony w wynikach wyszukiwania - Marketing Online

Jak długi może być tytuł i opis strony w wynikach wyszukiwania?

Podajemy zalecane długości tytułu (title) oraz opisu (description) strony w wynikach wyszukiwania. Warto zastosować podane długości - jest to ważne dla użytkowników i algorytmów.

Przeczytaj artykuł

Jak monitorować kampanię PPC - Marketing Online Piotr Guziur

Jak monitorować kampanię PPC?

Po założeniu kampanii reklamowej trzeba ją monitorować. Na co zwrócić uwagę? Przedstawiamy poradnik: od oceny wydajności, przez weryfikację słów kluczowych, aż po raportowanie.

Przeczytaj artykuł

Wymiary grafik w social media - Facebook i Instagram

Wymiary grafik w social media – LinkedIn, X, TikTok, Pinterest

Czy wiesz, jakie są aktualne rekomendowane wymiary grafik w social media? Podajemy bieżące wymiary dla platform społecznościowych: LinkedIn, X, TikTok, Pinterest!

Przeczytaj artykuł

Wymiary grafik w social media - Facebook i Instagram

Wymiary grafik w social media – Facebook i Instagram

Czy wiesz, jakie są aktualne rekomendowane wymiary grafik w social media? Podajemy bieżące wymiary dla platform społecznościowych: Facebook i Instagram!

Przeczytaj artykuł

Typy słów kluczowych - krótkie, długie. Jakie wybrać i kiedy

Typy słów kluczowych – krótkie, długie. Jakie wybrać i kiedy?

W jakich przypadkach odpowiednie będzie pozycjonowanie w wyszukiwarce na krótkie słowa kluczowe, a w jakich na długie? Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Jakie są atrybuty linków Dofollow, nofollow

Jakie są atrybuty linków? Dofollow, nofollow

Czy wiesz, czym są dofollow i nofollow? To atrybuty linków. Nie są istotne dla odbiorcy, lecz stanowią ważną wskazówkę dla robotów wyszukiwarki. Dowiedz się o nich więcej!

Przeczytaj artykuł

Jakie są rodzaje linków Brandowe, generyczne, EMA

Jakie są rodzaje linków? Brandowe, generyczne, EMA

W tym artykule omawiamy trzy rodzaje linków - generyczne, brandowe oraz Exact Match Anchor. Dowiedz się, czym są i jak wpływają na pozycję strony w SERP.

Przeczytaj artykuł

Google August 2024 core update - jak wpłynie na twórców treści

Google August 2024 core update – jak wpłynie na twórców treści?

15 sierpnia 2024 weszła w życie kolejna aktualizacja systemu działania Google. Czego dotyczy? Co zrobić, jeśli zauważymy spadek wydajności strony? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski