SEO SpyGlass: analiza własnego profilu linkowego (2/3)
SEO SpyGlass: jak za pomocą tego narzędzia przeanalizować profil linkowy własnej domeny? Co wartościowego podpowie nam SpyGlass? Część druga trzyczęściowego artykułu.
Przeczytaj artykułSEO SpyGlass: co to jest? Istota analizy profilu linków (1/3)
SEO SpyGlass: co to za narzędzie? Dlaczego analiza profilu linków jest tak istotna? Najważniejsze funkcje narzędzia SEO SpyGlass. Część pierwsza trzyczęściowego artykułu.
Przeczytaj artykułJak optymalizować grafiki w Google Ads, by zwiększyć konwersje?
W tym artykule blogowym przyglądamy się metodom optymalizacji grafik, które pozwolą nie tylko zwiększyć współczynnik klikalności, lecz także realnie wpływać na konwersję.
Przeczytaj artykułOpenAI uruchamia własną wyszukiwarkę – ChatGPT search
OpenAI, firma odpowiedzialna za ChatGPT, uruchamia z dawna oczekiwaną wyszukiwarkę, wspieraną oczywiście przez sztuczną inteligencję. Czy ma szansę zrewolucjonizować wyszukiwanie?
Przeczytaj artykułJak mierzyć ruch na stronie w Google Analytics 4?
Podstawy pomiaru ruchu w GA4. Najważniejsze wskaźniki, które warto śledzić. Zaawansowane metody analizy, które pomogą lepiej wykorzystać potencjał danych w GA4.
Przeczytaj artykułAlgorytmy AI a etyka reklamowa – czy AI wie, gdzie są granice?
Czy AI, jako technologia o charakterze odtwórczym - działająca w oparciu o wzorce i parametry - umie rozpoznać granice etyczne i działać zgodnie z wartościami społecznymi?
Przeczytaj artykułAI a przyszłość content marketingu – czy kreatywność człowieka nadal będzie potrzebna?
Czy technologia jest w stanie w pełni zastąpić kreatywność człowieka, która stanowi podstawę efektywnego przekazu marketingowego?
Przeczytaj artykułJak wybrać nazwę domeny przyjazną SEO?
Oto kluczowe kwestie przy wyborze nowej nazwy domeny - wybór TLD (top-level domain), unikanie myślników, przesycenia słowami kluczowymi i cyfry 1, a także test "say & type".
Przeczytaj artykułNowości Performance Max: Eksperymenty z zasobami, ulepszenia wideo i inne
Oto nowe funkcje kampanii Performance Max - optymalizacja materiałów reklamowych, zwiększenie zasięgu reklam wideo, większa elastyczność zarządzania kampaniami.
Przeczytaj artykułCzy GEO – Generative Engine Optimization – to przyszłość SEO?
Wyjaśniamy, czym jest GEO - Generative Engine Optimization, czym różni się od tradycyjnego SEO oraz jaki wpływ może mieć na przyszłość digital marketingu i optymalizacji treści.
Przeczytaj artykułCzego nie można reklamować na Facebooku?
Jakich treści nie można reklamować na Facebooku, czyli zakazane produkty i usługi, treści wrażliwe i zakazane, ograniczenia reklamodawców i odpowiedzialna komunikacja reklamowa.
Przeczytaj artykułGoogle Ads: Czy wyższa stawka to lepsza widoczność reklamy?
Początkujący reklamodawcy Google Ads nie zawsze zdają sobie sprawę z tego, że nie wystarczy zapłacić większą stawkę, by ich reklama miała lepszą widoczność w SERP.
Przeczytaj artykułCzy można reklamować konkursy w Google Ads?
W artykule omawiamy dokładnie politykę Google dotyczącą reklamy konkursów, wymagania odnośnie treści reklam i podpowiadamy, jak dobrze reklamować konkursy w Google Ads.
Przeczytaj artykułCzęste błędy reklam na Instagramie. Jak ich unikać? (cz. 2 z 2)
Omawiamy błędy: za małe inwestycje w kampanie wideo, nieprawidłowe budżetowanie, niewłaściwe formaty reklamowe, brak spójności z marką, za częste zmiany w kampanii.
Przeczytaj artykułCzęste błędy reklam na Instagramie. Jak ich unikać? (cz. 1 z 2)
Omawiamy błędy: brak jasno określonego celu kampanii, złe targetowanie, nieprawidłowa kreacja reklamowa, pomijanie analizy wyników, za mało uwagi poświęconej opisom i CTA.
Przeczytaj artykułCzy Instagram ucina zasięgi? Jak je zwiększyć? (cz. 2 z 2)
Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie? Wpływ AI na algorytm Instagrama. Wpływ Stories na zasięgi. Zakładka "Eksploruj". Przydatne narzędzia i strategie. Zachęcamy do dalszej lektury.
Przeczytaj artykułCzy Instagram ucina zasięgi? Jak je zwiększyć? (cz. 1 z 2)
Co to jest algorytm Instagrama i na jakiej zasadzie funkcjonuje? Czy algorytm faktycznie ucina zasięgi? Dlaczego nasze zasięgi są niskie? Co wpływa na wyświetlanie postów w Feed?
Przeczytaj artykułUlepszenia Zakupów Google: AI, personalizacja, ceny
Zakupy Google doczekają się ulepszeń - użytkownicy będą mogli “znaleźć dokładnie to, czego szukają, przeglądać spersonalizowane oferty i spodziewać się najniższych cen”.
Przeczytaj artykułJak klienci szukają produktów i usług w sieci? Od czego zacząć?
Jak potencjalni klienci szukają produktów i usług w Internecie? Oraz jak my - jako właściciele i administratorzy stron i sklepów e-commerce - możemy im pomóc w poszukiwaniach?
Przeczytaj artykułNowe opcje reklamowe w LinkedIn
LinkedIn pomoże markom angażować potencjalnych klientów oraz wpływać na decyzje zakupowe dzięki nowym możliwościom reklamowym. Zapoznaj się z wpisem i sprawdź, na czym będą polegać.
Przeczytaj artykułNie tylko Google, czyli pozycjonowanie w Bing
Przyglądamy się bliżej kwestii pozycjonowania strony w Bing oraz odpowiadamy na pytanie, czy i dlaczego jako firma powinniśmy skupić się na wyszukiwarce od Microsoftu.
Przeczytaj artykułSearch Console: Najważniejsze raporty i narzędzia (cz. 2 z 2)
Przedstawiamy opisy najważniejszych raportów i narzędzi, dostępnych w Google Search Console - Raport robots.txt, Powiązania, weryfikacja własności, Zmiana adresu i więcej.
Przeczytaj artykułSearch Console: Najważniejsze raporty i narzędzia (cz. 1 z 2)
Przedstawiamy opisy najważniejszych raportów i narzędzi, dostępnych w Google Search Console - Przegląd, Raporty skuteczności, Indeksowanie stron, Mapy witryn i więcej.
Przeczytaj artykułMeta wesprze reklamy wideo generatywną AI
Meta wprowadzi narzędzia do tworzenia wideo oraz lepszych możliwości dopasowania głosu i tonu marki, które będą korzystać z generatywnej AI. Co wiemy o tej innowacji?
Przeczytaj artykułCzym są dane strukturalne (structured data)?
Dane strukturalne można przyrównać do map, którymi posługują się wyszukiwarki, próbując rozeznać się na stronie. Pozwalają zrozumieć Google’owi treść danej witryny.
Przeczytaj artykułCzy meta title i meta description mają jeszcze znaczenie w SEO?
Czy jako specjaliści SEO powinniśmy nadal przywiązywać dużą wagę do procesu tworzenia meta title i meta description? W tym artykule blogowym odpowiadamy na to pytanie.
Przeczytaj artykułJak działa inteligentne określanie stawek w Google Ads?
Czym dokładnie jest inteligentne określanie stawek i jak działa? Jakie są zalety tego procesu? Kiedy warto korzystać ze Smart bidding? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!
Przeczytaj artykułNie tylko Keyword Planner. Jak znaleźć frazy do kampanii PPC?
W tym artykule podamy narzędzia i strategie, które warto przetestować celem znalezienia świeżych, wartościowych fraz do wykorzystania w prowadzonej kampanii reklamowej.
Przeczytaj artykułAnchor text a E-A-T: Budowanie zaufania do strony poprzez linki
Jak zbudować zaufanie do strony - czyli wpłynąć pozytywnie na E-A-T - posługując się tekstami zakotwiczenia (anchor texts)? W tym artykule odpowiadamy na to pytanie!
Przeczytaj artykułTypy kampanii Google Ads. Jaki typ wybrać? (cz. 2 z 2)
W tym artykule omawiamy kolejne cztery typy kampanii reklamowych Google Ads: kampanię produktową, wideo, promującą aplikację i inteligentną. Którą wybrać i dlaczego?
Przeczytaj artykułTypy kampanii Google Ads. Jaki typ wybrać? (cz. 1 z 2)
W tym artykule omawiamy cztery typy kampanii: w sieci wyszukiwania, Performance Max, generowania popytu oraz w sieci reklamowej. Którą warto wybrać i dlaczego?
Przeczytaj artykułNajważniejsze znaczniki HTML. Bez nich nie istnieje SEO!
Jakie są najważniejsze znaczniki HTML? Co pozwalają uzyskać z punktu widzenia SEO? W tym artykule odpowiemy na te pytania i podamy garść dodatkowych wskazówek do tagów.
Przeczytaj artykułSpadek pozycji w Google. Co poszło nie tak?
Cieszyliśmy się wysoką pozycją strony w organicznych wynikach wyszukiwania, a tu nagle okazuje się, że nagle spadliśmy o kilka, a nawet kilkanaście miejsc. Ale dlaczego?
Przeczytaj artykuł