Blog

SEO SpyGlass - Analiza profilu linkowego własnego i konkurencji - Marketing Online

SEO SpyGlass: analiza własnego profilu linkowego (2/3)

SEO SpyGlass: jak za pomocą tego narzędzia przeanalizować profil linkowy własnej domeny? Co wartościowego podpowie nam SpyGlass? Część druga trzyczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł

SEO SpyGlass - Analiza profilu linkowego własnego i konkurencji - Marketing Online

SEO SpyGlass: co to jest? Istota analizy profilu linków (1/3)

SEO SpyGlass: co to za narzędzie? Dlaczego analiza profilu linków jest tak istotna? Najważniejsze funkcje narzędzia SEO SpyGlass. Część pierwsza trzyczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł

Jak optymalizować grafiki w Google Ads, by zwiększyć konwersje

Jak optymalizować grafiki w Google Ads, by zwiększyć konwersje?

W tym artykule blogowym przyglądamy się metodom optymalizacji grafik, które pozwolą nie tylko zwiększyć współczynnik klikalności, lecz także realnie wpływać na konwersję.

Przeczytaj artykuł

OpenAI uruchamia własną wyszukiwarkę - ChatGPT search

OpenAI uruchamia własną wyszukiwarkę – ChatGPT search

OpenAI, firma odpowiedzialna za ChatGPT, uruchamia z dawna oczekiwaną wyszukiwarkę, wspieraną oczywiście przez sztuczną inteligencję. Czy ma szansę zrewolucjonizować wyszukiwanie?

Przeczytaj artykuł

Jak mierzyć ruch na stronie w Google Analytics 4

Jak mierzyć ruch na stronie w Google Analytics 4?

Podstawy pomiaru ruchu w GA4. Najważniejsze wskaźniki, które warto śledzić. Zaawansowane metody analizy, które pomogą lepiej wykorzystać potencjał danych w GA4.

Przeczytaj artykuł

Algorytmy AI a etyka reklamowa – czy AI wie, gdzie są granice

Algorytmy AI a etyka reklamowa – czy AI wie, gdzie są granice?

Czy AI, jako technologia o charakterze odtwórczym - działająca w oparciu o wzorce i parametry - umie rozpoznać granice etyczne i działać zgodnie z wartościami społecznymi?

Przeczytaj artykuł

AI a przyszłość content marketingu – czy kreatywność człowieka nadal będzie potrzebna

AI a przyszłość content marketingu – czy kreatywność człowieka nadal będzie potrzebna?

Czy technologia jest w stanie w pełni zastąpić kreatywność człowieka, która stanowi podstawę efektywnego przekazu marketingowego?

Przeczytaj artykuł

Jak wybrać nazwę domeny przyjazną SEO - Marketing Online

Jak wybrać nazwę domeny przyjazną SEO?

Oto kluczowe kwestie przy wyborze nowej nazwy domeny - wybór TLD (top-level domain), unikanie myślników, przesycenia słowami kluczowymi i cyfry 1, a także test "say & type".

Przeczytaj artykuł

Nowości Performance Max Eksperymenty z zasobami, ulepszenia wideo

Nowości Performance Max: Eksperymenty z zasobami, ulepszenia wideo i inne

Oto nowe funkcje kampanii Performance Max - optymalizacja materiałów reklamowych, zwiększenie zasięgu reklam wideo, większa elastyczność zarządzania kampaniami.

Przeczytaj artykuł

Czy GEO - Generative Engine Optimization - to przyszłość SEO

Czy GEO – Generative Engine Optimization – to przyszłość SEO?

Wyjaśniamy, czym jest GEO - Generative Engine Optimization, czym różni się od tradycyjnego SEO oraz jaki wpływ może mieć na przyszłość digital marketingu i optymalizacji treści.

Przeczytaj artykuł

Czego nie można reklamować na Facebooku - Marketing Online

Czego nie można reklamować na Facebooku?

Jakich treści nie można reklamować na Facebooku, czyli zakazane produkty i usługi, treści wrażliwe i zakazane, ograniczenia reklamodawców i odpowiedzialna komunikacja reklamowa.

Przeczytaj artykuł

Google Ads - Czy wyższa stawka to lepsza widoczność reklamy - Marketing Online Piotr Guziur

Google Ads: Czy wyższa stawka to lepsza widoczność reklamy?

Początkujący reklamodawcy Google Ads nie zawsze zdają sobie sprawę z tego, że nie wystarczy zapłacić większą stawkę, by ich reklama miała lepszą widoczność w SERP.

Przeczytaj artykuł

Czy można reklamować konkursy w Google Ads - Marketing Online Piotr Guziur

Czy można reklamować konkursy w Google Ads?

W artykule omawiamy dokładnie politykę Google dotyczącą reklamy konkursów, wymagania odnośnie treści reklam i podpowiadamy, jak dobrze reklamować konkursy w Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Częste błędy reklam na Instagramie. Jak ich unikać - cz. 2 - Marketing Online Piotr Guziur

Częste błędy reklam na Instagramie. Jak ich unikać? (cz. 2 z 2)

Omawiamy błędy: za małe inwestycje w kampanie wideo, nieprawidłowe budżetowanie, niewłaściwe formaty reklamowe, brak spójności z marką, za częste zmiany w kampanii.

Przeczytaj artykuł

Częste błędy reklam na Instagramie. Jak ich unikać - cz. 1 - Marketing Online Piotr Guziur

Częste błędy reklam na Instagramie. Jak ich unikać? (cz. 1 z 2)

Omawiamy błędy: brak jasno określonego celu kampanii, złe targetowanie, nieprawidłowa kreacja reklamowa, pomijanie analizy wyników, za mało uwagi poświęconej opisom i CTA.

Przeczytaj artykuł

Czy Instagram ucina zasięgi. Jak je zwiększyć - Marketing Online Piotr Guziur

Czy Instagram ucina zasięgi? Jak je zwiększyć? (cz. 2 z 2)

Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie? Wpływ AI na algorytm Instagrama. Wpływ Stories na zasięgi. Zakładka "Eksploruj". Przydatne narzędzia i strategie. Zachęcamy do dalszej lektury.

Przeczytaj artykuł

Czy Instagram ucina zasięgi. Jak je zwiększyć - Marketing Online Piotr Guziur

Czy Instagram ucina zasięgi? Jak je zwiększyć? (cz. 1 z 2)

Co to jest algorytm Instagrama i na jakiej zasadzie funkcjonuje? Czy algorytm faktycznie ucina zasięgi? Dlaczego nasze zasięgi są niskie? Co wpływa na wyświetlanie postów w Feed?

Przeczytaj artykuł

Ulepszenia Zakupów Google AI, personalizacja, ceny - Marketing Online Piotr Guziur

Ulepszenia Zakupów Google: AI, personalizacja, ceny

Zakupy Google doczekają się ulepszeń - użytkownicy będą mogli “znaleźć dokładnie to, czego szukają, przeglądać spersonalizowane oferty i spodziewać się najniższych cen”.

Przeczytaj artykuł

Jak klienci szukają produktów i usług w sieci. Od czego zacząć - Marketing Online Piotr Guziur

Jak klienci szukają produktów i usług w sieci? Od czego zacząć?

Jak potencjalni klienci szukają produktów i usług w Internecie? Oraz jak my - jako właściciele i administratorzy stron i sklepów e-commerce - możemy im pomóc w poszukiwaniach?

Przeczytaj artykuł

Nowe opcje reklamowe w LinkedIn

Nowe opcje reklamowe w LinkedIn

LinkedIn pomoże markom angażować potencjalnych klientów oraz wpływać na decyzje zakupowe dzięki nowym możliwościom reklamowym. Zapoznaj się z wpisem i sprawdź, na czym będą polegać.

Przeczytaj artykuł

Nie tylko Google, czyli pozycjonowanie w Bing - Marketing Online

Nie tylko Google, czyli pozycjonowanie w Bing

Przyglądamy się bliżej kwestii pozycjonowania strony w Bing oraz odpowiadamy na pytanie, czy i dlaczego jako firma powinniśmy skupić się na wyszukiwarce od Microsoftu.

Przeczytaj artykuł

Search Console - Najważniejsze raporty i narzędzia - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM

Search Console: Najważniejsze raporty i narzędzia (cz. 2 z 2)

Przedstawiamy opisy najważniejszych raportów i narzędzi, dostępnych w Google Search Console - Raport robots.txt, Powiązania, weryfikacja własności, Zmiana adresu i więcej.

Przeczytaj artykuł

Search Console - Najważniejsze raporty i narzędzia - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEO SEM

Search Console: Najważniejsze raporty i narzędzia (cz. 1 z 2)

Przedstawiamy opisy najważniejszych raportów i narzędzi, dostępnych w Google Search Console - Przegląd, Raporty skuteczności, Indeksowanie stron, Mapy witryn i więcej.

Przeczytaj artykuł

Meta wesprze reklamy wideo generatywną AI

Meta wesprze reklamy wideo generatywną AI

Meta wprowadzi narzędzia do tworzenia wideo oraz lepszych możliwości dopasowania głosu i tonu marki, które będą korzystać z generatywnej AI. Co wiemy o tej innowacji?

Przeczytaj artykuł

Czym są dane strukturalne (structured data) - Marketing Online Piotr Guziur

Czym są dane strukturalne (structured data)?

Dane strukturalne można przyrównać do map, którymi posługują się wyszukiwarki, próbując rozeznać się na stronie. Pozwalają zrozumieć Google’owi treść danej witryny.

Przeczytaj artykuł

Czy meta title i meta description mają jeszcze znaczenie w SEO - Marketing Online Piotr Guziur

Czy meta title i meta description mają jeszcze znaczenie w SEO?

Czy jako specjaliści SEO powinniśmy nadal przywiązywać dużą wagę do procesu tworzenia meta title i meta description? W tym artykule blogowym odpowiadamy na to pytanie.

Przeczytaj artykuł

Jak działa inteligentne określanie stawek w Google Ads - Marketing Online Piotr Guziur Agencja SEM

Jak działa inteligentne określanie stawek w Google Ads?

Czym dokładnie jest inteligentne określanie stawek i jak działa? Jakie są zalety tego procesu? Kiedy warto korzystać ze Smart bidding? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Nie tylko Keyword Planner. Jak znaleźć frazy do kampanii PPC - Marketing Online Piotr Guziur

Nie tylko Keyword Planner. Jak znaleźć frazy do kampanii PPC?

W tym artykule podamy narzędzia i strategie, które warto przetestować celem znalezienia świeżych, wartościowych fraz do wykorzystania w prowadzonej kampanii reklamowej.

Przeczytaj artykuł

Anchor text a E-A-T: Budowanie zaufania do strony poprzez linki

Anchor text a E-A-T: Budowanie zaufania do strony poprzez linki

Jak zbudować zaufanie do strony - czyli wpłynąć pozytywnie na E-A-T - posługując się tekstami zakotwiczenia (anchor texts)? W tym artykule odpowiadamy na to pytanie!

Przeczytaj artykuł

Typy kampanii Google Ads. Jaki typ wybrać - Marketing Online Piotr Guziur

Typy kampanii Google Ads. Jaki typ wybrać? (cz. 2 z 2)

W tym artykule omawiamy kolejne cztery typy kampanii reklamowych Google Ads: kampanię produktową, wideo, promującą aplikację i inteligentną. Którą wybrać i dlaczego?

Przeczytaj artykuł

Typy kampanii Google Ads. Jaki typ wybrać - Marketing Online Piotr Guziur

Typy kampanii Google Ads. Jaki typ wybrać? (cz. 1 z 2)

W tym artykule omawiamy cztery typy kampanii: w sieci wyszukiwania, Performance Max, generowania popytu oraz w sieci reklamowej. Którą warto wybrać i dlaczego?

Przeczytaj artykuł

Najważniejsze znaczniki HTML. Bez nich nie istnieje SEO - Marketing Online Piotr Guziur

Najważniejsze znaczniki HTML. Bez nich nie istnieje SEO!

Jakie są najważniejsze znaczniki HTML? Co pozwalają uzyskać z punktu widzenia SEO? W tym artykule odpowiemy na te pytania i podamy garść dodatkowych wskazówek do tagów.

Przeczytaj artykuł

Spadek pozycji w Google. Co poszło nie tak - Marketing Online Piotr Guziur

Spadek pozycji w Google. Co poszło nie tak?

Cieszyliśmy się wysoką pozycją strony w organicznych wynikach wyszukiwania, a tu nagle okazuje się, że nagle spadliśmy o kilka, a nawet kilkanaście miejsc. Ale dlaczego?

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski