OpenAI o1 oraz o1 pro w ChatGPT — kolejny krok w rozwoju AI
OpenAI wprowadza modele o1 oraz o1 pro, wsłuchawszy się w feedback użytkowników, korzystających z o1-preview. Jak specjaliści wywiązali się z tego niełatwego zadania?
Przeczytaj artykułPersonalizowane reklamy na Facebooku i Instagramie – sam zdecyduj, co chcesz oglądać
Facebook i Instagram, flagowe platformy Meta, wprowadziły nowe opcje reklamowe, pozwalając użytkownikom decydować, w jaki sposób reklamy będą się im wyświetlać.
Przeczytaj artykułCzy kampanie reklamowe mogą kanibalizować wyniki organiczne?
Jak kampanie reklamowe mogą kanibalizować organiczne wyniki wyszukiwania? Jak uniknąć lub zminimalizować szkody wynikające z kanibalizacji? Zachęcamy do lektury wpisu.
Przeczytaj artykułJak często postować na blogu? Czy istnieje idealna częstotliwość?
Jak często publikować na blogu, żeby osiągnąć sukces? Czy to kwestia codziennego pisania, czy może wystarczy jeden dopracowany wpis w tygodniu? Przeczytaj i dowiedz się!
Przeczytaj artykułSztuka storytellingu na YouTube: jak tworzyć treści angażujące widzów
Znaczenie storytellingu w dobie krótkiej uwagi widzów na YouTube. Jak tworzyć angażujące treści wideo na YouTube? Przykłady marek, które opowiadały historie na YouTube.
Przeczytaj artykułPozycjonowanie na YouTube – jak zwiększyć widoczność filmów? (cz. 2/2)
Czynniki rankingowe na platformie YouTube - czas oglądania, zaangażowanie i satysfakcja, tytuł oraz opis filmu, miniaturka wideo, treść filmu, subskrybenci oraz powiadomienia.
Przeczytaj artykułPozycjonowanie na YouTube – jak zwiększyć widoczność filmów? (cz. 1/2)
Czym jest YouTube SEO i jakie daje korzyści? Zasady rankingu filmów na YouTube. Poznaj szczegóły Strony głównej, Sugerowanych filmów, Shorts i Wyszukiwarki YouTube.
Przeczytaj artykułGuerrilla marketing w sieci: jak kreatywnie podbijać serca odbiorców?
Guerrilla marketing udowadnia, że reklama nie musi być nudna i droga, wywracając tradycyjne schematy promocji do góry nogami, łącząc kreatywność z humorem.
Przeczytaj artykułJak zrozumieć pokolenia: podejścia do marketingu dla Gen Z, Millenialsów i Baby Boomers
Rozumienie różnic pokoleniowych jest kluczem do skutecznej strategii marketingowej. Oto praktyczne podejście do marketingu online dla różnych pokoleń.
Przeczytaj artykułGoogle wycofuje Ads Creative Studio w 2025
Google ogłasza, że w pierwszym kwartale 2025 planowane jest wycofanie usługi Ads Creative Studio. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami podjętej przez firmę decyzji.
Przeczytaj artykułWykorzystanie makrotrendów i trendów w strategii marketingowej (cz. 2/2)
Różnice między makrotrendami a trendami oraz ich wykorzystanie w marketingu online. Jak połączyć makrotrendy i trendy w strategii marketingowej? Praktyczne wskazówki dla marketerów.
Przeczytaj artykułCzym różnią się makrotrendy i trendy w digital marketingu? (cz. 1/2)
Czym są makrotrendy i trendy w kontekście marketingu internetowego? Cechy trendów oraz makrotrendów. Zrozumienie różnej skali oddziaływania obydwu zjawisk. Warto przeczytać!
Przeczytaj artykułZagrożenia automatyzacji reklam z AI – na co uważać?
Automatyzacja reklam przy pomocy AI. Korzyści z zastosowania AI w reklamie. Potencjalne zagrożenia wynikające z automatyzacji reklam z pomocą AI oraz w jaki sposób ich unikać.
Przeczytaj artykułSEO stron wielojęzycznych. Jak unikać kanibalizacji i problemów z indeksacją
Problemem, z jakim spotykają się specjaliści pracujący nad stronami wielojęzycznymi, jest kanibalizacja treści; miewają też trudności z indeksacją strony. Jak im zaradzić?
Przeczytaj artykułJak długo trwa osiągnięcie wysokich pozycji strony w SERP?
Wielu zaczynających przygodę z SEO specjalistów zadaje sobie pytanie: kiedy, jeśli w ogóle, mogę oczekiwać “wskoczenia” mojej strony na topowe pozycje w wynikach wyszukiwania?
Przeczytaj artykułJakie słowa pozycjonować, a jakie odrzucić z projektu SEO?
Dlaczego selekcja słów kluczowych jest tak ważna? Na jakie słowa się pozycjonować? Jakie słowa odrzucić z projektu SEO? Dowiedz się, w oparciu o jakie kryteria dobrać frazy.
Przeczytaj artykułTag Manager: dlaczego warto go zainstalować z Google Analytics?
Dzięki Tag Managerowi i Google Analytics nie tylko zrozumiemy zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej, ale także zaprowadzimy ich tam, gdzie chcemy, by trafili.
Przeczytaj artykułCzym różnią się retargeting i remarketing?
Retargeting i remarketing to dwie strategie, które delikatnie przypominają o tym, co przykuło naszą uwagę w Internecie. Ale czy te dwa pojęcia są synonimami? Nie do końca.
Przeczytaj artykułKonwersja wielokanałowa i atrybucja konwersji w kampaniach online
Rola konwersji wielokanałowej oraz atrybucji konwersji w kampaniach online. Dlaczego są kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania kampanii? Na czym polega ich działanie?
Przeczytaj artykułJak platforma Google Ads zmieniła oblicze reklamy w 2024?
Za sprawą Google'a świat reklamy internetowej zmienił się diametralnie przez ostatnie dwanaście miesięcy. Zapoznaj się z podsumowaniem roku od zespołu Google Ads.
Przeczytaj artykułAnalityka internetowa — co to jest i do czego służy?
Czym jest analityka internetowa? Analityka internetowa to narzędzie, które pozwala odkryć, co naprawdę działa w Twoim biznesie online i gdzie kryją się niewykorzystane szanse.
Przeczytaj artykułGoogle Ads — samodzielnie czy z agencją? Jak podjąć decyzję?
Jeśli zastanawiasz się, czy lepiej samodzielnie udać się w marketingową podróż, czy zaufać doświadczonym przewodnikom z agencji - nasz artykuł pomoże Ci podjąć decyzję.
Przeczytaj artykułTargetowanie z AI: jak zwiększyć precyzję trafienia do właściwego odbiorcy?
Jak AI rewolucjonizuje targetowanie reklam, zastępując tradycyjne metody automatyzacją i personalizacją na niespotykaną dotąd skalę?
Przeczytaj artykuł10 elementów strony, które poprawisz sam, optymalizując witrynę (cz. 2 z 2)
Dobrze zoptymalizowana strona szybciej się ładuje, łatwiej na niej znaleźć potrzebne dane, jak i lepiej konwertuje odwiedzających w klientów. Co poprawimy na niej samodzielnie?
Przeczytaj artykuł10 elementów strony, które poprawisz sam, optymalizując witrynę (cz. 1 z 2)
Dobrze zoptymalizowana strona szybciej się ładuje, łatwiej na niej znaleźć potrzebne dane, jak i lepiej konwertuje odwiedzających w klientów. Co poprawimy na niej samodzielnie?
Przeczytaj artykułJak skonfigurować śledzenie zdarzeń w Google Analytics 4?
W tym artykule pokazujemy, jak - dzięki śledzeniu zdarzeń w GA4 - można zamienić dane w realne wskazówki, które pomogą nam podnieść efektywność naszej strony internetowej.
Przeczytaj artykułSocial proof – dowód społeczny w marketingu i reklamie (cz. 2 z 2)
Praktyczne sposoby wdrażania dowodu społecznego w kampaniach marketingowych. Dowód społeczny w Internecie - przykłady działań różnych marek w przestrzeni cyfrowej.
Przeczytaj artykułSocial proof – dowód społeczny w marketingu i reklamie (cz. 1 z 2)
Jako konsumenci mamy nieograniczony wybór produktów i usług. W takim z pozoru idealnym świecie to jednak opinie innych ludzi przechylają szalę decyzji na korzyść danej marki.
Przeczytaj artykułTrendy SEO na 2025. W jakim kierunku podąży branża?
W niniejszym artykule przyglądamy się najważniejszym trendom na 2025 rok, które mają szansę zmienić sposób, w jaki użytkownicy znajdują i konsumują treści w Internecie.
Przeczytaj artykułAI i reklama w social media. Jak algorytmy uczą się preferencji użytkowników?
Algorytmy AI w social media: ich rola w analizie danych użytkowników. Mechanizmy AI i ich zastosowanie w kreacji spersonalizowanych reklam. Korzyści i wyzwania dla reklamodawców.
Przeczytaj artykułContent Marketing B2B vs B2C: kluczowe różnice, które musisz znać!
Jak tworzyć treści, które trafią do serc firm i konsumentów? Odkryj kluczowe różnice między content marketingiem B2B i B2C i naucz się budować autentyczne relacje z odbiorcami!
Przeczytaj artykułReklama na TikToku. Co warto wiedzieć?
Dlaczego warto reklamować się na TikToku? Formaty reklamowe - In-Feed Ads, TopView Ads i nie tylko. Jak osiągnąć skuteczność w reklamach na TikToku? Zachęcamy do lektury.
Przeczytaj artykułSEO SpyGlass: analiza profilu linkowego konkurencji (3/3)
SEO SpyGlass: jak za pomocą tego narzędzia przeanalizować profil linkowy konkurentów w branży? Co wartościowego podpowie nam SpyGlass? Część trzecia trzyczęściowego artykułu.
Przeczytaj artykuł