Blog

OpenAI o1 oraz o1 pro w ChatGPT — kolejny krok w rozwoju AI

OpenAI o1 oraz o1 pro w ChatGPT — kolejny krok w rozwoju AI

OpenAI wprowadza modele o1 oraz o1 pro, wsłuchawszy się w feedback użytkowników, korzystających z o1-preview. Jak specjaliści wywiązali się z tego niełatwego zadania?

Przeczytaj artykuł

Personalizowane reklamy na Facebooku i Instagramie – sam zdecyduj, co chcesz oglądać - Marketing Online

Personalizowane reklamy na Facebooku i Instagramie – sam zdecyduj, co chcesz oglądać

Facebook i Instagram, flagowe platformy Meta, wprowadziły nowe opcje reklamowe, pozwalając użytkownikom decydować, w jaki sposób reklamy będą się im wyświetlać.

Przeczytaj artykuł

Czy kampanie reklamowe mogą kanibalizować wyniki organiczne - Marketing Online

Czy kampanie reklamowe mogą kanibalizować wyniki organiczne?

Jak kampanie reklamowe mogą kanibalizować organiczne wyniki wyszukiwania? Jak uniknąć lub zminimalizować szkody wynikające z kanibalizacji? Zachęcamy do lektury wpisu.

Przeczytaj artykuł

Content plan - definicja pojęcia - Marketing Online

Jak często postować na blogu? Czy istnieje idealna częstotliwość?

Jak często publikować na blogu, żeby osiągnąć sukces? Czy to kwestia codziennego pisania, czy może wystarczy jeden dopracowany wpis w tygodniu? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł

Sztuka storytellingu na YouTube jak tworzyć treści angażujące widzów

Sztuka storytellingu na YouTube: jak tworzyć treści angażujące widzów

Znaczenie storytellingu w dobie krótkiej uwagi widzów na YouTube. Jak tworzyć angażujące treści wideo na YouTube? Przykłady marek, które opowiadały historie na YouTube.

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie na YouTube - jak zwiększyć widoczność filmów - cz. 2 - Marketing Online

Pozycjonowanie na YouTube – jak zwiększyć widoczność filmów? (cz. 2/2)

Czynniki rankingowe na platformie YouTube - czas oglądania, zaangażowanie i satysfakcja, tytuł oraz opis filmu, miniaturka wideo, treść filmu, subskrybenci oraz powiadomienia.

Przeczytaj artykuł

Pozycjonowanie na YouTube - jak zwiększyć widoczność filmów - cz. 1 - Marketing Online

Pozycjonowanie na YouTube – jak zwiększyć widoczność filmów? (cz. 1/2)

Czym jest YouTube SEO i jakie daje korzyści? Zasady rankingu filmów na YouTube. Poznaj szczegóły Strony głównej, Sugerowanych filmów, Shorts i Wyszukiwarki YouTube.

Przeczytaj artykuł

Guerrilla marketing w sieci: jak kreatywnie podbijać serca odbiorców

Guerrilla marketing w sieci: jak kreatywnie podbijać serca odbiorców?

Guerrilla marketing udowadnia, że reklama nie musi być nudna i droga, wywracając tradycyjne schematy promocji do góry nogami, łącząc kreatywność z humorem.

Przeczytaj artykuł

Jak zrozumieć pokolenia - podejścia do marketingu dla Gen Z, Millenialsów i Baby Boomers

Jak zrozumieć pokolenia: podejścia do marketingu dla Gen Z, Millenialsów i Baby Boomers

Rozumienie różnic pokoleniowych jest kluczem do skutecznej strategii marketingowej. Oto praktyczne podejście do marketingu online dla różnych pokoleń.

Przeczytaj artykuł

Google wycofuje Ads Creative Studio w 2025

Google wycofuje Ads Creative Studio w 2025

Google ogłasza, że w pierwszym kwartale 2025 planowane jest wycofanie usługi Ads Creative Studio. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami podjętej przez firmę decyzji.

Przeczytaj artykuł

Wykorzystanie makrotrendów i trendów w strategii marketingowej

Wykorzystanie makrotrendów i trendów w strategii marketingowej (cz. 2/2)

Różnice między makrotrendami a trendami oraz ich wykorzystanie w marketingu online. Jak połączyć makrotrendy i trendy w strategii marketingowej? Praktyczne wskazówki dla marketerów.

Przeczytaj artykuł

Makrotrendy i trendy w marketingu

Czym różnią się makrotrendy i trendy w digital marketingu? (cz. 1/2)

Czym są makrotrendy i trendy w kontekście marketingu internetowego? Cechy trendów oraz makrotrendów. Zrozumienie różnej skali oddziaływania obydwu zjawisk. Warto przeczytać!

Przeczytaj artykuł

Zagrożenia automatyzacji reklam z AI – na co uważać - Marketing Online

Zagrożenia automatyzacji reklam z AI – na co uważać?

Automatyzacja reklam przy pomocy AI. Korzyści z zastosowania AI w reklamie. Potencjalne zagrożenia wynikające z automatyzacji reklam z pomocą AI oraz w jaki sposób ich unikać.

Przeczytaj artykuł

SEO stron wielojęzycznych. Jak unikać kanibalizacji i problemów z indeksacją - Marketing Online

SEO stron wielojęzycznych. Jak unikać kanibalizacji i problemów z indeksacją

Problemem, z jakim spotykają się specjaliści pracujący nad stronami wielojęzycznymi, jest kanibalizacja treści; miewają też trudności z indeksacją strony. Jak im zaradzić?

Przeczytaj artykuł

Jak długo trwa osiągnięcie wysokich pozycji strony w SERP - Marketing Online

Jak długo trwa osiągnięcie wysokich pozycji strony w SERP?

Wielu zaczynających przygodę z SEO specjalistów zadaje sobie pytanie: kiedy, jeśli w ogóle, mogę oczekiwać “wskoczenia” mojej strony na topowe pozycje w wynikach wyszukiwania?

Przeczytaj artykuł

Jakie słowa pozycjonować, a jakie odrzucić z projektu seo

Jakie słowa pozycjonować, a jakie odrzucić z projektu SEO?

Dlaczego selekcja słów kluczowych jest tak ważna? Na jakie słowa się pozycjonować? Jakie słowa odrzucić z projektu SEO? Dowiedz się, w oparciu o jakie kryteria dobrać frazy.

Przeczytaj artykuł

Tag Manager - dlaczego warto go zainstalować z Google Analytics - Marketing Online

Tag Manager: dlaczego warto go zainstalować z Google Analytics?

Dzięki Tag Managerowi i Google Analytics nie tylko zrozumiemy zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej, ale także zaprowadzimy ich tam, gdzie chcemy, by trafili.

Przeczytaj artykuł

Czym różnią się retargeting i remarketing?

Retargeting i remarketing to dwie strategie, które delikatnie przypominają o tym, co przykuło naszą uwagę w Internecie. Ale czy te dwa pojęcia są synonimami? Nie do końca.

Przeczytaj artykuł

Konwersja wielokanałowa i atrybucja konwersji w kampaniach online

Konwersja wielokanałowa i atrybucja konwersji w kampaniach online

Rola konwersji wielokanałowej oraz atrybucji konwersji w kampaniach online. Dlaczego są kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania kampanii? Na czym polega ich działanie?

Przeczytaj artykuł

Jak platforma Google Ads zmieniła oblicze reklamy w 2024 - Marketing Online

Jak platforma Google Ads zmieniła oblicze reklamy w 2024?

Za sprawą Google'a świat reklamy internetowej zmienił się diametralnie przez ostatnie dwanaście miesięcy. Zapoznaj się z podsumowaniem roku od zespołu Google Ads.

Przeczytaj artykuł

Analityka internetowa — co to jest i do czego służy?

Analityka internetowa — co to jest i do czego służy?

Czym jest analityka internetowa? Analityka internetowa to narzędzie, które pozwala odkryć, co naprawdę działa w Twoim biznesie online i gdzie kryją się niewykorzystane szanse.

Przeczytaj artykuł

Google Ads — samodzielnie czy z agencją - Marketing Online Piotr Guziur

Google Ads — samodzielnie czy z agencją? Jak podjąć decyzję?

Jeśli zastanawiasz się, czy lepiej samodzielnie udać się w marketingową podróż, czy zaufać doświadczonym przewodnikom z agencji - nasz artykuł pomoże Ci podjąć decyzję.

Przeczytaj artykuł

Targetowanie z AI jak zwiększyć precyzję trafienia do właściwego odbiorcy

Targetowanie z AI: jak zwiększyć precyzję trafienia do właściwego odbiorcy?

Jak AI rewolucjonizuje targetowanie reklam, zastępując tradycyjne metody automatyzacją i personalizacją na niespotykaną dotąd skalę?

Przeczytaj artykuł

10 elementów strony, które poprawisz sam, optymalizując witrynę - Marketing Online

10 elementów strony, które poprawisz sam, optymalizując witrynę (cz. 2 z 2)

Dobrze zoptymalizowana strona szybciej się ładuje, łatwiej na niej znaleźć potrzebne dane, jak i lepiej konwertuje odwiedzających w klientów. Co poprawimy na niej samodzielnie?

Przeczytaj artykuł

10 elementów strony, które poprawisz sam, optymalizując witrynę - Marketing Online

10 elementów strony, które poprawisz sam, optymalizując witrynę (cz. 1 z 2)

Dobrze zoptymalizowana strona szybciej się ładuje, łatwiej na niej znaleźć potrzebne dane, jak i lepiej konwertuje odwiedzających w klientów. Co poprawimy na niej samodzielnie?

Przeczytaj artykuł

Jak skonfigurować śledzenie zdarzeń w Google Analytics 4 - Marketing Online

Jak skonfigurować śledzenie zdarzeń w Google Analytics 4?

W tym artykule pokazujemy, jak - dzięki śledzeniu zdarzeń w GA4 - można zamienić dane w realne wskazówki, które pomogą nam podnieść efektywność naszej strony internetowej.

Przeczytaj artykuł

Social proof - istota dowodu społecznego w marketingu i reklamie

Social proof – dowód społeczny w marketingu i reklamie (cz. 2 z 2)

Praktyczne sposoby wdrażania dowodu społecznego w kampaniach marketingowych. Dowód społeczny w Internecie - przykłady działań różnych marek w przestrzeni cyfrowej.

Przeczytaj artykuł

Social proof - istota dowodu społecznego w marketingu i reklamie

Social proof – dowód społeczny w marketingu i reklamie (cz. 1 z 2)

Jako konsumenci mamy nieograniczony wybór produktów i usług. W takim z pozoru idealnym świecie to jednak opinie innych ludzi przechylają szalę decyzji na korzyść danej marki.

Przeczytaj artykuł

Trendy SEO na 2025. W jakim kierunku podąży branża - Marketing Online Piotr Guziur

Trendy SEO na 2025. W jakim kierunku podąży branża?

W niniejszym artykule przyglądamy się najważniejszym trendom na 2025 rok, które mają szansę zmienić sposób, w jaki użytkownicy znajdują i konsumują treści w Internecie.

Przeczytaj artykuł

AI i reklama w social media. Jak algorytmy uczą się preferencji użytkowników

AI i reklama w social media. Jak algorytmy uczą się preferencji użytkowników?

Algorytmy AI w social media: ich rola w analizie danych użytkowników. Mechanizmy AI i ich zastosowanie w kreacji spersonalizowanych reklam. Korzyści i wyzwania dla reklamodawców.

Przeczytaj artykuł

Content Marketing B2B vs B2C Kluczowe różnice dla skutecznej strategii

Content Marketing B2B vs B2C: kluczowe różnice, które musisz znać!

Jak tworzyć treści, które trafią do serc firm i konsumentów? Odkryj kluczowe różnice między content marketingiem B2B i B2C i naucz się budować autentyczne relacje z odbiorcami!

Przeczytaj artykuł

Reklama na TikToku. Co warto wiedzieć - Marketing Online Piotr Guziur

Reklama na TikToku. Co warto wiedzieć?

Dlaczego warto reklamować się na TikToku? Formaty reklamowe - In-Feed Ads, TopView Ads i nie tylko. Jak osiągnąć skuteczność w reklamach na TikToku? Zachęcamy do lektury.

Przeczytaj artykuł

SEO SpyGlass - Analiza profilu linkowego własnego i konkurencji - Marketing Online

SEO SpyGlass: analiza profilu linkowego konkurencji (3/3)

SEO SpyGlass: jak za pomocą tego narzędzia przeanalizować profil linkowy konkurentów w branży? Co wartościowego podpowie nam SpyGlass? Część trzecia trzyczęściowego artykułu.

Przeczytaj artykuł
Szkolenia
Polski