Menedżer reklam

Definicja Menedżera reklam

Menedżer reklam (Ads Manager) to narzędzie Meta (Facebooka i Instagrama), które umożliwia tworzenie, zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych. Daje dostęp do pełnej funkcjonalności systemu reklamowego – od wyboru celu kampanii, przez precyzyjne targetowanie, po ustawienia budżetu, harmonogramu, testy A/B i analizę wyników. To centrum dowodzenia, z którego korzystają zarówno freelancerzy, małe firmy, jak i agencje performance marketingu.

W przeciwieństwie do przycisku „Promuj post”, Menedżer reklam pozwala zbudować reklamę od podstaw, wybrać jej format (wideo, karuzela, grafika), miejsce wyświetlania (feed, Stories, Reels) i sposób optymalizacji (np. pod kątem konwersji lub kontaktów). Umożliwia też tworzenie kampanii z ukrytymi postami – widocznymi tylko jako reklama. Jeśli chcesz prowadzić skuteczną, skalowalną reklamę w ekosystemie Meta, Menedżer reklam to narzędzie, którego warto się nauczyć.

➡️ Więcej na ten temat dowiesz się z pełnego artykułu blogowego: Promowanie posta vs kampania w Menedżerze reklam: co wybrać?
Szkolenia
Polski