Jak znaleźć słowa kluczowe do kampanii Google Ads?
W tym celu skorzystamy z przydatnego narzędzia, jakim jest
Planer słów kluczowych. W panelu bocznym wybieramy Narzędzia > Planowanie > Planer słów kluczowych, a następnie przechodzimy do "Poznaj nowe słowa kluczowe".
Następnie wpisujemy interesujące nas hasło we wskazanym polu. Możemy też wybrać konkretną lokalizację (ta opcja znajduje się tuż pod polem, w którym wprowadzamy wspomniane hasło; domyślnie jest to cały kraj). Klikamy "Zobacz wyniki".
W odpowiedzi otrzymamy szereg danych, m.in. zainteresowanie wskazanym hasłem w ujęciu rocznym oraz frazy, dzięki którym możemy zwiększyć zakres wyszukiwania. Jednak to, co najbardziej nas w tej chwili interesuje, to propozycje słów kluczowych - znajdują się niżej, pod podaną przez nas frazą (w tym przypadku podana fraza to "rolki dziecięce").
W wyświetlającym się panelu otrzymujemy szereg przydatnych informacji - przede wszystkim średnią miesięczną liczbę wyszukiwań frazy kluczowej, a także zmianę przez 3 miesiące, zmianę rok do roku, konkurencję czy stawkę. Dzięki propozycjom słów kluczowych możemy wzbogacić treść naszego artykułu lub strony produktowej najchętniej wyszukiwanymi słowami kluczowymi, które skierują więcej ruchu na naszą stronę docelową.
Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads