Jak nie otrzymać kary od algorytmu Google Fred?
To proste (przynajmniej co do zasady) - nie łamać reguł wyszukiwarki Google. A zatem: dbać o jakość treści, nie praktykować spamu. Tworzyć naturalne linkowanie. Nie zasypywać użytkowników reklamami, zwłaszcza rodzaju pop-up (wyskakujące okienka). Nie praktykować clickbaitu i dbać o zgodność danych ze stanem faktycznym. Warto także dbać o
współczynnik E-A-T (znany też jako E-E-A-T). Jest eksperckość, autorytet i zaufanie, przejawiające się w treściach.
Dodatkowym pojęciem, o którym warto wspomnieć, jest
thin content, któremu poświęciliśmy osobny artykuł. W skrócie: jest to "cienka treść", czyli treść niskiej jakości. Nie pokrywa tematu i nie przedstawia sobą większej wartości. Z oczywistych przyczyn thin content to zjawisko niepożądane.
Przeczytaj: Najważniejsze algorytmy Google
Zapraszamy do naszej Akademii Marketing Online. Zapoznaj się z profesjonalnym szkoleniem z optymalizacji treści.