Harmonogram wyświetlania (Google Ads)

Definicja harmonogramu wyświetlania

Harmonogram wyświetlania w Google Ads to funkcja, która pozwala precyzyjnie określić, kiedy nasze reklamy mają być wyświetlane potencjalnym klientom. Dzięki temu narzędziu możemy dostosować wyświetlanie reklam do momentów, w których docelowa grupa odbiorców jest najbardziej aktywna online.

Harmonogram wyświetlania reklam pozwala nam optymalizować stawki za kliknięcie, określać dni i godziny, w jakich reklama ma się wyświetlać (sprecyzowane na podstawie analizy dotychczasowej popularności reklam) oraz wyłączać reklamy w okresach, które są zwyczajnie nieopłacalne i nie cieszą się popularnością.

Na temat harmonogramu wyświetlania napisaliśmy osobny artykuł blogowy, w którym mówimy dokładniej, dlaczego warto z niego korzystać, podajemy przykłady zastosowania oraz podpowiadamy, jak go ustawić.

Szkolenia
Polski