Które podejście powinienem wybrać?
Jak to się mówi w SEO:
to zależy. Jednak tutaj możemy udzielić dość konkretnej odpowiedzi:
treści powinny być wyważone z pewną przewagą podejścia jakościowego.
Mimo wszystko na dłuższą metę liczy się jakość i trwałość contentu. To one pozwalają budować reputację strony i marki oraz zaufanie i zaangażowanie odbiorców. Treści jakościowe są cenione przez algorytmy wyszukiwarki (np.
algorytm Panda), co przekłada się na wysokie pozycje. Oczywiście należy dostosować ilość contentu do prowadzonej działalności, ale
zawsze pamiętać, by - niezależnie, czy publikujemy dużo, czy mało - jako priorytet ustalić jakość!
Przeczytaj dodatkowo artykuły:
Wstęp artykułu: jaka jest rola leadu w treści?
Najlepsze narzędzia SEO. 12 narzędzi przydatnych przy pozycjonowaniu stron
Web Usability, czyli jak zadbać o użyteczność strony internetowej
Zapraszamy do naszej Akademii Marketing Online. Zapoznaj się z profesjonalnym szkoleniem SEO, by lepiej pozycjonować swoją stronę w wynikach wyszukiwania.