Moje Call To Action - kilka przykładów dobrego CTA
Zastanawiasz się, jak napisać dobre, nieoczywiste CTA, które nie będzie zwykłym hasłem KUP, SPRAWDŹ, ODBIERZ? Warto stworzyć wrażenie, że włożyliśmy wysiłek w dotarcie do użytkownika. Że zależy nam, by kliknął nasz odnośnik. Wykorzystując język korzyści, możemy napisać CTA, które bardziej personalnie zwraca się do odbiorcy. Oto kilka przykładów:
Chętnie pomogę - pozostańmy w kontakcie
Nie czekaj - naucz się pozycjonować już dziś
Zostaw e-maila - napiszę jeszcze dziś
Zostaw nr telefonu - zadzwonię jeszcze dziś
Przykładem Call To Action jest również przycisk, znajdujący się na końcu tego artykułu (tuż nad notką o autorze).
CTA w takiej formie zachęca do pozostania w kontakcie z dostawcą usługi lub przedstawicielem danej strony. Pamiętajmy, że główną rolą przycisku Call To Action jest kliknięcie.
CTA powinno być uczciwe i dawać to, co obiecuje. Tylko w ten sposób zbudujemy zaufanie użytkownika do strony i marki!
Call To Action z użyciem języka korzyści to tylko jeden z elementów marketingu internetowego. Warto poznać inne zagadnienia, by rozbudowywać swoją stronę i z sukcesem docierać do kolejnych odbiorców.
Zapraszamy do naszej Akademii Marketing Online. Zapoznaj się z profesjonalnym szkoleniem z optymalizacji treści.