Brand Inclusion w Google Ads to ustawienie, które pozwala na wyświetlanie reklam tylko na zapytania zawierające określone marki. Można w ten sposób targetować własną markę, marki konkurencyjne lub wybrane submarki i linie produktowe. Brand Inclusion działa wyłącznie w kampaniach Search z użyciem broad match keywords oraz strategii Smart Bidding, co pozwala na precyzyjne targetowanie zapytań o markach przy jednoczesnej optymalizacji kosztów reklamowych.
Brand Inclusion jest najczęściej stosowane w kampaniach brandowych w celu zwiększenia widoczności własnej marki oraz w kampaniach konkurencyjnych (conquesting), aby targetować zapytania o marki konkurentów. Pozwala na kontrolowanie ruchu na zapytania brandowe, co skutkuje lepszym wykorzystaniem budżetu reklamowego oraz wyższymi wskaźnikami CTR i konwersji. To skuteczne narzędzie dla firm, które chcą chronić swoją markę przed konkurencyjnymi reklamami oraz zwiększyć rozpoznawalność w wyszukiwarce.
➡️ Przeczytaj przydatny artykuł w tej tematyce:
Ustawienia marki w Google Ads: uwzględnianie i wykluczanie - link poniżej.